Fordító


A fordító nem tökéletes !

 
Sebastian Vettel

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel egy olyan jelenség, amelyet még nem látott a Forma 1 több évtizedes világa. Erről a számok is tanúskodnak. Sebastian Vettel volt a legfiatalabb versenyző, aki valaha Forma 1-es edzéseken vett részt. Ő volt a legfiatalabb pilóta, aki valaha világbajnoki pontot szerzett. A legfiatalabb, aki valaha egy verseny élén állt. A legfiatalabb, aki pole pozícióból indulhatott. A legfiatalabb, aki futamgyőzelmet ünnepelhetett. És természetesen a legfiatalabb, világbajnok. Majd a legfiatalabb, versenyző, aki megvédte a címét. Egy olyan sportágban, ahol minden a sebesség körül forog, ez hatalmas teljesítmény.

 
Eseménynaptár

Image and video hosting by TinyPic

augusztus 27.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
szeptember 3.: Olasz Nagydíj, Monza
szeptember 17.: Malajziai Nagydíj, Sepang 
október 1.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
október 8.: Japán Nagydíj, Szuzuka
október 22.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
 november 5.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
 november 12.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
november 26.: Abu-dzabi Nagydíj, Abu-Dzab
 
Tabella

Image and video hosting by TinyPic

 A teljes tabellát a linkre kattintva láthatod!


katt ide

 
2018 Magyar Nagydíj

Légy részese TE IS a 2018-as Magyar Nagydíjnak. Jegyvásárlás, jegyinformációk!

Részletek  
Jegyvásárlás 
Ibusz

 
2018 Pirelli Teszt

2018-ban, a Magyar Nagydíjat követően szintén tesztelni fog a Hungaroringen a Forma 1 mezőnye. Légy te is részese a tesztnek a Magyar pályán. Részletek hamarosan.....

 
Információ

Image and video hosting by TinyPic

Üdvözöllek a Vettel.gportal.hu-n, ami Magyarország egyik legforgalmasabb és leginformáltabb Sebastian Vettel-ről szóló oldalán. Érdemes naponta többször ellátogatni, mert mindig rengeteg friss várja a rajongókat, látogatókat! Videók, képgaléria, extrák, rengeteg friss hírek, különböző menüpontok! Ahová ki van írva, hogy saját fordítás, az úgy is van, ezért kérlek ne tüntesd fel az oldaladon forrás nélkül. Amit nem saját magam fordítok le, annak a forrása megtalálható a dátumozás lábjegyzetében.

Téma: Sebastian Vettel, Forma 1
Szerkesztő: Melanie
Az oldal tanácsadója: Nuti
Design: Melanie
Nyitás: 2013. július 3.
Nyelv: Magyar
Az eddig legforgalmasabb nap: 5624
Ajánlott böngésző: Google Chrome, Mozilla
Forrás: M4Sport,Gp-Live
E-mail: vettelmagyarorszag@gmail.com  
Facebook oldalunkra írjatok inkább!
Online     ;  live

 
Archívum
 

Hírek    Minidrivers      Képek        Nagydíj      Videó     Teszt    Egyéb  Összefoglaló

 

 

lap tetejére

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2017.

Magyar Nagydíj 2017 - saját képek!

2017.08.05. 19:23

https://www.facebook.com/vettelhungary/

2017.08.04. 20:45

FONTOS INFORMÁCIÓK!

Facebook oldalon folytatjuk tovább a szerkesztést Sebastian Vettelről. Kövess minket!

https://www.facebook.com/vettelhungary/

Kövesd élőben - F1 -

2017.08.04. 14:24
Címkék: live

Fontos!

2017.07.25. 16:15

Fontos információk!

A holnapi napon Budapestre utazom, mert szokásomnak hívén idén is kilátogatok a Magyar Nagydíjra!

Képek, hírek, videók a facebook oldalon illetve twitter oldalon várhatóak!

https://www.facebook.com/vettelhungary/

https://twitter.com/Seb_VettelFan

Vettel szerint van még mit csiszolni Verstappen védkezésén

2017.07.17. 18:12
Címkék: hírek
Még mindig egy kicsit éretlennek tartja Sebastian Vettel Max Verstappent kettejük silverstone-i csatája után.
 
A Ferrari versenyzőjének már a múlt évben is volt „szerencséje” több alkalommal megvívni a maga harcát Max Verstappennel, és akkor az esetek többségében a német vált frusztrálttá, ellenfele pedig nevető győztessé. Kicsit a silverstone-i küzdelmük is hasonlóan alakult, hiszen bár Sebastian Vettelnek a kerékcserével sikerült túljutnia a Red Bullon, a leintés után mégis Verstappen volt az, aki vigyorogva megjegyezte: „A pályán nem tudott megelőzni, szóval elégedett vagyok.”
 
Vettel nem volt az. A hiábavaló támadásai alatt az élen álló Lewis Hamilton és Kimi Räikkönen alaposan elhúzott tőle, miközben Valtteri Bottas megérkezett a nyakára, s ez alapvetően meghatározta, mely helyezésekre pályázhat még.
 
Ismerve kettejük múltját, Vettelt arról kérdezték, ezúttal mennyire volt elégedett Verstappen tavaly sokat bírált védekezési módszerével. „Nem lenne jogos azt mondani, hogy ezt vártam, de mind tudjuk, hogy egy kicsit ideges a féktávokon” – felelte. „Olyan keményen próbál védekezni, amennyire csak lehet, de egy bizonyos ponton túl azért meg kell választanod az ívedet. Biztosra veszem, hogy le fog higgadni. Még mindig kevés verseny van mögötte” – értékelte riválisa teljesítményét.
 
Vettel az első összecsapásuk után a csapatrádión nehezményezte, hogy Verstappen ismét mozgott előtte a féktávon, ám a versenyt követően nem érezte úgy, hogy átlépett volna egy határt. „Nem, nem igazán. De ezen lehet vitatkozni, hogy ez miért jó neki. Tény, hogy a guminknak annyi lett, de ezt előre nem láthatta. Az pedig egyértelmű volt, hogy én voltam a gyorsabb, és az is, hogy a kerékcseréknél úgyis elkapjuk őt. Nem harcoltunk mással, ezért rendben volt. És már így is higgadtabbá vált, mint korábban, ami természetes.”
 
Ami a higgadt bajnok és a túlbuzgó ifjonc sztereotípiáját illeti, mindazonáltal elgondolkodtató, hogy Verstappen „fölösleges” konokságával a tervezettnél korábbi kerékcserére tudta kényszeríteni Vetteléket, s ennek a végelszámolásnál lett jelentősége a gumihiba miatt. Verstappen nem mellesleg e defektnek köszönhetően mégis Vettel előtt ért célba.
 
A négyszeres világbajnok a verseny második felében aztán már nem Verstappennel, hanem Valtteri Bottasszal vívott hasonlóan kemény csatát (ami ugyancsak részben Verstappen makacs védekezésének a következménye volt). A finn szuperlágy abroncsa miatt fölényben volt vele szemben, ám első támadását még sikerült hárítania.
 
Ennek során a finn a bukótérbe is kényszerült a Stowe-nál – éppen úgy, mint Verstappen az elején. „A Stowe-ban kétszer is volt hasonló helyzet. Én voltam belül. Előbb támadni próbáltam Maxot, aztán védekeztem Valtteri ellen. Úgy néz ki, ez a pálya nagyon széles ott! A végén történt csata nem tette tönkre a versenyünket. Egyik esetben sem voltam túl szerencsés, de rendben volt. Nem volt problémám azzal, amit csinált” – mentegette Bottast.

Azt mondták, ennél sokkal tovább is bírják a gumik

2017.07.17. 18:09
Címkék: hírek
Az elején csak balszerencsésnek, a végén viszont már elátkozottnak tűnt Sebabastian Vettel a Brit Nagydíjon. Utolsó körös drámáját ennek ellenére nem nevezte katasztrófának.
 
Lewis Hamilton egy hete a szerencse-balszerencse kérdésén elmélkedett, megjegyezve, őt az utóbbi hetekben inkább az utóbbi üldözte, de a helyzet gyorsan változhat még. Csak haza kellett térnie ahhoz, hogy így legyen. Miközben ő tükörsima győzelmet aratott Silverstone-ban, legfőbb ellenfele, Sebastian Vettel ellen minden összeesküdött vasárnap délután.
 
A legnagyobb csapást az utolsó körben szétfoszló gumi mérte rá, melynek köszönhetően a 4. helyett csak a 7. pozícióban ért célba, s ezzel 1 pontra olvadt a bajnoki előnye. „Nem hinném, hogy bárkit is hibáztatni kellene” – reagált közvetlenül a verseny után Vettel a fölvetésre, nem álltak-e ki túlságosan is korán a lágy gumikért. „Utólag okosnak lenni mindig könnyű, de amikor döntöttünk, úgy tűnt, ez a helyes. Kiminek ugyanilyen problémája volt, pedig az ő gumija legalább öt-hat körrel frissebb volt. Mindkettőnket meglepett, ami történt.”
 
„Egész hétvégén jól bírták a gumik, az előzetes szimulációk pedig azt mondták, hogy ennél sokkal tovább is bírni fogják. Ma sok nehézségünk adódott, és ez már a második verseny volt, amelyen az egész mezőny számára gondot okozott a hólyagosodás” – utalt vissza arra, hogy egy hete is sok abroncson jelent meg a baljós csík.
 
Vettel tulajdonképpen már a rajtnál érezhette volna, hogy ez nem az ő napja, és utólag már látható, az ott történtek közvetetten hozzájárultak ahhoz, ahogyan a futamának hajrája alakult. A Jolyon Palmer leállása miatt megismételt indításkor a négyszeres világbajnok fékje füstölni kezdett, ami miatt esélye sem volt jól rajtolni. „A fék túlmelegítette a gumikat, nem tudom, miért, és így esélyem sem volt a jó rajtra. Valamennyire meg tudtam menteni a helyzetet, de aztán Max mögött ragadtam.”
 
Itt indult meg a lejtőn a versenye. Verstappent képtelen volt megelőzni, ezért csapata arra kényszerült, hogy egy elévágási kísérlettel akadályozza meg, hogy még több időt veszítsen a Red Bull mögött. Korai kerékcseréje miatt a lágy szettjének 32 kört kellett teljesítenie.
 
Vettel a Verstappennel való csatáról nem akart sokat beszélni. „Akkor nem segített. Talán jól nézett ki, de meg akartam előzni, és nem sikerült. Nagyon nehéz volt, mindent megpróbáltam” – mondta kényszeredett mosollyal.
 
Fölvetették neki, katasztrofális volt a napja, ám ő azért pozitívumokat is talált benne. „Az biztos, hogy lehetett volna egy kicsit jobb ennél, de katasztrófáról azért nem beszélnék. Az autónk nagyon jó volt, különösen a kanyarokban. A versenyen az egyensúly is rendben volt. A fékem a rajtnál kigyulladt, ami tönkretette a rajtomat, onnantól pedig ez egy nehéz verseny volt. Nem tudtam megelőzni Maxot. A kerékcserével sikerült, és úgy tűnt, hogy a harmadik-negyedik hely meglehet. Az világos volt, hogy Valtteri utol fog érni, előnye származott abból, hogy beragadtam. Kisebb problémák miatt lett ez mozgalmas délután.”
 
„A mai napban több volt. Ideális esetben második lehettem volna. De szerencsém volt, hogy egyáltalán célba értem. Ettől persze az eredmény még kiábrándító” – összegzett a peches német.
 
Vettel egypontos előnnyel várja a folytatást a Hungaroringen, mely hagyományosan Hamilton egyik legerősebb pályája. Ráadásul az utóbbi hetekben a Mercedes is elhúzni látszik a Ferraritól, így a nyomás egyre nő a maranellóiakon.

Hamilton nyert – Ferrari-dráma az utolsó körökben!

2017.07.16. 15:38
Címkék: nagydíj
Lewis Hamilton sorozatban negyedszer nyerte meg a Brit Nagydíjat, mely a Ferrari szempontjából drámai véget ért. Két gumihiba az utolsó két körben – Sebastian Vettel hiába küzdött nagyot, csak 7. lett, és egy pontra olvadt az előnye! Valtteri Bottas keményen megküzdött a 2. helyéért.
 
Az időmérő edzéssel ellentétben vasárnap száraz pálya fogadta a Forma–1 mezőnyét Silverstone-ban, de a kaotikus kezdés a csapadék nélkül is összejött. Az egész azzal kezdődött, hogy Jolyon Palmer a bemelegítő körben jelezte, gond van Renault-jával, s miután csapata tanácsára félrekormányozta autóját, hiába sorakozott fel a mezőny a rajthoz, Charlie Whiting a sárga gép zökkenőmentes mentése miatt extra bemelegítő kört rendelt el.
 
Az új rajtprocedúra miatt Sebastian Vettel Ferrarijának fékje kis híján lángra lobbant, miközben a lámpák felvillantak, a német be is ragadt az indulásnál. Max Verstappen használta ezt ki remekül, aki az első kanyarokban megtette azt a szívességet a simán eljövő Lewis Hamiltonnak, hogy mindkét Ferrarival csatába bonyolódott. A brit elhúzott, mögötte Kimi Räikkönen tartotta meg a második helyet, Vettel viszont a Red Bull mögött rekedt.
 
Az első kör mozgalmasságát aztán volt alkalma kipihenni a mezőnynek, hála a Toro Rosso két versenyzőjének. Danyiil Kvjat a Maggots-kanyar belső ívén előbb elhúzott Carlos Sainz mellett, ám miután érintette a füvet, megcsúszott, és megtorpedózta a spanyolt. „Szép munka, Dani” – „dicsérte” meg az Ausztria után újra korai balesetbe keveredő oroszt, akinek az FIA ki is osztott egy áthajtásos büntetést.
 
A biztonsági autó a 4. körben hagyta el a pályát, az élmezőny sorrendje nem változott az újraindításnál: Hamiltont Räikkönen, Verstappen, Vettel és Hülkenberg követte. A rajtnál 7.-nek előrelépő Valtteri Bottas egy helyet javított Esteban Ocon megelőzésével. Pontszerző helyen Sergio Pérez, Stoffel Vandoorne és Felipe Massa állt még. Hátrébb Daniel Ricciardo a két Toro Rosso ütközését még el tudta kerülni, azt viszont már nem, hogy Kevin Magnussen a fűre szorítsa őt a Woodkotban. Az ausztrál a 17. helyről kezdte újra a fölzárkózást.
 
Hamilton pár kör alatt stabil, 2-3 másodperces előnyt épített ki Räikkönennel szemben, Verstappen fokozatosan leszakadt a finntől, így Vettel számára egyre sürgetőbb volt a Red Bull megelőzése. Ez viszont nem bizonyult egyszerű feladatnak.
 
A német a 12. körben került DRS-távolságon belülre, a 13.-ban pedig a Stowe-kanyar belső ívén már a holland elé is tolta autója orrát. Csakhogy Verstappen a bukótérbe kényszerülve sem vette el a lábát a gázról, és a következő bal-jobb kombinációban visszaadta a kölcsönt ellenfelének: most ő taszította a bukótérbe Vettelt. „Dodzsemezni akar, vagy mi?” – kommentált Verstappen a rádión a létező legnagyobb nyugalommal a hangjában…
 
A négyszeres világbajnok a következő körben már külső íven próbálkozott – hiába. Majd elkövetett egy kisebb hibát is, ami miatt újabb köröknek kellett eltelniük a következő támadásáig. Miután a 17. körben sem járt sikerrel („Megint bemozdult féktávon” – panaszkodott), a Ferrari úgy döntött, megpróbálja az elévágást. Vettel a 18., Verstappen a 19. körének végén hajtott ki lágy gumiért, és mivel a Red Bullnál hiba csúszott a gépezetbe, Vettel sikeresen megelőzte ellenfelét a boxban.
 
Verstappen a Mercedesnek tette a legnagyobb szolgálatot. Vettel a csata során 20 másodpercre leszakadt Hamiltontól, így gyakorlatilag kiszállt az első két helyért folyó harcból. Új ellenfele a lágy gumin rajtoló, s ezzel a kiállását eltoló Bottas lett, akitől 16 másodpercre volt visszatérése után.
 
Az első két helyezett közül Räikkönen a 24., Hamilton a 25. körben kapott friss lágy abroncsokat. A brit éppen csak Bottas elé tért vissza a pályára, aki egy visszafogott próbálkozás után végül futni hagyta őt. A csapat viszont figyelmeztette bajnokát, ha nem húz el a Vettellel versenyző márkatárstól, kénytelenek lesznek mögé rendelni őt. Az üzenet hatásos volt: Hamilton leggyorsabb körrel felelt rá, és 3,7 másodperces előnyt épített ki.
 
Bottas kerékcseréjére a 32. körben került sor. A Mercedes villámgyorsan végzett, így könnyedén tért vissza Vettel mögé, a 4. helyre. Szuperlágy abroncsa innentől előnyt jelentett számára, s meg is kezdte rajta a fölzárkózást Vettelre.
 
Hátrébb a másik felzárkózó is sikeresnek bizonyult. Ricciardo Alonso mögött ugyan rostokolt 3 kört, Strollt, Grosjeant már könnyen, Massát második nekifutásra sikerült lehagynia, és a 18. körben már a pontszerző, 10. helyen állt. Mivel szuperlágy gumija jól bírta, kiállását egészen a 32. köre végéig halogatták.
 
Ezt követően közvetlenül a két Force India mögé került, akiket két kör alatt le is tudott, majd következett Kevin Magnussen, és az ausztrál máris a 7. helyen állt, 11 másodpercre a 6. Nico Hülkenbergtől.
 
Hamilton az élen 12 másodperces előnnyel haladt már, és annak ellenére sem fenyegette őt veszély, hogy hólyagosodó abroncsaival nem volt teljesen elégedett. Valódi harc a 3. helyért folyt. Bottas eleinte 1 másodperccel is gyorsabb körökre volt képes Vettelnél, ám fölzárkózásának üteme egyre lassult. Először a 42. körben került 1 másodpercen belülre a Ferrarihoz, amely egyre védtelenebbnek tűnt vele szemben.
 
Bottas a 42. körben a Stowe külső ívén támadta meg Vettelt, aki ugyanúgy a bukótérbe szorította őt, mint a futam elején Verstappent. A következő kanyarnál füstölős fékezéssel még sikerült visszatartania ellenfelét. Ez csak az elkerülhetetlen elodázásának bizonyult. Bottas a 43. körben sokkal jobban jött ki a Chapel-ből, így már a Hangar-egyenesben, a DRS segítségével ki tudta kerülni a Ferrarit. „Minimális beszéd!” – mondta az őt dicsérő mérnökének, miközben máris célba vette a tőle 8 másodpercre lévő Räikkönent!
 
Vettel tempója a csata után visszaesett, gumigondokkal küzdött. A tőle 9 másodpercre lévő Verstappennek a fülére is szóltak, ne adja még fel a német üldözését. A helyzete aztán aggasztóból tragikusba fordult. Két körrel a leintés előtt előbb Räikkönen, aztán az utolsó körben Vettel bal első gumija is rongyossá kopott, annak felülete levált. Mindkettejüknek kereket kellett cserélnie. A második hely ezzel Bottas ölébe hullt, Räikkönen még meg tudta menteni a 3. helyet, Vettel viszont 7.-nek esett vissza.
 
Hamilton könnyed sétakocsikázással szerezte meg pályafutása 57. futamgyőzelmét, az 5.-et hazai közönsége előtt. 2014 óta nem győzték le őt Silverstone-ban. Bónuszként bajnoki hátrányát 1 pontra csökkentette, s ezzel gyakorlatilag úgy érkeznek meg a Hungaroringre, hogy újraindul a bajnokság.
 
A 4-5. helyen a két Red Bull csapott célba, Nico Hülkenberg pazar 6. helyet szerzett a Renault-nak, a két Force india megint kettős pontszerzést ünnepelt (ezúttal Esteban Ocon volt a jobb), míg az utolsó pont Felipe Massáé lett.
 
A McLaren nem tudta kihasználni jó formáját, és pont nélkül távozott Silverstone-ból. Fernando Alonso a futam közepén állt ki műszaki hiba miatt.
 
A Forma–1-es sorozat következő állomása a Magyar Nagydíj lesz!
 
A Brit Nagydíj végeredménye:
1. Lewis Hamilton Mercedes ó p ,
2. Valtteri Bottas Mercedes +14,063
3. Kimi Räikkönen Ferrari +36,570
4. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer +52,125
5. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer +1 p 05,955
6. Nico Hülkenberg Renault +1 p 08,109
7. Sebastian Vettel Ferrari +1 p 33,989
8. Esteban Ocon Force India-Mercedes +1 kör
9. Sergio Pérez Force India-Mercedes +1 kör
10. Felipe Massa Williams-Mercedes +1 kör
11. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda +1 kör
12. Kevin Magnussen Haas-Ferrari +1 kör
13. Romain Grosjean Haas-Ferrari +1 kör
14. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari +1 kör
15. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault +1 kör
16. Lance Stroll Williams-Mercedes +1 kör
17. Pascal Wehrlein Sauber-Ferrari +1 kör
18. Fernando Alonso McLaren-Honda kiesett
19. Carlos Sainz Toro Rosso-Renault kiesett
20. Jolyon Palmer Renault nem indult

A Ferrari 120 milliót ajánl Vettelnek – sajtóhír

2017.07.16. 13:26
Címkék: hírek
Francia sajtóhírek szerint a Ferrari elnöke, Sergio Marchionne meglehetősen vonzó ajánlatot tett Sebastian Vettelnek, aki a következő három évben összesen 120 millió eurót kereshetne, ha meghosszabbítja idén lejáró versenyzői szerződését.
 
Az olasz üzletember Ausztriában már egyértelművé tette, a Ferrari meg akarja tartani a német pilótát, aki tehát saját maga dönthet jövőjéről. Noha sokan meglepődnének, ha végül csapatot váltana, Vettel egyelőre nem tett bejelentést a folytatásról, a nemzetközi sajtóban pedig időként felmerül, a Mercedes is érdeklődik a négyszeres bajnok iránt.
 
A vörösök eközben minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy magukhoz láncolják pilótájukat, akinek az elnök a francia Auto-Hebdo információi szerint 120 millió eurót ajánlott a következő három szezonra. A 2018-as szezonnal kapcsolatos tárgyalások során Vettel állítólag a jelenlegi csapattárs, Kimi Räikkönen megtartásáért is lobbizik, az elmúlt években ugyanis remekül együtt tudott működni a finnel, akivel személyesen is jó kapcsolatot ápol.
 
Ami őt illeti, a hétvége kezdetén kijelentette, jövőjéről a Ferrari dönt majd, kijelentéséből pedig arra következtethetünk, továbbra sem szeretné szögre akasztani a bukósisakot. Marchionne állítólag már ajánlatot is tett a finnek, aki egyéves, 5 millió eurós szerződést kaphat, ha elfogadja azt. Erre állítólag még várni kell, hiszen Räikkönen nem írta alá a papírt.
 
A vörösök most azon dolgoznak, hogy az Olasz Nagydíjig megállapodjanak versenyzőikkel, ahol hivatalosan is be szeretnék jelenteni 2018-as felállásukat, ami tehát könnyen változatlan maradhat, annak ellenére, hogy az elmúlt hetekben, hónapokban több pilótát (a legtöbbször a Red Bull versenyzőit, vagyis Daniel Ricciardót és Max Verstppent) is szóba hoztak az istállóval, pontosabban Räikkönen helyével.
 

A forgalomba küldték Vettelt, de ezzel csak Räikkönen nyert

2017.07.16. 13:23
Címkék: hírek
Hibázott a csapata, de Sebastian Vettel nem érzi úgy, hogy ezen úszott volna el az esélye az első rajtkockára Silverstone-ban.
 
Elsőre csak 0,2 volt közöttük, a végén több mint 0,7 másodperc. Hiába az új motor és a péntek óta elért előrelépés, Sebastian Vettelnek esélye sem volt megszerezni a silverstone-i pole-t a nagy fölénnyel nyerő Lewis Hamiltonnal szemben. Ráadásul még csapattársától, Kimi Räikkönentől is vereséget szenvedett, így csak a második sor jut neki vasárnap.
 
A négyszeres világbajnok már körének teljesítése után elégedetlenül kérte számon csapatán, hogy forgalomba küldték őt, ám utólag belátta, másképp sem lett volna esélyük legyőzni a Mercedest. „Nem, az általa elért idő nagyon jó volt. Az előtte futott körét túl tudtuk volna szárnyalni, de a végén a különbség nagyobb lett. Szerintem ma kisajátította a pole-t” – ismerte el a bajnoki éllovas.
 
Ami a forgalmat illeti, elmondta: „Ez a kivezető körömön történt, sz** helyen voltam, teljesen sz** helyen. Túl közel kerültem az előttem haladó autókhoz. Az utolsó köröm emiatt nem volt elég jó, főleg az első szektorban vesztettem, mivel a gumikat nem sikerült megfelelő állapotba hoznom. Sokkal jobb is lehetett volna a kivezető köröm, de forgalomba kerültem, három-négy autó is volt előttem. De mindegy, ez így is egy jó eredmény.”
 
Bevallotta, azok után, hogy a pénteki edzésekhez képest szombat délelőttre sokat javult az autója, úgy gondolta, ennél sokkal szorosabb lesz a pole-ért folyó küzdelem. „A legfontosabb, hogy az autó jó, fejlődtünk tegnaphoz képest, és vasárnap még jobbak lehetünk. Vasárnaponként mindig közelebb vagyunk hozzájuk.”
 
„A versenyen szeretnék nyomást gyakorolni Lewisra. Még ha nem is lett most meg a pole, a napunk jó volt, hiszen mindketten a legjobb háromba kerültünk. A szezon első felében már bebizonyosodott, hogy a versenytempónk jó. De azt el kell ismerni, hogy a Mercedes ezen a hétvégén végig jó benyomást keltett” – fogalmazott a bajnokságban 20 pont előnnyel vezető Vettel.

Brit Nagydíj, időmérő nyilatkozat

2017.07.15. 16:55
Címkék: hírek

Sebastian Vettel (Ferrari – 3. rajthely):

„Délelőtt egészen jó volt az autónk. Tegnap még nem voltunk vele túlságosan elégedettek, de ma reggel már jól mentünk. Sajnos a Q3-as köröm nem sikerült túl jól. Hihetetlen élmény ezekkel az autókkal végigmenni a pályán, és még nem is tudjuk, pontosan mennyire jók. Elképesztő, mennyire jól tapad az autó.”

 
© 2013-2017 VETTEL.GPORTAL.HU - JB17
MAGYARORSZÁG LEGFORGALMASSABB SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Íratkozz fel hírlevelünkre, ha minden versenyhétvége előtt szeretnél értesítést kapni, hogy le ne maradj a Forma1 futamairólMi szóltunk!

FELÍRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE, NEM AKAROK LEMARADNI!

Image and video hosting by TinyPic

Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint  aki vagyok.  Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Asztrológiai tanácsadás - BECSÜLET KASSZÁS alapon már Skype-on is! INGYENES OKTATÁS az ASZTRO-suliban!    *****    A csillagjövõ asztrológia,nagyon sok olvasmányt,ezoterikus,témákat,szoftvereket és óriási nyári akciókat ajánl, NEKED!    *****    Egy blog rólam, velem, mert szeretek ide írni. Ðzsí. *** Augusztus 25-én PlayDay, azaz játéknap sok-sok nyereménnyel! :)    *****    Tudod hol van és mit jelent a horoszkópodban a Felszálló holdcsomópont? A Chiron? A Lilith? Én megmondom.Látogass meg!    *****    Gyere és nézd meg a lovas és állatos blogom.Különbözõ érdekes történetekkel és sok friss blogbejegyzéssel.Jó nézelõdést!    *****    Ünnepi minijáték vár rád! Kattanj rá, küldd be a megoldást, és NYERJ! =)    *****    Az ASZTRO-suli mindenkit Szeretettel vár. Tanuld meg az asztrológiát a saját horoszkópod elemzésével -TELJESEN INGYEN!    *****    A csillagjövõ asztrológia portálon akció! Születési horoszkóp + 3 év elõrejelzés + Párkapcsolati elemzés 2000 Ft. katt!    *****    Szereted a humort, jó zenéket? Szeretnél ilyen mûsorban részt venni? Keress oldalamon!    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok