SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2014.

A red bull ma ismét csúszással kezd

2014.02.20. 08:22

 Image and video hosting by TinyPic

A Red Bull Racing várhatóan csak 8 óra magasságában hajt ki a pályára, mivel fejlesztések érkeztek Bahreinbe, és ezeket szerelik fel az autóra. Sebastian Vettel szerint korai lenne leírni a gépet.

A Red Bull és a Renault tegnap újabb problémákkal állt szemben, ami részben váratlanul érte őket. A jerezi gondok talán megoldódtak, de közel sem zökkenőmentes a második teszt. Ezek ellenére Vettel szerint korai lenne leírni az RB10-et, így az a kérdés sem jogos, hogy furcsa-e rossz autóval rendelkezni a szezon előtt.

“Sokkal furcsább az, hogy nem tudod, milyen jó az autó – lehet, hogy a miénk a legjobb autó, nem tudom. Azt kijelenthetjük, hogy jelen pillanatban nem a legmegbízhatóbb, de erre vannak a tesztek. Mindenki nulla pontot kap”- felelte. “Az biztos, hogy az összes házi feladat segít, amit el tudsz végezni a téli tesztek alatt – különösen a szezon elején, mivel nem kell felzárkóznod utána. Még mindig van pár napunk. Tudjuk, mi folyik körülöttünk, de ahogy azt látni lehet, nincs gyors megoldás, különben nem csak 14 kört futottunk volna ma.”
 
A Renault részéről igyekeznek optimistán zárni az első tesztnapot, holott minden csapatnál voltak gondok – leszámítva a Caterhamet.
 
“Ma az első tesztnapunkon vagyunk túl. Sikerült elérni, amit kitűztünk magunk elé. Kimentünk a pályára és köröztünk, még ha nem is azon a szinten, mint azt előtte elképzeltük”- ismerte el Remi Taffin. “Minden nap hozni fogunk fejlesztéseket. Terv szerint haladunk, de felzárkózás zajlik.”
 
A Jerezben tapasztalt gondok megoldódtak, de újabbak jelentkeztek – Vettel is erről számolt be tegnap. “Felbukkant pár új dolog, de nem olyan nagyok, mint Jerezben. Van pár, melyet nem értünk teljesen”- erősítette meg a Renault Sport mérnöke.

Új névadó szponzora lehet a Red Bullnak! Az Infiniti nem akar hosszabbítani a világbajnokkal

2014.02.20. 08:22

Image and video hosting by TinyPic

A legfrissebb hírek szerint a Red Bull Racing és az Infiniti a közeljövőben külön utakon folytatja majd tovább.

Jelenleg a Nissan luxusmárkája, az Infiniti a világbajnok osztrák istálló névadó szponzora a Forma-1-ben. A hírek szerint ez évi 40 millió eurót hoz a csapat konyhájára, mely továbbra is szenved a 2014-es szezonrajt előtt.

A német Sport Bild most arról ír, hogy az Infiniti nem akarja meghosszabbítani a 2015-ben lejáró szerződését a négyszeres bajnokkal, melynek így új névadó után kellene néznie. Tekintve, hogy milyen sikeres a gárda, valószínűleg nem lenne ezzel gondja a vezetőségnek.
 
Az Infiniti nem elégedett, mert több akart lenni a csapatnál, mint egy pénzügyi partner. A cég sokkal inkább érintett szeretett volna lenni a technikában, de ezt nem kapta meg a csapattól.
 
Dr. Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója.
 
„Tudjuk, hogy az Infiniti egy nagyobb technikai együttműködésben reménykedik.”
 
Gerhard Berger, korábbi F1-es pilóta és csapatfőnök nem aggódik a kérdés miatt.
 
„Ha valaki túl tud jutni egy szponzor elvesztésén, akkor az a Red Bull.”

Újabb Tirendo reklám hamarosan!

2014.02.19. 21:46

Sebastian Vettellel újabb reklámfilmet forgatnak, méghozzá a Tirendoval.  Erről már korábban beszámoltunk, de akkor még nem voltunk biztosak abban, hogy milyen reklámot forgatnak vele. Ám most kiderült, hogy Tirendonak van köze ehhez. A Múlthéten Ausztriában kezdődött el a reklámnak a forgatása. Most viszont kaptunk egy kulisszák mögötti képet Sebastian Vettelről! Ezt hoztam most el nektek!

Image and video hosting by TinyPic

Vettel: Mindig van remény! (interjú)

2014.02.19. 19:39

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel elismeri, nincs könnyű helyzetben a Jerez után Bahreinben is technikai hibákkal küzdő Red Bull, ám szerinte nem szabad pánikolniuj, a Renault-val egy csapatként kell megoldást találniuk problémáikra. A négyszeres világbajnok a Formula1.com-nak adott interjújában azt is elárulta, a duplapontos szabályról alkotott véleményén az sem változtat, hogy adott helyzetben akár ők profitálhatnának belőle a legtöbbet.

Sebastian, 14 kör a mai napon – van még remény?

SV: Mindig van! Talán nem úgy alakultak a dolgok, mint vártuk, de remény az mindig van, igen! Alapvetően jók az érzéseink, még ha ez talán nem is tűnik most indokoltnak. Tény, hogy későn kezdtük a mai napot, de képesek voltunk megtenni pár kört abban az időszakban, amikor a többiek is – mielőtt jött az a tűzeset a pályán. Nem volt igazán komoly, de természetesen nem kellett volna megtörténnie. Mint mondtam, van még tér a fejlődésre. (nevet) Még mindig nehézséget okoz megérteni, mi miért történik. Nagyon összetett kérdés ez. Most időre van szükségünk, az pedig nem segít, hogy ha változtatni kell a kocsin, az az örökkévalóságig is eltart. Ez csak tovább nehezíti a helyzetünket.

Elárulod, mi okozta ezt a tüzet?

SV: Volt egy kis gond a fékkel, ami miatt blokkoltak a hátsó kerekek. Ez meglehetősen nagy hőt eredményezett, és hirtelen túl forró lett minden a borítás alatt. Ez akkor történt, amikor segíteni próbáltam a pályabírónak az oltókészülékkel…

Mennyire vagy biztos abban, hogy a Red Bull és a Renault képes megoldani a problémákat a Melbourne előtt hátralévő hét tesztnap alatt?

SV: Mindent beleadunk, hogy felülkerekedjünk a gondokon. A fiúk nagyon keveset alszanak mostanság – maximum három órákat –, de egyértelmű, hogy ezt a dolgot nem lehet rövid idő alatt megoldani. A jerezi hőmérsékleti problémákon már túlvagyunk – legalábbis pár körig –, de most mihelyst megoldunk egy problémát, jön egy újabb. Tehát igen, van még mit megoldania a Red Bullnak a megbízhatóság terén, de a Renault-nak is – és nem lenne sportszerű ezt a két dolgot elkülöníteni egymástól. Mi egy csapat vagyunk – az elmúlt években nagyon sikeresek voltunk –, tehát most, amikor egy a korábbiaknál nehezebbnek ígérkező szezon elé nézünk, együtt kell keresztülmennünk ezen az időszakon, és megoldást kell találnunk.

Kezd úrrá lenni rajtatok a pánikhangulat?

SV: Nos, valóban sok időt vesztettünk a pályán a többiekhez képest, de a tesztek azért vannak, hogy megoldásokat keressünk. Határozottan állíthatom, hogy Jerez óta előreléptünk. De az is igaz, hogy az egyik gondot követi a másik. Nem tudom, más istállóknál mi a helyzet, de igen, ők legalább körözhetnek, miközben nekünk most éppen ez hiányzik.

A jelenlegi helyzeteteket tekintve már jobbnak találod, hogy a szezon utolsó futamán dupla pontokat osztanak majd?

SV: Hát, ez elég kemény kérdés. Még csak február van, hosszú út áll még előttünk. Bárhogy is alakul a helyzet, én nem leszek híve a duplapontos rendszernek, ahogy azt sem fogom megérteni, miért került bevezetésre. Őszintén szólva bízom abban, hogy addig is lesz még sok jó versenyünk.

Van olyasvalami, amiről te tudsz, mi pedig nem? Csak mert sokszor, amikor nem alakulnak jól a dolgok, dühös arcot vágsz, ma viszont teljesen kisimult vagy, és jó a hangulatod.

SV: Sajnos nincs ilyesmi, de nincs okunk arra sem, hogy homokba dugjuk a fejünket. Motiváltak vagyunk, és igyekszünk feljutni az előttünk álló hegyre, még ha jelenleg igencsak meredeknek is tűnik.

Red Bull: kívülről nem úgy tűnhet, de fejlődtünk Jerez óta

2014.02.19. 19:24

Image and video hosting by TinyPic

Andy Damerum szerint a Red Bull Racing fejlődést ért el az első teszt óta, még ha ez kívülről nem is annyira látszik. A címvédő csapat ma ismét sok időt töltött a garázsban, ráadásul több problémával néztek szembe.

Elmondható, hogy a két legnagyobb problémát az új fékrendszer, a brake-by-wire, és az energiatárolás jelenti a csapatok körében. Ehhez jön még a hűtés, ami szintén sok fejtörést okoz, leginkább a Red Bullnak. Ezek ellenére az istálló koordinációs versenymérnöke fejlődésről tud beszámolni.

“Mindenki részéről kijelenthetem, hogy nagyon hosszú heteken vagyunk túl a gyárban, és azt kell mondanom, nagy fejlődést értünk el Jerez óta, még ha kívülről nem is látszik így”- jelentette ki Damerum.

“Nyilvánvalóan részünkről a felzárkózásról szól ez a játék, és nekünk ez nagyon is olyan volt, mintha az első teszt lenne. Kiküldjük az autót, megteszünk egy kört, majd kettőt, és onnan próbálunk haladni és építkezni. Ebben a tekintetben jó a megtett körök száma. Ugyanakkor egy technikai probléma parkolópályára tett minket, de ennek nincs köze a jerezi gondokhoz. A tesztelés már csak így működik. Minden problémát el kell simítanunk, és ezek csak akkor bukkannak fel, ahogy haladsz előre. Most utána fogunk járni ennek, és az a cél, hogy holnap ismét a pályán legyünk”- zárta a szakember.

Vettel: miért kellene pánikba esni?

2014.02.19. 18:32

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel nem látja annyira borúsan a helyzetet, mint amilyennek az kívülről tűnhet. A Red Bull Racing versenyzője rendkívül bízik a sikercsapatban.

Vettel ma félreállt a pályán, és még a poroltót is kézbe vette.

“Volt valami gond a fékekkel, ami miatt blokkoltak a hátsó kerekek. Ez nagyon nagy hőt generált – hirtelen túl meleg volt a karosszéria alatt. Ekkor történt, hogy segítenem kellett a pályabírónak a poroltóval…”- mondta a négyszeres bajnok.

“Padlógázzal dolgozunk, hogy felülkerekedjünk a gondokon”- mondta a német.

“A srácok nagyon keveset alszanak mostanában – egy és három óra között -, de az is világosnak tűnik, nincs olyan, hogy gyors megoldás. Megoldottuk a hőmérséklettel kapcsolatos problémákat még Jerezből – legalábbis pár kör erejéig -, de most egy olyan szakaszban vagyunk, hogy ha megoldunk egy problémát, felbukkan egy újabb. Szóval igen, vannak dolgok, amiket meg kell oldani a Red Bull részéről, és ez a megbízhatóságot érinti, de a Renault oldaláról is – nem lenne fair különválasztani a kettőt. Csapat vagyunk – egy nagyon sikeres csapat az elmúlt évek során -, és most egy több gonddal tarkított szezonkezdet részesei vagyunk.”

Pánikról nem beszélne a Red Bull címvédője.

“Ez még csak a második teszt, és egy hosszú év áll előttünk. Miért kellene pánikba esni? Igaz, nem ilyen kezdésben reménykedtünk – de dolgozunk rajta! Meglehetősen jól ismerjük a gondokat, és lépésről-lépésre megoldjuk őket.”

Hülkenberg volt a leggyorsabb a bahreini teszt nyitónapján

2014.02.19. 17:58

Image and video hosting by TinyPic

A Force India versenyzője, Nico Hülkenberg bizonyult a leggyorsabbnak az előszezon második tesztjének első napján Bahreinben. A világbajnok Red Bull-csapat tovább szenvedett.

A Force Indiához egy év kitérőt követően visszatérő Nico Hülkenberg 1:36,880-as idővel zárt az élen, amely idő jobb volt, mint a red bullos Sebastian Vettelnek a tavalyi Bahreini Nagydíjon megfutott leggyorsabb köre. Miközben a Force Indiához hasonlóan Mercedes-egységgel rendelkező istállók többsége ismét brillírozott, addig Vettel a motorral kapcsolatos problémák miatt a jerezi tesztnapok után ezúttal is csak néhány körre szorítkozhatott.

Hülkenberg mögött Fernando Alonso lett a második a Ferrarival, őket pedig a Mercedes világbajnoka Lewis Hamilton és a McLaren újonca Kevin Magnussen követte a 3-4. pozícióban.

Ahogy Jerezben, úgy Szahírban sem indult meg azonnal a körözés az eredeti kezdési időpontot követően, ám ezúttal a szervezők voltak a ludasak, a versenyzők többsége beszíjazva várta a zöld lámpát – állítólag egyes pályabírók nem voltak időben a helyükön. Az előszezon második tesztje végül bő fél órás késéssel, helyi idő szerint kicsivel 9:30 után vette kezdetét, hogy aztán Alonso alatt már az első percekben megálljon a Ferrari F14 T jelzésű autója

Az első bahreini piros zászló azonban tiszavirág-életűnek bizonyult, és nem sokkal később a mezőny nagy része valóban a pályára hajthatott – a kivételt ismét csak a Red Bull és a Toro Rosso jelentette, akik egyáltalán nem futottak a délelőtt folyamán. A világbajnokokat állítólag elhúzódó összeszerelési, a fiókcsapatot pedig olajfolyás akadályozta. Az energiaital-gyárosok hiányában az eredménylista élén már kezdettől fogva a Jerezben megszokott autók tűntek fel, így előbb Hamilton Mercedese, majd Magnussen McLaren-Mercedese jegyezte a leggyorsabb kört.

Nagy érdeklődés övezte természetesen a Lotus új kocsijának első nyilvános szereplését is, amelynek keretében a francia Romain Grosjean vitte elsőként pályára a versenygépet. Bár kezdeti problémákról nem számoltak be az enstone-i alakulatnál, Grosjean mégis csupán hét kört teljesített a délelőtt folyamán a Renault-motoros autóval, miközben a csapat ellenőrizhette a berendezések működőképességét. A francia versenyző több mint öt és fél másodperccel elmaradva az utolsó helyen tanyázott az ebédszünet előtt.

A Lotus élőben természetesen jóval részletgazdagabbnak hatott, mint a számítógépes ábrázolásokon, ugyanakkor nem ez a kocsi volt az egyedüli, amely új elemekkel operált. Az első bahreini tesztnap első délelőttjének harmadik fő témáját az autókra felkerülő új aerodinamikai fejlesztések mibenléte adta, ilyen volt a McLaren új, agresszívabban lemezelt hátsószárny-véglapja, a Sauber oldalsó terelőelemei és sok egyéb más (ezekkel egy teszt utáni elemzésben részletesebben is foglalkozunk).

A délelőttöt a sauberes Adrian Sutil újabb, a jereziekkel együtt immár harmadik megpördülése zárta le néhány perccel a képzeletbeli déli harangszó előtt.

Kora délután aztán a Red Bullnál is végeztek a munkákkal, lehetővé téve Vettelnek, hogy végre kipróbálja a módosításokat az aszfaltcsíkon. A német első próbálkozásai jócskán elmaradtak a legjobb időktől, és bár végre képes volt több mint egy tucat kört teljesíteni anélkül, hogy az RB10-es lerobbant volna alatta, bő egy órával a zárás előtt mégis előkerült miatta a piros zászló. Hasonlóan járt a Toro Rossónál szolgálatban lévő orosz újonc, Danyiil Kvja is, aki nem sokkal Vettel után hajtott a pályára, viszont ő még a német előtt, mindössze egyetlen mért kört követően félreállt, állítólag elektronikai problémák miatt.

Nem csak a Red Bull csapatai szembesültek azonban további technikai gondokkal az idei második teszt elején. Felipe Massa mindössze három kivezető körig jutott a nap elején az eddig roppant megbízható Williamsszel, mielőtt az üzemanyag-befecskendezés problémája miatt ki kellett hagynia a hátralevő idő nagy részét, és a hajráig Jules Bianchi is csupán kettő installációs kört teljesített a Marussiával, egy elektronikai-, vagy egy szoftverhiba folyományaként. A meglehetősen produktív délelőttöt követően a nap közepén hosszú órákra elcsendesedett a Ferrari és Sutil kicsúszását követően a Sauber garázsa is, ahogy a Lotusnál sem akaródzott folytatni a biztató kezdést – Grosjeanék munkáját állítólag előbb szintén egy szoftverhiba, majd az akkumulátor hibája akadályozta.

A Mercedes-motoros autók eközben tovább gyorsultak és megbízhatóak maradtak, amint előbb Hamilton, majd Magnussen teljesített egy-egy hosszú etapot. A 2008-as világbajnok eközben visszavette az első helyet a tabellán, igaz csak addig, amíg a Kvjat és Vettel miatti piros zászlós periódusok között Hülkenberg végérvényesen át nem vette a vezetést (igaz, lágy keverékű gumikon).

Hülkenberg idején már nem tudott javítani az utolsó órában, de Kevin Magnussen az utolsó percekben azért lepipálta őt és Hamiltont a megtett körök tekintetében; a dán újonc 81-ig jutott.

Az első bahreini teszt második napja már remélhetőleg késés nélkül, közép-európai idő szerint holnap reggel 7 órakor veszi kezdetét.

A bahreini teszt első napjának végeredménye

1. Nico Hülkenberg Force India, 1:36.880 - 78 kör
2. Fernando Alonso Ferrari, 1:37.879 +0.999 - 64 kör
3. Lewis Hamilton Mercedes, 1:37.908 +1.028 - 74 kör
4. Kevin Magnussen McLaren, 1:38.295 +1.415 - 81 kör
5. Sebastian Vettel Red Bull, 1:40.224 +3.344 - 14 kör
6. Adrian Sutil Sauber, 1:40.443 +3.563 - 82 kör
7. Robin Frijns Caterham, 1:42.534 +5.654 - 68 kör
8. Danyiil Kvjat Toro Rosso, 1:44.346 +7.466 - 5 kör
9. Romain Grosjean Lotus, 1:44.832 +7.952 - 8 kör
10. Felipe Massa Williams, idő nélkül - 4 kör
11. Jules Bianchi Marussia, idő nélkül - 3 kör

Webber: Vettelnek kedvezhetnek az új szabályok

2014.02.19. 17:46

Image and video hosting by TinyPic

A Red Bull Racingtől a múlt év végén távozott Mark Webber szerint a Forma-1 új szabályai kedvezhetnek a világbajnok Sebastian Vettelnek.

A német versenyző az elmúlt négy évben verhetetlen volt a száguldó cirkuszban, sokan pedig abban reménykednek, az alaposan átalakult technikai szabályok miatt a riválisok felzárkózhatnak, így véget érhet a Red Bull, illetve Vettel egyeduralma.

Bár az osztrák istálló sokat szenvedett az első előszezoni teszten, Webber úgy gondolja, Vettel előnyt tud majd kovácsolni az új szabályokból, a német ugyanis már eddig is rendkívül erős volt a lassú kanyarokban. Márpedig ez idén nagy erőssége lehet az új, nyomatékosabb motorok miatt.

„Talán nem ez az, amit az emberek hallani akarnak otthon, de szerintem ezek a változások segíthetik Sebastiant” – mondta az ausztrál.

„Azt gondolom, tökéletes lehetőség ez számára.”

Webber egyébként az évadnyitó Ausztrál Nagydíjon szakkommentátorként is szerephez jut majd, hiszen az ausztrál televízió munkatársaként követi figyelemmel a szezon első versenyének eseményeit.

„Néhány hónapja még a ringben voltam, szóval remélhetőleg felhasználhatom majd a tapasztalataimat kommentátorként – beszélhetek a versenyzők gyengeségeiről és erősségeiről, és így tovább.”

Áprilisban pedig már a versenypályán is bizonyíthat a rutinos pilóta, megkezdődik ugyanis az endurance-világbajnokság..

„Nagyon várom már az új idényt a Porschéval, és mivel a bajnokság később, csak áprilisban kezdődik, lehetőségem van visszatérni Melbourne-be, és egy kicsit szemlélődhetek a kerítés túlsó oldaláról.”

Senki sem elégedett a Red Bullnál: meg kell mászni a hegyet

2014.02.19. 17:38

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel több alkalommal is problémákkal küzdött ma Bahreinben, a második teszt első napján. A mérleg továbbra is negatív, ami nem tölti el boldogsággal a címvédő csapatot.

Vettel egyszer a hátsó fék elektromos hibája miatt hagyta el a pályát, máskor pedig túlmelegedett az RB10. Az idei felkészülés nehezen folytatódik.

Természetesen nem örülünk annak, ahol tartunk”- kezdte Vettel Bahreinben. “Nem ilyen kezdésben reménykedtünk, de még mindig nagy út áll előttünk. Ráadásul később tudtuk megkezdeni a körözést, mint azt gondoltuk. Utána sikerült megtenni pár kört, majd megint problémáink lettek, többek között az a kisebb tűz a pályán. Nem volt különösebben aggasztó, de nem kellett volna megtörténnie”- mondta a német. “Végül már a boxban állva maradtam. Nem tudtam körbemenni”- jegyezte meg a négyszeres bajnok.

“Az új autók szokatlanul összetettek, és nehezünkre esik mindent megérteni. Több időre lesz szükségünk. Ha dolgozni kell valamin az autón, akkor az rendkívül sokáig tart, és ettől nem is lesz egyszerű a dolog. Igen, sajnos jó lenne még egy kis idő. Szerencsére itt vannak nekünk ezek a tesztek, hogy a problémák mélyére tudjunk ásni. Ugyanakkor egy olyan helyzetben vagyunk, miszerint sikerült elhárítani egy problémát, de már van egy újabb. A többiek többet köröznek, mi nem vagyunk képesek erre. Remélem, a következő napokban jobban megy majd.”

Nem tagadja, senki sem boldog most a csapatban. Ezt jól tükrözték a mai napon készített fotók is.

“Nem vagyok elégedett – senki sem az a csapatban. De nincs okunk arra, hogy homokba dugjuk a fejünket. Az esték nagyon rövidek a szerelők számára. Meg kell másznunk az előttünk álló hegyet. Reméljük, hogy időben felérünk a csúcsra.”

Kérdezz Vetteltől!

2014.02.19. 13:40
saját fordítás

Image and video hosting by TinyPic

A GPUpdate.net weboldal lehetőséged ad arra, hogy a négyszeres világbajnoktól, Sebastian Vetteltől kérdezzünk. Van, amit megszeretnél kérdezni a német pilótától? Itt a lehetőség!

Vetteltől Facebookon és Twitteren keresztül is lehet kérdezni!

Facebookon: A GPUPdate.net cikke alatti Facebook panelen keresztül lehet kérdezni Vetteltől #AskVettel Hashtaggel (a cikkért katt ide)

A Twitteren pedig: Kövesd be az oldalt, majd a kérdés az @gpupdate -nak írd,  Hashtagként pedig mindenképpen a következőt írd: #AskVettel

A Bahreini teszt végéig kérdezhettek a bajnoktól.

A GPUpdate.net weboldal kiválasztja a legjobb kérdéseket, amelyeket majd feltesznek Sebastiannak! Ő pedig majd  válaszol rájuk!

 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon