Fordító


A fordító nem tökéletes !

 
Sebastian Vettel

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel egy olyan jelenség, amelyet még nem látott a Forma 1 több évtizedes világa. Erről a számok is tanúskodnak. Sebastian Vettel volt a legfiatalabb versenyző, aki valaha Forma 1-es edzéseken vett részt. Ő volt a legfiatalabb pilóta, aki valaha világbajnoki pontot szerzett. A legfiatalabb, aki valaha egy verseny élén állt. A legfiatalabb, aki pole pozícióból indulhatott. A legfiatalabb, aki futamgyőzelmet ünnepelhetett. És természetesen a legfiatalabb, világbajnok. Majd a legfiatalabb, versenyző, aki megvédte a címét. Egy olyan sportágban, ahol minden a sebesség körül forog, ez hatalmas teljesítmény.

 
Eseménynaptár

Image and video hosting by TinyPic

augusztus 27.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
szeptember 3.: Olasz Nagydíj, Monza
szeptember 17.: Malajziai Nagydíj, Sepang 
október 1.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
október 8.: Japán Nagydíj, Szuzuka
október 22.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
 november 5.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
 november 12.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
november 26.: Abu-dzabi Nagydíj, Abu-Dzab
 
Tabella

Image and video hosting by TinyPic

 A teljes tabellát a linkre kattintva láthatod!


katt ide

 
2018 Magyar Nagydíj

Légy részese TE IS a 2018-as Magyar Nagydíjnak. Jegyvásárlás, jegyinformációk!

Részletek  
Jegyvásárlás 
Ibusz

 
2018 Pirelli Teszt

2018-ban, a Magyar Nagydíjat követően szintén tesztelni fog a Hungaroringen a Forma 1 mezőnye. Légy te is részese a tesztnek a Magyar pályán. Részletek hamarosan.....

 
Információ

Image and video hosting by TinyPic

Üdvözöllek a Vettel.gportal.hu-n, ami Magyarország egyik legforgalmasabb és leginformáltabb Sebastian Vettel-ről szóló oldalán. Érdemes naponta többször ellátogatni, mert mindig rengeteg friss várja a rajongókat, látogatókat! Videók, képgaléria, extrák, rengeteg friss hírek, különböző menüpontok! Ahová ki van írva, hogy saját fordítás, az úgy is van, ezért kérlek ne tüntesd fel az oldaladon forrás nélkül. Amit nem saját magam fordítok le, annak a forrása megtalálható a dátumozás lábjegyzetében.

Téma: Sebastian Vettel, Forma 1
Szerkesztő: Melanie
Az oldal tanácsadója: Nuti
Design: Melanie
Nyitás: 2013. július 3.
Nyelv: Magyar
Az eddig legforgalmasabb nap: 5624
Ajánlott böngésző: Google Chrome, Mozilla
Forrás: M4Sport,Gp-Live
E-mail: vettelmagyarorszag@gmail.com  
Facebook oldalunkra írjatok inkább!
Online     ;  live

 
Archívum
 

Hírek    Minidrivers      Képek        Nagydíj      Videó     Teszt    Egyéb  Összefoglaló

 

 

lap tetejére

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírek Sebastianról ( news )

Abu Dhabi Nagydíj >> időpontok

2014.11.19. 08:00

Image and video hosting by TinyPic

Elhoztam nektek az Abu Dhabi Nagydíjra vonatkozó időpontokat, illetve az M1-M2 csatornára vonatkozó időpontokat is.. Ezeket az időpontokat a bal oldalon az -eseménynaptár- modulban is megtalálhatjátok.

2014-es szezon utolsó futama:
» 2014. november 23. Abu Dhabi Nagydíj
2014. november 21., péntek
10:00 - 11:30:Pénteki 1. szabadedzés
14:00 - 15:30:Pénteki 2. szabadedzés
2014. november 22., szombat
11:00 - 12:00:Szombati szabadedzés
14:00 - 15:00:Időmérő
2014. november 23., vasárnap
14:00 - 16:00:Verseny

M1-M2 csatorna időpontjai:
2014. november 21., péntek
M2: 21.40 Szabadedzés felvételről
2014. november 22., szombat
M1: 13:15 Boxutca
M1: 13:45 Időmérőedzés 
M2: 22:00 Időmérőedzés ismétlése
2014. november 23., vasárnap
M1: 13:30 Futam
M2: 21:40 Futam ismétlése

Sebastian megérkezett Abu Dhabiba!

2014.11.18. 19:56

Sebastian Vettel a mai napon, kora reggel, megérkezett Abu Dhabiba, ahol a hotelben találkozott egy helybélivel, és a közös fotó sem maradhatott el!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Vettel legnehezebb F1-es szezonja

2014.11.18. 14:41

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel úgy véli, a 2014-es szabályváltozások miatt a versenyzőknek már nincs akkora mozgásterük, mint egykor. A német az Auto Motor und Sportnak adott interjújában részletesen beszélt az őt idén hátráltató problémákról.

Az előző évet elképesztő szárnyalással zárta: a nyári szünetet követő kilenc futamból kilencet megnyert – általában elképesztő fölénnyel. Idén viszont úgy fest, egyetlen futamgyőzelem nélkül fejezi be utolsó Red Bull-os idényét, ráadásul úgy, hogy F1-es pályafutása során először rosszabb helyet foglal el a bajnoki tabellán, mint aktuális csapattársa. Sebastian Vettel eddigi legnehezebb szezonját futja 2014-ben, és az utolsó verseny előtt az Auto Motor und Sportnak adott interjújában részletesen mesélt arról, miért is alakult így.
 
Elsőként kiemelte, hogy az őt az év első felében sújtó állandó technikai hibák nagyban eltorzítják az összképet a Daniel Ricciardóval vívott házi versenyükben. „Nem is tudom, hány versenyen voltak technikai hibáim vagy problémáim, de ezeket előbb ki kéne válogatni. Amúgy egyszerűen csak egy nehéz év volt a mostani. De Spa óta jobban érzem magam, azóta más útra tértünk” – magyarázza Vettel, utalva a nyári karosszériacserékre.
 
„Ami a karosszériát illeti: ha úgy érzed, körbe-körbe haladsz, mindent számításba veszel, ami csak szóba jöhet. Tehát a karosszériacserét is. Hogy ne legyenek kérdőjelek körülötte. Viszont az első félévben hiányzott a gyakorlat, ami sokat ártott. Daniel sokkal többet körözhetett, mint én. A téli változások miatt teljesen másképpen kell vezetni az autót, mint korábban. Semmi olyasmi, amihez ne lehetne hozzászokni, de volt pár dolog, ami számomra alapvetően fontos ahhoz, hogy ki tudjam hozni a maximumot az autóból. Az ember igyekszik a lehető legtöbbet kihozni a csomagból, jó irányba vinni a fejlesztéseket, és sok dolgot ki is próbáltunk, de ezek közül sok nem működött” – tekintett vissza a négyszeres bajnok.
 
Ha nincs meg a bizalom, oda a gyorsaság
 
Vettel elárulta, nem csupán alapvető beállítási kérdésekről volt szó, hanem például az erőforrás vezérléséről is. „Manapság sok mindent be lehet állítani az elektronikán. Az új Forma–1 igazi mesevilág a mérnökök számára” – mondja erről. Majd részletekbe bocsátkozik idei problémáiról. „A vezetés bizalmi kérdés. Ha érzed, meddig merészkedhetsz el, milyen későn fékezhetsz, mikor fordíthatod el a kormányt, akkor meg tudod állapítani, mi áll rendelkezésedre, és igazodni tudsz ehhez. Idén számomra az autó viszont megfejthetetlen rejtély volt. Egyszerűen hiányzott a tapasztalat, nem tudtam, mit csinál a kocsi a következő pillanatban. És ezáltal nem volt a kezemben az irányítás, miként reagáljak, milyen gyorsan menjek bele a kanyarba. Hiányzott a bizalom, mert minden kör más volt. Sok mindennel próbálkoztam, de sokáig nehéz volt igazán éreznem az autót.”
 
Vettel számára az egyik legnagyobb fejtörést az idén bevezetett elektronikus fékrendszer jelentette, mellyel egyszerűen nem érezte „olyan igazinak” a fékezést, mint azt a normál versenyautóknál megszokta. „A hátsó tengelyt teljesen az elektronika irányítja. Az energia-visszanyeréshez a fékek energiájára van szükség, ami pedig fékezéskor az autó viselkedésére is kihat. Egyszerűen természetellenes érzés. Ha próbálod a határig vinni az autót, minden, ami nem tűnik természetesnek, időveszteséggel jár. Ezzel pedig nem tudom olyan gyorsan átvinni az autót a kanyarokon, mint szeretném. Ha nem jól fékezel, nem találod el jól az ívet, aztán a kanyar kijáratánál sem úgy áll az autó, ahogy szeretnéd, a csúcspont, a kigyorsítás már csak formaság. Itt sokkal inkább reakcióról van szó, mintsem cselekvésről. Ilyenkor mindig egy lépés hátrányban vagy. Ahogy Walter Röhrl mondta egyszer: érezned kell a fenekeddel az autót. Az én esetemben viszont sokáig úgy volt, hogy mire megérzem, már a pálya szélén voltam.”
 
Vettel Spa óta azonban jobban érzi magát a Red Bullban. „Sokat dolgoztunk a fékrendszeren. Aztán előreléptünk vele. Amikor karosszériát cseréltem, az utolsó bizonytalan tényezőt is kiiktattuk, így a kisebb dolgokkal is foglalkozhattunk. Monza óta jó irányba tartunk.”
 
Az új szabályok a mérnököknek kedveznek?
 
Sokak szerint Vettel legnagyobb problémáját idén az okozta, hogy betiltották a befújt diffúzort, mellyel stílusát az elmúlt években tökélyre fejlesztette, ám melynek hiányával most mindent újra kellett kezdenie. A német elismeri, valóban nagy érvágást jelentett neki ezen változás. „A befújt diffúzor hatása nem korlátozódott csupán a kanyarkijáratra. Sokkal többet segített a bejáratnál. A legtöbbet ott nyertük vele. De nem szabad elkülöníteni a befújt diffúzort. Ez a megoldás az egész autó karakterére hatott. Itt nem arról volt szó, hogy csak beültem, és automatikusan gyors voltam a befújt diffúzorral. Lassan csiszolódtunk össze – kezdve a beállításokkal a vezetési stílussal. Ehhez is igazodnom kellett.”
 
Vettel tehát úgy véli, nem az alkalmazkodóképességével van probléma idén, sokkal inkább azzal, hogy több olyan változás történt, ami természetellenessé tette a vezetést. Szerinte Kimi Räikkönent is hasonló tényezők vetették vissza idén. „Egyértelmű, hogy bizonyos dolgok nem fekszenek Kiminek. A tehetségéről aligha kell vitatkozni. Évek óta az egyik leggyorsabb versenyzőnek számít, és eddig minden autóval boldogult – függetlenül attól, megfelelő volt-e a beállítás vagy sem. Ez is bizonyítja, hogy képes alkalmazkodni. Idén viszont nem kapja meg, amit akar, nem érzi jól magát az autóban.”
 
Vettel szerint a 2014-es szabályok sokkal jobban megkötötték a versenyzők kezét, mint korábban bármikor, s bizonyos szempontból az idei évtől nem az autó alkalmazkodik vezetőjéhez, hanem fordítva. „Az új szabályok nem adtak több lehetőséget a versenyzőknek – inkább sokat elvettek tőlük. A mérnököknek viszont ez a formula klassz lehet” – mondja Vettel.
 
„Még most is megvan a lehetőséged arra, hogy olyanná alakítsd az autódat, amilyennek szeretnéd, csak a helyzet sokkal bonyolultabb, mint korábban. Ez ugyanakkor nem jelenti azt, hogy a mai autókat nehezebb lenne vezetni. Épp ellenkezőleg: már nem olyan gyorsak. A sebesség, amit a kanyarokon átviszel, amitől a gyors kanyarokban összeszorítod a hátsódat, már nincs meg. Ezen fordulók ugyanis lassabbá váltak. És ezen nehéz is változtatni, mert nagyobb leszorítóerővel nő a fogyasztás is, amit pedig korlátoznak. Egyszerűen hiányzik az átláthatóság, a nézők pedig túlterheltek.”
 
„Megszakad a szívem, amikor kisebb lesz a motor, ahelyett, hogy nagyobb lenne”
 
Vettel már év elején sem titkolta, hogy ezen változás nincs ínyére. Most elárulta, mindez korábban vezetésére is rányomta a bélyegét. „Ez egyre kevésbé befolyásol már. Eleinte viszont jobban. Az az izgalom, hogy a leggyorsabb autót a lehető leggyorsabban vezeted egész versenyen át, egyik évről a másikra csak úgy eltűnt. És én amúgy is nagy tisztelője vagyok a sportág hagyományainak. Megszakad a szívem, amikor kisebb lesz a motor, ahelyett, hogy nagyobb lenne. És ez hatással is van rád” – fogalmazott Vettel.
 
Akit még az sem vígasztalt, hogy az új autók megnövekedett forgatónyomatéka miatt újra több erőcsúsztatást láthatunk a versenypályán. „Ez sajnos nem igazi driftelés. Walter Röhrl nem igazán élvezné, ha ilyen autókkal kéne farolnia… Mert nem is lehet – legalábbis anélkül, hogy időt ne veszítenél vele. Természetesen többet dolgozunk a kormányon, kívülről pedig izgalmasnak is tűnhet, de a tempó, a terhelés az autóban sokkal kisebb lett” – magyarázta Vettel, aki végül elárulta, még az is eszébe jutott, hogy hátat fordít a neki már kevésbé tetsző F1-nek.
 
„Ha hirtelen két hengerre kevesebb dolgozik a hátad mögött, az autókat pedig nem csak elindítod, hanem mint egy számítógépet, bebootolod, akkor felteszed a kérdést: mi köze van ennek még a versenyzéshez? De ez továbbra is a Forma–1. És amúgy is, mi lenne az alternatíva? Az autók lassabbak, de még mindig a leggyorsabbak, amik léteznek” – zárta gondolatát Vettel.
 

Csütörtöki Sajtótájékoztató meghívottjai

2014.11.18. 12:58

Image and video hosting by TinyPic

Elhoztam a hivatalos Abu Dhabi Nagydíjra vonatkozó FIA Sajtótájékoztató csütörtöki és a pénteki  időpontjait és résztvevőit. A csütörtöki FIA Sajtótájékoztatón többek között Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Lewis Hamilton is részt vesz. Tehát Sebastian a holnapi FIA Sajtótájékoztatón VÉGRE részt vesz!!! :) Természetesen a Sajtótájékoztatót Online lehet majd nézni itt, az oldalon!! 

A csütörtöki sajtótájékoztató résztvevői (magyar idő szerint 12.00 órától):

Fernando Alonso (Ferrari)
Jenson Button (McLaren)
Lewis Hamilton (Mercedes)
Nico Rosberg (Mercedes)
Nico Hulkenberg (Sauber)
Sebastian Vettel (Red Bull)

A pénteki sajtótájékoztató résztvevői (magyar idő szerint 16.00 órától):

Robert Fernley (Force India)
Christian Horner (Red Bull)
Monisha Kaltenborn (Sauber)
Gerard Lopez (Lotus F1)
Marco Mattiacci (Ferrari)
Claire Williams (Williams)
Toto Wolff (Mercedes)

Vettel nem haragszik Alonsóra

2014.11.18. 12:43

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel nem hibáztatja Fernando Alonsót azért, mert a spanyol és a Ferrari kötélhúzása miatt továbbra sem jelenthette be, hol folytatja páratlanul sikeres F1-es karrierjét 2015-től.

Noha már mindenki tényként kezeli, hogy Sebastian Vettel a Ferrari versenyzője lesz, és maga a német is többször egyértelmű utalást tett rá – olaszul már ki is mondta, nemrég pedig arról beszélt, milyen lesz Raikkönen csapattársának lenni –, a hivatalos bejelentés továbbra is várat magára az Alonso és a Scuderia közti kötélhúzás eredményeképp.

Az Auto Motor und Sport megkérdezte Vettelt, hogy mit gondol a kérdésről, neheztel-e Alonsóra ezért. Vettel korrekt választ adott: „Nem hiszem, hogy ez egy egyetlen ember hibája, nem beszélhetünk arról, hogy ki tehet erről. Ez egy olyan helyzet, mely nem egészen tiszta, így működik néha a Formula-1. Persze idétlen szituáció ez, hiszen nem felelhetsz a neked feltett kérdésekre, szóval remélhetőleg hamarosan minden világos lesz.

Vettel csapattársa Kimi Raikkönen lesz 2015-ben, aki idén alaposan elmaradt Fernando Alonsótól, ám a német szerint ez csak átmeneti, és a finn ennél többre is képes: „Nem is kell beszélnünk Kimi tehetségéről, hiszen ez vitathatatlan. Egyszerűen úgy tűnik, hogy nem tud annyit kihozni az autóból, amennyit kell ahhoz, hogy jól érezze magát benne.”

 
© 2013-2017 VETTEL.GPORTAL.HU - JB17
MAGYARORSZÁG LEGFORGALMASSABB SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Íratkozz fel hírlevelünkre, ha minden versenyhétvége előtt szeretnél értesítést kapni, hogy le ne maradj a Forma1 futamairólMi szóltunk!

FELÍRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE, NEM AKAROK LEMARADNI!

Image and video hosting by TinyPic

Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint  aki vagyok.  Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!    *****    "Céljuk fellelni az Egyesülés Pengéjének darabjait, és újra felemelni a Lidérckirályt."    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.