SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2015.

Sport Bild

2015.02.18. 18:57

Sebastian Vettel a német Sport Bild magazin címlapján!

Image and video hosting by TinyPic

Rajongói kép

2015.02.18. 18:51

Sebastian Vettel az egyik rajongójával a mai napon, Maranello-ban!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Idéntől tilos lesz sisakfestést cserélni

2015.02.18. 18:19
Image and video hosting by TinyPic
 
Rossz hír Sebastian Vettelnek? Újabb, első hallásra furcsának tűnő szigorítást vezet be az FIA az idei évtől az F1-ben, amely kimondja, hogy minden pilóta évente csak egyféle sisakfestést használhat.
 
A szabálymódosítási javaslatot az F1 Bizottság fogadta el keddi, Genfben tartott ülésén, értesült az Autosport. Az előírás ugyan a szabálykönyvbe még nem került bele, hiszen ehhez még a márciusban összeülő Motorsport Világtanács jóváhagyására is szükség van, de ez minden bizonnyal már csak formaság lesz.
 
A csapatok képviselőit is tömörítő F1 Bizottság a sport vonzerejének növelése miatt döntött ezen szigorítás mellett, hiszen a tavalyi évtől hatályban lévő állandó rajtszámokhoz hasonlóan a fejvédő változatlan mintázata is könnyebbé teszi a pilóták beazonosítását és a velük való azonosulást a tévék előtt és a lelátókon ülő nézők számára.
 
Míg az F1 korábbi évtizedeiben nem volt bevett szokás, hogy a pilóták a szezon során váltogassák sisakfestésüket, napjainkban ez a trend egyre jobban elterjedt: egyes, számukra különleges futamokon előszeretettel változtatnak a versenyzők, a legextrémebb esetet pedig Sebastian Vettel képviseli, aki 139 F1-es nagydíja során már nagyjából 60 különféle dizájnt „fogyasztott el” - mondhatni neki az volt a különös ismertetőjegye, hogy mindig másképpen nézett ki az autóban ülve.
 
A szabály részleteiről egyelőre nincs információ, így nem tudni, hogy apróbb módosítások engedélyezettek lesznek-e, mint ahogy az is kérdéses, hogy mivel szankcionálnának adott esetben egy a tilalom ellenére is előforduló sisakcserét. Bizonyára amint hivatalosan is érvénybe lép a szabály, ezekre a homályos részekre is fény derül.

Már nem a Ferrari a világ legerősebb márkája

2015.02.17. 19:13

Image and video hosting by TinyPic

Már nem a Ferrari számít a világ legerősebb márkájának – derült ki egy friss felmérésből. Az olasz autógyártót a LEGO taszította le a trónról.
 
A Brand Finance nevű elemző cég minden évben tanulmányt készít a világ legerősebb márkáiról. Az elmúlt években megszokottá vált, hogy ezen lista élén a luxus sportautókat gyártó, s emellett az autósportban is népszerű Ferrari állt. Mindez azonban a legfrissebb felmérés szerint már csak múlt idő. A 2015-re készített kimutatásból ugyanis kiderül, hogy gyengült az olaszok pozíciója, s vezető helyüket a dán játékgyártó óriás, a LEGO vette át. Az említett felmérésnél egyébként olyan szempontok alapján rangsorolnak, mint hogy az adott márka milyen hatással van a vállalat teljesítményére, milyen marketingértéket képvisel és milyen viszonyt ápol az alkalmazottaival, valamint partnereivel.
 
Elemzők szerint a Ferrari visszaesése elsősorban az F1-es csapat hanyatló teljesítményére vezethető vissza. Robert Haigh, a Brand Finance szakértője elmondta: „A Ferrari már a Michael Schumacher-korszak vége óta gyengül, de igazán annak köszönhetően esett most vissza, hogy tavaly gyenge évet zártak.” A szakértő emellett azonban azt is megjegyezte, hogy hiába az utcai részleg rekordbevételei és sikere, az eladott autók számának növelése is rossz hatással volt a márka exkluzivitására.
 
Ezen tanulmány azt igazolja, korántsem volt véletlen, hogy az új elnök, Sergio Marchionne annyira sürgette a Ferrari teljes megújulását, s a múlt ősszel tőzsdére vitt Fiat-Chrysler első embereként oly hevesen hangoztatta, hogy a márkának az üzleti sikerességhez elsősorban az F1-es sikerekre van szüksége. Az új szakemberek és versenyzők igazolása, a szimulációs technológiák terén történt befektetések nem csupán az F1-es csapat, de az egész vállalat sikerességét célozták tehát.
 
Érdekesség, hogy korábban F1-es elemzők is értekeztek már arról, hogy a Ferrari veszített korábbi varázsából és erejéből. Dieter Rencken, az Autosport munkatársa például kiemelte, hogy az olaszok politikai szempontból sincsenek már olyan erős pozícióban, mint egykor, s helyüket fokozatosan a pályán is sikeres Red Bull vette át az elmúlt években.
 
Ez utóbbi felvetésnek szintén érdekes vetületet ad a Brand Finance felmérése. Listájuk harmadik helyén ugyanis immáron a Red Bull áll, amely cég egy éve még a legjobb ötbe sem fért be.

A Ferrari ilyennek látja a jövő F1-es autóját!

2015.02.17. 19:05
A mai napon újra összeül a Stratégiai Csoport, hogy a Forma–1 jövőbeni szabályairól egyeztessen. Egyesek sorsdöntő napnak tartják a mait, mások kétkednek – a Ferrari pedig egy látványos koncepcióval kopogtat a szurkolóknál…
 
Image and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic
 
Kedden Genfben tartja soros ülését az F1 jövőbeni irányvonalát meghatározó Stratégiai Csoport. A hat csapat, az FIA és a FOM képviselőiből álló testület a már hetek, hónapok óta tartó vitát folytatja: a napirendi pontok között szerepel az 1000 lóerő, a mostaninál szélesebb autók és gumik, a nagyobb leszorítóerő kérdése. Hangosabb, agresszívebb, a nézők számára vonzóbb autók – ezen célok megvalósításával igyekszik reagálni a sportág vezetése a nézőszám elmúlt évben tapasztalt visszaesésére.
 
A Ferrari már többször jelezte, a forradalmi változások híve. Ennek jeleként nemrég számítógépes grafikákat is közzétett a jövő F1-es autójáról, amilyennek ők képzelik azt. A koncepció meglehetősen radikális és agresszív. Mindez a márka tervezőrészlegének, valamint az F1-es csapat aerodinamikai részlegének közös munkája révén jött létre. A bemutatott koncepció érdekességét a dupla első szárny, a szélesebb, laposabb hátsó szárny, a teljesen szokatlan oldalsó kocsitest, valamint az eddiginél nagyobb kerekek jelentik. Az olasz csapat a szurkolók véleményét is kikérte ezen dizájn kapcsán – az f1concept.ferrari.com/ oldalon várják a visszajelzéseket.
 
Az F1 továbbra is csak a sötétben tapogatózik?
 
De nem mindenki tekint ennyire lelkesen a jövőbe. Michael Schmidt, az Auto Motor und Sport munkatársa például több szempontból is szkeptikus a mai genfi találkozó kapcsán. A német szakíró egyfelől erősen kétli, hogy a már két hete is ülésező, de semmire nem jutó résztvevők egyezségre tudnak jutni. Mint ismert, az uralkodó bajnok Mercedes szinte nem változtatna semmin, a szenvedő Ferrari viszont – mint azt mostani grafikái is bizonyítják – lényegében mindenen. „Anélkül, hogy tudná, ez egyáltalán jót tenne-e neki” – jegyzi meg bírálóan Schmidt.
 
Majd kiemeli, szerinte a sportág vezetői továbbra sötétben tapogatóznak. „Mindenekelőtt Bernie Ecclestone, Jean Todt és a csapatok még mindig nem értik, miért mérgesek a szurkolók. És ha úgy is vélik, felismerték az okokat, inkább becsukják a szemüket, mert nem illik a képbe, hogy változtassanak valamin, amivel ők most is jól boldogulnak – sem technikai, sem politikai szempontból.”
 
Ennek kapcsán Schmidt megjegyzi, a problémák forrása nem pusztán az autók külsejében keresendő. „Az F1 rossz megítélése nem csupán a bonyolult szabályok, az átláthatatlan futamok és az optikailag nem kielégítő autók eredménye. A csapatok PR-gépezetének is óriási szerepe van ebben. Elég csak megnézni, mi történt a szezon elején a tesztek során. A versenyzők és a mérnökök valóssággal elbújtak a média elől. A nyilatkozataik, az autókról közölt adatok csak sajtóközlemények formájában kerültek az újságírók kezébe, és nem szolgáltak érdekes történetek alapjául” – írja Schmidt. Majd hozzáteszi, a szurkolók megtartása érdekében bizony ezen gyakorlaton is változtatni kell.
 
A szakíró végül levonja a következtetést: „Ameddig a Forma–1-ben decentralizált módon és demokratikusan születnek a döntések, soha nem ér célt a vészjelzés. A Stratégiai Csoport egyáltalán nem képes közös nevezőre jutni, mert az egyéni érdekek irányítanak minden szavazást. És így a Stratégiai Csoport lényegében fölösleges.”
A döntést ugyanakkor egyelőre még ők hozzák. Kedden pedig kiderülhet, lesznek-e radikális változások jövőre, avagy 2017-ig várnunk kell.

Arrivabene: Néha ijesztő a hasonlóság Vettel és Schumacher között

2015.02.17. 18:20

Image and video hosting by TinyPic

Michael Schumachert és Sebastian Vettelt is testközelből látta dolgozni, s néha megdöbben azon, mekkora a hasonlóság kettejük között. Maurizio Arrivabene a Ferrari új versenyzőjéről, céljaikról és az erőviszonyok alakulásáról nyilatkozott.
 
Jó formában kezdte a Ferrari a 2015-ös téli felkészülést. Jerezben jobbnál jobb köridőket autóztak, a szakértők egybehangzó véleménye szerint nagyot léptek előre tavalyi önmagukhoz képest, ráadásul még az istállón belüli hangulat is sokkal jobbnak tűnt, mint egy évvel ezelőtt. Maurizio Arrivabene ugyan még csak néhány hónapja a Scuderia csapatfőnöke, az F1-et viszont már elég jól ismeri ahhoz, hogy ne tulajdonítson túl nagy jelentőséget mindezen pozitív előjeleknek.
 
„A legfontosabb teszt az utolsó, mégpedig egyszerű okból: ilyen kevéssel a szezonnyitó előtt már mindenki kénytelen levetni az álarcát. A Mercedes Jerezben még rejtegette a valódi erejét. A McLaren-Hondától pedig meglepetést várok, a japánokkal mindig számolnunk kell” – nyilatkozta az erőviszonyokról az olasz csapatfőnök Leo Turrininek.
 
„Még ha a dohányiparból is jövök, akkor sem tudok a füstjelekből olvasni! Nagy álmaim vannak, de két lábbal a földön állok, mert látom, hogy a Ferrari alkalmazottai mennyire eltökélten dolgoznak. Az is nyilvánvaló számomra, hogy a csapaton belüli jó hangulattal még nem lehet bajnoki címet nyerni. Csak mert a hangulat jó, az még nem jelenti azt, hogy az autó jól is megy. Bárcsak ennyire egyszerű lenne!”
 
A jó hangulat ugyanakkor a csapaton belül történt megújulást jelzi. Azért pedig nem kis mértékben felelős a Red Bulltól érkező Sebastian Vettel, aki a vezetők elmondása szerint új lendületet adott a maranellóiaknak. A német elképesztő elszántsággal vetette bele magát a munkába, s a Ferrarival a Marlboro révén már évtizedek óta kapcsolatban álló Arrivabenét hozzáállása a Scuderia korábbi bajnokára, Michael Schumacherre emlékezteti.
 
„Már azokban az időkben is kapcsolatban álltam a Ferrarival, amikor még Michael Schumacher versenyzett itt. Amikor figyelem Sebastian Vettelt, az ő munkamódszerét, a hozzáállását, vannak olyan pillanatok, amikor megijedek és elámulok. Bizonyos szempontból Sebastian valóban olyan, mintha Schumi másolata lenne, a hasonlóság lenyűgöző az olyanok számára, akik mindkettejüket ismerik. Természetesen reméljük, hogy egy nap majd hasonló sikereket is ér el” – fogalmazott az olasz.
 
Majd kiemelte, a tavaly pocsék szezont futó másik bajnokban, Kimi Räikkönenben is bízik. „Seb és Räikkönen remekül dolgoznak együtt. Kimiben én mindig is hittem, és már rég ismerem, jóban vagyunk, és örömmel dolgozom vele együtt. De ez esetben sem hagyatkozom a múltra” – fogalmazott.
 
Végül pedig üzent a maranellói átszervezéseket kétkedve figyelőknek: „Aki ma kételkedik a Ferrariban, annak csak annyit mondhatok, várjon csak, majd a tények önmagukért beszélnek!”

Rádiós szabály: íme, a tiltólista

2015.02.14. 21:14
Image and video hosting by TinyPic
 
Az eredeti tervekkel ellentétben a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) 2015-ben is a tavalyi szezon végén lefektetett irányelveket fogja követni a rádiós üzenetek ellenőrzésekor. A neves F1-es újságíró, James Allen felelevenítette, mely rádiós üzenetek szerepelnek az FIA tiltólistáján.
 
Miután egyes résztvevők úgy ítélték meg, rossz képet fest a királykategóriáról az, hogy a versenyzők egyre több és egyre alaposabb utasításokat kapnak mérnökeiktől, az FIA 2014-ben úgy döntött, büntetni fog minden olyan mérnöki üzenetért, mely az autók teljesítményének javítására, vagy a vezetésre irányul. A szövetség versenyigazgatója, Charlie Whiting a Szingapúri Nagydíj előtt jelentette be, hogy az FIA azonnali hatállyal bevezeti az újítást, mégpedig a Sportszabályzat 20.1-es pontjára hivatkozva, mely előírja, hogy a pilótáknak egyedül, külső segítség nélkül kell vezetniük autójukat.
 
Később azonban a szövetség engedményeket tett a Szingapúri Nagydíjtól bevezetni kívánt rádiós korlátozások kapcsán, miután a csapatok képviselői számos problémával szembesítették az irányító testület vezetőit (a döntés egy majd’ 4 órán át tartó megbeszélés után született meg). A módosítás értelmében a szezon utolsó harmadában tiltottak voltak az olyan üzenetek, mint például a „az ötös kanyarban ne hajts a rázóköre”, „használj magasabb sebességi fokozatot”, vagy „válassz más ívet a kilences kanyarba”, viszont a mérnökök továbbra is adhattak tippeket az autó beállításaira vonatkozóan – az eredeti elképezés szerint ezt is tiltották volna.
 
A korábbi tervek szerint 2015-ben még szigorúbb (az FIA eredeti elképzeléseivel megegyező) szabályok léptek volna életbe, a Forma-1 Bizottság azonban tavaly novemberben leszavazta a további szigorításokat. A neves Forma-1-es újságíró, James Allen úgy tudja, a Stratégiai Munkacsoport legutóbbi ülésén döntés született arról, hogy a királykategóriában érdekelt alakulatok idén is a 2014 végén lefektetett irányelveket fogják követni – ezt a Nemzetközi Automobil Szövetség szóvivője erősítette meg. A kommunikációs szakember elmondta, hogy a Szingapúrban kiadott lista a szezonnyitó előtt még bővülhet, a csapatoknak azonban nem kell komolyabb szigorítástól tartaniuk, hiszen az FIA „csupán néhány apróbb módosítást hajt végre”, ha valóban változtat az említett listán.
 
Noha az FIA már tavaly enyhített és végül a 2015-re tervezett szigorításokból sem lett semmi, vannak, akik továbbra sem rajonganak a szabályért. A Toro Rosso csapatvezetője, Franz Tost például már 2014-ben értelmetlennek nevezte azt; álláspontja egyébként érthető, hiszen csapata általában fiatal, tapasztalatlan versenyzőket alkalmaz (az idei szezonnak is két újonccal vágnak neki), akiknek sokkal több információra van szükségük vezetés közben, mint rutinosabb ellenfeleiknek. „Egyértelmű, hogy számunkra ez hátrány, hiszen a fiatalabbaknak több információra van szükségük. Számomra ez az egész nonszensz, hiszen az edzők a többi sportban is folyamatosan utasításokat adnak, a fociban például a pálya széléről. Ez nem azt jelenti, hogy a sportoló nem tudja, mi a dolga, ezzel csak segíteni szeretnénk, hogy jobban végezze azt. Tényleg nem értem” – mondta az osztrák szakember.
 
Az FIA az alábbi információkat tartalmazó üzenetek, tanácsok rádiós és bokszutcai jelzőtáblán történő közlését tiltja:
 
– az ívek megválasztása a pályán;
– érintkezés a rázókövekkel;
– az autó beállítása bizonyos kanyarokra;
– más versenyzők szektoridejének közlése vagy összevetése;
– kanyarsebességek összevetése más versenyzőkével;
– a sebességi fokozat megválasztása más versenyzőkhöz képest;
– a sebességi fokozat megválasztása;
– fékezési pontok;
– a fékezés mértéke más versenyzőkhöz képest;
– a fékezés mértékének vagy módjának meghatározása;
– az autó stabilitása fékezéskor;
– a gázpedál használata más versenyzőkhöz képest;
– a gázpedál használatának meghatározása;
– a DRS-használat meghatározása más versenyzőkhöz képest;
– az előzésgomb használata;
– mindenféle vezetési technikai tanács.
 

Ferrari FXX K

2015.02.13. 15:18

Sebastian Vettel letesztelte a Ferrari FXX K autót Fiorano-ban. Az alábbi videóban megnézheted, hogy hogyan érezte magát vezetés közben a négyszeres világbajnok!

Seb a rajongókkal!

2015.02.12. 19:20

A közös kép pár héttel ezelőtt készült!

Image and video hosting by TinyPic

Megvan a Ferrari barcelonai tesztbeosztása

2015.02.12. 18:27

Image and video hosting by TinyPic

A csapatok közül harmadikként a Ferrari is megerősítette, milyen beosztás szerint vág neki a jövő héten kezdődő barcelonai tesztre.
 
A 2015-ös téli felkészülési idény jövő héten Barcelonában folytatódik, az év második négynapos kollektív tesztjével. A McLaren és a Sauber után most a Ferrari is megerősítette programját: két bajnokuk Jerezhez képest fordított sorrendben áll munkába, az első két nap Kimi Räikkönené, a második kettő pedig Sebastian Vettelé lesz.
 
A vörösök két hete remek formában kezdték az idényt: a jerezi négy napból háromszor az ő autójuk futotta a leggyorsabb versenykört. Noha többen egyértelmű előrelépésről beszélnek a Scuderiával kapcsolatban, sokak szerint csak a hatékony aerodinamikát igénylő barcelonai pályán derülhet ki, valójában mennyire erősek.
 
„A Ferrari ideje jónak tűnt. Szerintünk a Mercedes az esélyes, de a Ferrari is mintha elég erőssé vált volna” – nyilatkozta jerezi teljesítményükről Daniel Ricciardo. Majd figyelmeztetett: „Jelenleg jónak tűnnek, de ez csak egy dolog. Még elég korai ítélkezni, Jerez pedig nem versenyhelyszín, ráadásul még nem is vezettünk olyan körülmények között, csak öt-nyolc fokban. A pálya pedig nagyon-nagyon koptatja a gumikat. Szóval most jónak tűntek, de vajon versenykörülmények között is így lesz? Szerintem Barcelonában közelebb kerülünk a válaszhoz. De mindent egybevetve jó formában voltak.”
 
Ferrari
Räikkönen Február:19, 20
Vettel Február: 21,22
McLaren
Button Február: 19,20
Alonso Február:  21,22
Sauber
Nasr Február: 19,22
Ericsson Február: 20,21
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre