Fordító


A fordító nem tökéletes !

 
Következő Nagydíj

      2017. június 11.; KANADAI NAGYDÍJ

 

 
Sebastian Vettel

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel egy olyan jelenség, amelyet még nem látott a Forma 1 több évtizedes világa. Erről a számok is tanúskodnak. Sebastian Vettel volt a legfiatalabb versenyző, aki valaha Forma 1-es edzéseken vett részt. Ő volt a legfiatalabb pilóta, aki valaha világbajnoki pontot szerzett. A legfiatalabb, aki valaha egy verseny élén állt. A legfiatalabb, aki pole pozícióból indulhatott. A legfiatalabb, aki futamgyőzelmet ünnepelhetett. És természetesen a legfiatalabb, világbajnok. Majd a legfiatalabb, versenyző, aki megvédte a címét. Egy olyan sportágban, ahol minden a sebesség körül forog, ez hatalmas teljesítmény.

 
Eseménynaptár

Image and video hosting by TinyPic

2017-es szezon következő futama:
» 2017. május 28., 14.00:  Monacói Nagydíj
május 25., csütörtök
10:00 - 11:30:Csütörtöki 1. szabadedzés
14:00 - 15:30:Csütörtöki 2. szabadedzés
május 27., szombat
11:00 - 12:00:Szombati szabadedzés
14:00 - 15:00:Időmérő
május 28., vasárnap
14:00 - 16:00:Verseny
KÖVETKEZŐ FUTAMOK:
Április 30., 14.00: Orosz Nagydíj
Május 14., 14.00: Spanyol Nagydíj
Május 28., 14.00: Monacói Nagydíj

>>Jegyvásárlás a Nagydíjra
>>2017-es versenynaptár

2017 tesztidőpontok:
augusztus 01-02., Hungaroring – évközi teszt
november 28-29., Abu-Dzabi – utószezoni gumiteszt

 
Tabella
Image and video hosting by TinyPic
 
1 Sebastian Vettel 129
2 Lewis Hamilton 104
3 Valtteri Bottas 75
4 Kimi Raikkonen 67
5 Daniel Ricciardo 52
6 Max Verstappen 45
7 Sergio Perez 34
8 Carlos Sainz 25
9 Felipe Massa 20
10 Esteban Ocon 19
11 Nico Hulkenberg 14

 

 
2017 Magyar Nagydíj

Image and video hosting by TinyPic

Légy részese TE IS a 2017-es Magyar Nagydíjnak. Jegyvásárlás, jegyinformációk!

Részletek  
Jegyvásárlás 
Diákjegy vásárlása 
Ibusz

 
2017 Pirelli Teszt

Image and video hosting by TinyPic

Az 1989 és a 2001-es teszt után most képviselteti magát legelőször a F1 összes csapata a Hungaroringen 2017. augusztus 1-jén -és 2.-án, a Magyar Nagydíj lezajlása után. Légy te is részese a tesztnek a Magyar pályán. Részletek hamarosan.....

 
Partnerek

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
[Szabályzat] - [Lekerültél?] - BETELT!!

 
Információ

Image and video hosting by TinyPic

Üdvözöllek a Vettel.gportal.hu-n, ami Magyarország egyik legforgalmasabb és leginformáltabb Sebastian Vettel-ről szóló oldalán. Érdemes naponta többször ellátogatni, mert mindig rengeteg friss várja a rajongókat, látogatókat! Videók, képgaléria, extrák, rengeteg friss hírek, különböző menüpontok! Ahová ki van írva, hogy saját fordítás, az úgy is van, ezért kérlek ne tüntesd fel az oldaladon forrás nélkül. Amit nem saját magam fordítok le, annak a forrása megtalálható a dátumozás lábjegyzetében.

Téma: Sebastian Vettel, Forma 1
Szerkesztő: Melanie
Az oldal tanácsadója: Nuti
Design: Melanie
Nyitás: 2013. július 3.
Nyelv: Magyar
Az eddig legforgalmasabb nap: 5624
Ajánlott böngésző: Google Chrome, Mozilla
Forrás: M4Sport,Gp-Live
E-mail: vettelmagyarorszag@gmail.com  
Online     ;  live

 
Archívum
 

Hírek    Minidrivers      Képek        Nagydíj      Videó     Teszt    Egyéb  Összefoglaló

 

 

lap tetejére

Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2015.

Sebastian Vettel exkluzív

2015.01.05. 17:18

A német RTL csatorna rövid dokumentumfilmet készített arról, hogy a Ferrarihoz igazoló Sebastian Vettel hogyan vélekedik a vörösökről. Ezt nézhetitek meg az alábbi videóban

1200 lóerős motorok jöhetnek a Forma-1-be!

2015.01.05. 16:56

Image and video hosting by TinyPic

Néhány éven belül ismét gyökeres változás állhat be a Forma-1-es versenyzésben – ha hinni lehet a legújabb híreknek, 2017-ben szélesebb gumik, kevesebb aerodinamika, és több mint 1000 lóerős motorok jöhetnek!
 
Minderről a német Auto Motor und Sport című szaklap számolt be, mely tudni véli, január 6-án, holnap Genfben ülnek majd össze a Forma-1-es motorgyártók. Az ülésen napirendi pontként tárgyalják majd egy új motorformula bevezetését Bernie Ecclestone kívánalmainak megfelelően.
 
A 84 esztendős üzletember leszögezte, néhány éven belül erősebb, hangosabb és olcsóbb erőforrásokat szeretne látni a királykategóriában. Ecclestone abban bízik, január végére már sikerül jelentős előrelépéseket tenni a kérdésben. A cél nem más, minthogy a jelenlegi motorok alapján néhány éven belül már több mint 1000 lóerős motorok dübörögjenek az F1-es gépekben.
 
Az Auto Motor und Sport szerint a tervek között szerepel, hogy jelentősen csökkentik az autók aerodinamikai hatékonyságát, növelhetik az üzemanyag-áramlási limitet, és az sem kizárt, hogy biturbóval szerelik fel a motorokat. A költségek szinten tartása végett pedig sztenderdizálnák az akkumulátorokat és elektromotorokat.
 
Kinézetre is jelentősen átalakulhatnak a versenyautók, jóval agresszívebbnek tűnnek majd, köszönhetően többek között a tervezett széles abroncsoknak.
 
Arra persze nem sok esély van, hogy ezen változások közül bármi is megvalósul majd 2016-ra, egy évvel később, 2017-ben azonban valóban gyökeres megújulás történhet a Forma-1-ben.

A Ferrarinak már szüksége volt a változásra?

2015.01.05. 11:23

Image and video hosting by TinyPic

A Ferrarinak szüksége volt egy komolyabb szerkezeti átalakításra, az új csapatvezető személyében pedig megtalálta azt az embert, aki visszaterelheti a Forma-1-es alakulatot a helyes útra – jelentette ki a vörösök korábbi versenyzője, René Arnoux.
 
Az olaszok komoly reményekkel várták a 2014-es évet és a második turbókorszak kezdetét, a szezon során azonban a vártnál jóval gyengébb eredmények születtek: a Ferrari 1993 után először zárt úgy évet, hogy egy futamgyőzelmet sem szerzett és 2009 óta először a bajnoki dobogóról is lecsúszott. Az, hogy nem lesz esélyük a bajnoki cím elhódítására már a szezon elején egyértelművé vált, ezért a vezetőség komoly átszervezésbe kezdett. Tavasz óta két csapatvezető is távozott, de az elnök, Luca di Montezemolo is leköszönt és a mérnöki gárda is átalakult.
 
Az elmúlt időszakban sokan kifejtették véleményüket a Ferrari átalakításáról: egyesek szerint a csapat már-már túlzásba esett, amikor legtöbb vezetőjét elküldte, mások úgy vélik, inkább egy olyan szakembert kellett volna igazolniuk, mint a Williams technikai részlegét vezető Pat Symonds, aki képes volt összefogni a neves brit alakulat dolgozóit. A csapat korábbi versenyzője, René Arnoux nem ért egyet a kritikusokkal. „A Ferrarinak változásokra van szüksége! Én örülök Maurizio Arrivabene [a szezonzáró után kinevezett új csapatvezető] érkezésének, hiszen korábban nagyszerű munkát végzett a Philip Morrisszal” – mondta a francia exversenyző a Ferrari oldalának.
 
„Ő egy igazi profi! Nagyon jól ismerem őt, véleményem szerint jól tudja, mit kell tenni azért, hogy a csapat ismét versenyképes legyen – most nem csak egy mérnökre van szükségük. Kell valaki, aki a sebességváltóért felel, egy másik pedig az erőforrásokért, valaki pedig az elektronikáért, míg más az aerodinamikáért. Ezeket a szakembereket pedig gondosak kell összeválogatni, hogy együtt elérhessék a legjobb eredményeket” – folytatja Arnoux, aki 1983 és 1985 között erősítette a vörösöket; legjobb eredményét első szezonjában érte el, akkor harmadik lett az összetett pontversenyben.
 
A Ferrarinál nemcsak a technikai részleg és a felső vezetés alakult át, hanem a pilótapáros is változott: az egylet a Red Bull négyszeres világbajnokát, Sebastian Vettelt igazolta a távozó Fernando Alonso helyére. Arnoux a német érkezését is pozitívnak tartja. „Sebastian egy nagyszerű versenyző, ezzel mindannyian tisztában vagyunk. Már nyert bajnokságokat, és hihetetlenül magas szintet képvisel. Most türelmesnek kell lennie, míg Maurizio rendbe rakja az istállót technikai szempontból. Ha ez megtörtént, én biztosra veszem, hogy ismét jönni fognak az eredmények és a csapat képes lesz arra, hogy újra a bajnoki címért harcoljon” – zárta gondolatát a hétszeres futamgyőztes.

Nem lesz 1-es rajtszám

2015.01.05. 08:44

Image and video hosting by TinyPic

Bár Lewis Hamilton világbajnok lett, így megilleti őt az 1-es rajtszám, azonban 2015-ben is a 44-es szerepel majd Lewis Hamilton versenyautóján – erősítette meg a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA).

A 29 éves versenyző azt kérte Toto Wolff Mercedes-csapatfőnöktől, hogy a következő szezonban is az idén használt 44-essel versenyezhessen.

A tavalyi évben bevezetett szabálymódosítás szerint a pilóták maguk választhatnak állandó rajtszámot, amit pályafutásuk végéig megőrizhetnek. A mindenkori világbajnoknak ezzel együtt jár az 1-es, de ha akar, lemondhat róla.

„Ez az én számom” – mondta ezzel kapcsolatban az angol.

„Annak idején a 44-essel nyertem meg a gokartbajnokságot, szóval arra kérem a csapatot, hadd tartsam meg.”

Az elmúlt négy évben a Red Bull-lal sorozatban négyszer vb-győztes Sebastian Vettel autóján volt látható az 1-es, a Ferrarihoz igazoló német pilóta jövőre 5-ös rajtszámmal szerepel majd, amit Nigel Mansell használt sokszor karrierje alatt.

Engedélyezett a motorfejlesztés

2015.01.04. 16:28

Image and video hosting by TinyPic

A 2015-ös versenyévadban a Honda kivételével az összes gyártó fejlesztheti erőforrását, miután a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elismerte, hogy egy, a szabálykönyvben található kiskapu valóban lehetőséget ad erre az érintett résztvevőknek.

A tavalyi szezon második felében a Renault és a Ferrari mindent megtett azért, hogy az új évad kezdete előtt lazábbá váljanak a motorok fejlesztésére vonatkozó szigorú szabályok, a Mercedes azonban hallani sem akart azok megváltoztatásáról. Így tehát egyik megbeszélésen sem született egyezség, decemberben viszont minden megváltozott, hiszen – ahogyan arról az Autosport című brit szaklap írt – a Ferrari és a Renault szakemberei találtak egy kiskaput a 2015-ös szabálykönyvben: az FIA nem határozta meg egyértelműen, mikor kell véglegesíteni az erőforrásokat.
 
Noha a szövetség mindvégig azon az állásponton volt, hogy az erőforrások fejlesztését a szezonnyitó előtt be kell fejezni, ezt ilyen konkrétan nem foglalta bele a szabálykönyvbe. Az FIA szóvivője ezzel kapcsolatban elmondta: „Mindig is az volt a terv, bár ez a szabályokban sajnos nem volt egészen pontosan megjelölve, hogy az érintett gyártóknak a motorokkal kapcsolatos módosításokat a 2015-ös szezon első versenye előtt be kell fejezniük. Nagyon egyszerű ez az egész, de ha elolvassuk a szabálykönyvet, az nem mondja ki ilyen egyértelműen, sajnos!”
 
Erre először a Ferrari technikai igazgatója, James Allison hívta fel az illetékesek figyelmét az Abu-dzabi Nagydíj hétvégéjén, majd az ünnepek előtt a téma a Stratégiai Munkacsoport rendkívüli ülésén is szóba került. Az FIA később elismerte, hogy a szóban forgó előírások szabadon értelmezhetők, és a jelenlegi helyzetben az a leglogikusabb megoldás, ha elfogadja, hogy 2015-ben nincs tényleges időpontja az erőforrásokkal kapcsolatos fejlesztések véglegesítésének. Ez egyet jelent azzal, hogy a gyártók egész évben fejleszthetik erőforrásaikat, igaz csak addig, amíg a megengedett 32 módosító ponton belül maradnak, és amíg nem lépik túl az autónként engedélyezett négy erőforrást.
 
A Nemzetközi Automobil Szövetség a karácsonyi időszakban minden csapatnak elküldött egy hivatalos közleményt, melyben megerősítette, hogy a szezon során is lehet módosítani az erőforrásokon. Ezzel a lehetőséggel azonban csak a Mercedes, a Renault és a Ferrari élhet, a hivatalosan idén visszatérő Honda már nem (éppen azért, mert a japán gyártó most csatlakozik a bajnoksághoz). Nekik február 28-ig kell véglegesíteniük hajtóegységüket – ahogyan azt a már említett gyártók is tették a 2014-es évad kezdete előtt. „Mivel a már jelenlévő gyártók 2014. február 28-ig kénytelenek voltak véglegesíteni erőforrásaikat, úgy igazságos, ha az új gyártót is arra kérjük, hogy 2015. február 28-ig homologizálja azt” – írta az FIA versenyigazgatója, Charlie Whiting.
 
A gyártók idén az eredeti elképzeléseknek megfelelően 32 módosító pontot használhatnak fel, azaz erőforrásuk körülbelül 48%-át építhetik át – német sajtóértesülések szerint a Renault és a Mercedes már 27-27 ilyen pontot felhasznált a fejlesztések során. A szabályok most már azt is előírják, mennyit lehet módosítani az erőforrásokon a következő években. Jövőre a hajtóegységek 38%-a lesz módosítható, 2017-ben ez 30%-ra csökken, 2018-ban 23%-ra, 2019-ben és 2020-ban pedig 5-5%-ra. Igaz, ezek az előírások még változhatnak, hiszen a gyártók továbbra is folytatják egyeztetéseiket a motorokkal kapcsolatban: az Auto Motor und Sport információi szerint például abban már megállapodtak, hogy az F1-nek 2016-tól erősebb, olcsóbb és hangosabb egységekre van szüksége.

Pirelli: Javulhat a teljesítmény

2015.01.04. 13:17

Image and video hosting by TinyPic

Komoly tempójavulást vár a Pirelli a 2015-ös versenyévadtól. Az olasz abroncsgyártó vezetői abban is bíznak, hogy az idei évben a korábbinál változatosabbak lesznek a gumistratégiák.

A Pirelli 2011-ben csatlakozott a Forma–1-hez, mint a sport hivatalos gumibeszállítója. A sokat bírált gyártó fő feladata mindig is a futamok izgalmasabbá tétele volt; ez általában egyet jelentett azzal, hogy a csapatoknak 2-3 kerékcserével kellett teljesíteniük a futamokat. A tavalyi évben azonban kissé háttérbe szorult a gumistratégia, hiszen az olaszok az új V6-os motorformula bevezetése miatt lényegesen konzervatívabb abroncsokkal álltak elő.
 
A cég motorsport-igazgatója, Paul Hembery most elárulta, az idei esztendőben már jóval agresszívabb gumikonstrukciót fejleszthetnek, hiszen jobban ismerik a hibrid-erőforrások által hajtott versenyautók működését. „Talán a 2012-es volt a legizgalmasabb évünk. Hét vagy nyolc különböző pilóta nyert futamot, ami szenzációs” – mondta a szakember a Crashnek. „2014-ben teljesen ismeretlen technológiával találtuk szembe magunkat és bár voltak elképzeléseink azzal kapcsolatban, hogy mire számíthatunk, ez nem helyettesítheti a tényleges tapasztalatokat.”
 
„Emiatt talán túl visszafogottak voltunk, jelenleg viszont már úgy érezzük, hogy újra egy agresszívabb fejlesztési tervet követhetünk, hiszen a tempó idén nagyon sokat fejlődik majd. Már az előző szezon végén is nagy előrelépéseket láttunk, amik szükségesek is ahhoz, hogy a jelenlegi hajtásláncban rejlő lehetőségeket a kívánt módon használják ki a csapatok” – folytatja a brit szakember.
 
„Éppen ezért nagy teljesítménybeli ugrást várok idén. Viszont ha egy-két másodperces gyorsulást tapasztalunk a köridőkben, az drasztikus hatással lesz az abroncsok használatára is. Óvatosnak kell lennünk ezzel, de összességében úgy érzem, már tavaly megtaláltuk a megfelelő egyensúlyt. A technológia nagy változáson ment keresztül, de az irány nagyon jó, hiszen az új hibrid-erőforrások varázslatosak” – fejtette ki véleményét Hembery.

Happy Birthday M.S.

2015.01.03. 10:15

Michael Schumacher, Sebastian gyerekkori hőse és barátja, ma ünnepli a 46. Születésnapját. Nagyon Sok Boldog születésnapot kívánunk neki! Gyógyulj meg hamar!

Image and video hosting by TinyPic

Új képek a galériában!

2015.01.03. 09:17

Kicsit frissítettem a képgalériát, így felkerült pár újabb kép is az egyéb kategóriába, illetve a december 2-ai Milton Keynes-i eseményről is. A képekért kattints a kis képekre!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Minden, amit a 2015-ös szezonról tudni kell

2015.01.02. 17:41

Image and video hosting by TinyPic

Három újonc pilóta, egy visszatérő motorszállító, jó néhány távozó versenyző, két megszűnő csapat, új és megújított szabályok, bizonytalan versenynaptár – ezt kell tudni a 2015-ös F1-es szezonról.

Csapatok

A 2014 őszén csődbe ment Marussia biztosan, a Caterham pedig valószínűleg nem lesz ott a 2015-ös rajtrácson.
 
A McLaren Honda-motorra váltott Mercedesről – a japánok hat kihagyott évet követően térnek vissza az F1-be.
 
A Lotus, mely egyelőre csak feltételes nevezőként szerepel a hivatalos listán, Renault-ról Mercedes-motorra váltott, azaz a franciák csak a Red Bullt és a Toro Rossót látják el erőforrásokkal.

Versenyzők

Fernando Alonso a McLarenhez igazolt Kevin Magnussen helyére, aki tesztpilóta lesz.
 
Sebastian Vettel a Ferrarihoz igazolt a távozó Alonso helyére.
 
A Red Bull Danyiil Kvjatot léptette elő a Toro Rossótól Vettel helyére.
 
A Toro Rosso két újonc versenyzővel vág neki az évnek: Carlos Sainz és Max Verstappen lesznek a faenzaiak pilótái. Jean-Eric Vergne a Ferrari tesztpilótája lett.
 
A Sauber szintén mindkét versenyzőjét lecserélte: az újonc Felipe Nasr csapattársa a Caterhamtől érkező Marcus Ericsson lesz. Esteban Gutierrez szintén a Ferrarihoz igazolt tesztversenyzőként.
 
Az egyelőre kérdéses, hogy a helyét elvesztő Adrian Sutil, Max Chilton és Kamui Kobayashi hol folytatja versenyzői karrierjét.

Forma 1 2014

2015.01.02. 13:34

Image and video hosting by TinyPic

Már kapható az Autósport és Formula Magazin gondozásában és a Pirelli támogatásával megjelent Száguldás és cirkusz 2014-2015 című kötet, amely nagy részletességgel tekint vissza az előző szezon futamaira és történéseire, ugyanakkor összefoglalja az előttünk álló évaddal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat is.

Ára: 5990 FT

Rendeld meg Online

Image and video hosting by TinyPic

Forma-1 2014 - A BBC Sport hivatalos idénykalauza Bruce Jones

A Forma–1 a világ egyik legcsillogóbb sportága, a 2014-es idény pedig korábban soha nem látott izgalmakat és meglepetéseket ígér. Sebastian Vettel negyedszer is világbajnok lesz? Hogy teljesítenek az új turbómotorok? Versenybe tud szállni bárki a Red Bull Racinggel? Ebben a fantasztikus kiadványban megtalálod a válaszokat. A könyv részletesen bemutatja a csapatokat, a versenyzôket és a 2014-es futamok helyszíneit. Emellett visszatekint a rekordokat hozó 2013-as esztendôre, így a kiadvány tökéletes olvasmány lehet a rajongóinak az egész idény során.

Ára: 2990 FT

Rendeld meg Online

Elejére | Újabbak | Régebbiek | Végére |
 
© 2013-2017 VETTEL.GPORTAL.HU - JB17
MAGYARORSZÁG LEGFORGALMASSABB SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Íratkozz fel hírlevelünkre, ha minden versenyhétvége előtt szeretnél értesítést kapni, hogy le ne maradj a Forma1 futamairólMi szóltunk!

FELÍRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE, NEM AKAROK LEMARADNI!

Image and video hosting by TinyPic

Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint  aki vagyok.  Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


**A legújabb magyarországi mémes oldal. Ismerd meg most!Oszd, lájkold!** Nevess, szórakozz, kattints ide! Ne unatkozz!*    *****    Nézz élõ live filmet gportalon! 0-24-ben! Klikk ide! Filmek élõ live!!!!!    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok