SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )

SEBASTIAN VETTEL MAGYAR RAJONGÓI OLDAL!

2017.07.15. 14:41
Nem zártunk be, csak átalakultunk!

Sziasztok! Minden friss képet és híreket a rajongói FACEBOOK oldalon találhattok meg! Ide csak a legfontosabb hírek kerül ki.  Lájkolj, kövesd Sebastian életét! @Twitter Instagram

Image and video hosting by TinyPic

Mostantól a glóriára is szerelhetnek visszapillantót

2018.04.25. 19:21
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) engedélyt adott a Forma–1-es csapatoknak arra, hogy az autók visszapillantó tükreit ezentúl a glórián helyezzék el, amennyiben azon megfelelnek a jelenleg érvényben lévő előírásoknak.
 
Az utóbbi időben egyre több szó esett a visszapillantókról, a versenyzők ugyanis felhívták a figyelmet arra, hogy a hátsó szárnyakra vonatkozó előírások miatt 2017 óta még kevesebbet látnak abból, ami mögöttük zajlik, miközben megfigyelhettük, hogy a csapatok úgy tervezik az elemet, hogy azzal is aerodinamikai előnyhöz jussanak. A legszembetűnőbb jelenleg a Ferrari megoldása.
 
Bízva abban, hogy ezzel talán további előnyre tehetnek szert, néhány csapat már azt is felvetette, a tükröket a folytatásban a glórián is el lehetne helyezni. Az FIA együléses bizottságát vezető Nikolas Tombazis most jelezte, a szövetség nem látja akadályát ennek a lépésnek.
 
A csapatoknak azonban továbbra is meg kell felelniük a tükrökre vonatkozó szigorú előírásoknak. Méretük például ezentúl sem lehet nagyobb 150mm x 50mmnél, felhelyezésüket követően pedig át kell menniük az FIA tesztjén (vagyis a versenyzőknek le kell tudniuk olvasni az autók mögött elhelyezett táblákon látható számokat és betűket).
 
Az FIA a csapatoknak kiküldött technikai direktívában kiemelte, az ő felelősségük az, hogy biztosítsák a tükör megfelelő rögzítettségét, amennyiben azt a glórián helyezik el. „Arra számítunk, hogy a visszapillantók elhelyezésekor a csapatok biztosítani tudják majd az elemek kellő merevségét annak érdekében, hogy a tükrök ne vibráljanak túlzottan, ez ugyanis befolyásolná a versenyzők kilátását” – figyelmeztették az új utat választani kívánó istállókat.
 
A szövetség arra is felhívta a csapatok figyelmét, hogy a tükröket nem lehet egyszerre a karosszériához és a glóriához is rögzíteni, ebben az esetben ugyanis nehezebbé válik a fejvédő eszköz eltávolítása. „Nem engedélyezzük a kettős rögzítést, ez ugyanis késleltetheti a mentőcsapatok munkáját abban az esetben, ha egy incidens után el kell távolítani a glóriát” – írták.
 
Végül azt is közölték a csapatokkal, hogy a glórián elhelyezett tükrökbe nem építhetnek aktív kamerákat, ez pedig problémát jelenthet abban az esetben, ha a FOM külön kéri egy ilyen kamera elhelyezését valamelyik autón. „Nem engedélyezzük, hogy a csapatok kapcsolókat vagy kábeleket rögzítsenek a glórián, ezért akkor, amikor egy csapatot arra kérnek, hogy építsen kamerát a tükörbe, azokat ismételten a karosszériára vagy az oldaldobozra kell szerelni” – szólt az intelem.
 

Szigorít az FIA – a Ferrari titokzatos kapcsolója miatt?

2018.04.25. 19:18
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Azonnali hatállyal szigorított a motorvezérlésre vonatkozó szabályán az FIA. A cél, hogy kiküszöböljék a kipufogógázok aerodinamikai előnyszerzésre történő felhasználását. De lehet-e köze ennek a Sebastian Vettel kormányán fölfedezett karhoz?
 
A Nemzetközi Automobil Szövetség a hétvégi Azeri Nagydíj előtt egy új technikai direktívát küldött ki a 10 F1-es csapatnak, melyben arról tájékoztatta őket, hogy Bakutól kezdve az eddiginél szigorúbb módon vizsgálják, ki milyen motorbeállításokat alkalmaz, és annak mennyire van köze az úgynevezett befújt aerodinamikai elemek használatához, melyeknél a forró kipufogógázokat a leszorítóerő növelésére használják fel.
 
Nikolasz Tombazisz, az FIA együléses kategóriákért felelős technikai igazgatója a levélben tudatta a csapatokkal: a szövetség elfogadhatatlannak tart minden olyan motorbeállítást, amelynek kimondott célja az aerodinamikai teljesítmény növelése a kipufogógázok által. Tisztázták: „Ahhoz, hogy egy beállítás megengedhető legyen, a kipufogógázok áramlásának az erőforrás teljesítményét vagy megbízhatóságát kell növelnie, és nem a kipufogógázok áramlását.”
 
A befújt hátsó szárnyak már a téli tesztidényben vita tárgyát képezték a paddockban. A leglátványosabb módon a Renault csapata igyekezett kihasználni a forró gázokat azzal, hogy kipufogóját – a szabályok által megengedett maximális szögben – a hátsó szárny alsó lapja felé irányította, melynek alján hőálló fém lemezt is elhelyeztek. Az FIA akkor egyértelművé tette, a kipufogó pozicionálásával a franciák nem vétenek a szabályok ellen, ugyanakkor hangsúlyozták, a gázok aerodinamikai célú hasznosítását lehetővé tévő motorvezérlések nem felelnének meg a szabályzatuk elveinek.
 
A hírek szerint a mostani szigorítás azonban nem csupán a Renault trükkjének köszönhető, több csapat is kísérletezik a forró gázok használatával. Nemrég az eddig két versenyt nyerő Ferrari került gyanúba egy rejtélyes megoldásával.
 
Szakértőknek a bahreini időmérő után készült fotókon szemet szúrt, hogy Sebastian Vettel kormányának hátulján egy olyan kar is található, amilyet sem Kimi Räikkönen, sem más csapatok nem használnak. A Scuderia két versenyzője között ilyen téren már 2017-ben is voltak különbségek, a megoldás akkor az egyszerűsített kuplung miatt került a kormányra, és Vettel hatékonyabb rajtolását segítette. Most viszont fölvetődött másfajta funkciója lehet, s talán a motor vezérlését, és ezen keresztül a kipufogógázok áramlását szabályozza menet, akár kanyar közben, hogy az erőforrás gázelvétel esetén is bocsásson ki gázokat aerodinamikai célokra.
 
A megfigyelők erre utaló jelnek tekintik, hogy a kar nem egyszerű kapcsoló, több állásba is helyezhető. „Ez nem lekapcsol valamit, hanem vagy növel, vagy csökkent valamint az autó körül” – vélekedett Craig Scarborough, az Autosport technikai elemzője. A kar ugyanakkor a motormódok mellett sok mást is szabályozhat, például a differenciálmű beállítását. A Ferrari mindenesetre tagadta a kipufogógázos elméletet.
 
A Ferrari-trükk tehát nem több puszta feltételezésnél, az FIA bakui direktívája viszont már tényszerű intézkedés. Tombazisz hangsúlyozta, mivel minden csapat megoldása különböző lehet, a motorbeállításokat egyenként fogják megvizsgálni, és szükség esetén külön-külön is fognak eljárni.
 
A görög szakember azt is ecsetelte, hogyan térhetett vissza a 2014-es egyértelmű tilalom után a befújt elemek problémája, és hangsúlyozta, ezek hatásfoka távolról sem olyan jelentős, mint évekkel ezelőtt volt. „A 2014-es szabályokkal az volt a cél, hogy senkinek az aerodinamikai teljesítményét ne befolyásolhassa a kipufogó. Miközben ezt a célt elértük, a 2017-es szabály visszahozta a kipufogó hátsó leszorítóerőre gyakorolt hatását, mivel a hátsó szárny alacsonyabbra került. Ennek hatása jóval kisebb, mint amit 2011 és 2013 között láthattunk, de még így is nemkívánatos.”
 
Az FIA-ember nyomatékosította, a kipufogóját a szárny felé irányító Renault megoldása továbbra is megfelel a szabályoknak, ugyanakkor előrebocsátotta, 2019-re úgy módosítják az előírásokat, hogy semmilyen kérdőjel ne maradhasson ez ügyben. „2019-re szeretnénk a kipufogó elhelyezésének meghatározásával megszabadulni ettől a problémától. Már tárgyaltunk erről a Technikai Munkacsoporttal, de egyelőre nem találtunk kielégítő megoldást. A célunk, hogy a következő ülésen újra egyeztessünk, és elérjük, hogy a kipufogó olyan pozícióba kerüljön, hogy ne lehessen vele aerodinamikai előnyre szert tenni, és így a motorvezérléseket se kelljen külön ellenőrizni.”

Mire szolgál Vettel rejtélyes új pedálja?

2018.04.24. 18:45
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Egy új elem jelent meg Sebastian Vettel kormányán, ami Kimi Raikkönennél nem tűnt fel - egyelőre csak találgatni lehet, hogy mire jó, de az biztosnak tűnik, hogy menet közben állíthat vele valamit.
 
Nemrég egy rejtélyes új elem tűnt fel Sebastian Vettel kormányán, egy kisebb pedál a sebességváltó fül felett - a dolog érdekessége nem is ez, hanem hogy ez a pedál csak Vettel kormányán található meg, Kimi Raikkönenén nem. A Ferrari igyekezett titokban tartani az elem jelentőségét, de az utóbbi időben már erősen megy a találgatás azzal kapcsolatban, hogy mi célt szolgálhat.
 
A maranellóiak nem igazán kommentálták a dolgot, de azt tagadták, hogy a motorbeállításokat lehetne vele módosítani annak érdekében, hogy gázelvétel esetén is érkezzen kipufogógáz a kipufogóból - mint ismert, ez jelentős szerepet játszik az autó működésében és nem csak a Ferrari, de a többi csapat is igyekszik ezt felhasználni. Az FIA viszont egyértelmű szabályokkal tartja ezt kordában és azt is világossá tette, hogy szigorúan fogja büntetni a trükközést, így erre nagy pénzt azért nem érdemes feltenni.
 
A pedál elhelyezkedése viszont arra utal, hogy a kanyar közben érdemes használni, mert a kormányon van és olyan helyen, ahol a pilóta azonnal hozzá tud férni, gyakorlatilag csak a sebességváltó fölé kell mozdítania az ujját. Ráadásul még egy fontos dolog kiderült vele kapcsolatban: szenzorral rendelkezik, tehát nem egy egyszerű ki-be kapcsoláshoz kell, hanem valamit állítani, igazítani lehet vele.
 
Craig Scarborough, a Motorsport technikai szakértője szerint Vettel ezzel menet közben variálhatja akár a hibrid erőforrásból érkező energiát, akár a hajtáslánc működését, akár mást - pontos válaszokat viszont egyelőre nem kapunk, mert a Ferrari és Vettel nem mondja el...
 

Azeri Nagydíj időpontjai

2018.04.24. 18:43
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
A 2018-as idény következő nagydíj hétvégéje következik, az Azeri Nagydíj, ezért elhoztam a nagydíjra vonatkozó időpontokat.
 
👉 2018.04.27 - PÉNTEK - Magyar idő szerint
11:00 1. SZABADEDZÉS (élő)
15:00 2. SZABADEDZÉS (élő)
👉 2018.04.28 - SZOMBAT Magyar idő szerint
12:00 3. SZABADEDZÉS (élő)
15:00 IDŐMÉRŐ (élő)
👉 2018.04.29. - VASÁRNAP Magyar idő szerint
14:10 VERSENY (élő)
 
👉 Ismétlés; M4 Sport
2018.április 30. - Hétfő
22.25- verseny

360 fokos videón Vettel kiütése Sanghajban

2018.04.21. 19:23
Címkék: videó

Interjú Sebastian Vettellel

2018.04.21. 19:14
Címkék: videó

Azeri Nagydíj - gumikiosztás

2018.04.17. 21:09
Az Azeri Nagydíjra vonatkozó gumikiosztás - Sebastian Vettel
 
Lila jelölésű ultralágy (10)
Sárga jelölésű lágy (1)
Piros oldalfalú szuperlágy (2)
 
Teljes gumikiosztás: https://pbs.twimg.com/media/Da_-ziHW4AAZ9Jo.jpg

Vettel: Kivettek minket a versenyből a biztonsági autó időzítésével

2018.04.15. 20:00
Image and video hosting by TinyPic
 
Nem tartja igazságosnak Sebastian Vettel, hogy a futamot vezetőknek kedvezőtlen időpontban küldte pályára a biztonsági autót, megalapozva ezzel a vereségüket. Charlie Whiting versenyigazgató reagált a kritikájára.
 
Vettel a futam után számon is kérte ezt. „A biztonsági autó időzítése Valtteri és az én szempontomból is rossz volt, mert esélyünk sem volt reagálni. És be sem fagyasztotta a sorrendet. Normál esetben egy versenyt ilyenkor úgy fagyasztanak be, hogy egy-kétszer átszeled a biztonsági autós vonalat, de itt egyből ott volt a biztonsági autó. Ezzel tulajdonképpen minket kivettek a versenyből, és esélyünk sem volt dönteni, hogy menjünk-e új gumikért, vagy kint maradjunk” – panaszkodott a négyszeres bajnok.
 
Elmondása szerint ha akkor küldik be a biztonsági autót, amikor még nem haladt el a boxkijárat előtt, azonnal a szerelőihez siet.
 
Kiemelte, nem ez volt az első ilyen vitatható eset, amelyben egy élen álló esélyest ellehetetlenítettek, mások kezébe „lökve” a lehetőséget. „2014-ben Magyarországon hasonló eset történt, a biztonsági autó ott is akkor jött ki, amikor az élen álló már elhaladt a boxbejárat mellett” – idézte föl Nico Rosberg pechjét, amely megfosztotta őt az addig biztosnak tűnő sikertől. Érdekesség: ebből akkor is Daniel Ricciardo profitált, aki megnyerte a hungaroringi versenyt.
 
„Én megértem, hogy ha történik valami, arra azonnal reagálni kell, és nem foglalkozhatsz azzal, hogy hol tartanak az autók egymáshoz képest, de két körön át ott volt a törmelék a pályán, így fél perccel hamarabb is behívhatták volna a biztonsági autót, és akkor mindenki maga dönthetett volna a kiállásról” – érvelt Vettel, hozzátéve, azt összességében jogosnak érezte, hogy a pálya megtisztítása miatt beküldték Bernd Mayländert. „A pályabíróknak kellett adni egy másfél-két perces idősávot, hogy letisztítsák a pályát, De véleményem szerint az nem helyes, hogy úgy küldik be, hogy az megváltoztatja a versenyt.”

KÍNAI NAGYDÍJ - INTERJÚ A FUTAM UTÁN

2018.04.15. 19:56

17:45-től beszél Sebastian!

Vettel: Verstappen is tudja, hogy egy sima dobogót puskázott el

2018.04.15. 19:55
Image and video hosting by TinyPic
 
Véget ért Sebastian Vettel győzelmi sorozata, de a dobogóról is lemaradt Kínában, köszönhetően a Max Verstappennel való ütközésének. A futam után meglepően higgadtan beszélt a történtekről.
 
A verseny felénél beküldött biztonsági autóig úgy tűnt, Sebastian Vettel a pályán vívhatja ki a győzelmet Valtteri Bottas ellen, aki kerékcseréjük során előzte meg őt, ám miután ők lecsúsztak az „ingyen” kiállás lehetőségéről, nyilvánvalóvá vált, hogy ez a futam a kereket cserélő Red Bullnak áll.
 
Vettel egy ideig tartotta pozícióját, aztán tehetetlen volt Daniel Ricciardo ellen, majd érkezett Max Verstappen is, aki viszont nem megelőzte, hanem megforgatta őt a hajtűkanyarban. A holland 10 másodperces büntetést kapott az FIA-tól, utólag elismerte hibáját. Vettel Ferrarija megsérült a koccanásban, aminek következtében Nico Hülkenberg és Fernando Alonso ellen sem volt már esélye, és csak a 8. helyen ért célba.
 
A futam után egyből Verstappen felé vette az irányt, ahol röviden átbeszélték az esetet. Vettel akkor, és a média előtt is higgadtnak mutatkozott. „Nem láttam őt, csak nagyon későn. Akkor hagytam is neki egy kevés helyet, de nem is akartam ellenállni, mert Daniel esetében is egyértelmű volt számomra, hogy a friss gumikon túl gyorsak. Nem akartam ártani a saját versenyemnek a hátulról érkező miatt, de hibázott, elfékezte. Ez megesik, abban az egyenesben hátszél is volt egész versenyen. Elmérte a helyzetet, és ezzel mindkettőnk versenyének ártott” – nyilatkozta a balesetről a Sky Sportsnak.
 
A német RTL-nek eközben szinte még védelmébe is vette ellenfelét. „Odajött hozzám, és bocsánatot kért. Szerintem látható volt, hogy ő hibázott. Igaz, hogy az egyenesben gyorsak voltunk, kifékezni pedig nehéz volt, és amikor szélárnyékba kerül az ember, még könnyebb elmérni a távot. Ez mindkettőnk futamát tönkretette, és szerencsénk volt, hogy mindketten folytatni tudtuk.”
 
Megkérdezték, mit gondol arról, hogy Verstappen mostanság éretlenül, meggondolatlanul viselkedik a pályán, és hogy írható-e kevés tapasztalata számlájára a hiba. „Így is elég versenyt futott már” – felelte. „De az ilyesmi akkor is megeshet veled, ha már háromszáz versenynél jársz. Nem szabad elfeledni, hogy az autóban nehéz megítélni, mi történik. Viszont arra figyelni kell, hogy elkerüld az ütközést. Letörhetett volna a szárny, jöhetett volna egy defekt, és akkor mindkettőnk versenyének annyi. Ilyen szempontból mindketten mázlisták voltunk. Ez van.”
 
Hozzátette, Verstappen önmagát is megbüntette. „Szerintem ő maga is tudja, hogy ma simán dobogós lehetett volna, és ezt elpuskázta. Ami engem illet, komolyabban is sérülhetett volna az autóm, örülök, hogy egyáltalán folytatni tudtam. Sajnálom, de megyek tovább” – zárta mondandóját és erőltetett mosoly kíséretében.

🏁 KÍNAI nagydíj - futam eredménye 🏁

2018.04.15. 19:38
Image and video hosting by TinyPic
 
Daniel Ricciardo nyerte meg a Kínai Nagydíjat.
 
👉 A 43. körben Verstappen agresszíven támadta Vettelt, ám elmérte a féktávot, így nekiment a Ferrarinak. Az ütközés következtében mindkét autó megpördült. Verstappen az 5., Vettel a bajnoki éllovas a 7. helyre csúszott vissza. Verstappent a stewardok 10 másodperces időbüntetéssel sújtották. Sebastian Vettel a 8. helyen végzett a Kínai Nagydíjon.
 
🏁 TOP 3 🏁
1. Daniel Ricciardo
2. Valtteri Bottas
3. Kimi Raikkönen
 
🔴 Sebastian Vettel eredménye: 🔴
👉 Pozíció: 8.
 
Teljes végeredmény: https://telesport.cms.mtv.hu/…/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%…
 
 🔜A 2018-as szezon következő nagydíj hétvégéje: az Azeri Nagydíj, 2018. április 29.-én! ❗️

Vettel megszerezte, Räikkönen eldobta? Így dőlt el a pole sorsa!

2018.04.14. 10:35
Image and video hosting by TinyPic
 
A legutolsó szektor döntött a pole pozíció sorsáról Kínában – Kimi Räikkönen bánhatja is az elszalasztott lehetőséget. Közben alakul a szombati Ferrari-dominancia?
 
Ahogy Bahreinben, úgy Kínában is sikerült összekapnia magát a Ferrarinak és Sebastian Vettelnek, és újabb magabiztos sikert arattak a Mercedes fölött a kvalifikáción. Sebastian Vettel ráadásul az előző héthez hasonlóan megint az utolsó pillanatra hagyta a döntést. Kimi Räikkönen a Q3-as első körével 0,161 másodpercet vert csapattársára, aztán a második próbálkozásoknál az első és a második szektorban is előtte állt még, igaz, a német mindkét szakaszon közelíteni tudott hozzá. Aztán jött az utolsó szektor, és fordult a kocka: Vettel 87 ezreddel gyorsabb volt, és sorozatban második pole-ját szerezte Räikkönen előtt.
 
„Kimi számára ez nagyon kétségbeejtő lehet. Jól ismerem az érzést…” – mondta a német RTL szakértője, Nico Rosberg, aki nem egyszer volt hasonlóan tehetetlen Lewis Hamilton ellen szombatonként. „Ez nagyon nem jó. De Sebastian megint nagyszerű volt, az utolsó pillanatban érkezett meg, és megvolt a mentális ereje ahhoz, hogy megcsinálja, elhappolja a pole-t Kimi elől. Szuper volt! Nagyon együtt tudok érezni Kimivel. Lewis is ezt csinálta velem. Egész hétvégén ő volt előrébb, és amikor igazán számított, kicsúszott a kezéből a pole, a másik megcsinálta. Ez fájó tud lenni, nagyon fájó. Sebastian remek volt.”
 
Räikkönennek azonban nem csak Vettel briliáns köre miatt fájhat a szíve, mivel ha ő maga csak annyira jó utolsó szektort fut, mint a Q3-as első körében, még így is az övé lett volna a pole. A finn másodszor 40,067 másodperc alatt teljesítette a pálya harmadik harmadát, előtte 39,936 másodperc alatt. Ez ugyan 1 századdal lassabb Vettel utolsó körös részidejénél, a „Jégember” ideális ideje így is 1:31,051 lett volna vele, ami jobb eredmény Vettelénél.
 
Vettel és Räikkönen részidői a Q3 utolsó körében:
 
Vettel Különbség Räikkönen
1. szektor 24,044 +0,038 24,006
2. szektor 27,122 +0,013 27,109
3. szektor 39,929 -0,138 40,067
Köridő: 1:31,095 -0,087 1:31,182
 
Räikkönen a leintés után nem is igazán akart belemenni abba, hol úszhatott el az elsősége. „Nem voltam elég jó. Nem éppen ezt akartam, de meglátjuk, mire leszünk képesek holnap” – nyilatkozta szűkszavúan.
 
Vettel eközben kiemelte, nemcsak az utolsó szektora, az egész köre remekül sikerült, hiszen az első próbálkozásában több hiba is volt még. „Az egész körömmel elégedett voltam, nem csak az utolsó szektorral. Remek volt az autó! Az első körben többször is hibáztam, a hármasban elvesztettem a hátulját, aztán a hatosban megint. De tudtam, hogy ha sikerül tiszta kört futnom, jó lehetek, és éreztem, hogy tudok még javulni.”
 
Vettel pályafutása 52. pole pozícióját szerezte, Kínában a negyediket. Legutóbb 2011-ben indult az élről Sanghajban, azóta csak Mercedes-versenyző szerzett ott első rajthelyet.
 
A Ferrarinak eközben két hosszú ínséges időszaka ért most véget. Kínában legutóbb az első ottani versenyen, 2004-ben állt pole-ban vörös autó, akkor Rubens Barrichello nyerte az időmérőt. A Scuderiával emellett 2006 óta nem fordult elő, hogy egymást követő két szombaton arasson kettős győzelmet. Michael Schumacher és Felipe Massa akkor Indianapolisban és Magny-Cours-ban bérelte ki zsinórban kétszer az első sort az olaszoknak.
 
A Mercedesszel szembeni fél másodperces fölényük pedig különösen biztató lehet. A címvédőnél már jó ideje állítják, a Ferrari azonos motorerővel rendelkezik szombatonként, mint ők, és Kínában is megfigyelhető volt, hogy autójuk az egyenesekben időt nyer az Ezüstnyilakkal szemben. Az is komoly fegyvertény a Scuderia részéről, hogy a Mercedest 2014 óta nemigen láttuk ennyire sebezhetőnek egy körön. Lehet, hogy most már valóban oda az a dominancia? Egy biztos, a Ferrari Bahreinben és Kínában látott időmérős produkcióját nem túlzás dominánsnak nevezni.

🏁 KÍNAI nagydíj - nyilatkozat az időmérő után

2018.04.14. 10:35
Image and video hosting by TinyPic
 
Sebastian Vettel (Ferrari) – 1. hely
 
„Az egész kör hihetetlen volt, nemcsak az utolsó szektor! Elképesztő volt az autó, és egyébként egyre jobb lesz, szóval nagyon boldog vagyok. Az első körben olt néhány hibám: párszor elment az autó hátulja. Nem vettem biztosra, hogy jó lesz a köröm, de aztán jó esélyem volt, és megnyomhattam.
Elejére | Újabbak | Régebbiek | Végére |
 
Következő Nagydíj

      2018. április 29.; AZERI NAGYDÍJ

 
facebook

 
Sebastian Vettel

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. (30 éves) Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg a Scuderia Ferrari olasz csapat tagja. Sebastian autóversenyzés mellett boldog családapa, két gyermekének a neve: Emily és Matilda.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

A fordító nem tökéletes !

 
Forma 1 - Versenynaptár

Image and video hosting by TinyPic

Akutális Nagydíj:
Azeri Nagydíj
2018.04.27 - PÉNTEK -  Magyar idő szerint
11:00 1. SZABADEDZÉS
15:00 2. SZABADEDZÉS
2018.04.28 - SZOMBAT  Magyar idő szerint
12:00 3. SZABADEDZÉS
15:00 IDŐMÉRŐ
2018.04.29. - VASÁRNAP Magyar idő szerint
14:10 VERSENY 
 
ismétlés; M4 Sport
2018.04.14 - SZOMBAT 
11:20 időmérő ismétlése
 
2018.04.15. - VASÁRNAP
19:45 verseny ismétlése
 
2018-as versenynaptár:
március 25. Ausztrál Nagydíj Melbourne/SV
április 8. Bahreini Nagydíj Szahír/SV
április 15. Kínai Nagydíj Sanghaj/DR
április 29. Azeri Nagydíj Baku
május 13. Spanyol Nagydíj Barcelona
május 27. Monacói Nagydíj Monte-Carlo
június 10. Kanadai Nagydíj Montreal
június 24. Francia Nagydíj Le Castellet
július 1. Osztrák Nagydíj Spielberg
július 8. Brit Nagydíj Silverstone
július 22. Német Nagydíj Hockenheim
július 29. Magyar Nagydíj Mogyoród
augusztus 26. Belga Nagydíj Spa-Francorchamps
szeptember 2. Olasz Nagydíj Monza
szeptember 16. Szingapúri Nagydíj Szingapúr
szeptember 30. Orosz Nagydíj Szocsi
október 7. Japán Nagydíj Szuzuka
október 21. Amerikai Nagydíj Austin
október 28. Mexikói Nagydíj Mexikóváros
november 11. Brazil Nagydíj Sao Paulo
november 25. Abu-dzabi Nagydíj Jasz Marina
 
Teszt időpontok:
- 2018.Május 15-16 Barcelona Teszt
- 2018.Július 31-Augusztus 1 Hungaroring Teszt
 
______________________
 
 
Magyar Nagydíj

Image and video hosting by TinyPic

2018. Július 27.-28.-29. / Magyar Nagydíj 2018, Hungaroring, Mogyoród/ 

2018. július 31.- Augusztus 1 /  Szezon közi teszt - Hungaroring , Mogyoród/

A 2018 Pirelli Magyar Nagydíj 2018-július 27-28-29.-én kerül megrendezésre, Mogyoródon. 2018-ban, a Magyar Nagydíjat követően idén is tesztelni fog a Hungaroringen a Forma 1 mezőnye.

+Link+Jegyvásárlás 

 
Linkek

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

Image and video hosting by TinyPic

 
 
twitter
 

Hírek    Minidrivers      Képek        Nagydíj      Videó     Teszt    Egyéb  Összefoglaló

 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2017 VETTEL.GPORTAL.HU - JB17
MAGYARORSZÁG LEGFORGALMASSABB SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

Image and video hosting by TinyPic

Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint  aki vagyok.  Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Társszerkesztõket keresek a dakotajohnson.tk újranyitásához.Ha érdekel és szeretnél jelentkezni kattints a részletekért!    *****    Április 22. a Föld napja! Az ünnep alkalmából cifraszûrös juhászlegény vár benneteket a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Egy jégkorong-rajongó lelkészgyakornok lány blogja - ha van kedved, nézz be, szeretettel látlak :) Gréti    *****    Minden Kedves látogatómat szeretettel várom Asztrológia oldalamon, ahol az oktatás INGYENES, az elemzés BECSÜLET-KASSZÁS    *****    Ayang Avagy milye is a világ az én szememmel    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    BOOKISLAND -> A könyvek birodalma elvezet a képzeletünk világába! <- BOOKISLAND    *****    KUTYA VS MACSKA, MELYIK AZ OKOSABB? SZAVAZZ! FÉLSZ A ROBOTOKTÓL, VAGY SEM? MONDD EL! KUTYA VS MACSKA!KUTYA VS MACSKA!!!!    *****    Outsider - Gay - Creative - Rebel - Tolerant - Furry - Brony - Hipster - Gamer - Otherkin - Geek - Autistic    *****    Online Gyermekáruház és bababolt Több ezer termékkel olcsón, országos kiszállítással!    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    Supernatural - Odaát - 13. Évad - Extrák - Infók - Érdekességek - Odaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - Odaátv    *****    Készítsük el együtt a születési horoszkópodat, látogass el az oldalamra és nézd meg a részleteket. Szeretettel várlak!!!    *****    Adóbevallás 2018 ! 17SZJA - 1753any adónyilatkozat letöltés szja adóbevalláshoz    *****    Részletes személyiség és sors analízis, ajándék 3 év elõrejelzéssel,ingyenes konzultáció,ahol megbeszéljük a kérdéseid!    *****    BOOKISLAND -> A könyvek szigete, ahol ötletet kaphatsz egy jó könyvhöz <- BOOKISLAND    *****    Rendeld meg asztrológiai elemzésed,nagyon kedvezõ feltételekkel,találkozzunk az oldalamon és válassz a sok lehetõségbõl!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Adóbevallás 2018 sms, határidõ, nyomtatvány és tudnivalók itt