SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2016.

Vettel: Schumacher sem tudta előre, mikor lesznek sikeresek

2016.05.11. 18:18
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Bármekkora is a ponthátránya, Sebastian Vettel nem hajlandó lemondani idei bajnoki esélyeiről. Egyúttal azonban figyelmeztetett: 2014 után túlzott elvárás azonnali sikereket követelni tőlük.
 
Bár a múltban az a versenyző, aki négy győzelemmel volt képes indítani a szezonját, mindig világbajnok lett, a győzelmi sorozatát egyre csak építgető Nico Rosberg hetek óta hangoztatja, még olyannyira nem érzi a kezében a bajnoki serleget, hogy nem is foglalkozik a bajnokság állásával. Honfitársa, Sebastian Vettel mindeközben két kiesést számlál négy verseny alatt, hátránya pedig már 67 pontra nőtt az összetettben – ám ő sem érzi úgy, hogy a küzdelem máris eldőlt volna.
 
„Még csak négy verseny ment le a huszonegyből. Már jó ideje itt vagyok, de olyanra nem emlékszem, hogy bárki valaha is a bajnokságról kezdett volna beszélni már négy futam után. Teljesen mindegy, hogy rólam vagy Nicóról van-e szó – egyszerűen még túl korai” – indokolta saját és ellenfele hozzáállását a négyszeres világbajnok a Sport Bildnek.
 
„Sem a pozitív, sem a negatív dolgok nem lehetnek ránk túlzott hatással. Mindig érdemes higgadtan továbbdolgozni és követni az eredeti tervet. Ki kell elemezni, hol kell javítani. Az természetes, hogy nem könnyű kimászni a gödörből azok után, hogy éveken át sikertelenek voltak a fiúk. Ehhez türelem kell. De türelmesnek lenni a Forma–1-ben mindenki számára nehéz. Emiatt is nagyon fontos, hogy csapatként működjünk együtt.”
 
Hogy a türelem mennyire idege a Forma–1 világától jól jelzi, milyen sokan csalódtak a Ferrari évkezdésében. A tifosi titkon abban bízott a szezonkezdés előtt, hogy csapatuk idén talán megállítja az elmúlt két évben verhetetlen Mercedest. Vettel azonban tudja, a 2014-es mélységből nem lehet gyorsan a csúcsra kapaszkodni. Fölvették neki, példaképének, Michael Schumachernek is öt évet kellett várnia első maranellói sikerére – ő azonban nem jelölt meg határidőt bajnoki sikerükre. „Nem tudok számot mondani. Michael sem tudott, az biztos. A cél az, hogy a Ferrarit az élre vigyük. Legjobb lenne már ma, és ezért nem írom le még az idei évet. Ez nem is lenne helyénvaló hozzáállás. Egy biztos: ha mindent jól csinálunk, csak egyre erősebbé válunk” – magyarázta Vettel.
 
Majd kiemelte, kicsit sem zavarja, hogy a Red Bull-os sikerévek után most többet kell gyötrődnie. „Éppen ezt a fajta kihívást kerestem, amikor a Ferrarihoz szerződés lehetőségét mérlegeltem: egy csapatot formálni, egy új csapatot felépíteni. De akkor nem is vártam, hogy egy év alatt ilyen sok mindent elintézünk. A cél, hogy felépítsünk valamit, ami aztán hosszú távon gyümölcsözik.”
 
Spanyol Nagydíj – előzetes 
 
Az építkezés következő állomását Barcelona jelenti, amely hagyományosan a szezonbeli első komoly újítások bevetésének helyszíne. Vettel szerint ideális arra, hogy végre megmutassák, mit is tudnak valójában. „Barcelona egy kiváló fokmérő ahhoz, hogy megállapítsuk, hol is tartunk. Nagyon fontos minden egyes részletet jól összerakni, mert a téli tesztekről nagyon jól ismerjük a pályát. Csak akkor van esélyed a jó eredményre, ha a kirakós minden egyes kockáját a helyére rakod” – magyarázta. „A létező mindenféle kanyar megtalálható Barcelonában – ezért is jó tesztpálya. Vannak gyors, lassú kanyarok, gyors irányváltások, sikánok. Jó kigyorsításra van szükség, ami a hátsó gumikat terheli, de az elsők ennél még nagyobb terhelést kapnak, főleg baloldalon.”
 
Diego Ioverno csapatmenedzser még egy fontos tényezőre hívta fel a figyelmet a hétvége kapcsán. „Ez az év első futama, ahová az autóinkat és felszerelésünket nem repülővel, hanem kamionokkal szállítjuk. Ez pedig további lehetőségeket jelent számunkra. Mindenekelőtt a gyárban készíthetjük fel az autókat, ráadásul a pályán is a saját berendezéseinket használhatjuk, hiszen van irodánk és kiszolgáló épületünk” – magyarázta

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Arrivabene év végén távozhat a Ferraritól?

2016.05.10. 17:56
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Olasz források szerint a szezon végén újabb változások jöhetnek a Ferrari vezetőségében. Maurizio Arrivabenét James Allison válthatja?
 
A Scuderia vártnál gyengébb idei szezonkezdése úgy tűnik, nem múlt el nyomtalanul. A nyomot persze egyelőre még nem a személycserék, sokkal inkább az arról szóló pletykák jelentik. Az olasz Autosprint magazin legfrissebb számában arról számolt be, jó esély van rá, hogy Maurizio Arrivabene az idei szezon végén távozik a csapatfőnöki posztról, s helyét a jelenlegi technikai igazgatónak, James Allisonnak adja át.
 
Az olaszok tudni vélik, hogy a csapattól már idén bajnoki címet elváró, s a győzelmeket rendkívül hiányolló elnök, Sergio Marchionne hajlandó rászánni magát az elmúlt év történései ismeretében kissé meglepő változtatásra. Allison helyére ráadásul egy régi ismerőst, Aldo Costát szerződtetné, aki 2011 ősze óta a Mercedes tervezőrészlegét irányítja, s akinek kulcsszerepe van a németek elmúlt években látott remeklésében.
 
Costa korábban már volt technikai igazgató Maranellóban (2007 végétől 2011 májusáig), ám Luca di Montezemolo, az olaszok akkori elnöke az eredménytelenség miatt elküldte őt – sokak szerint egyszerű bűnbakként. Bár a brackley-iekkel való szakítása esetén alighanem hónapokig nem dolgozhatna egyetlen riválisnál sem, az Autosprint szerint a Ferrari és a Mercedes megállapodhat arról, hogy az olasz szakember – némi pénz ellenében – azonnal munkába állhasson régi-új csapatánál. A csere mindazonáltal igencsak érzékenyen érintené a csillagos márkát.
 
Hogy e pletykáknak mennyi a valóságalapjuk, egyelőre nem tudni, az viszont biztosnak tűnik, hogy a hétvégén Barcelonában lesz miről kérdezni Maurizio Arrivabenét. A Philip Morris egykori marketingfőnöke 2014 végén került a csapatfőnöki székbe (Marco Mattiaccit váltva), és bár ő maga is elismerte, az F1 technikai oldalához nem sokat ért, első éve mégis sikeresnek mondható. Közvetlenségével új lendületet adott a csapatnak, s teljesen megváltoztatta a Maranellóban addig uralkodó depressziós hangulatot. Hogy mindez csak az újdonság varázsa volt-e, az azonban csak 2016 végén derül majd ki.
 
Az olasz James Allisonnal jelenleg is egymást kiegészítve vezeti a Ferrarit: a mercedeses Toto Wolffhoz és Paddy Lowe-hoz hasonlóan egyikük az általános vezetésért és a politikai kérdésekért felel, míg a másikuk irányt mutat a technika, a tervezés és fejlesztés terén. Arrivabene szerződése a hírek szerint 2018 végéig érvényes a Scuderiával.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Vettel sajnálja Kvjatot

2016.05.10. 17:53
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Bár az előző versenyét ő tette tönkre, Sebastian Vettel mégis sajnálja, ami Danyiil Kvjattal történt. Ugyanakkor szerinte, nem a baleset a baleset volt az orosz „visszasorolásának” fő oka.
 
Már Kínában is dühös volt rá bátor első kanyaros manővere miatt, mely szerinte a Kimi Räikkönennel történt ütközésének kiindulópontját jelentette, Szocsiban pedig nem győzött szitkozódni a rádióban, amikor kétszer egymás után belerohant hátulról, majd miatta a falban fejezte be a futamot. Sebastian Vettel ennek ellenére nemhogy elégtételt nem érez Danyiil Kvjat Toro Rossóhoz történt lefokozása kapcsán, valójában még sajnálja is orosz kollégáját.
„Nem gondolnám, hogy ennek bármi köze is lenne ahhoz, ami az elmúlt két versenyen történt. De ez természetesen most nem könnyű számára” – nyilatkozta Vettel az Auto Bild Motorsportnak kollégájáról.
 
Kvjat Szocsiban a futamot követően elárulta, telefonon hívta fel a leintés után a pályát hamar elhagyó négyszeres bajnokot, hogy bocsánatot kérjen tőle. Vettel elárulta, már nem neheztel Kvjatra. „Egészen jól kijövök vele. Alapvetően egy nagyon kedves fickó. Emiatt is nagy kár érte” – fogalmazott a Ferrari ásza.
 
Vettel persze e helyzetet csak a másik oldalról ismeri: 2007-ben maga is úgy mutatkozott be a Toro Rossóval a Magyar Nagydíjon, hogy egy év közben menesztett versenyző, Scott Speed helyét vette át. Max Verstappen annyival könnyebb helyzetben van, hogy nála a mostani váltás második F1-es szezonjának elején jött – abban viszont nehezebb a dolga, hogy a Red Bull egy élcsapat, így az elvárások is nagyobbak. „Ez most inkább esélyként, mintsem veszélyként kell kezelni. Elvégre valamennyien ezért az esélyért vagyunk itt” – tanácsolta Vettel a holland tehetségnek.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

MINIDRIVERS - OROSZ NAGYDÍJ

2016.05.09. 19:39
Címkék: video

Felkerült a legújabb Minidrivers része az Orosz Nagydíjról! Jó szórakozást!

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Megroppan-e a Ferrari a növekvő nyomás alatt?

2016.05.09. 19:29
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Kezdik agyonnyomni a Ferrarit az elnök, Sergio Marchionne magas elvárásai? Vagy éppen ez a határozottság kell az olaszoknak ahhoz, hogy túllépjenek saját árnyékukon? Niki Lauda és Sebastian Vettel saját tapasztalataira alapozva válaszolta meg a kérdést.
 
Több hibába is belefutott 2016 elején a Ferrari – a versenypályán és a fejlesztések terén egyaránt. Maurizio Arrivabene csapatfőnök Szocsiban magára vállalta a felelősséget, s hangsúlyozta, megbízhatósággal kapcsolatos problémáik elsősorban annak köszönhetők, hogy a télen agresszív hozzáállást kért mérnökeitől.
 
Hogy ezt tette, részben a 2015-ös nagy előrelépésüknek, részben a Mercedes előnyének, részben viszont felettese, a Ferrari-elnök Sergio Marchionne nyomásának eredménye. Az olasz már a múlt év végén kijelentette, csak a győzelem és a bajnoki cím lehet elfogadható eredmény Maranello számára. S a vörösöknek minél tovább kell várniuk idei első sikerükre, annál jobban nyomja őket ez a teher.
 
Niki Lauda, a Mercedes tanácsadója ugyanakkor mégsem látja úgy, hogy Marchionne határozottsága kezdene rosszul hatni a Scdueriára. „Pontosan tudja, mit csinál.  Egy hatalmas konszernt vezet, a Fiat-Chryslert, ott van neki a Ferrari is, és mindent kézben tart. Ő az egyik legjobb vezető az autógyártásban. Most mentek a tőzsdére, ezért felelősséget kell vállalnia, muszáj nyomást gyakorolnia, mert a Ferrarit ott akarja látni, ahol korábban már volt egyszer. Ráadásul az ősi rivális, a Mercedes áll vele szemben. Emiatt követel olyan sokat a csapattól, s akarja, mindenáron legyőzni a Mercedest” – magyarázta a németek csapatának résztulajdonosa.
 
Teher vagy csak őszinteség?
 
Marchionne 2014 őszén épp olyan lendülettel váltotta Luca di Montezemolót, s terelte más irányba a vörösök hajóját, amilyen őszinteséggel manapság nyilatkozik elvárásairól. Lauda szerint ez a fajta hozzáállás még akkor is megfelelő, ha az olaszoknál időnként vissza is üthet. „Olaszországban csak az örömujjongás és a sírás létezik, a kettő között nincs semmi. Erről híresek az olaszok” – nyilatkozta az osztrák, aki a 70-es években a saját bőrén tapasztalta e szélsőségeket. „Ez azt jelenti, hogy ha nyernek, az egész nemzet mögéjük áll. Ha viszont veszítenek, elviselhetetlen nyomás nehezedik rájuk. A Ferrarinál hihetetlenül nagy a nyomás, ezt a saját időszakomból tudom. A Fiat is a cég mögött áll, Marchionne pedig mindenképpen nyerni akar. De ez normális is, ezt el kell viselnie Sebastiannak és Kiminek.”
 
Az Auto Motor und Sport szakírója, Michael Schmidt nemrég ezen elvárások kapcsán úgy fogalmazott, a Ferrari legfőbb idei problémáját nem Maranellóban, sokkal inkább Torinóban kell keresni. Szerinte Marchionne irreális célkitűzéseinek egyszerűen képtelenség megfelelni. „Az olyan kijelentései, miszerint fénysebességgel fel kell zárkózniuk, mert megszakad a szíve, hogy szenvedni látja a Ferrarit, csak olajat öntenek a tűzre. Elfelejti, hogy a Ferrari valójában jó munkát végzett a télen, mivel a csomagja 1,8 másodpercet javult. A baj csak az, hogy a Mercedesnek is sikerült ugyanennyit fejlődnie. Marchionnénak meg kell tanulnia, hogy a Forma–1-ben mindenki csak a saját sorsára lehet hatással” – írta, utalva arra, hogy időnként be kell látni, a legnagyobb erőfeszítések sem elegendők a másik ellen.
 
Vettel ezzel szemben viszont jelezte, a média talán túlságosan is nagy feneket kerít a főnöki elvárások hatásának. „Igaza is van” – mondta Marchionne magas célkitűzéseiről. „Bizonyos dolgokhoz időre van szükség, ez hozzátartozik. Amikor egymásra találtunk a csapattal, jól tudtuk, hogy kemény fába vágjuk a fejszénket. De nagyon is hiszünk benne, hogy sikerülhet.”
 
Vettel kijelentése azt sugallja, ő nagyon is képes kezelni a Lauda által említett helyzetet, a Ferrarinál jellemző magas elvárásokat. Példaképe, Michael Schumacher 1996-ban maga is hasonló nehézségekkel szembesült, és kijelentései is hasonlóak voltak.
 
Vettel viszont nemcsak csapatához, elnökéhez is lojális, így azt is visszautasítja, hogy a sokat követelő Marchionne rossz hatással lenne rájuk. „Én másmilyennek ismerem az elnököt. Mindig csak azt hallgatom: a főnök ezt és ezt mondta… Nálam ez teljesen másképp jön le. Én egy nagyon realista, nagyon barátságos, de egyúttal nagyon ambiciózus embernek  ismerem őt. Pontosan ugyanazt mondja az interjúk során, amit nekünk is. De ez talán kifelé kicsit másképpen hangzik. Számára a nagy egész rendkívül sokat jelent. Ő egy igazi rajongója a versenyzésnek, és maga is szeretne jelen lenni, amikor a Ferrari végleg talpra áll.”
 
A német egyúttal jelezte, ha rosszabbul is mennek a dolgaik, azt főnöki figyelmeztetések nélkül is észreveszik. „Versenyzőként tudod magad is, hogy a csapat jól dolgozott-e, kevésbé jól, vagy valami egész csapnivalót épített. Tehát nincs szükség senkire, aki rámutat erre – legyen szó akár versenymérnökről, kollégáról vagy főnökről.”
 
Lauda a Ferrari sportszerűségét dicséri
 
Hogy a vörösök fölzárkózására még az idén sor kerül-e, az első versenyek után nehéz lenne megjósolni. A vörösök mindenesetre nem adják fel: újabb fejlesztésekkel készülnek, Kanadában pedig várhatóan újabb két módosító pontot is felhasználnak a hajtóegységük turbinájának átalakítására, melytől azt remélik, hogy a turbó ezt követően több energiát szolgáltat majd az MGU-H számára, anélkül, hogy rossz hatással lenne a belső égésű motor teljesítményére.
 
Lauda továbbra is hangsúlyozza, a vörösökben több van, mint amit eddig megmutattak. Emellett pedig kiemelte, a Ferrari vezetősége sportszerűségével is igazolja rátermettségét. „Maurizo Arrivabene gratulált nekünk a győzelmünk után. Igazán sportszerű ember, ezt meg kell hagyni. De közben én is elismertem, hogy nekünk csak szerencsénk volt, hogy Lewis nem esett ki a víznyomás miatt, máskülönben egy hellyel előrébb is végezhettek volna. Jó a kapcsolatunk a Ferrarival, és biztos vagyok benne, hogy fordított helyzetben is hasonlóan cselekednénk” – dicsérte a riválist.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Hivatalos: Verstappen ül Kvjat helyére Spanyolországban!

2016.05.07. 10:15
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
A pletykából hamar valóság lett: a Red Bull csütörtök reggel bejelentette, Max Verstappent ülteti az Orosz Nagydíjon hibázó Danyiil Kvjat helyére a Spanyol Nagydíjon!
 
Súlyos ára volt Danyiil Kvjat megismételt oroszországi hibájának. Csapata ma bejelentette, Max Verstappen váltja őt a Red Bullnál a Spanyol Nagydíjtól, miközben neki a Toro Rosso autójába kell visszaülnie, Carlos Sainz csapattársaként.
 
„Max már bizonyította kivételes tehetségét. A Toro Rossónál mutatott eddigi teljesítménye lenyűgöző volt eddig, így örömmel adunk lehetőséget neki arra, hogy a Red Bullnál versenyezzen” – nyilatkozta Christian Horner csapatfőnök. „Különleges helyzetben vagyunk, hiszen négy versenyzőnk is van a Red Bullon és a Toro Rossón keresztül, hosszú távú szerződés köti őket hozzánk, így megvan a mozgásterünk arra, hogy cserélgessünk a csapatok között. Dany tovább folytatja fejlődését a Toro Rossónál, annál a csapatnál, amely már ismerős számára. Ezzel esélyt kap rá, hogy visszataláljon a jó formájához, és megmutassa, mi rejlik benne.”
A csapat közleménye azt ugyan kiemelte, hogy az új felállás a Spanyol Nagydíjtól érvényes, az nem derült ki, hogy Kvjatnak lesz-e még esélye visszatérni a Red Bullhoz. Az orosszal nagyot fordult a világ közel három hét alatt. Miközben Kínában még a csapata első idei dobogóját ünnepelhette (3. hely), hazai futamán a kritikák célkeresztjébe került a Sebastian Vettellel történt kétszeri ütközése miatt.
 
A mostani döntést a hírek szerint a versenyzőprogramért felelős Helmut Marko tanácsadó hozta meg, aki már a verseny után jelezte, rendkívül elégedetlen azzal, hogy Kvjat az egész csapat futamát tönkretette. Kvjat 2015-től versenyzett a Red Bullnál, ahová Sebastian Vettel helyetteseként került. Előtte egy évig a Toro Rossónál tekerte a kormányt.
 
Verstappennek a hírek szerint három évre, 2017 végéig szól a szerződése a Red Bull-lal, amely csapat már eddig is komolyan fontolgatta, hogy a jövő évre az első számú csapatába emeli a mezőny egyik legnagyobb tehetségének tartott tinit. Bár Marko pár hete még azt mondta, a versenyzőkérdéssel csak a nyártól terveznek foglalkozni, úgy tűnik, döntésüket előrehozták. A mostani lehetőség kiváló alkalmat teremthet a Red Bull számára, hogy hosszabb távra is elkötelezze Verstappent, aki a közelmúltban többször is pedzegette, adott esetben másik élcsapathoz is igazolhat.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Vettel fellélegezhet

2016.05.06. 18:23
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Az Orosz Nagydíjat a falban záró Sebastian Vettelnek nem kell tartania az újabb motorcserétől.
 
A négyszeres világbajnok Ferrarijának Danyiil Kvjat kétszer is nekiment az Orosz Nagydíj első körében. Az SF16-H eléggé összetört a falhoz csapódás során, ám a csapat mérnökeit jobban aggasztotta, hogy a hátulról jött ütések okoztak-e sérülést a hajtóegységben.
 
Olasz források arról már korábban beszámoltak, hogy Sebastian Vettel váltóját mindenképp ki kell cserélni Barcelonára, ám mivel a német kiesett, ezért ezúttal nem jár majd büntetés. Az Autosport pedig most azt is megtudta, másért sem fog: a Scuderia gyári vizsgálatai során kiderült, a hajtóegység nem sérült meg.
 
Mindez már csak azért is fontos hír Vettel számára, mert Szocsiban már idei harmadik motorját használta a korábbi műszaki hibák, valamint csapata múlt hétvégén először bevetett újításai miatt, így mozgástere jelentősen leszűkült az év hátralévő részére, hiszen egy versenyző szezononként csak öt hajtóegységet használhat büntetlenül.
 
Vettel egyébként a pénteki napját a Ferrari főhadiszállásán tölti: a csapat tesztpályáján, Fioranóban egy filmes nap keretében vezetheti a 2014-es vörös versenygépet, melyről – többek között – az F14T-t hamarosan ugyancsak kipróbáló Martin Brundle adott hírt.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Seb blogja: Orosz Nagydíj - 2016. május 01.

2016.05.05. 17:56
Címkék: blog

Image and video hosting by TinyPic

Rajt után kétszer is belém jöttek...

Azt hiszem ez egy kudarc volt, hisz mára mindent megoldottunk. A rajt jó volt, bár egy kicsit beragadtam, de utána sikerült jó tempót mennem. Persze a hetedik helyről rajtolni kockázatos. A második kanyarban már támadni akartam az ötödik helyért, de az nem segít ha az ember mögött nem fékeznek. Amit Kvyat csinált az teljesen felesleges volt. Kaptam egy hatalmas ütést hátúról, majd még egyet a hármas kanyarban,és ezzel be is fejeztem a versenyt. Amennyire én tudom a verseny 53. körből áll, de úgy tűnik nem mindenkinek. Azt hiszem nem kell sokat hozzá fűznöm, ha megnézitek a felvételeket, akkor meg van a válasz a kérdésekre. Ma nem volt az én hibám semmi, semmit nem tehettem volna másképpen. Két héttel ezelőtt már hibázott egyet, most volt egy újabb hibája, de ez sem segített rajtam. Nyilván szerettem volna tovább vezetni az autót, hogy tudnánk-e ugyan azt a tempót versenyen is, de ez természetesen a jövőre nézve semmin nem változtat. Természetesen ez a verseny csalódás volt, de mi már a következő versenyre koncentrálunk.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Seb blogja: Orosz Nagydíj - 2016. Április 30.

2016.05.05. 17:52
Címkék: blog

Image and video hosting by TinyPic

Mindent megteszünk

Tegnap sok időt elvesztettünk, de úgy gondolom , hogy ezt ma visszakaptuk. Most várjuk a versenyt. A hetedik helyről indulok, pedig nem innen kellene,úgyhogy nekünk gyorsabbnak kellene lenni a többi autótól. Az autó jó, így biztos vagyok benne, hogy jó napom lesz holnap. Nem mi vagyunk a favoritok, de mindig van esély. Remélem jól kapom el rajtot. Egy biztos, hamar el kell kezdeni a felzárkózást, ezért nyomni fogom, bár nem lesz egyszerű. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, van egy új motorunk, és azt hiszem mi a helyes úton vagyunk, de látjuk, hogy a többiek, különösen a Mercedes nagyon jó munkát végeznek. Ha a legjobb akarsz lenni, akkor készen kell állnod arra, hogy megküzdj a legjobbakkal. Magabiztosak vagyunk, de két lábal kell a földön állnunk. Most könnyen izgalomba lehet jönni,és szeretnék nyerni, de ez természetesen a verseny része. Sok energiát fordítunk a munkánkra, annak érdekébe, hogy javulást érjünk el. Az idő fog tanítani minket...

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Újabb váltócserére kényszerül a Ferrari Vettelnél

2016.05.04. 18:01
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Nem múlt el nyomtalanul Sebastian Vettel oroszországi balesete. A Ferrarinak váltót kell cserélnie a német autójában Barcelonára.
 
A négyszeres világbajnok két ütközés részese volt Szocsiban, mindkétszer Danyiil Kvjat hajtott bele autójába hátulról. Végzetesnek a második baleset bizonyult: a Ferrari a Red Bull lökése után megpördült, majd irányíthatatlanul vágódott a falba. Miután láthatóan komolyabb károk keletkeztek az SF16-H-ban, a leintés után megkérdezték Maurizio Arrivabenét, fennáll-e annak a veszélye, hogy Sebastian Vettel autójában büntetést érő alkatrészcseréket kelljen végrehajtani, ám a csapatfőnök akkor még határozatlan volt. „A becsapódás nem volt annyira vészes, de nem tudok válaszolni, amíg nem vizsgáltuk át tüzetesen az autót” – fogalmazott.
 
Olasz források szerint azóta ez a vizsgálat már megtörtént, és kiderült, Vettel erőátviteli rendszere komolyabban megsérült, ezért a soron következő Spanyol Nagydíjra váltót kell cserélniük. Mindez ugyanakkor nem jár majd büntetéssel, mivel a német nem fejezte be a versenyt, így nem vonatkozik rá a hatfutamos szabály, amely kimondja, ennél korábbi váltócserék esetén 5 rajthelyes büntetés jár.
 
Vettelnek mindez sorozatban már a második váltócseréje lesz. Oroszországban a pénteki szabadedzések után döntött úgy a Scuderia, hogy kicseréli az egységet, amely még a kínai első kanyarban sérült meg. Vettel akkor a Kimi Räikkönennel való ütközése során rövid ideig a levegőbe emelkedett, s mivel épp akkor váltott, károk keletkeztek váltóművében. A csere miatt öt rajthellyel hátrébb sorolták vasárnap – ha ez nem történik meg, talán Danyiil Kvjatot is elkerülhette volna a rajt után…
 
Arrivabene reméli, az első négy hétvégével letudták az idei balszerencse és hibák nagy részét. „Meggyőződésem, hogy a következő helyszínek már jobban fekszenek az autónknak. De az is nyilvánvaló, hogy többet már nem hibázhatunk” – nyilatkozta.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!