Fordító


A fordító nem tökéletes !

 
Sebastian Vettel

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel egy olyan jelenség, amelyet még nem látott a Forma 1 több évtizedes világa. Erről a számok is tanúskodnak. Sebastian Vettel volt a legfiatalabb versenyző, aki valaha Forma 1-es edzéseken vett részt. Ő volt a legfiatalabb pilóta, aki valaha világbajnoki pontot szerzett. A legfiatalabb, aki valaha egy verseny élén állt. A legfiatalabb, aki pole pozícióból indulhatott. A legfiatalabb, aki futamgyőzelmet ünnepelhetett. És természetesen a legfiatalabb, világbajnok. Majd a legfiatalabb, versenyző, aki megvédte a címét. Egy olyan sportágban, ahol minden a sebesség körül forog, ez hatalmas teljesítmény.

 
Eseménynaptár

Image and video hosting by TinyPic

augusztus 27.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
szeptember 3.: Olasz Nagydíj, Monza
szeptember 17.: Malajziai Nagydíj, Sepang 
október 1.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
október 8.: Japán Nagydíj, Szuzuka
október 22.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
 november 5.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
 november 12.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
november 26.: Abu-dzabi Nagydíj, Abu-Dzab
 
Tabella

Image and video hosting by TinyPic

 A teljes tabellát a linkre kattintva láthatod!


katt ide

 
2018 Magyar Nagydíj

Légy részese TE IS a 2018-as Magyar Nagydíjnak. Jegyvásárlás, jegyinformációk!

Részletek  
Jegyvásárlás 
Ibusz

FORMA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2018 ESEMÉNY FACEBOOK

 
2018 Pirelli Teszt

2018-ban, a Magyar Nagydíjat követően szintén tesztelni fog a Hungaroringen a Forma 1 mezőnye. Légy te is részese a tesztnek a Magyar pályán. Részletek hamarosan.....

 
Információ

Image and video hosting by TinyPic

Üdvözöllek a Vettel.gportal.hu-n, ami Magyarország egyik legforgalmasabb és leginformáltabb Sebastian Vettel-ről szóló oldalán. Érdemes naponta többször ellátogatni, mert mindig rengeteg friss várja a rajongókat, látogatókat! Videók, képgaléria, extrák, rengeteg friss hírek, különböző menüpontok! Ahová ki van írva, hogy saját fordítás, az úgy is van, ezért kérlek ne tüntesd fel az oldaladon forrás nélkül. Amit nem saját magam fordítok le, annak a forrása megtalálható a dátumozás lábjegyzetében.

Téma: Sebastian Vettel, Forma 1
Szerkesztő: Melanie
Az oldal tanácsadója: Nuti
Design: Melanie
Nyitás: 2013. július 3.
Nyelv: Magyar
Az eddig legforgalmasabb nap: 5624
Ajánlott böngésző: Google Chrome, Mozilla
Forrás: M4Sport,Gp-Live
E-mail: vettelmagyarorszag@gmail.com  
Facebook oldalunkra írjatok inkább!
Online     ;  live    ; skysport

 
Archívum
 

Hírek    Minidrivers      Képek        Nagydíj      Videó     Teszt    Egyéb  Összefoglaló

 

 

lap tetejére

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírek Sebastianról ( news )

Montana étterem

2014.12.04. 15:49

Sebastian Vettel, amikor múlthéten Olaszországban járt meglátogatta a Montana éttermet is, ahol közös fotók is készültek!





Váratlan fordulat: 21 futamos versenynaptár 2015-re!

2014.12.04. 14:48

Image and video hosting by TinyPic

Dél-Korea váratlanul visszakerült a Forma–1-es versenynaptárba, így 2015-ben rekordhosszúságú, 21 versenyes bajnokságot rendezhetnek. Az FIA emellett a jövő évi szabályokról is határozott ma Dohában.

A mai napon tartotta év végi gyűlését az FIA Motorsport Világtanácsa, mely a jövő évi szabályok mellett a 2015-ös versenynaptárról is határozott. És amire senki sem számított: Dél-Korea visszakerült a Forma–1 programjába, mégpedig a szezon ötödik versenyeként, május 3-ai időponttal. Érdekesség, hogy a következő verseny, a Spanyol Nagydíj május 10-én kerül megrendezésre, ami meglehetősen nagy kihívás elé állíthatja majd a logisztikusokat.

Az FIA által közzétett közleményben ugyanakkor a Dél-koreai Nagydíj neve mellett ott áll még a megjegyzés: „megerősítésre vár”. Amennyiben viszont a távol-keleti ország valóban újra részévé válik a száguldó cirkusz programjának, a következő minden idők leghosszabb bajnoksága lesz.
 
További változást jelent a korábban közzétett előzetes naptárhoz képest, hogy Bahreinbe és Kínába egy héten belül látogat el a mezőny, azaz Malajzia után lesz egy szusszanásnyi szünetük. Ami a Magyar Nagydíjat illeti, időpontja nem változott, azaz hazán július 26-án fogadja majd az F1-es cirkuszt.
 
A 2015-ös előzetes versenynaptár:
 
március 15. – Ausztrál Nagydíj
március 29. – Maláj Nagydíj
április 12. – Kínai Nagydíj
április 19. – Bahreini Nagydíj
május 3. – Dél-koreai Nagydíj (megerősítésre vár)
május 10. – Spanyol Nagydíj
május 24. – Monacói Nagydíj
június 7. – Kanadai Nagydíj
június 21. – Osztrák Nagydíj
július 5. – Brit Nagydíj
július 19. – Német Nagydíj
július 26. – Magyar Nagydíj
augusztus 23. – Belga Nagydíj
szeptember 6. – Olasz Nagydíj
szeptember 20. – Szingapúri Nagydíj
szeptember 27. – Japán Nagydíj
október 11. – Orosz Nagydíj
október 25. – Amerikai Nagydíj
november 1. – Mexikói Nagydíj
november 15. – Brazil Nagydíj
november 29. – Abu-dzabi Nagydíj
 
Az FIA a jövő évi program mellett a 2015-ös szabályokról is határozott. Ezeket összegezzük:
 
– A várakozásnak megfelelően eltörölték a szezonzáró pontduplázását, valamint a biztonsági okokra hivatkozva a biztonsági autós fázisok utáni állórajtok ötletét, bevezették viszont a virtuális biztonsági autó intézményét, melyet a dupla sárga zászlós figyelmeztetések esetén alkalmaznak majd.
 
– További változás, hogy a verseny felfüggesztése esetén a jövőben a mezőny tagjainak nem a rajtrácsra, hanem a bokszutcába kell felsorakozniuk, melyet erre az időre lezárnak. A szabály értelmében az első autó, amely megérkezik, a bokszutca végéhez kell menjen, a gyors sávban maradva, s a többieknek mögé kell majd felsorakozniuk.
 
– A jövőben amennyiben egy csapat szerelői a rajt előtti 15 másodperces jelzés után is az autó körül maradnak, az érintett versenyzőnek a bokszutcából kell majd rajtolnia. Amennyiben ezt nem teszi meg, tíz másodperces „stop and go” büntetést kap.
 
– A jövőben 10 másodperces büntetés jár a veszélyes kiengedésekért.
 
– Változott az erőforrások részegységeinek cseréjéért kiosztott büntetések rendszere is. Eszerint a jövőben a teljes hajtóegység cseréje esetén nem jár külön büntetés (eddig az érintettnek a bokszutcából kellett rajtolnia), hanem az egyes részegységek cseréjéért osztják ki a szankciókat – az eddigi gyakorlat szerint hátrasorolást. Ha a versenyző rajthelyezése nem teszi lehetővé a büntetés egészének letöltését, a fennmaradó rajthelyeket időbüntetésre váltják.
 
– Az idén sikerrel bevezetett öt másodperces büntetés mellé jövőre bevezetik a tíz másodperces büntetést is, melyet ugyanúgy a kerékcserék idején, a munka megkezdése előtt kell letölteniük a versenyzőknek.
 
– Némiképp módosul a biztonsági autós fázisok rendszere is. A lekörözött versenyzők továbbra is visszavehetik a körüket az élen állótól, ám a versenyirányításnak a jövőben már nem kell megvárnia, amíg ezen autók visszazárkóznak a mezőnyre: a biztonsági autó a következő kör végén mindenképp a bokszutcába hajt.
 
– Az időmérő edzések szisztémája a jövőben a következőképpen alakult: 24 autó esetén a Q1-ben és a Q2-ben is hét-hét autó búcsúzik a küzdelemtől, míg 22 résztvevőnél hat-hat esik ki az első két kvalifikációs szakaszban, s a sor hasonlóképpen folytatódik, ha a versenyzők száma csökken.
 
– Az FIA újításként 2016-tól bevezeti, hogy 18 évnél fiatalabb versenyző nem kaphat az F1-es versenyzéshez szükséges szuperlicencet. A Toro Rosso 17 éves versenyzőjét, Max Verstappent mindez már nem érinti, hiszen ő már birtokában van a jövő évi induláshoz szükséges engedélynek, ráadásul két év múlva a 18-at is betölti már. Aki F1-es versenyzővé akar válni, annak a jövőben ugyanakkor más kritériumoknak is meg kell majd felelnie: egyfelől ismernie kell a sportszabályzatot, másfelől pedig megfelelő tapasztalattal is rendelkeznie kell, azaz legalább 300 kilométert teljesítenie kell egy F1-es autóval, vagy legalább két évet versenyeznie kell alacsonyabb kategóriás formulaautókkal, ahol pedig egy meghatározott pontrendszer szerint el kell érnie bizonyos mennyiségű pontszámot.
 
– A technikai szabályzat több ponton is módosul, ezek közül a legfontosabb módosulás, hogy a versenyautók versenyzővel együtt mért minimális tömegét 702 kilogrammban határozták meg.

Onboard kör Sebastian Vettellel

2014.12.02. 21:24

Sebastian Vettel Fiorano-ban tesztelte a 2012-es Ferrarit, a legutóbbi videó után most egy onboard felvételt kaptunk a Ferraritól!

Vettel elköszönt a Red Bulltól – de az ajándékautójára még várnia kell...

2014.12.02. 17:02

Sebastian Vettel a mai napon végleg lezárta Red Bull-os karrierjét. A német versenyző a csapat Milton Keynes-i gyárában elbúcsúzott az istálló összes alkalmazottjától.

December 1-jétől Sebastian Vettel már hivatalosan is a Ferrari alkalmazottjává vált. Azt követően, hogy a négyszeres bajnok a hétvégén teljesítette első tesztjét az olaszokkal, majd szimulátorozással máris megkezdte felkészülését a 2015-ös szezonra, kedden Angilába utazott, hogy elbúcsúzzon volt csapatától, az őt gyerekkora óta támogató Red Bulltól.
 
Az ünnepségre a gyár egésze összegyűlt, s együtt hallgatták végig a csapatfőnök Christian Horner, a technikai igazgató Adrian Newey, majd Sebastian Vettel beszédét, miközben a háttérben egy vetítővásznon az elmúlt évek legemlékezetesebb pillanatait megörökítő képek voltak láthatók. Vettel búcsúzóul egy méretes Bika-szobrot is kapott a csapattól, alján a négy bajnoki címet jelképező babérkoszorúval. Bár korábban arról volt szó, hogy egyik autóját is megkapja ajándékba, Horner elárulta, erre csak később kerítenek majd sort: „Nem szeretnénk, hogy Maranellóban kössön ki” – jegyezte meg viccesen.
 
Vettel a csapattagok előtt elmondta, nem véglegesen búcsúzik tőlük. „Azzal, hogy a Ferrarihoz megyek, nem azt mondom, »Isten veled«, hanem azt, hogy »Viszontlátásra«. A versenyek helyszínein továbbra is látni fogjuk egymást, és a Red Bullnál töltött időszakom alatt köttetett barátságok is folytatódni fognak. Mindig is hangsúlyoztam, hogy a döntésem, hogy új kihívást keresek, nem a Red Bull ellen irányult, azt inkább a Ferrariért hoztam meg” – idézte Vettel szavait a Speedweek.
 
„Nem teszitek könnyűvé a dolgomat. Az elmúlt hat év hihetetlen volt. Amilyen sok munkát öltünk bele, amit együtt elértünk, legalább annyi szenvedély és elszántság jellemezte azt, amit örökké a szívembe zártam. Csak egy óriási köszönömöt tudok mondani. Azért volt a miénk a legjobb autó, mert mi voltunk a legjobb csapat. Hogy mennyire hálás vagyok, azt el sem lehet mondani, ahogy azt sem, amit most érzek…”
 
Vettelt egyébként nemcsak a Red Bull cég, az alkalmazottak is meglepték. Christian Horner a csapattagok nevében búcsúajándékként ugyanis egy olaszországi „túlélőcsomagot” is átnyújtott bajnokuknak, melyben ott volt a tészta, a kicsi kávéscsésze, a Milton Keynesben alig használható napszemüveg, egy igencsak szűkre szabott vörös fürdőnadrág is – több más vicces tárggyal egyetemben.
 
Adrian Newey elmondta: „Valahányszor Seb a volán mögé ült, a reményeinket és becsvágyunkat is magával vitte a versenypályára. Mindig tudtuk, hogy mindent megtesz értünk. És ez valódi kiváltság.”
 
Vettel végül újra megköszönte az együtt töltött éveket. „Sok szép emlékkel térek haza. Csodálatos közös utazás volt ez, és nagyon hálás vagyok mindenért, amit értem tettetek. És most talán jobb, ha befogom a szám…”

Vajon Vettel vagy Alonso választott okosabban?

2014.12.02. 17:01

Két bajnok, két kockázatos csapatváltás. Vajon Sebastian Vettel vagy Fernando Alonso jár jobban azzal, hogy 2015-re új istállót keresett magának?

Régóta nem látott hullámvölgybe került az elmúlt két esztendőben a Forma–1 két legpatinásabb csapata, a Ferrari és a McLaren. Előbbi istálló másfél, utóbbi pedig több mint két éve nem nyert futamot, s eredménytelenségük odáig vezetett, hogy mindkét csapat gyökeres átalakításokba kezdett.
 
Ennek részeként új versenyzők is érkeznek hozzájuk 2015-re: Sebastian Vettel Maranellóba, Fernando Alonso pedig Wokingba teszi át székhelyét. Hogy kettejük közül melyikük csapatváltása sül el jól (ha egyáltalán…), arról ugyanakkor megoszlanak a vélemények. Elvégre az említett nyeretlenség meglehetősen bizonytalan jövőképet kínál mindkettejük számára.
 
Jósolni a spanyolt barátként, a németet pedig BMW-s csapattársként ismerő Robert Kubica sem mer. „Hogy melyikük volt az okosabb? Nos, a szerződéseiket nem ismerem, tehát azt sem tudom, mennyit fognak keresni!” – idézte a lengyelt a Speedweek. „Nem, a viccet félretéve elég nehéz kívülről megítélni, mennyire bonyolult is a Forma–1. De mindenki láthatta, hogy a Ferrarinak az elmúlt években gondjai voltak, és Alonso ezért döntött úgy, hogy elhagyja a csapatot. Jelenleg a McLaren sem igazi élcsapat, de a Honda régi ismerősként tér vissza a Forma–1-be. Szerintem Fernando érdekesen választott. A csapattal és Ron Dennisszel 2007-ben szerzett tapasztalatai csak jobb versenyzővé tették őt, és az elmúlt hét esztendőben versenyzőként és emberként is sokkal érettebbé vált.”
 
„Sebastian mindenközben egy gyerekkori álmát igyekezett megvalósítani, és biztosra veszem, hogy szeretne mindent elkövetni azért, hogy egy új, sikeres fejezetet nyisson a Forma–1 történetében. De őszintén szólva én nem tudnám eldönteni, melyikük választott jobban. Az viszont biztos, hogy mindkettejüknek nehéz lesz csökkenteni a Mercedesszel szembeni lemaradásukat. Ugyanakkor éppen ez a szép a Forma–1-ben: még egy bennfentes sem lehet igazán biztos abban, mi fog történni” – értékelte a helyzetet az egyszeres futamgyőztes.
 
© 2013-2017 VETTEL.GPORTAL.HU - JB17
MAGYARORSZÁG LEGFORGALMASSABB SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

Image and video hosting by TinyPic

Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint  aki vagyok.  Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen