SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2017.

Két pálya már közölte: Nem akarnak Brit Nagydíjat rendezni

2017.01.08. 13:21
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Bernie Ecclestone biztos abban, hogy bár Silverstone maradását veszély fenyegeti, a Brit Nagydíjat nem. Mégis bizonytalan, hol fogják megrendezni a szigetország történelmi múltú versenyét, ha a jelenlegi házigazda tervei szerint 2020-tól kiszáll szerződéséből.
 
Cikkünkben négy pályát említettünk, amely szóba jöhet: az Egyesült Királyságban a Donington Park, Brands Hatch és a Rockingham Speedway rendelkeznek az FIA kettes szintű besorolásával, amely átalakításokkal egyes szintre növelhető – ez szükséges az F1-es versenyrendezéshez.
 
A Guardian lap beszámolója szerint azonban Donington és Rockingham vezetősége már le is szögezte: nem áll szándékukban versenybe szállni a Brit Nagydíj megrendezéséért. Brands Hatch, amely Jonathan Palmerhez (az F1-es Jolyon apja) köthető, egyelőre nem kommentált, ám ennek a pályának lenne a legtöbb átalakításra szüksége. A negyedik aszfaltcsík a Circuit of Wales, amely afféle szellempálya: időről időre előkerül a hírekben, pedig az építkezés, melyet tavaly kellett volna befejezni, még el sem kezdődött.
 

Iratkozz fel hírlevelünkre!

2017.01.07. 09:08

Image and video hosting by TinyPic
Íratkozz fel hírlevelünkre, ha minden versenyhétvége előtt szeretnél értesítést kapni e-mail-es elérhetőségedrehogy ne maradj le a Forma1 futamairólMi szóltunk!

FELÍRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE, NEM AKAROK LEMARADNI!

Boldog születésnapot Lewis!

2017.01.07. 08:47
Címkék: egyéb

Ma van Lewis Hamilton, a mercedes pilótájának a születésnapja! Boldog születésnapot kívánunk neki!

Image and video hosting by TinyPic

Ecclestone: Nem Vettel tehet a sikertelenségről

2017.01.05. 16:52
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Sebastian Vettel védelmére kelt a Forma-1 kereskedelmi jogait igazgató Bernie Ecclestone, aki szerint egyáltalán nem a német hibája, hogy 2016-ban nem tudott jó eredményeket elérni.
 
A Ferrari nagy reményekkel vágott neki az elmúlt szezonnak, és bár jól indult az év, az olasz istálló később folyamatosan lemaradt riválisaitól, és végül nyeretlenül a konstruktőri tabella 3. helyén zárt.
 
Vettel az évad során szemmel láthatóan egyre frusztráltabbá vált, Ecclestone szerint azonban teljesen érthető mindez.
 
„Nem az ő hibája, hogy nem nyer” – mondta az üzletember a Sport Bildnek nyilatkozva. „A csapat és az autó tehet róla.”
 
„A Ferrari visszacsöppent a Schumacher és Todt előtti időkbe. Túl sok olasz dolgozik ott. Nem Olaszország ellen szólok, de egyszerűen nincs benne a DNS-ükben az, hogy sikeresen működtessenek egy csapatot. A Ferrarinak vérfrissítésre van szüksége.”
 
Ecclestone kifejtette, nem lát sok esélyt arra, hogy Vettel az idei szezon végén távozik a maranellói istállótól, és 2018-ban a Mercedeshez szerződik.
 
„Sebastian missziója a Ferrari – tudom, hogy előbb ott akar sikeres lenni.”
 
A 86 esztendős üzletember mindazonáltal hozzátette, véleménye szerint a Mercedest idén sem tudja majd legyőzni senki.
 
„Nem hinném… Az ő motorjuk lesz a legjobb, ez pedig nagy előnyt jelent számukra. Csak új motorszabályokkal lehetne kiegyenlíteni az erőviszonyokat, úgyhogy mihamarabb szükség lenne erre.”
 

„Jól gondold meg, Seb!” – Alesi figyelmeztette Vettelt

2017.01.04. 17:43
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Körültekintőbbnek kell lennie Sebastian Vettelnek, ha megnyomja a rádió gombját – véli a Ferrari korábbi kedvence, Jean Alesi, akinek még ma is mindene a Scuderia.
 
1991 és 1995 között versenyzett a Ferrarinál, s velük aratta pályafutása egyetlen futamgyőzelmét. A szíve vitte oda. Jean Alesi akkoriban fiatal és pimasz üstökösként a később domináló Williamstől is kapott ajánlatot, ám ő olasz gyökerei, a márka iránti szeretete miatt mégis Maranellót választotta otthonának. És még ma is az otthona, hiszen a náluk eltöltött évek alatt olyannyira a szívükbe zárták őt a szurkolók, hogy még most is nagy kedvencüknek számít.
 
Ahogy Alesinek is még mindig szívügye a Ferrari. Olyannyira, hogy a La Gazzetta dello Sportnak adott interjúban most még a vörösök sztárját, Sebastian Vettelt is arra figyelmeztette, tartsa becsben a Scuderia hagyományait, nagyságát. „Vettel négy világbajnoki címet nyert, ezért a legnagyobb szerénységgel megengedem magamnak, hogy azt üzenjem neki: a Ferrari több puszta Forma–1-es autónál. A Ferrari maga a versenyzés történelme. A Ferrari egy egész országot tud maga mögött. Erre is gondolnia kell, amikor beleszól a rádióba, és amikor a tifosival való viszonyáról van szó” – fogalmazott a francia.
 
Ezzel elsősorban a 2016-os Vettel-bírálatok alapját képező rádiós kirohanásokra célzott, melyek megmutatták, a német az előző szezonban korántsem érezte olyan otthonosan magát csapatánál, mint egy évvel korábban, amikor még meglepetésre három győzelmet aratott, s a konstruktőri második helyre vezette az olaszokat.
 
Alesi kiemelte, ő ugyanolyan Vettelt szeretne látni, amilyet első maranellói évében. „Kicsapongások és idegesség nélkülit, amilyen a szezon végén is volt” – fogalmazott.
 
A korábbi versenyzőnek meggyőződése, szeretett csapata talpra tud állni 2017-ben. „Nálunk otthon a Ferrari a minden. Fájt, hogy 2016-ban egyetlen futamot sem nyertek. Nem akarom senki nyakába varrni a felelősséget, de a technikai igazgatójuk családi tragédiája egyértelműen nehéz helyzetbe hozta a csapatot. Az ausztráliai előadást látva teljesen másfajta szezont vártam a Ferraritól. De abban biztos vagyok, hogy 2017 másképpen alakul majd” – fogalmazott.
 

Több mint 1000 lóerős motort épít a Ferrari 2017-re?

2017.01.03. 15:57
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Idén átlépi az 1000 lóerős álomhatárt a Ferrari turbómotorja, melyet alaposan átterveznek az olaszok.
 
Arról már korábban is lehetett hallani, hogy a Scuderia annak ellenére komoly változtatásokat hajt végre a 2017-es motorján, hogy ezen a területen kerültek talán legközelebb a Mercedeshez. Az Olaszországból érkező hírek szerint a maranellói mérnökök áttervezték a 2016-ban használt égésteret, az energia-visszanyerő rendszer, valamint az elektronika továbbfejlesztésével pedig az ERS és a turbó működését is hatékonyabbá teszik.
 
A La Gazzetta dello Sport is beszámolt arról, hogy a MAHLE beszállítóval közösen egy többszöri befecskendezéses technológián dolgoznak, s ezek együttesen azt eredményezik majd, hogy az új hajtóegység már 1000 lóerőnél is nagyobb teljesítmény leadására lesz képes a versenypályán. Ilyen magasságokban F1-es motor csak az első turbókorszakban, az 1980-as években járt.
 
Mindez persze nem lenne hatalmas meglepetés, hiszen a Mercedes motorrészlegének vezetője, Andy Cowell már a múlt év elején előrebocsátotta, az új motorokkal hamarosan átléphető az 1000 lóerős határ. Becslések szerint a Mercedesnek már a 2016-os erőforrása is 970-980 lóerős volt, s az időmérős módban feltételezések szerint időszakosan már elérte az 1000 lóerőt is. A módosító pontok rendszerének idei eltörlése teret nyithat az eddiginél is nagyobb mértékű fejlődés előtt, így Cowell jóslata nagyon is reálisnak tűnik.
 
A Ferrari a teljesítmény terén a Mercedes és a Red Bull becslései szerint már az előző szezonban nagyon közel került a csillagosok motorjához, az elmúlt év tanulsága viszont az, hogy a vörösöknek nemcsak a lóerők számát kell figyelniük, mindenekelőtt erőforrásuk megbízhatóságán kell javítaniuk. Az év első felében tapasztalt turbóproblémák miatt elemzők szerint 2016-ban távolról sem tudtak mindent kihozni motorjukból.
 
A Ferrari február 24-én mutatja be új autóját olaszországi bázisán.
 

Csak Bahreinben tudjuk meg, milyenek az új gumik?

2017.01.02. 18:41
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Hiába próbálgatták 24 napig a 2017-es gumik prototípusait, a Pirelliben még vannak kérdések az abroncsokkal kapcsolatban, hiszen a hibridautókkal nehéz volt pontos adatokat gyűjteni. Ráadásul továbbra sincsenek kibékülve azzal, hogy a teszteket a „hideg Spanyolországban” rendezik…
 
Idén nemcsak az autók, a gumik is alaposan megváltoznak (az elsők és a hátsók is jóval szélesebbek lesznek), éppen ezért a sportág irányítói engedélyezték, hogy a Pirelli a megszokottnál intenzívebb évközi tesztprogramot hajtson végre. Sportigazgatójuk szerint egyértelmű, hogy nagy szükség volt ezekre a gyakorlásokra, hiszen ekkora változtatásokat nekik még nem kellett végrehajtaniuk.
 
„Komoly módosításról van szó, komoly, szemmel látható módosításról” – nyilatkozta Paul Hembery a GP Update-nek. „Mindenki látja, hogy gumiabroncsokat készítünk, melyek feketék és kerekek, viszont sokat változtatunk, ezt viszont nem vették észre. Legalábbis eddig. Ez az első alkalom, hogy a különbség drámai és egyben látható is. Amikor a gumik felkerülnek az autókra, a szurkolók nagyon elégedettek lesznek az új generációs gépek kinézetével” – tette hozzá.
 
Az első vélemények egyébként valóban pozitívak voltak a szélesebb abroncsokról, melyek 24 évközi tesztnapon kerültek bevetésre. Noha az olaszok örülnek, hogy ilyen sok lehetőséget kaptak, és három csapat hibridautót is épített nekik, továbbra is úgy érzik, ezekkel nem tudtak tökéletesen felkészülni. „Fantasztikus, hogy tesztelhettünk az átmeneti gépekkel, de ezek legalább 20 százalékkal kevesebb leszorítóerőt termelnek, mint a véglegesek” – panaszolta Hembery.
 
„Az a legnagyobb gond, hogy nem tesztelhettünk igazi 2017-es autóval. Köszönettel tartozunk a három segítő csapatnak (a Mercedes, a Red Bull és a Ferrari), amiért elkészítették a hibridautókat és elköltöttek egy csomó pénzt. Ezek nélkül nem változtathattunk volna, de ami az összehasonlító munkát illeti… amikor az ember készít egy modellt, akkor idővel a pályán is ellenőriznie kell az adatokat, és most ezt nem igazán tehettük meg. Biztos, hogy a jó irányba haladunk. Láttuk, kisebb a kopás és a hőérzékenység” – magyarázta.
 
„De vajon túl konzervatívak leszünk? Teljesítjük a céljainkat? Rengeteg változó van, és sok dolgot csak akkor értünk majd meg, ha kimegyünk a pályára és versenyzünk. 2017 más lesz, mert az igazi autókkal tesztelhetünk majd. 25 napig készülhetünk 2018-ra a most használt autókkal, és nekünk pont erre van szükségünk” – folytatta bizakodva.
 
Miközben az évközi tesztekkel kapcsolatban pozitívak az érzései, Hembery továbbra sem örül annak, hogy a mezőny nem egy közel-keleti országban tesztel a szezon előtt, ahol „sokkal relevánsabb” adatokat gyűjthetnének, mint Spanyolországban, ott ugyanis februárban még túl hideg lesz. „Mi jeleztük, hogy szívesebben mennénk Bahreinbe. Ezt tettük, amikor bevezettük a hibriderőforrásokat, és akkor sokkal tisztábban láttuk, hol tartunk az új szezon előtt. Most viszont csak Bahreinben derül ki, hol állunk. Kínában gond lehet a szemcsésedéssel, mert a hosszú egyenesben lehűlnek a gumik. Várjuk meg a bahreini futamot, és az ottani tesztet, ahol jobban tesztelhetjük a gumikat” – mondta.
 

Mit várhatunk a Ferrari 2017-es autójától?

2017.01.02. 18:41
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Ötletekkel, változtatásokkal igyekszik bizonyítani az elnök koncepciójának helyességét 2017-ben a Ferrari. Pletykák a vörösök új versenyautójáról.
 
Egy jobb szezon a Ferrari kívánsága 2017-re. Az előző évet nyeretlenül, a konstruktőri harmadik helyre visszacsúszva záró olaszok komoly átalakuláson mentek keresztül a mögöttünk hagyott hónapokban. A nyáron távozott James Allison technikai igazgató és Dirk de Beer, az aerodinamikai részleg vezetője, s ezzel egy időben Sergio Marchionne új filozófiát igyekezett meghonosítani Maranellóban.
 
A sokat emlegetett horizontális struktúrát, a „vezér nélküliség” rendszerét most az új technikai igazgatónak, Mattia Binottónak kellene sikerre vinnie, aki a nyári szünet előtt 14 munkacsoportot állított fel a gyárban, s aki az eddigiekhez képest nagyobb szabadságot kíván biztosítani az Allison által még szigorúbban irányított (vagy adott esetben háttérbe szorított) szakembereknek.
 
Az olaszok állították, 2017-es projektjük nem szenvedett hátrányt az átrendeződés miatt, az olasz Motorsport munkatársa, Franco Nugnes pedig úgy tudja, új versenygépük el is készül a kijelölt határidőre. A csapat február 24-én tervezi bemutatni az egyelőre ismeretlen nevű autóját, amelyet aznap a gyáruk mellett fekvő Fiorano-versenypályán egy filmes nap keretén belül be is járatnak.
 
Nugnes pár információt is tud már az új gépről. Úgy értesült, van rá esély, hogy 2016-tal ellentétben ezúttal a versenygép festésében nem kap olyan hangsúlyos szerepet a fehér szín. A múlt évi bemutató előtt többen megjegyezték, az utoljára az 1990-es évek elején használt festés már korábban sem hozott szerencsét, és miután 2016 sem számított sikeres bajnokságnak, nem kizárt, hogy már az autó külsejével is jelezni akarják, új korszakot kezdenének.
 
Elejére | Újabbak | Régebbiek | Végére |
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?