SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2014.

Kínai Nagydíj - Vettel kismértékű gumiabroncs kopásra számít

2014.04.18. 22:03

Kínai Nagydíj >> képek a szabadedzésről

2014.04.18. 18:30

Meghoztam a mai szabadedzésről a képeket, amiket  a galériában nézhettek meg. 

Image and video hosting by TinyPic

Vettel állítja, továbbra is elérhetetlen a Mercedes

2014.04.18. 17:15

Image and video hosting by TinyPic

Az ötödik legjobb idővel zárta a Kínai Nagydíj pénteki edzésnapját a világbajnoki címvédő Sebastian Vettel.

A német versenyző elárulta, bár sikerült előrelépéseket tenniük az RB10-es versenygéppel, továbbra sem tartanak ott, ahol szeretnének, ezért bőven lesz még tennivalójuk a hétvége további részében.

„Jó napunk volt, azt hiszem, sikerült némi előrelépést tennünk, jobbak ugyanis az érzéseim” – mondta a címvédő a nap végén.

„A pálya még elég nyers volt, de sok dolgot kipróbáltunk. Még sok munka vár ránk, főleg rám, mert még nem tartok ott, ahol szeretnék. De kétségkívül előreléptünk.”

Vettel kifejtette, a múlt heti bahreini teszten valóban sikerült javítani a versenyautón, ám ettől még nem fognak a győzelemért harcolni Kínában.

„A bahreini teszten úgy érzem, javítottunk az autón, de nem kell óriási fejlődést emlegetni. Ráadásul ez most egy teljesen más pálya. Főleg az első gumikra vár nehéz feladat, ezt a versenyszimulációk során láthattuk is.”

„Egyelőre még nem olyan jó a tapadás, de ez a hétvége előrehaladtával javulni fog. Az időjáráson persze sok múlik – ha például valamikor elered az eső, kezdhetünk mindent elölről.”

„Van néhány új elem az autón – folyamatosan próbálunk javulni, nemcsak a nyers tempó tekintetében, hanem az alkatrészek finomhangolását illetően is.

A német versenyző biztos benne, a hétvégén is a Mercedes lesz a legesélyesebb a győzelemre.

„Soha nem tudhatjuk, mit csinálnak a többiek, de a Mercedes talán nem mutatta ki a foga fehérjét ma. Továbbra is ők a favoritok, messze vannak tőlünk. A hosszú etapomon egy Mercedes mögött voltam, és olyan volt, mintha szórakoznának velünk.”

Vettel: Most sem kerülünk közelebb a Mercedeshez

2014.04.18. 16:25

Image and video hosting by TinyPic

A Red Bull Racing négyszeres világbajnoka, Sebastian Vettel arra számít, csapata nagyot léphet előre a hétvégi Kínai Nagydíjon – a Mercedes azonban továbbra is elérhetetlen távolságban lesz.

A német versenyző bevallottan abban bízik, amint a Renault javítani tud V6-os erőforrásán, a Red Bull autója is jelentősen gyorsul majd. Vettel kifejtette, a bahreini teszten kipróbált újítások beváltak, így ezen a hétvégén is fejlődést vár.

„A teszten sikerült előrelépéseket tenni” – fogalmazott a német.

„Fejlődött az autó, mint ahogy az erőforrás is, szóval arra számítunk, hogy itt jobbak leszünk. Hogy mekkorát lépünk előre, azt még nem tudjuk megmondani.”

„De az komoly meglepetés lenne, ha csökkenteni tudnánk lemaradásunkat a Mercedeshez képest. Reálisan kell látnunk a dolgokat, az első versenyek eredményeiből kell kiindulnunk. Körönként nagyjából 1 másodperccel vagyunk lemaradva.”

„Ezt a különbséget elsőre ledolgozni lehetetlen. Nyilván szeretné az ember, de reálisan kell látni a helyzetet.”

„Azt gondolom, Kínában is a Mercedes a favorit. Mi megpróbálunk olyan közel kerülni hozzájuk, amennyire csak lehet. Hogy mi a realitás? Ha a legjobb öt között végzünk, azzal már elégedettek lehetünk.”

„Az autó még nem olyan jó, mint szeretném, de bőven lesznek még újításaink. Még mindig ismerkedünk az autóval, jelenleg ez jelenti a legnagyobb kihívást.”

Vettel egyébként az ötödik pozícióban zárta a Kínai Nagydíj pénteki edzésnapját, hátránya 7 tizedmásodperc lett az élen végző Lewis Hamilton mögött.

A második szabadedzés Hamilton sikerét hozta

2014.04.18. 09:55

Lewis Hamilton bizonyult a leggyorsabbnak a Kínai Nagydíj második szabadedzésén. A britet a délelőtti győztes, Alonso, valamint a csapattárs Rosberg követte. Mögöttük Ricciardo, Vettel, Massa és Räikkönen volt a sorrend. Maldonadót megtréfálta a bokszbejárat.

Lewis Hamilton gyorsan talpra állt egy komoly felfüggesztéshibát követően, amely miatt ki kellett hagynia az első edzés második felét és a délutáni gyakorlás első felét is.

 
Az angol világbajnok 1 perc 38,315 másodperces idővel mindjárt az élre is állt, ám alig több mint egy tizeddel előzte csupán meg a délelőtti remek formáját átmentő ferraris Fernando Alonsót. A párost Nico Rosberg követte a harmadik helyen a másik Mercedesszel.
 
A második edzésen a boxutca végi lámpa „szabad”-jelzésére elsőként Pastor Maldonado gördült ki a pályára a Lotusszal, és bár ezúttal nem kanyarodott le a pályáról figyelmetlenségében, mint délelőtt, most is ő szolgáltatta a showt.
 
A venezuelai a gyakorlás derekán túl nagy lendülettel érkezett a boxutca bejáratához, ami előtt itt egy derékszögű balkanyar található kis sóderággyal. (Hamilton emlékezetes módon ebbe ragadt bele és dobta el ezzel gyakorlatilag a világbajnokságot 2007-ben.) Maldonado a túl magas sebesség miatt annak rendje és módja szerint kisodródott, és bele is állt a sóderágy mögötti gumifalba.
 
A mezőny épp az incidens idején futotta a gyorsköreit, s Hamilton mellett a finn Kimi Räikkönen volt az, aki a többiek nagy részéhez képest kicsit késve teljesítette azt – mint ismeretes, a ferraris is az első edzésen elszenvedett technikai hiba miatt.
 
A Mercedes angol versenyzőjéhez hasonlóan Räikkönennek sem sikerült a nap végéig felzárkóznia az élen harcoló csapattársához, hiszen közel egy másodperccel lemaradva csupán a hetedik pozícióban végzett.
 
Az eredménylistát böngészve találhatunk még néhány meglepetést: Romain Grosjean egy újabb problémamentes tréning végén befért a legjobb tízbe a másik, láthatóan egyre gyorsuló Lotusszal, viszont kisebbfajta csalódást nyújtottak a Force Indiák és a McLarenek, akiknek ez a két héttel ezelőtti remek versenyeredmények után ezúttal alig, vagy egyáltalán nem sikerült.
 
Végre egyébként egy szinte teljesen fennakadás- és problémamentes edzést tudhatnak maguk mögött a csapatok, egyedül Maldonado már említett kalandja zavarta meg a nyitónap délutánjának munkáját.
 
A Kínai Nagydíj hétvégéjének harmadik és egyben utolsó szabadedzése holnap, magyar idő szerint hajnali 5 órakor veszi kezdetét.
 
A Kínai Nagydíj második szabadedzésének végeredménye:
 
1. Lewis Hamilton (Mercedes) 1:38,315 25 kör
2. Fernando Alonso (Ferrari) 1:38,456 +0,141 28 kör
3. Nico Rosberg (Mercedes) 1:38,726 +0,411 30 kör
4. Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) 1:38,811 +0,496 30 kör
5. Sebastian Vettel (Red Bull-Renault) 1:39,015 +0,700 31 kör
6. Felipe Massa (Williams-Mercedes) 1:39,118 +0,803 25 kör
7. Kimi Räikkönen (Ferrari) 1:39,283 +0,968 25 kör
8. Jenson Button (McLaren-Mercedes) 1:39,491 +1,176 29 kör
9. Romain Grosjean (Lotus-Renault) 1:39,537 +1,222 36 kör
10. Danyiil Kvjat (Toro Rosso-Renault) 1:39,648 +1,333 26 kör
11. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes) 1:39,736 +1,421 30 kör
12. Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes) 1:39,744 +1,429 29 kör
13. Jean-Éric Vergne (Toro Rosso-Renault) 1:39,759 +1,444 28 kör
14. Valtteri Bottas (Williams-Mercedes) 1:39,830 +1,515 25 kör
15. Sergio Pérez (Force India-Mercedes) 1:40,124 +1,809 32 kör
16. Esteban Gutiérrez (Sauber-Ferrari) 1:40,359 +2,044 32 kör
17. Adrian Sutil (Sauber-Ferrari) 1:40,395 +2,080 30 kör
18. Pastor Maldonado (Lotus-Renault) 1:40,455 +2,140 12 kör
19. Jules Bianchi (Marussia-Ferrari) 1:42,327 +4,012 27 kör
20. Max Chilton (Marussia-Ferrari) 1:43,473 +5,158 30 kör
21. Kobajasi Kamui (Caterham-Renault) 1:43,530 +5,215 32 kör
22. Marcus Ericsson (Caterham-Renault) 1:43,679 +5,364 32 kör

Az első szabadedzésen Alonso volt a leggyorsabb

2014.04.18. 09:12

Az új főnök megérkezett, a Ferrari az élre állt. Fernando Alonso volt a leggyorsabb a kínai első szabadedzésen. Marco Matiacci viszont nem lehetett teljesen elégedett: Kimi Räikkönen mért kör nélkül, az utolsó helyen végzett. Alonsót Rosberg és Ricciardo követte a sorban.

Vegyes érzelmekkel zárta a Ferrari a Kínai Nagydíj első szabadedzését: míg Fernando Alonso első helyével a lehető legjobban indult az új csapatfőnök Marco Mattiacci regnálása, addig Kimi Räikkönen az első felfüggesztés hibája miatt egyetlen mért kört sem tudott megtenni az F14 T jelű Ferrari-modellel.
 
Alonso mögött a Mercedes bajnoki éllovasa, Nico Rosberg zárt a második helyen, szintén egy kisebb felfüggesztéshiba ellenére. Az Ezüst Nyilaknál ezzel együtt a bahreini csata győztesének, Lewis Hamiltonnak az autójával volt több gond, aki a gyakorlás második felét szétszerelt autóval a garázsban töltötte és csak a nyolcadik lett.
 
A képzeletbeli dobogó aljára ezúttal Daniel Ricciardo ért fel a Red Bull-lal, messze megelőzve csapattársát, a négyszeres világbajnok Sebastian Vettelt. A márkatársak közti nagy különbségek egyébiránt a tabella további részében is meghatározó jellemzői maradtak ennek a tréningnek.
 
A délelőtt legszorgalmasabb versenyzője címet nagyobbacska meglepetésre az amúgy roppant megbízhatatlan Lotus-Renault-t navigáló Romain Grosjean érdemelte ki, aki ezúttal képes volt 24 kört teljesíteni a fekete-arany kocsival.
 
Nem csak Räikkönennek és Hamiltonnak voltak hosszú tétlenséggel töltött percei a boxutcában: a marussiás Jules Bianchi pechszériája egy üzemanyag-rendszerrel kapcsolatos gond képében folytatódott, alig néhány edzés végi körre korlátozva a francia szereplését, Esteban Gutiérrez Sauberjén a kuplunggal akadtak problémák, Sergio Pérez pedig a nyitható hátsó szárnyának a hibájával küszködött.
 
Két tesztpilóta is jelenését tette a gyakorláson, Felipe Nasr és Giedo van der Garde sorozatban a második versenyhétvége nyitóedzésén vette át egy-egy Williams, illetőleg Sauber ülését csapatatok egy-egy pilótájától.
 
A sanghaji pálya trükkös vonalvezetése számos versenyzőn kifogott. Köztük is a Toro Rosso újonca, Danyiil Kvjat járt az élen két kicsúszással; egyszer az első, egyszer a hátsó egyenes végi 14-es kanyarban, de egyszer-egyszer elhagyta a pályát Vettel, valamint a látványos szahíri karambol két résztvevője, Gutiérrez, és Pastor Maldonado is.
 
Mind közül a venezuelaié volt a legarcpirítóbb kipördülés. A lotusos a kormánykerekén lévő számtalan kapcsoló egyikét tekergette, miközben konstans íven haladt a 8-as kanyarban, ám nem vette észre, hogy a kanyarulatnak közben vége lett, így nemes egyszerűséggel kikormányozta az autóját a pályáról, majd a visszaevickélés közben megforgott vele.
 
Az edzést ezektől függetlenül is rengeteg elfékezés és csúszkálás tarkította, ahogy a versenyzők megpróbáltak fogást találni a kirívóan hideg, alig 15-20°C-os aszfalton.
 
Ma még egy alkalommal próbálkozhatnak, közép-európai idő szerint reggel 8 órától a második edzés alkalmával.
 
A Kínai Nagydíj első szabadedzésének végeredménye:
 
1. Fernando Alonso (Ferrari) 1:39,783 20
2. Nico Rosberg (Mercedes) 1:40,181 +0,398 16
3. Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) 1:40,772 +0,989 23
4. Jenson Button (McLaren-Mercedes) 1:40,970 +1,187 23
5. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes) 1:41,175 +1,392 16
6. Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes) 1:41,366 +1,583 20
7. Jean-Éric Vergne (Toro Rosso-Renault) 1:41,505 +1,722 26
8. Lewis Hamilton (Mercedes) 1:41,560 +1,777 9
9. Sebastian Vettel (Red Bull-Renault) 1:41,629 +1,846 19
10. Felipe Massa (Williams-Mercedes) 1:41,699 +1,916 14
11. Danyiil Kvjat (Toro Rosso-Renault) 1:41,977 +2,194 23
12. Romain Grosjean (Lotus-Renault) 1:42,090 +2,307 24
13. Felipe Nasr (Williams-Mercedes) 1:42,265 +2,482 13
14. Giedo van der Garde (Sauber-Ferrari) 1:42,615 +2,832 16
15. Sergio Pérez (Force India-Mercedes) 1:42,733 +2,950 13
16. Pastor Maldonado (Lotus-Renault) 1:43,731 +3,948 22
17. Kobajasi Kamui (Caterham-Renault) 1:44,038 +4,255 16
18. Esteban Gutiérrez (Sauber-Ferrari) 1:44,162 +4,379 17
19. Jules Bianchi (Marussia-Ferrari) 1:44,270 +4,487 7
20. Max Chilton (Marussia-Ferrari) 1:44,782 +4,999 20
21. Marcus Ericsson (Caterham-Renault) 1:44,835 +5,052 22
22. Kimi Räikkönen (Ferrari) idő nélkül 1

Vettel új szerepben – nem törte meg a sikertelenség

2014.04.17. 18:40

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel elárulta, egyáltalán nem törte meg, hogy a bajnoki sikereket hozó évek után idén a mezőny hátsóbb régióiban kell harcolnia. A címvédő szerint Kínában is a Mercedes a favorit, de reményei szerint ezúttal a Red Bull is jobb formát mutat majd, mint Bahreinben.

A Red Bull címvédője nem lehetett elégedett bahreini hétvégéjével, miután sem az időmérő sem a verseny nem alakult problémamentesen számára. Két hete nem csupán esélytelen volt a legjobb háromba kerülni, de csapattársa, Daniel Ricciardo is legyőzte őt – ráadásul a pályán megvívott csatában.

Miközben a túlságosan alacsony végsebessége miatt egész futam alatt küszködött, Vettel elárulta, nem is akarta igazán megnehezíteni az ausztrál dolgát.

„Ha nyolc körön keresztül libasorban haladva a csapattársaddal küzdesz, és ennyire szoros a helyzet, nem védekezel annyira, hogy megkockáztass egy öngólt. A hatodik helyemmel egészen elégedett voltam, de nem teljesen örültem neki, mivel ideális esetben a biztonsági autó mögött elérhető közelségbe került a dobogó. Sajnos én nem tudtam úgy felzárkózni, mint Dani” – idézte a címvédőt a Motorsport Magazin.

Bahreinben egyébként is a korábbiaknál nagyobb mértékben ütközött ki a Red Bull egyik legfőbb gyengéje: az alacsony végsebesség és a Mercedeshez képest kevés motorerő.

„Jó lenne, ha korlátlan mennyiségű lóerő állna a rendelkezésünkre. De az elsődleges most a vezethetőség, az irányítás, ami nagyon összetett. Ez most a legfőbb feladatunk, amit meg kell oldanunk. Nem titok, hogy egy kicsit le vagyunk maradva a végsebességek terén” – ismerte el Vettel.

Majd arról is beszélt, korántsem zavarja annyira, hogy a sok győzelmet hozó előző évekhez képest idén megváltozott a szerepe, és üldözöttből üldöző lett.

„Már az előző években is nagy volt rajtam a nyomás, sokkal szorosabb volt a küzdelem, mint az eredmény mutatja. Az emberek viszont sokszor csak az eredménnyel foglalkoznak, és nem merülnek el a részletekben.”

„Természetesen szívesebben nyernék, de jelenleg az a nagy kihívás, hogy alkalmazkodjunk az új szabályokhoz, és ráérezzünk az autóra, hogy miként kell vezetni, és milyen hatással vannak rá az új regulák. Az elmúlt évek alatt belerázódtunk egyfajta ritmusba, kívülről, belülről mindent megismertünk, tudtuk, mikor melyik csavart kell meghúzni. Ezek egy része még most is hasznos, ám bizonyos dolgok hozzáadódtak, mások pedig eltűntek. Még nem érzem magam olyan jól a kocsiban, mint szeretném” – magyarázta a négyszeres világbajnok.

Vettel a kínai hétvégétől egyébként nem vár jelentős változást, szerinte a Mercedes ezúttal is kiemelkedik majd a mezőnyből.

„Nehéz megjósolni, mire lehetünk képesek. A Mercedes a favorit, de szeretnénk közel kerülni hozzájuk. Hogy mi számít reálisnak? Talán ha a legjobb ötben végzünk, az jó eredmény lesz ahhoz képest, ahol most tartunk. Nagy a különbség közöttünk. Bahrein mindenkiről rossz képet festett, leszámítva a Mercedest. Szerintem itt kicsit talán más lehet a helyzet, de ami a múltat illeti, be kell lássuk, ez a pálya évek óta fekszik a Mercedesnek. A kialakításából adódóan erősek lesznek, és már eddig is remek formában voltak” – tekintett előre a heppenheimi.

Vettel: Az eső segítene…

2014.04.17. 17:53

Image and video hosting by TinyPic

A címvédő, Sebastian Vettel a Kínai Nagydíjat megelőzően az Infiniti rendezvényén a rajongók kérdéseire válaszolt. Habár a lelkes szurkolók nemcsak a hétvégéről faggatták a négyszeres bajnokot, ő készségesen állt az érdeklődők rendelkezésére.

 
A Red Bull Racing versenyzője, Sebastian Vettel tisztában van azzal, hogy nem lesz egyszerű dolga a hétvégi Kínai Nagydíjon sem, az eső azonban hozzájárulhat ahhoz, hogy felvegye a harcot a Mercedesszel. Egy szponzori rendezvényen a rajongók is mikrofont ragadtak, hogy számukra fontos kérdéseket tegyenek fel a négyszeres bajnoknak.
 
A helyi előrejelzések szerint a hétvégén eshet az eső, ami kedvezhet a bajnoki tabella hatodik helyezettjének. „Semmi kifogásom az eső ellen” - kezdte a német. „Amikor 2009-ben az első Red Bullos győzelmemet ünnepeltem itt, vizes volt a pálya. Jelenleg még le vagyunk maradva. Az eső segítene nekünk abban, hogy előrébb végezzünk. Daniel Ausztráliában a második rajthelyet szerezte meg az esős időmérőn. Tavaly nem volt egyszerű dolgunk annak ellenére sem, hogy később megnyertük a bajnoki címet.”
 
Az egyik szurkoló arra volt kíváncsi, hogy mi az, amit olyan vonzónak tart a Forma-1-ben. „Maga a vezetés! Először csak gokartoztam, de akkoriban még nem gondoltam a Forma-1-re. Azonnal megtetszett, hogy mások ellen harcolhatok. Ez a két tényező motivál ma is, függetlenül attól, hogy az autóm nagyobb és erősebb. A vezetés és a párharc vezérel.”
 
Egy másik rajongó, aki maga is versenyez, azt szerette volna megtudni, hogy hozzá hasonlóan a német pilóta is ideges-e a futamok előtt. Vettel válaszában nevetve megjegyezte: „Talán akkor jobb is, hogy nem lettél Forma-1-es pilóta. Mi az autósportban nőttünk fel, ezért elég rutinosak vagyunk. Egy kis idegesség fontos és hozzátartozik az egészhez. Lényeges azonban, hogy ezt a magunk javára tudjuk fordítani és ébernek kell lenni. Nem szabad, hogy az idegesség blokkoljon. Amikor a futam reggelén felébredek, ideges vagyok, de a rajtrácson már ki tudom ezt zárni. Amikor kialszanak a lámpák, amúgy is annyi minden történik, hogy nincs idő idegeskedni.”
 
Volt, aki azt akarta kideríteni, miben különbözik a versenyző Vettel a közúti sofőr szerepében tetszelgő Vetteltől. „A legfontosabb különbség az, hogy a közúton nem kell gyorsan célba érnem és nincsenek ellenfeleim. Ha az utakon is úgy közlekednék, mint a versenyhétvégén, nem jutnék messzire. A közutakon lazítani akarok, zenét hallgatni és biztonságosan közlekedni. Szeretem kontroll alatt tartani az autót. Szeretem, ha az autó jól irányítható, a fékek is megfelelően működnek és jó az útfekvése. Ezekben nem különbözik a versenyautótól” - olvasható Vettel válasza a Speedweek hasábjain.

Todt: Meglepett Vettel beszólása

2014.04.17. 17:50

Image and video hosting by TinyPic

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnökét meglepte Sebastian Vettel kemény kritikája a motorhangokat illetően.

A Red Bull négyszeres világbajnoka igen keményen fogalmazott, amikor az új V6-os turbómotorokról kérdezték. Vettel egyszerűen és tisztán válaszolt: „s*ar”. Nem sokkal később ment is a levél Vettel címére, melyben Todt a nem tetszését fejezte ki a kemény vélemény miatt. A német megúszta büntetés nélkül, addig a Red Bull kiállt a pilótája mellett, és szabad véleményt biztosít számára.

Todt most a német Motorsport-Total hasábjain beszélt a történtekről.
 
„Véletlenül olvastam erről az egészről. Be kell vallanom, meglepett ez a kijelentés, de minden véleményt tiszteletben tartok. Csak azt tudom mondani ezzel kapcsolatban, hogy egy négyszeres világbajnoknak van bizonyos felelőssége a sport és a közönség felé. Néha az érzelmek azonban túlzott reakciót váltanak ki.” – mondta a francia.
 
„Egy négyszeres világbajnoktól azt várom, hogy nagykövete legye a sportnak. Nagyon büszke vagyok arra, hogy részt vesz a közlekedésbiztonsággal kapcsolatos kampányunkban, de ha valami negatívat mond, annak is hatása van. Ha eljön hozzám és azt mondja, hogy valamit tennünk kell a problémák megoldása érdekében, akkor meg fogom őt hallgatni.”
 
Niki Lauda szerint elkerülhetetlen volt, hogy halkabbak legyenek az új motorok, de már dolgoznak a bizonyos módosítások lehetőségén. Max Mosley szintén megvédte az új motorhangokat.

Kínai Nagydíj >> csütörtök

2014.04.17. 17:41

Meghoztam Sebastianról a mai napon készült képeket!

Image and video hosting by TinyPic

 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.