SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2013.

új évi dizi

2013.12.31. 22:26

Image and video hosting by TinyPic

Boldog új évet szeretnék kívánni minden kedves látogatómnak, idetévedőnek, és minden Vettel rajongónak!

Új év alkalmából elkészült az újévi dizi, ami a mai napon fel is került. Szerettem volna, ha az újév hangulata visszaköszön a fejléc által. Picit sötét lett, de csak így tudtam megoldani. Remélhetőleg csak pár napig lesz fent, és valamennyire elnyerte a tetszéseteket is!

B.U.É.K


Köszönöm szépen Ildinek az okleveleket! :)

Hajsza a győzelemért (2013) feliratos film

2013.12.30. 19:09

Image and video hosting by TinyPic

Az oldalon már premier után megtekinthető volt angol nyelven a Rush - Hajsza a győzelemért című F1 film, amiben Nikki Lauda és James Hunt néz egymással farkasszemet a világ legveszélyesebb pályáin. Most viszont elhoztam feliratosan online a filmet, így most már feliratosan is megtekinthető a film, itt az oldalon!

Online feliratosan 1

Online feliratosan 2

Online feliratosan 3

A Red Bull halasztást kért a Renault miatt

2013.12.30. 18:14

Image and video hosting by TinyPic

A Red Bull Racing csapatfőnöke azt szerette volna, ha az első téli teszt egy héttel később kezdődik meg Jerezben.

Már korábban is volt szó arról, hogy esetlegesen egy héttel eltolják az első jerezi teszt dátumát, de végül minden maradt a régiben. A jerezi pálya megerősítette, hogy az eredeti terv szerint január 28-án veszi kezdetét a négy napos teszt.

Az olasz Omnicorse most arról ír, hogy a Red Bull nemrég halaszást kért, de nem az RB10 miatt. Az egyetlen ok a Renault, mely lehetséges, hogy nem tud időben elkészülni az új 1,6 literes V6-os turbómotorjaival. Ez a Red Bull mellett még a Lotust, a Toro Rossót és a Caterhamot érintheti.
 
A francia gyártó csomagja a legköltségesebb az új turbóérában, de most úgy tűnik, hogy Jerezben a Red Bull, a Lotus, a Toro Rosso és a Caterham sem gurulhat pályára, mely igen komoly érvágás lenne a csapatok számára, lévén 2014-től teljesen megváltozik az F1 és minden tesztnapnak nagy a jelentősége.
 
A problémát a turbófeltöltő jelentheti, és a Renault még az ünnepek ideje alatt is keményen dolgozik azon, hogy megoldást találjon a műszaki partnerekkel, de a legbiztonságosabb az lenne, ha valóban elcsúsztatnák az első téli tesztet egy héttel. Christian Horner hiába kérte ezt, nem kaptak zöld jelzést a Ferrari és a Mercedes miatt.
 
A gyártók számára hatalmas kihívást jelentenek az új motorok, melyek a Forma-1 történetének legösszetettebb erőforrásai. A turbófeltöltő, a KERS, az ERS és a vezérlő elektronika is ehhez a csomaghoz tartozik, mely valóban bonyolult és nehéz kihívást jelent a mérnökök számára.
 
A Ferrari és a Mercedes sem tudja garantálni azt, hogy teljes mértékben megbízhatóak lesznek a rendszereik, de biztosították az ügyfeleiket, hogy meg fogják kapni az új motorokat Jerezre.

Webber: a Red Bull ugyanúgy bánt mindkét autóval

2013.12.30. 18:09, f1 live

Image and video hosting by TinyPic

Mark Webber szerint fel sem merülhet a kérdés, hogy esetleg babrálnak a csapat gépein: a Red Bull Racing egyenlő bánásmódban részesíti a versenyzőket, és ez igaz a felszerelésre is. Webber azt is elmondta, jó lett volna még egy utolsó győzelem a visszavonulás előtt.

Webber kilencszer nyert a Forma-1-ben, utoljára tavaly nyáron Silverstone-ban. Idén nem sok esélye volt rá, mivel Vettel toronymagasan dominált, különösen a szezon második felében.
 
„Elégedett vagyok a szezon végén elért eredményemmel, de hazudnék, ha azt mondanám: nem vagyok csalódott azért, mert nem sikerült futamot nyernem”- mondta az ausztrál versenyző a Turun Sanomatnak. „Szerezni akartam még egy utolsó győzelmet, mielőtt visszavonulok, de Sebastian túl erős volt a szezon második felében – igaz, az időmérőkön sikerült legyőznöm párszor”- jegyezte meg.
 
Miközben Vettel csak egyetlen alkalommal esett ki idén, csapattársa rendszeresen küzdött technikai hibákkal, vagy esett le a kereke boxkiállás után. Mitől volt mindez?
 
„Bárcsak tudnám”- felelte. „A problémák többsége a KERS-nek volt betudható, és hasonlatosak voltak ahhoz, ami Vettel autójával is történt. Biztos vagyok benne, hogy a csapat ugyanúgy kezeli mindkét autót, de amikor elektromosságról van szó és elektromos folyamatokról, bármikor bármi történhet. A rajtoknál is sokkal több gondom volt, mint Vettelnek, de nem találtam meg az okokat”- tette hozzá.

Vettel: Sokkolt a Schumacherrel történtek

2013.12.30. 10:53

Image and video hosting by TinyPic

Michael Schumacher vasárnap délelőtt súlyos síbalesetet szenvedett. A német legendát komoly fejsérüléssel szállították kórházba.
A hétszeres világbajnok a franciaországi Méribelben sérült meg súlyosan. A hírről a Europe 1 számolt be. Egyelőre csak annyit tudni, hogy a síbaleset súlyos volt és a feje sérült meg komolyabban a hétszeres világbajnok versenyzőnek, aki tavaly vonult vissza véglegesen az aktív sporttól.
 
Sebastian Vettel is megszólalt Michael Schumacher súlyos síbalesete kapcsán. A német nagyon aggódik a honfitársáért.
 
A négyszeres világbajnok versenyző baráti kapcsolatot ápol a továbbra is kritikus állapotban fekvő Schumacherrel, aki még vasárnap délelőtt szenvedett súlyos síbalesetet.
 
„Sokkolt a dolog és remélem, hogy a lehető leghamarabb jobban fogja magát érezni. Nagyon sok pozitív energiát küldök most a családjának.” – mondta Vettel a német DPA hírügynökségnek.
 
A legendát ápoló francia kórház délelőtt 11 órakor tart sajtótájékoztatót, de annyi bizonyos, hogy Schumacher állapota nem javult, amit korábban a menedzsmentje erősített meg. A hírek szerint éjszaka már a második operációján is átesett, és fel kellett nyitni a koponyáját a folyamatos nagy nyomás miatt.

Győztesek utcája Bécsben

2013.12.29. 19:03

A „Straße der Sieger” Bécsben egészen hasonló ahhoz, mint amit Los Angelesben találunk „Walk of Fame” néven. A neves személyiségek között természetesen ott van Sebastian Vettel is, aki már négy világbajnoki címnél jár a Forma-1-ben. 

Image and video hosting by TinyPic

Vettel: A Forma-1-ben sem mézeskalácsból van a kerítés

2013.12.29. 19:02

Image and video hosting by TinyPic

A Red Bull Racing német világbajnok versenyzője szerint sokan lebecsülik a Forma-1 adta kihívásokat, és kívülről csak a csillogást látják.

Nem sok olyan sport létezik, melyben gyakorlatilag csak pár hét igazi pihenője marad a versenyzőknek arra, hogy a családdal legyenek és megfeledkezzenek a munkájukról. Nos, a Forma-1 az egyik legkeményebb ebből a szempontból, melyben már januártól intenzív munka folyik, ami egészen november végig véget sem ér.
 
Sőt, még a decemberi nyugalmasabb időszakban is sok a munka a gyárakban, miközben a versenyzők részt vesznek a különböző technikai üléseken, tesztelnek a szimulátorokkal és naponta kétszer edzenek.
 
Tehát, aki aktív részese a Forma-1 cirkuszának, annak nincs sok szabadideje.
 
„Általában az emberek hajlamosak alábecsülni egy F1-es szezon adta kihívásokat.” – kezdte Vettel a ’James Allison on F1’ kérdésére válaszolván.
 
„Január közepén, vagy végén kezdünk, és a munkánk nagyjából január végéig tart, miközben decemberben is dolgozunk. Talán a karácsonyi időszak az, ami pihentetőbb, de ez még mindig kemény, mert ugyanazon a szinten dolgozunk.”
 
„A cél természetesen az, hogy 100%-ot nyújtsunk – az első versenytől az utolsóig. Ez nem könnyű, mivel van egy fontossági sorrend. Számomra a legfontosabb, hogy mindig annyit hozzak ki magamból, amennyi csak lehetséges, és amikor ott ülök az autóban, akkor 100%-ot nyújtsak.”

Alonso: Vettelt csak akkor fogják igazán elismerni, ha az autója egyenrangú lesz a többivel

2013.12.29. 18:57, f1 live

Image and video hosting by TinyPic

Fernando Alonso szerint is túlságosan gyors Sebastian Vettel autója a Forma-1-ben, és nagyrészt ennek tudható be az, hogy nem igazán ismerik el őt.

Sokan már minden idők legjobbjának tartják a négyszeres világbajnokot, aki noha még mindig csak 26 esztendős, de már most az egyik legsikeresebb versenyző a történelemben. Eddie Irvine például úgy nyilatkozott, hogy a Red Bull „ászának” újabb bajnoki címei értéktelenek, mivel rendre messze a legjobb autóval veri a mezőnyt.

Legutóbb Mario Andretti és Felipe Massa kelt a német védelmére. A legenda és a Ferraritól távozó brazil versenyző noha elismerte, hogy Vettelé volt a legjobb autó a mezőnyben, a sikerei vitathatatlanok.
 
Alonso a BBC kérdésére már valamivel finomabban fogalmazott.
 
„Az idő majd megmondja, de úgy vélem, ha olyan autóban ül majd, mint a többiek, és képes lesz nyerni, akkor nagy elismerést kap és a Forma-1 egyik legendás alakjaként tekintenek majd rá.”
 
Alonso ugyanakkor hozzátette, ha Vettel továbbra is bajnoki címeket gyűjt és megszerzi az ötödik, a hatodik, vagy a hetedik címét, akkor az emberek szintén érdekesen fognak rá tekinteni, így a folyamatos siker csak nehézséget jelent majd számára.

Vettel nem tart igényt az 1-es számra?!

2013.12.28. 21:38

Image and video hosting by TinyPic

A legfrissebb jelentések szerint Sebastian Vettel nem tart igényt az 1-es rajtszámra jövőre a Forma-1-ben.

A versenyzőknek állandó rajtszámot kell választaniuk, melyek a jövő évtől egészen a karrierjük végéig megmaradnak. A pilóták 2 és 99 között dönthetnek, míg az 1-es az aktuális bajnokot illeti meg, mint kiváltságost.

Sandra Baumgartner, a Sky riporternője megtudta, hogy a négyszeres világbajnok és címvédő Sebastian Vettel például nem tart igényt erre a bizonyos 1-es számra. A német rekorder három opciója: 14, 11, 33. De még az is lehetséges, hogy Vettel bajnokként az 1-es rajtszámmal fog versenyezni, és amikor nem ő a címvédő, akkor a saját számával körözget tovább.
 
Érdekesség, hogy Vettel elsődleges választása megegyezik Alonsóéval… És miután a német az aktuális bajnok, ő kaphatja meg a 14-est.
 
Baumgartner még más versenyzőkről is adott információt a számválasztást illetően:
 
Fernando Alonso: 14
Lewis Hamilton: 44
Kimi Räikkönen: 7
Nico Rosberg: 6, 5, 9
Felipe Massa: 19
Kevin Magnussen: 20, 3, 23
Sergio Pérez: 11
Jean-Eric Vergne: 25, 21, 27
Valtteri Bottas: 77, 11, 17
Pastor Maldonado: 3, 18
Jules Bianchi: 7, 27, 77
Daniil Kvyat: 26

Ecclestone: A Red Bull nem fogja megunni a sikereket!

2013.12.27. 19:49
Image and video hosting by TinyPic
 
Bernie Ecclestone nem tartja valószínűnek azt, hogy a Red Bull megunja a sorozatos sikereket és kiszáll a Forma-1-ből. Sokak szerint a cég könnyen elhagyhatja a királykategóriát, ha a vezetők úgy érzik, hogy kimerítették az abban rejlő reklámlehetőségeket.
 
2010 óta senki sem tudta elvenni a világbajnoki címet Sebastian Vetteltől és a Red Bull Racingtől, ami így többek véleménye szerint elérte célját, azaz hosszú éveken keresztül nagyszerű reklámot biztosított a cég termékei számára. Éppen ezért a jövőben az is előfordulhat, hogy a Red Bull ráun a sikerekre és a motiváció hiányának köszönhetően búcsút int a Forma-1-nek. A széria kereskedelmi jogainak birtokosa nem hisz az ilyen és az ehhez hasonló „összeesküvésekben”, szerinte ugyanis a cég vezetői a jövőben sem fognak a Forma-1-nél jobb „reklámfelületet” találni.
 
„Nem hiszem, hogy ez megtörténhet”- mondta Ecclestone a La Gazzetta dello Sport egyik riporterének a fenti elképezésre reagálva. „Dietrich Mateschitz fantasztikus versenyszellemmel van megáldva, azaz szereti magát a versenyzést és imádja látni, ahogyan az autója elsőként halad át a célvonalon. Egyébként is, az előző években elért sikereknek köszönhetően sokkal több pénzt kerestek, mint a többi csapat. Végül pedig, hol találna jobb reklámfelületet a termékei számára?” - tette fel a kérdést a nyolcvanhárom éves brit üzletember.
 
Miközben a Red Bull sikert sikerre halmoz és ennek köszönhetően jelentős pénzösszegekhez jut, több csapat komoly anyagi problémákkal küzd, Ecclestone szerint azonban ezért részben maguk az alakulatok felelősek.
 
„A csapatok egyszerűen túl sokat költenek! Nézzék csak meg a legjobbakat. Vannak, akik több mint hétszáz embert alkalmaznak pusztán azért, hogy vasárnaponként a rajtrácsra küldjenek két versenyautót. Ez nevetséges!” - tette egyértelművé a milliárdos, aki nemrég kijelentette, hogy a csapatokat elsősorban „önmaguktól kell megmenteni”.
Elejére | Újabbak | Régebbiek | Végére |
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?