SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2014.

Horner: Briatore, aki rossz döntést hozott pár éve

2014.02.21. 16:12

Image and video hosting by TinyPic

Christian Horner szerint azért küzd most a Renault és így a Red Bull is, mivel Flavio Briatore évekkel ezelőtt az F1-es csapat kezébe adta a KERS fejlesztését. A francia gyártó kevés tapasztalattal rendelkezik, ezért van előnyben a Mercedes és a Ferrari.

Ma a Force India autójában is megadta magát az akkumulátor, de a Renault-motort használó csapatoknál ez rendszeres jelenség. A Red Bull első embere érdekes okfejtéssel állt elő, és egy korábbi időszakra vezeti vissza a problémákat: a Renault anno gyári csapatot futtatott, melyet az olasz menedzser vezetett, és Briatore hozott egy nem kívánatos döntést. Horner elmondta, mindenben támogatják most a Renault-ot.

“Támogattuk őket, köszönhetően az energia-visszanyerés terén szerzett tapasztalatunkra”- mondta Horner az Autosportnak.

“Ezen a téren tudjuk nyújtani a legtöbbet, és jelenleg ezen a téren vannak a legnagyobb gondjaink. Nemrég még kevésbé voltunk érintettek, miközben most egyre inkább azzá válunk”- jelentette ki a csapatfőnök.

A Red Bull csapatvezetője érdekes megjegyezéssel állt elő arra vonatkozóan, kire lehet visszavezetni a dolgot.

“Ha megnézzük a helyzetet a Renault-nál, Flavio (Briatore) évekkel ezelőtt hozta meg a döntést, miszerint az energia-visszanyeréssel és a KERS-szel a csapatnak kellene foglalkoznia, nem pedig a motorgyártónak”- utalt a Renault F1 Team néven futó istállóra, mely manapság Lotus néven köröz az F1-ben.

“Majd a Renault eladta a versenycsapatot, magunkhoz vettük a KERS-t, és kifejlesztettük a magunk rendszerét, amit a váltóval együtt futtatunk. Most, a jelenlegi erőforrással, az energia-visszanyerés ismét a motorgyártó felelőssége lett, és ennek így is kell lennie. Így meredekebb emelkedő vár rájuk, szemben a Mercedesszel és Ferrarival, akik rendelkeznek pár évnyi tapasztalattal”- magyarázta.

A helyzet tehát még mindig nem rózsás, de hasonlóan Vettelhez, ő sem esik kétségbe.

“Jelentős változtatások voltak Jerezhez képest, ráadásul most nem Európában vagyunk, hanem 7-8 órányira, így a dolgok még szorosabbak. Megvannak a maga kihívásai, de a csapat és a Renault reakcióinál jobbat nem is kívánhatnék.”

Ricciardo ma vette át az RB10-et, és nyugodt – igaz, Vettelhez képest simábban kezdett.

“Még csak a tesztek feléhez értünk el, hat teljes nap van előttünk, ami egy csomó. Ha az első 5-6 versenyen nem is vagyunk a legmagasabb szinten, még előttünk van a szezon kétharmada ahhoz, hogy ledolgozzuk a lemaradást.”

Fuss azokért, akik számára ez lehetetlen

2014.02.21. 15:18
saját írás

Image and video hosting by TinyPic

Még régebb megemlítettem az oldalon nektek azt a bizonyos "Fuss azokért, akik számára ez lehetetlen" című rendezvényt, ahol felvetettem nektek azt is, hogy lehetséges Sebastian Vettel is részt vesz ezen az eseményen. Nos, örömmel jelentem be, hogy igen minden bizonnyal, Ő is részt fog venni 2014. május 4.-én. Ugyanis Vettel hivatalos oldalán arra buzdítja az embereket, hogy aki tud az fusson együtt 2014. május 4-én reggel. Az eseményen kocogók, amatőrök és profi sportolók fognak részt venni egyszerre 40 országban és 5 kontinensen.

Hamilton volt a leggyorsabb pénteken Bahreinben!

2014.02.21. 15:06

Image and video hosting by TinyPic

A harmadik bahreini tesztnapon sokan küszködtek a technikával és a csapatok kevésbé voltak aktívak. A Red Bull és a Ferrari is sokat szenvedett, de az osztrák világbajnok lehet a csalódottabb.

A szerdai és a csütörtöki tesztnaphoz hasonlóan magyar idő szerint pontban reggel 7 órakor kapták meg a versenyzők a zöld jelzést Bahreinben. A mezőny kissé álmosan kezdett a napsütötte helyszínen.
 
A harmadik tesztnap nem hozott sok eseményt, és a csapatok sem voltak túlságosan aktívak. A Williams például javarészt a bokszkiállásokat gyakorolta, és számtalan ilyen műveletet hajtott végre. Délelőtt Valtteri Bottas, míg délután Felipe Massa pattant autóba.
 
A technikai gondok ezúttal sem kerülték el a mezőnyt. A Marussiánál motorprobléma miatt szenvedett Max Chilton, addig a Force Indiánál az akkumulátor okozott gondot.
 
A Ferrari több órát vesztegelt egy telemetriai hiba miatt, így Kimi Räikkönen első bahreini tesztnapja nem alakult valami jól. A rivális Red Bull sem örülhetett, hiszen Daniel Ricciardo nem tudott sok kört megtenni a pályán. A csapat folyamatosan dolgozott az autón, amit végül teljesen szétszereltek és idő előtt befejezték a tesztnapot, pedig tegnap még úgy tűnt, hogy ráléptek a „sárga köves” útra. A hivatalos tájékoztatás szerint a csapat egy olyan mechanikai problémával találta szembe magát, melyet korábban nem tapasztalhatott meg. A probléma jellege miatt az RB10-est szét kellett szedniük a szerelőknek.
 
Ricciardo nem adja fel az optimizmust: “Az autó határozottan fejlődik ezek ellenére. Lépésről-lépésre, apránként összeáll… Most türelmesnek kell lennünk egy kicsit.”
 
A “kis tesó” (Toro Rosso) szerencsésebb volt, és végre Daniil Kvyat is normális kilométerszámot tudott beletenni az új STR-be.
 
Ezzel azonban még nem értünk a technikai meghibásodások listájának végére. A Lotus kétszer is kénytelen volt megállni a pályán. A nap első felében a sebességváltóval akadtak gondjai a briteknek. A második leállás után relatíve hamar vissza tudott térni a pályára Pastor Maldonado.
 
A Mercedes a második kevésbé eredményes napját tudhatta maga mögött, amikor is délután a szerelők egy hidraulikai problémával küszködtek, de az utolsó fél óra előtt ismét be tudták indítani a V6-os turbót. Lewis Hamilton (a nap első felében 25 kört pakolt a Mercedesbe) gyors tudott lenni a W05-össel, akárcsak Jenson Button a McLarennel. 
 
1. Hamilton Mercedes 1:34.263
2. Button McLaren 1:34.976
3. Massa Williams 1:37.066
4. Gutierrez Sauber 1:37.180
5. Perez Force India 1:37.367
6. Räikkönen Ferrari 1:37.467
7. Kvyat Toro Rosso 1:38.974
8. Maldonado Lotus 1:39.642
9. Ricciardo Red Bull 1:40.781
10. Ericsson Caterham 1:42.130
11. Chilton Marussia 1:46.672

 

Egyszerűen nem akar összeállni a Red Bull és még a Renault is szenved

2014.02.21. 15:05

Image and video hosting by TinyPic

A Red Bull Racing a tegnapi naphoz képest lényegesen kevesebb kört tudott megtenni a pályán Bahreinben.

Ma Daniel Ricciardo ült az RB10 volánja mögött, a fiatal ausztrál azonban csak 28 megtett körig jutott. Az osztrák istálló hivatalos tájékoztatása szerint egy olyan mechanikai problémával találták szembe magukat, amivel ezelőtt nem találkozhattak.

Andy Damerum, a versenymérnökök koordinátora:
 
„Miután tegnap jó munkát tudtunk végezni, pozitívan vághattunk neki a mai napnak. Reggel még minden jónak tűnt. Elsősorban a rövidebb etapokra koncentráltunk Daniellel, mivel az autót nagyon másnak érezte Jerezhez képest. Egyszerűen csak szerettük volna fokozatosan felépíteni a tesztet számára.”
 
„Ebéd közben több változtatást is eszközöltünk, de egy olyan mechanikai problémába ütköztünk, mellyel ezelőtt nem találkozhattunk. Ezen probléma miatt az autót szét kellett szerelnünk. Végül úgy döntöttünk, hogy idő előtt befejezzük a tesztünket, hogy készen tudjunk állni az utolsó tesztnapra.”
 
„Ezek a kérdések természetesen bosszantóak, de ez nem hozható összefüggésbe a többivel, így minden kérdést egy esetnek kezelünk. Kemény éjszaka előtt állunk, de reméljük, hogy holnap egy jó napunk lesz.”
 
Ricciardo nem adja fel az optimizmust: „Az autó határozottan fejlődik ezek ellenére. Lépésről-lépésre, apránként összeáll… Most türelmesnek kell lennünk egy kicsit.”
 
A BBC beszámolója szerint a Renault-motort használó csapatok nem tudnak teljes motorvezérléssel menni, ennek következtében 120-170 lóerő hiányzik a riválisokhoz képest. A funkciókat sem tudják tesztelni, tehát gyakorlatilag körözgetnek körbe sokkal kevesebb erővel.

Megvan, hogy miért szenved a Renault a Forma-1-ben??

2014.02.21. 12:47

Image and video hosting by TinyPic

A Williams technikai vezetője talán megtalálta a választ arra, hogy miért szenved jelenleg a Renault a Forma-1-ben.

A Renault nagy erőkkel készült az új turbóérára, de eddig szinte csak szenvedtek a franciák. Hosszú hetek óta megkettőzött erővel dolgoznak a gyárban a szakemberek, de a végleges megoldás továbbra sem született meg, melynek legnagyobb vesztese a Red Bull lehet.

Pat Symonds, a Williams új technikai vezetője érdekes okfejtéssel állt elő a BBC-nek a Renault helyzetére vonatkozóan, és arra, miért szenved a francia gyártó. A Williams váltott, és idén már Mercedes-motorokat használnak. Tudtak valamit?
 
„A V8-as motorok befagyasztása után pár évvel ezelőtt leépítették a Renault Sportot Viry-ben”- kezdte a szakember, aki a Renault gyári csapatánál is dolgozott a szingapúri balhéig.
 
„Szerintem most ennek fizetik meg az árát, mert jöttek az új motorokra vonatkozó követelmények, és nem rendelkeztek az emberekkel, az infrastruktúrával, hogy igazán kiaknázzák azokat. Gyanítom, talán a büdzsé sem volt meg hozzá. Ugyanakkor van ott pár jó szakember. Nagyon is ismerem őket, és mérhetetlenül tisztelem őket, így nem arról van szó, hogy önelégült lennék.”

Sebastian Vettellel interjú - Bahrein - 1. nap

2014.02.21. 09:56

Az idei szezonban bevezették, hogy dupla pontszám legyen az utolsó futamon, a német bajnok többek között erről is kifejti a véleményét az alábbi videóban. Mindemellett Seb arról is beszél, hogy még nagyon az elején vannak, így nem lát okot a pánikra! Továbbá elmondta, hogy nagy kihívás vár a csapatra, és nehéz helyzetben vannak, de mindent beleadnak, hogy újra eljussanak arra a szintre, mint amit tavaly láthattunk a csapattól. 

Képek a Bahreini tesztről

2014.02.21. 09:38

Újabb képeket töltöttem fel az oldal galériába a Bahreini tesztről! Ezeket az alábbi képre kattintva nézhetitek meg!

Image and video hosting by TinyPic

Red Bull: Szerencsére nem holnap lesz az Ausztrál Nagydíj

2014.02.20. 19:33

Image and video hosting by TinyPic

A Red Bull Racing szerint pillanatnyilag a Mercedes lehet a favorit, de az évadnyitó Ausztrál Nagydíjig még mindig van hátra pár fontos tesztnap.

Az osztrák világbajnok csapat meglehetősen gyengén kezdte a téli teszteket. A Red Bull számára a mai nap volt az első, amikor eredményesebb munkát tudott végezni. Ezzel szemben a Mercedes például messze a legtöbb kilométert futotta, és sokak szerint a bajnokság legnagyobb esélyesei lehetnek.

„A Mercedes nagyon jó munkát végzett. Azt kell mondjuk, hogy jelenleg ők tűnnek a favoritnak. Sok kilométert tettek meg, és, ha holnap lenne a verseny, akkor erős helyzetben lennének, de szerencsére a futam nem holnap lesz.” – mondta Christian Horner csapatfőnök a BBC-nek adott nyilatkozatában.

„Ez egy nehéz kérdés, mert minden csapat aggódhat a megbízhatóság miatt. Ez amiatt van, mert a technika nagyon új. Bízunk benne, hogy a tesztelés második felében erősek leszünk. Van egy kis lemaradásunk, de a megbízhatóság nem csak Melbourne-re vonatkozik. Az első versenyek azonban valódi kérdést fognak jelenteni.”

A Red Bull problémái folyamatosan változnak. Ennek természetesen a Renault-hoz is köze van.

„A problémák változnak. Volt néhány olyan probléma, ami a mi oldalunkat érintette, de olyanok is, melyek a Renault-t. De a tesztelés már csak ilyen. Megpróbáljuk megérteni a dolgokat és végezni a munkánkat.

„A téli tesztekért nem járnak trófeák. Itt arról van szó, hogy elvégezd a házi feladatot, és megértsd a hátteret az autó megbízhatóságát illetően. A szabályok nagyon megváltoztak, így a technika még rendkívül éretlen. A Renault-val közösen dolgozunk együtt, miközben már sok győzelmet ünnepelhettünk. Nagyon jól működünk együtt. Mind a 47 győzelmünket a Renault-val szereztük. Tudják, hogy mit csinálnak. Rendkívül felvilágosult emberek dolgoznak ott, és egy éjszaka alatt nem veszítik el a képességeiket.”

Horner hozzátette, időközben már megoldották a túlmelegedéssel kapcsolatos problémáikat, melyeket Spanyolországban tapasztaltak az első teszten.

A második tesztnapon Magnussen volt a leggyorsabb

2014.02.20. 18:04

Image and video hosting by TinyPic

A McLaren dán újoncáé lett a legjobb idő Bahreinben, a Forma–1 második tesztjének második napján. Az első öt helyen négy Mercedes-motoros autó végzett.

Kevin Magnussen késő délután két villámgyors körrel állt a tabella élére a sivatagi pályán, és annak ellenére, hogy a nap közepét a garázsban töltötte, végül több mint 40 kört futott a McLarennel. Az idei tesztek során nem először egyedül a ferraris Fernando Alonso akadályozta meg, hogy a négy Mercedes-motoros csapat autói kisajátítsák az eredménylista első négy helyét – a spanyol a harmadik legjobbnak bizonyult.

Az előszezon során viszont először üzemelt egész nap műszaki hiba nélkül a Red Bull, amellyel a világbajnok Sebastian Vettel 59 kört futott.

A szerda délutáni körözést kezdetben két újabb piros zászló akadályozta. Először a kora reggeli esethez hasonlóan Nico Rosberg Mercedese parkolt le a pálya szélén, majd Jean-Éric Vergne Toro Rossója volt képtelen saját erejéből visszatérni a boxutcába. Utóbbiról egyelőre nem sokat tudni, míg Rosberg esetében a Mercedes W05-öst állítólag mindkétszer túl finomra hangolt érzékelők vészjelzései miatt állították le.

Az Ezüst Nyíl esetében mindez egy teljes versenyszimulációs procedúra legelső köreiben történt, amelyhez hasonlóval nem sokkal később a ferrarisok is megpróbálkoztak: Alonso 15 kört tett meg egy próbarajtot követően, ám ezután lassú tempóban bevonult a garázsba.

A maranellóiak nem csak a versenyszimulációjukat hagyták abba, hanem a tabellán délelőtt elfoglalt első pozíciójukat is át kellett, hogy adják, előbb a williamses Valtteri Bottasnak, majd később Rosbergnek – a német eközben már sikeresen teljesített egy hosszú etapot.

A délután derekán ismét a tegnapi gyakorlás legjobbja, Nico Hülkenberg vette át a főszerepet a Force India-Mercedesszel, aki sorozatos leggyorsabb körökkel 1:36,445-ig vitte le az irányadó időt – a Pirelli lágy keverékű abroncsain.

Végül hosszú kihagyás után visszatért a pályára a McLaren is, amellyel az újonc Kevin Magnussen – szintén lágy keveréken és egy rövid etapon – még egy jókora adagot lefaragott a legjobb időből. 1:34,910-es körét az utolsó negyedórában már senki sem tudta megjavítani.

A nap legszorgalmasabbja cím birtokosa a több mint 100 kört teljesítő Bottas lett, amivel a Williams frappáns módon feledtethette a technikai hiba miatt gyakorlatilag kihagyott tegnapi körözést.

A technika ördöge ma délután elsődlegesen a Lotus és a Marussia csapatát tréfálta meg, akik a kevéske reggeli kört követően már végig a garázsban maradtak – előbbi egyelőre ismeretlen okból, utóbbi pedig állítólag az üzemanyagrendszer hibája következtében.

Az első bahreini teszt holnap közép-európai idő szerint reggel 7 órakor folytatódik.

A második tesztnap végeredménye

1. Kevin Magnussen (McLaren) 1:34,910 mp, 46 kör
2. Nico Hülkenberg (Force India) 1:36,445 mp, 59 kör
3. Fernando Alonso (Ferrari) 1:36,516 mp, 97 kör
4. Nico Rosberg (Mercedes) 1:36,965 mp, 85 kör
5. Valtteri Bottas (Williams) 1:37,328 mp, 116 kör
6. Kobajasi Kamui (Caterham) 1:39,855 mp, 66 kör
7. Sebastian Vettel (Red Bull) 1:40,340 mp, 59 kör
8. Jean-Éric Vergne (Toro Rosso) 1:40,609 mp, 58 kör
9. Esteban Gutiérrez (Saube)r 1:40,717 mp, 55 kör
10. Romain Grosjean (Lotus) 1:41,670 mp, 18 kör
11. Max Chilton (Marussia) 1:42,511 mp, 17 kör

Vettel: ahol sok a kábel, ott sok a probléma is

2014.02.20. 17:06

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel örül, hogy ma sikerült végre többet kint lenni a pályán, de tudja, ez még mindig kevés a sikerhez. A Red Bull Racing címvédője kisebb és nagyobb feladatokról beszélt.

Vettel 59 kört tett meg a mai edzésnapon, ami egyértelmű fejlődés a csapatnak. Jerezben összesen 21 kört teljesítettek, tegnap 14-et. A négyszeres bajnok örül az előrelépésnek, de ez még mindig messze van a többiektől.
 
“Ez előrelépés. Minden egyes körben tanulunk valamit. Ezért is próbálunk olyan sokat körözni kint, amennyit csak lehet – még akkor is, ha ezek a körök nem a legmagasabb szinten történnek”- kezdte Vettel Bahreinben. “Ugyanakkor jelen pillanatban tényleg csak az számít, hogy egyáltalán kint legyünk.”
 
És mire lehet ez elég a többiek ellen? “Fogalmam sincs, mit csinálnak a többi autóval. Ma sikerült valamivel több kört teljesíteni, ami természetesen lelkesít – még akkor is, ha egyes területeken sok munka vár ránk. Egy jó lépés volt a mai. Az autó már most jónak érződik. Az is biztos, hogy több van még benne, ha majd egyszer minden rendesen fog működni. Még sok lépést kell megtenni – kisebbeket és nagyobbakat is. Egy nap alatt nem lehet megváltani a világot. Látnunk kell, hogyan megy majd az elkövetkező napokban és az utolsó teszten. Remélem, Daniel holnap egy jobb napot zárhat”- bizakodott a csapattárs érdekében.
 
“Elsősorban arról kell gondoskodnunk, hogy minden tökéletes összhangban működjön az autóban. Passzolnia kell a rendszerek közötti kommunikációnak. Ahogy a számítógépek esetében is lenni szokott: ahol sok a kábel, ott sok a probléma is.”
 
Továbbra is optimistán látja a helyzetet. “Semmi okunk arra, hogy elveszítsük az önbizalmunkat. Természetesen mindannyian azt akarjuk, hogy jobb legyen, de jelenleg ez még nehéz. Tudjuk, mi a gond, és meg is oldjuk őket.”
 
Számos gonddal küzdöttek eddig, ezek természete meglehetősen összetett. “A problémák változnak; volt gond a mi oldalunkon, de a Renault oldalán is. A tesztek azért vannak, hogy megoldjuk ezeket”- ezt már Christian Horner mondta. “Minden arról szól most, hogy megértsük ezeket, és utána dolgozni tudjunk rajtuk. Pontosan ezt tesszük jelenleg.”
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon