Fordító


A fordító nem tökéletes !

 
Következő Nagydíj

      2017. június 11.; KANADAI NAGYDÍJ

 

 
Sebastian Vettel

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel egy olyan jelenség, amelyet még nem látott a Forma 1 több évtizedes világa. Erről a számok is tanúskodnak. Sebastian Vettel volt a legfiatalabb versenyző, aki valaha Forma 1-es edzéseken vett részt. Ő volt a legfiatalabb pilóta, aki valaha világbajnoki pontot szerzett. A legfiatalabb, aki valaha egy verseny élén állt. A legfiatalabb, aki pole pozícióból indulhatott. A legfiatalabb, aki futamgyőzelmet ünnepelhetett. És természetesen a legfiatalabb, világbajnok. Majd a legfiatalabb, versenyző, aki megvédte a címét. Egy olyan sportágban, ahol minden a sebesség körül forog, ez hatalmas teljesítmény.

 
Eseménynaptár

Image and video hosting by TinyPic

2017-es szezon következő futama:
» 2017. május 28., 14.00:  Monacói Nagydíj
május 25., csütörtök
10:00 - 11:30:Csütörtöki 1. szabadedzés
14:00 - 15:30:Csütörtöki 2. szabadedzés
május 27., szombat
11:00 - 12:00:Szombati szabadedzés
14:00 - 15:00:Időmérő
május 28., vasárnap
14:00 - 16:00:Verseny
KÖVETKEZŐ FUTAMOK:
Április 30., 14.00: Orosz Nagydíj
Május 14., 14.00: Spanyol Nagydíj
Május 28., 14.00: Monacói Nagydíj

>>Jegyvásárlás a Nagydíjra
>>2017-es versenynaptár

2017 tesztidőpontok:
augusztus 01-02., Hungaroring – évközi teszt
november 28-29., Abu-Dzabi – utószezoni gumiteszt

 
Tabella
Image and video hosting by TinyPic
 
1 Sebastian Vettel 129
2 Lewis Hamilton 104
3 Valtteri Bottas 75
4 Kimi Raikkonen 67
5 Daniel Ricciardo 52
6 Max Verstappen 45
7 Sergio Perez 34
8 Carlos Sainz 25
9 Felipe Massa 20
10 Esteban Ocon 19
11 Nico Hulkenberg 14

 

 
2017 Magyar Nagydíj

Image and video hosting by TinyPic

Légy részese TE IS a 2017-es Magyar Nagydíjnak. Jegyvásárlás, jegyinformációk!

Részletek  
Jegyvásárlás 
Diákjegy vásárlása 
Ibusz

 
2017 Pirelli Teszt

Image and video hosting by TinyPic

Az 1989 és a 2001-es teszt után most képviselteti magát legelőször a F1 összes csapata a Hungaroringen 2017. augusztus 1-jén -és 2.-án, a Magyar Nagydíj lezajlása után. Légy te is részese a tesztnek a Magyar pályán. Részletek hamarosan.....

 
Partnerek

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
[Szabályzat] - [Lekerültél?] - BETELT!!

 
Információ

Image and video hosting by TinyPic

Üdvözöllek a Vettel.gportal.hu-n, ami Magyarország egyik legforgalmasabb és leginformáltabb Sebastian Vettel-ről szóló oldalán. Érdemes naponta többször ellátogatni, mert mindig rengeteg friss várja a rajongókat, látogatókat! Videók, képgaléria, extrák, rengeteg friss hírek, különböző menüpontok! Ahová ki van írva, hogy saját fordítás, az úgy is van, ezért kérlek ne tüntesd fel az oldaladon forrás nélkül. Amit nem saját magam fordítok le, annak a forrása megtalálható a dátumozás lábjegyzetében.

Téma: Sebastian Vettel, Forma 1
Szerkesztő: Melanie
Az oldal tanácsadója: Nuti
Design: Melanie
Nyitás: 2013. július 3.
Nyelv: Magyar
Az eddig legforgalmasabb nap: 5624
Ajánlott böngésző: Google Chrome, Mozilla
Forrás: M4Sport,Gp-Live
E-mail: vettelmagyarorszag@gmail.com  
Online     ;  live

 
Archívum
 

Hírek    Minidrivers      Képek        Nagydíj      Videó     Teszt    Egyéb  Összefoglaló

 

 

lap tetejére

Hírek Sebastianról ( news )

Vettel még nem erősítette meg, hogy gyermeke született

2014.01.20. 13:49

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel egyelőre nem erősítette meg az apaságról szóló híreket.

Ha hinni lehet a sajtónak, Sebastian Vettel kedvese, Hanna nyolc nappal ezelőtt adott életet a pár első gyermekének. A kislány érkezéséről a sajtó meglehetősen későn számolt be, hiszen csak tavaly decemberben derült ki, hogy Vettel apai örömök elé néz – amikor már alig egy hónap volt hátra a gyermek megszületéséig.

A nemzetközi média a múlt héten számolt be róla, hogy megszületett a négyszeres világbajnok első gyermeke, ám Vettel ezt egyelőre nem erősítette meg. Mivel a német azon kevés versenyző közé tartozik, aki nincs fent sem a Facebookon, sem a Twitteren, csak a sajtón keresztül közölheti hivatalosan is a jó hírt, ám ez egyelőre várat magára. A Bild emellett azt is közölte, hogy Vettel menedzsmentje sem megerősíteni, sem megcáfolni nem kívánta a hírt.

Formula magazin Januári száma 2014 -

2014.01.20. 13:43

Már kapható Magyarország motorsport magazinjának legújabb száma, benne Vettel életének egy eddig ismeretlen aspektusával, 2013 különdíjasaival, a Lotus szürke eminenciásával, a Mercedes jövőjével, az esős versenyzés technikai hátterével, vagy az év első napján született pilótákkal.

Image and video hosting by TinyPic

Ki gondolná, hogy a mintavilágbajnoknak számító és rövidesen apai örömök elé néző Sebastian Vettel körül nincsen minden rendben? A Svájcban élő pilóta szomszédságának nem örülnek Ellinghausen lakói, és ugyan a helyzet lassan kezd konszolidálódni, problémák még mindig bőven akadnak a Red Bull sztárjának háza táján. Hogy pontosan mifélék, arról a magazin szerkesztői részletes beszámolót adnak.

Vettel: Egy nap talán Raikkönen, vagy Alonso csapattársa leszek

2014.01.19. 12:10

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel nem fél az olyan versenyzők ellen harcba szállni csapaton belül, mint Kimi Räikkönen, vagy Fernando Alonso.

Annak ellenére, hogy a 26 éves német 2010 óta megállíthatatlan és már négy világbajnoki cím áll a neve mellett, továbbra sem ismerik el teljesen.

Vettel rendre a legjobb autóval szállhat harcba a címért, és 2011 után tavaly ismét egészen könnyen nyerhette meg a címet, miközben a nyári szünet után az összes futamon az élen zárt.

Sokak szerint a kép nagyban változna róla, ha egy másik csapatnál is nyerne, és olyan csapattársak ellen versenyezne, mint Räikkönen és Alonso, akik idén közösen veszik fel a harcot a címvédő ellen. Vettel a Sport Bild kérdésére elmondta, nem félne attól, ha a finn, vagy a spanyol lenne a csapattársa.

„Nem. Talán egy nap Kimi, vagy Fernando mellett fogok versenyezni egy csapatban. Mindig le akarom győzni a legjobbat, szóval nem félek ettől, és ezek a dolgok nem csak úgy maguktól történnek meg.”

Horner: Át kellene gondolni a dupla pontos szabályt

2014.01.18. 14:44

Image and video hosting by TinyPic

A Red Bull csapat vezetője, Christian Horner szerint még egyszer át kellene gondolni a szezonzáróra vonatkozó dupla pontos szabály, mert annak több hátrány, mint előnye lehet az F1-re nézve.

Az F1-es csapatvezetők beleegyeztek, hogy a 2014-es szezonzáró Abu Dhabi Nagydíjon dupla pontokat osszanak ki, hogy így próbálják fokozni a bajnoki küzdelem izgalmait. Az ötlet azonban a rajongók, és több egykori pilóta tetszését sem nyerte el. Horner szerint az ötlet pedig nem csak visszás, hanem az igazi célját sem éri el, hiszen, ha egy pilóta, mint Sebastian Vettel a 2013-as szezonban uralja, a bajnokságot azon bizony nem segít egy extra 25 pont.

„Én nem ezért, vagy ellened dolgozom” – nyilatkozta Horner a Bloombergnek. „De helyes e ekkora túlsúlyt biztosítani egyetlen futamnak? Nem értékeli e le azt, amit az év többi részében tettél? Azt hiszem, hogy vitathatatlanul igen, ezért nagyon óvatosan kell elgondolkodnunk erről. Az pedig nem a mi hibánk, vagy felelősségünk, ha a küzdelem nem olyan öldöklő az utolsó néhány futamon.”

A következő két hónap legfontosabb dátumai

2014.01.18. 13:07

Image and video hosting by TinyPic

Egy hét múlva itt az első bemutató, másfél hét múlva indul az első teszt, két hónap múlva pedig már azt is tudni fogjuk, ki nyerte a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat.

Egyelőre csupán öt csapat jelentette be a bemutatójának dátumát, valamint a Lotusról lehet még tudni, hogy januárban biztosan nem leplezik le az E22-t. A sort a McLaren nyitja január 24-én, majd egy nappal később következik a Ferrari egyelőre név nélküli autójának bemutatója. A jerezi teszt első napján legalább három csapat, a Red Bull, a Mercedes és a Caterham új versenygépéről is lehull a lepel.
 
Az előszezon három tesztje egyaránt négy napig fog tartani, a jerezi gyakorlás után két és fél héttel kezdődik meg az első bahreini forduló, amit néhány nap szünet után követ a második. Az utolsó teszt után kereken tíz nappal pedig már a szezon első hivatalos sajtótájékoztatója kezdődik majd meg Ausztráliában...
 
A következő két hónap legfontosabb dátumai:
január 24. McLaren MP4-29 bemutató
január 25. Ferrari bemutató
január 28. Red Bull RB10 bemutató
január 28. Mercedes W05 bemutató
január 28. Caterham bemutató
január 28-31. Jerez, kollektív teszt
február 19-22. Bahrein, kollektív teszt
február 27-március 2. Bahrein, kollektív teszt
március 14-március 16. Ausztrál Nagydíj

Red Bull 2014

2014.01.18. 10:24

Hamarosan elkezdődik az idei szezon, amit biztos, hogy mindenki nagyon vár már! Nagyon kíváncsi leszek a Daniel - Vettel párosra,  és persze minden újdonságra is! Addig is itt van egy kép, amin Vettel, és Daniel rajtszáma látható!.

Image and video hosting by TinyPic

Horner szerint az első versenyen akár a fél mezőny is kieshet

2014.01.18. 09:30

Image and video hosting by TinyPic

Könnyen előfordulhat, hogy technikai problémák miatt a mezőny fele nem tudja befejezni az Ausztrál Nagydíjat, véli a Red Bull Racing csapatvezetője, Christian Horner. A brit szakember biztos abban, hogy a 2014-es esztendőben a megbízhatóság dönt majd a győzelem sorsáról.

A legtöbb csapatfőnök egyetért Horner kijelentésével, azaz sokan biztosra veszik, hogy az idei versenyévadban a megbízhatóság lesz a legfontosabb az összes tényező közül. A V6-os turbófeltöltős erőforrásokat, valamint az eddiginél jóval komolyabb teljesítményű energia-visszanyerő rendszereket csupán tizenkét napig tesztelhetik a Forma-1-es alakulatok, így Horner szerint a szezon első megmérettetésen rengeteg műszaki hibából adódó kiesést láthatunk majd. A Red Bull Forma-1-es csapatának irányítója az üzemanyag felhasználást korlátozó szabály miatt is aggódik.

„Azt hiszem, hogy az első versenyeken igen magas lesz a kiesések száma, sőt Ausztráliában, azaz a szezon első futamán ez a mutató akár az ötven százalékot is elérheti” - kezdte Horner a Bloomberg TV-nek adott nyilatkozatát. „Idén több új kihívás vár a csapatokra. A versenyeken nem használhatunk el száz kilogrammnál több üzemanyagot, miközben a szezon elején a megbízhatóságra is figyelnünk kell, sőt ezúttal ez lesz a legfontosabb az összes tényező közül. És, természetesen csak öt erőforrást használhatunk fel a szezon során!” - tette hozzá a sportvezető.
 
Később a szabályváltozásoknak köszönhető költségnövekedésről is beszélt, ami véleménye szerint alaposan megnehezítheti a kisebb csapatok dolgát. „A mezőny második felének a költségek növekedésével is szembe kell néznie, a kiadások ugyanis tovább nőnek az új motoroknak köszönhetően. Az egyes csapatok közötti különbség még nagyobb lesz! A kisebb csapatoknak mindig komoly kiadásnövekedéssel kell számolniuk a drasztikusabb szabályváltoztatásokkor. Azt hiszem, hogy a mezőny már ebben az évadban is kettészakadhat!” - figyelmeztetett.

Hat dolog, ami megváltoztatja az F1-et 2014-ben

2014.01.18. 08:09

Image and video hosting by TinyPic

A technika, a szabályok és a csapatok összetétele terén is rengeteg változást hoz a 2014-es Forma–1-es évad. A neves brit szakíró, James Allen nemrég összegyűjtötte azt a hat tényezőt, mely a legnagyobb befolyással lehet a sportág képének idei alakulására.

Új technológiák

Idén a Forma–1 mezőnye a korábban használt 2,4 literes V8-as motorokról 1,6 literes V6-os turbómotorokra vált, melyek egy az eddiginél (60 kW) nagyobb teljesítményű, 120 kW-os ERS (mozgási és hőenergia-visszanyerő rendszer) társul. Az új motorok fordulatszámát ráadásul 15 ezerre korlátozzák, az eddig hétsebességes váltókat pedig nyolcfokozatosra cserélik. Mindez az aerodinamikai változásokkal kiegészülve rengeteg újdonságot eredményezhet – s egyes istállók szerint jelentősen átrendezheti az erősorrendet is.
 
A Williams és a Toyota korábbi pályamérnöke, Mark Gillan szerint ezen változások remek esélyt kínálnak a kiscsapatok számára a felzárkózáshoz. „A kisebb csapatok megpróbálhatják megváltoztatni a tervezési folyamataikat, abban a reményben, hogy ezzel jelentősen változtathatnak a konstruktőri bajnokságban elfoglalt helyükön. Ha én egy kiscsapatot vezetnék, egyértelműen ez lenne a fő célom” – mondta a Williams és Toyota korábbi pályamérnöke, Mark Gillan James Allennek.
 
Dupla pontok a szezonzárón
 
Noha az újítás sem a szurkolók tetszését nem nyerte el, sem pedig a résztvevőknél nem aratott osztatlan sikert, a legfrissebb hírek szerint kevés esély van arra, hogy az FIA a negatív fogadtatás miatt még az idénykezdés előtt módosítson a pontduplázás szabályán, avagy eltörölje azt. James Allen kiemeli, a csapatok január 22-ei találkozójukon még megvitathatják ezen kérdést, ám amennyiben nem lesz változás, úgy minden gárdának – és főleg a kicsiknek – reagálnia kell az új szabályra. „Miközben a múltban a csapatok sokat költöttek például egy speciálisan Monzára készített csomagra, amellyel csak ezen az egy, rendkívül alacsony leszorítóerőt igénylő pályán lehetett versenyképesnek lenni, most, a dupla pontok miatt inkább az utolsó versenyre tolódhat át a hangsúly. A csapatoknak nagyon ravaszul ki kell találniuk, miként alakítsák idén a fejlesztési terveiket” – írja e kérdésről Allen. S mindezzel arra is utal, hogy miközben az elmúlt években a bajnokság második felében egyes istállók előszeretettel állították le aktuális autójuk fejlesztését – mondván, már nem sok esélyük van előrébb lépni a bajnoki tabellán –, idén a szezonzárón osztott kétszeres pontok miatt változhat a helyzet. A csapatok tudniillik továbbra is a konstruktőri helyezéseik alapján kapnak részesedést az F1 éves bevételeiből.
 
A szélcsatorna és a CFD használatának korlátozása
 
A fejlesztés területen a csapatok dolgát idén egyfelől megkönnyíti, hogy a szezon során ismét engedélyezett lesz a tesztelés: az FIA új szabálya négyszer két tesztnapot engedélyezett 2014-ben, melyek közül egy nap viszont a Pirellié (kizárólag a gumit lehet tesztelni). Ezzel párhuzamosan ugyanakkor csökkentették a szélcsatorna, valamint a CFD (számítógépes folyadékdinamika) tesztek maximálisan megengedett idejét. „A radikális szabályváltozások miatt minden korábbinál jobban kell majd reagálniuk a csapatoknak egyes problémákra, erre ugyanakkor minden korábbinál kevesebb lehetőségük lesz, mivel mostantól még az élcsapatok is csak maximum heti harminc órán át használhatják a szélcsatornájukat és a CFD-számítógépeiket. A csökkenés hátterében a költségkímélés áll, amivel talán milliókat is megspórolhatnak majd a résztvevők, hiszen jóval kevesebb áramot fogyasztanak például a szélcsatornákkal. Ráadásul ez a nagyokat is arra késztetheti, hogy többször adják bérbe a szélcsatornájukat, esetleg kiscsapatokkal osszák meg azt” – írja Allen.
 
A szakíró hozzáteszi, miután a jövőben az FIA az évközi tesztek miatt eltörli az egyenes pályás aerodinamikai gyakorlásokat, vélhetően az év közbeni teszteken és a nagydíjhétvégék pénteki szabadedzésein a megszokottnál több hasonló tesztet láthatunk majd.
 
Változó minimumtömeg-határ
 
Miután az új technológiák (turbófeltöltő, nagyobb teljesítményű energia-visszanyerő rendszerek) jelentős tömegnövekedést eredményeznek, a 2014-es autók a korábbi 642 kilogramm helyett minimum 690 kilogrammot fognak nyomni (versenyzővel együtt). Egyes csapatok (pl. Red Bull) ugyanakkor szerették volna elérni, hogy ezen határérték további tíz kilogrammal emelkedjen, mivel a mérnököknek így nehéz lesz minimális szinten tartani új autóik tömegét, s ezzel a nehezebb versenyzők hátrányos helyzetbe kerülhetnek. Mark Gillan úgy véli, mindez valós problémát fog jelenteni egyes résztvevők számára. „Ezekkel a hihetetlenül bonyolult autókkal a csapatok igyekeznek minél több műszert elhelyezni autóikon, hogy mérni tudjanak bizonyos dolgokat. Ez márpedig plusztömeggel jár. Ha ennek fejében még nehezebb versenyződ is van, akkor viszont már nem biztos, hogy minden mérést megengedhetsz magadnak” – mondta a korábbi pályamérnök.
 
Mindez pedig már egyenesen a megbízhatóság kérdéséhez vezet minket. Új technológiákról lévén szó a csapatoknak választaniuk kell: vagy a megbízhatóságot helyezik előtérbe, még ha az esetleg a gyorsaság rovására is megy; vagy nagyobb kockázatot vállalnak, s elsősorban a teljesítmény növelésére összpontosítanak.
 
Megbízhatóság
 
A már felsorolt számos technikai változás egyúttal azt is jelenti, hogy a mérnököknek a megszokottnál jóval több területre kell egyszerre figyelniük, ami viszont a hibázás lehetőségét is nagyban növeli. Egyes szakértők szerint emiatt az év első felében az erőviszonyok terén a megbízhatóság még a teljesítménynél is meghatározóbb tényező lesz. Az FIA ráadásul szigorított a megbízhatóságra vonatkozó szabályain: a versenyzők a szezon során már csak öt erőforrással gazdálkodhatnak az eddig nyolc helyett, s egy-egy meghibásodó részegység cseréje is súlyosabb büntetéseket vonhat maga után (különböző mértékű hátrasorolást a rajtrácson).
 
A megfelelő téli felkészülés ezek miatt akár aranyat is érhet az idei szezonban – éppen ezért sokan úgy vélik, a Lotus például máris komoly hátrányba került azzal, hogy bejelentette, nem vesz rész az első teszten Jerezben. James Allen állandó szakértője szintén ezen álláspontot képviseli. „Ott kell lenned Jerezben. A versenyzésnél idén a megbízhatóság fog dominálni, legalábbis az év első felében mindenképpen, mivel az új erőforrás annyira bonyolult. Nagyon sok újdonságot kell kontroll alatt tartani, és nehézséget jelent még a hűtés kérdése is. Ha már ilyen korán veszítesz a pályán eltöltött időből, az már a valódi évkezdés előtt kellemetlen helyzetbe hoz az új technológiák terén. A normál, V8-as motorokkal könnyű volt a helyzet, de egy turbóerőforrás hűtőrendszerét fejleszteni már korántsem az. Ráadásul az év első felében több forró verseny is lesz, tehát annyit kell tesztelned, amennyit csak lehet. 2014-ben kihagyni az első gyakorlást sokkal nagyobb gond, mint korábban volt” – mondja Mark Gillan. James Allen pedig hozzáteszi, idén a hűtés terén számos innovatív megoldásra számíthatunk majd.
 
Korlátozott üzemanyag-fogyasztás
 
Idén további komoly változást jelent technikai téren, hogy a versenyzőknek a korábbi gyakorlattól eltérően most egységesen száz kilogrammnyi üzemanyag áll rendelkezésükre ahhoz, hogy befejezzék a versenyt. Mindez nem csupán a mérnököket, de a versenyzőket is komoly kihívás elé állítja majd: a futam során a helyzettők függően kell variálniuk vezetési stílusukat, s úgy kell agresszívnek lenniük, hogy közben szem előtt tartják a spórolás szükségességét is.
 
„Ezen a téren nehézséget jelenthet az FIA által kötelezővé tett egységes üzemanyag-átfolyást mérő szenzorok használata is. Ez nyomás alá helyezi a gyártót, hogy mindenképpen megbízható eszközt gyártson, mert ha bármely autón gond lesz a szenzorral, az kaotikus versenyeket eredményezhet” – teszi hozzá Allen.

Rövid híreink

2014.01.17. 15:14

Először is köszönöm, hogy kint lehetek az ajánlott oldalak között! Másodszorra pedig összegyűjtöttem rövid összefoglalóként olyan friss híreket, amelyek fontosak lehetnek számunkra! Jó olvasgatást!

Image and video hosting by TinyPic

1 milliárd forintra van szüksége a Hungaroringnek: Fejleszteni kell a pályát!

Nyereséges a Hungaroring, de mégis egymilliárdos gyorssegélyre szorul a Hungaroring Sport Zrt.-t vezető Gyulay Zsolt szerint.

Bár a Hungaroring Sport Zrt. a tavalyi évet közel 100 millió forintos nyereséggel zárta, körülbelül egymilliárd forintos gyorssegélyre lenne szüksége ahhoz, hogy megfeleljen az idei sportszakmai elvárásoknak – mondta Gyulay Zolt, a társaság elnök-vezérigazgatója az MTV Ma Reggel című pénteki adásában.

Image and video hosting by TinyPic

Stewart: Jó lenne, ha idén már nem Vettel lenne a bajnok

Sir Jackie Stewart szerint némi frissességet hozna a sportba, ha idén nem Sebastian Vettel lenne a bajnok.

„Úgy vélem, jobb lenne, ha idén más lenne a bajnok. Ezzel némileg visszatérne az élet a sportba. Mindez frissítően hatna, mert ez a többszörös címvédés kicsit soknak tűnik. „Biztos vagyok benne, hogy ez egy nap meg fog történni, de azt nem tudom, hogy mindez idén következik be, vagy sem. Az idő majd megmondja számunkra, de bízom benne, hogy egy jobb szezon vár ránk és más lesz a bajnok.„Szerintem Lewis Hamilton a leggyorsabb versenyzője ennek a bajnokságnak. A tiszta sebességet tekintve ő a leggyorsabb és amikor a leggyorsabb körét futja, olyan, mint egy mester.”

Image and video hosting by TinyPic

A német bíróság ítéletéig Ecclestone távozik az F1 éléről

Bernie Ecclestone kilépett a Forma–1 ügyeit irányító igazgatói testületből – ám továbbra is intézi a sportág napi ügyeit. A brit üzletembernek április végén lesz jelenése a müncheni bíróság előtt, amely vesztegetés és hűtlen kezelés gyanújával indított ellene eljárást.

„A különböző szerződések és gyakorlati üzleti megállapodások jóváhagyása és aláírása mostantól az elnök Peter Brabeck-Letmathe és helyettese, Donald Mackenzie felelőssége lesz” – idézte a Reuters

RB10

2014.01.16. 14:59

A Red Bull egy nagyon kis frappáns fényképpel tette közzé, az RB10 autónak a bemutató dátumát, ugyanis, az angol szöveg szerint, ahhoz, hogy teljes életnagyságban lásd az új autót, az RB10-et látogass el Jerezbe, 2014. január 28.- án , ahol amellett, hogy bemutassa a Red Bull csapat az RB10-et, elkezdődik az első tesztnap is a Forma 1 2014-es szezonja előtt. A legelső tesztelés kezdete előtt 20 perccel a boxutcába fog kigurulni az RB10. Valószínűleg Vettel lesz majd az, aki először fogja vezetni az RB10-et.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

 
© 2013-2017 VETTEL.GPORTAL.HU - JB17
MAGYARORSZÁG LEGFORGALMASSABB SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Íratkozz fel hírlevelünkre, ha minden versenyhétvége előtt szeretnél értesítést kapni, hogy le ne maradj a Forma1 futamairólMi szóltunk!

FELÍRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE, NEM AKAROK LEMARADNI!

Image and video hosting by TinyPic

Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint  aki vagyok.  Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...