SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2017.

Hivatalos: Massa visszatér, Bottas a Mercedesnél folytatja!

2017.01.16. 17:36
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

A Williams hétfő délután hivatalosan is bejelentette, Felipe Massa visszatér a csapathoz, miután aláírt egy új, egyéves szerződést a vezetőséggel. Ezzel az is biztossá vált, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja pályafutását.
 
Massa 2016 szeptemberében jelentette be, hogy befejezi F1-es pályafutását, hazai versenyén pedig felejthetetlen búcsúban részesítették, az élet azonban úgy hozta, hogy a brazilé lett minden idők talán legrövidebb visszavonulása, a Williams ugyanis néhány hónappal később új szerződést ajánlott neki, miután a Mercedes finn versenyzőjükkel kívánja pótolni Nico Rosberget.
 
A brit csapat mindenképpen szeretett volna egy tapasztalt pilótát, Lance Stroll ugyanis élete első F1-es szezonjára készül, az ideihez hasonló szabályváltozásokkor pedig mindennél jobban jön az évek alatt gyűjtött rutin. Bár először kételkedtek abban, hogy Massa elfogadja ajánlatukat, a brazil végül rábólintott az egyezségre, és örömmel vágott bele az új kihívásba. „Nagyon boldog vagyok, hogy a Williamstől lehetőséget kaptam a visszatérésre” – idézte szavait a csapat közleménye.
 
„Mindig is az volt a terv, hogy versenyezzek valahol 2017-ben, a Williams pedig nagyon közel áll a szívemhez. Minden törekvésüket tisztelem. Valtteri a téli eseményeknek köszönhetően komoly lehetőséget kapott! Minden jót kívánok neki a Mercedesnél” – folytatta a korábbi ezüstérmes, aki ezzel jóformán hivatalosan is bejelentette Bottas csapatváltását. „Felajánlották, hogy segítsem a Williamst a 2017-es évben, és úgy éreztem, ez a helyes dolog. Nem veszítettem el a versenyzés iránti lelkesedésem, és rendkívül motiváltan térek vissza, hogy vezethessem az FW40-est” – tette hozzá.
 
„Örülök, hogy Felipe beleegyezett a 2017-es visszatérésbe” – nyilatkozta Claire Williams helyettes csapatvezető, majd ő is megerősítette, a finn a Mercedeshez igazol. „Valtteri különleges lehetőséget kapott a konstruktőri világbajnoktól, és mi keményen dolgoztunk azért, hogy egyezség szülessen a Mercedesszel, s ezáltal megadhassuk Valtterinek ezt a fantasztikus esélyt. Mindig is szeretett tagja volt a Williams-családnak, és már nagyon várjuk, hogy újra együtt dolgozhassunk vele!”
 
„Felipe mindig is úgy tervezte, hogy valahol versenyez 2017-ben, mivel nem vesztette el a versenyszellemét, és számunkra pedig fontos volt, hogy megfelelő utódot találjunk Valtteri helyére. Visszatérése stabilitást kölcsönöz a csapatnak, tapasztalata és tehetsége pedig előrébb visz minket. Nagy kincs számunkra. Valtteri 2010 óta a Williams-család tagja, és ez idő alatt 9 dobogós helyezésével megmutatta, mekkora tehetség. Szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak neki a csapat nevében, és sikeres szezont kívánjak neki a Mercedesszel!” – zárta gondolatát.
 

2016 legjobb rádiós üzenetei

2017.01.11. 19:26
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Örömmámor, düh, csalódottság és néhány pimasz megjegyzés – a Forma–1 hivatalos oldala összeszedte az év „legjobb rádiós üzeneteit”. Listájukon szóhoz jut a lázadó Hamilton, az ingerült Vettel és a szingapúri szörnnyel farkasszemet néző Verstappen is.
 
10. Abu-dzabi Nagydíj – Lewis Hamilton 
 
„Lewis, itt Paddy. Gyorsítanod kell, hogy megnyerjük a versenyt. Ez egy utasítás!” – „Paddy, uh. Valójában vezetem a versenyt, és kényelmes a helyzet. El fogom veszíteni a világbajnoki címet, szóval nem izgat, megnyerem-e, vagy elbukom ezt a futamot.”
 
A bajnoki döntő csúcspontján a Mercedes is kérdőre vonta Hamilton taktikáját (lassította a mezőnyt, hogy a riválisok támadhassák Rosberget), őt azonban abban a pillanatban ez sem hatotta meg…
 
9. Spanyol Nagydíj – Sebastian Vettel 
 
„B*** meg! Ha nem tudom elkerülni, akkor egyenesen belerohant volna az autómba. Most komolyan, mit csinálunk, versenyzünk vagy pingpongozunk?” 
 
Győzelmekre vágyott, Vettel éve azonban a dühös üzenetek miatt maradt emlékezetes. Barcelonában Ricciardo manővere (az első kanyarban próbált beszúrni mellé) húzta fel.
 
8. Monacói Nagydíj – Daniel Ricciardo (időmérő) 
 
„Húúúúúú! Igen! Igen! Köszönöm srácok. Gyerünk! Az én időm. Az én kiba***ott időm!” 
 
Ricciardo örömmámorban úszott a pole pozíció megszerzése után, másnap viszont ő volt a legcsalódottabb ember a hercegségben, hiszen egy apró baki miatt maradt le a győzelemről.
 
7. Japán Nagydíj – Nico Hülkenberg 
 
„Viszlát később!”
 
Egy rövid, ám ütős megjegyzés is elég volt ahhoz, hogy egy pilóta felkerüljön a listára! Miután megelőzte Valtteri Bottast, a német „illedelmesen el is köszönt” tőle.
 
6. Ausztrál Nagydíj – Romain Grosjean
 
„Kockás zászló Romain, kockás zászló. Fantasztikus volt, haver!” – „Srácok, figyeljetek. Ez egy győzelem volt számunkra! Ez egy győzelem! Hihetetlen. Nem is tudom, hol értünk célba… Hihetetlen!”
 
Biztos, hogy erre a Haas sem számított, Grosjean révén azonban (aki hatodikként ért célba) első nekifutásra bekerült a pontszerzők közé. A francia ezt valóságos eksztázisban ünnepelte!
 
5. Szingapúri Nagydíj – Max Verstappen 
 
„Hűha! Itt egy óriási gyík a pályán… igen, nem viccelek. A hármas kanyar kijáratánál” – „Szemtől szemben Godzillával, haver.”
 
Ha nem is a futam és az eredmény miatt, Verstappen számára emlékezetes marad a szingapúri hétvége, az egyik szabadedzésen ugyanis „összefutott” egy varánusszal, aki néhány perc erejéig ellopta a show-t a versenyzők elől.
 
4. Mexikói Nagydíj – Sebastian Vettel
 
„El kéne engednie. El kéne engednie!” – „Vettük. Nyugalom.” – „Mozgás! Mozgás a **** szerelmére; Ő egy ******! Ez ő; Úgy értem, én vagyok az egyetlen. Vagy ti nem láttátok, amit én láttam? Odalök engem Ricciardo elé *****!”
 
Talán a legemlékezetesebb – és minden bizonnyal a legkomolyabb utóélettel bíró – üzenet a 10-es listáról. Vettel a verseny végén elégelte meg Verstappen védekezését, dühében pedig a holland mellett az FIA versenyigazgatóját is melegebb éghajlatra küldte.
 
3. Maláj Nagydíj – Lewis Hamilton 
 
„Ó, ne. Neeee!” 
 
Itt szakadt el az utolsó szalmaszál? Hamilton vezető pozícióból esett ki a Maláj Nagydíjon (egy motorhiba miatt), komoly előnyhöz juttatva ezzel Rosberget. Biztos, hogy elkeseredett üzenetét sok összefoglalóban halljuk még…
 
2. Orosz Nagydíj – Sebastian Vettel 
 
„Ki a ***? Ó, kiestem! Ütköztem! Valaki nekiment az autó kib***ott hátuljának a kettes kanyarban, aztán valaki nekiment az autó kiba***ott hátuljának a hármasban. A ***ba már! Őszintén, mi a s***t csinálunk itt?”
 
Két ütés hátulról és egy a faltól, nem csoda, hogy Vettel az Orosz Nagydíj rajtja után is indulatosan rádiózott. És ez még azelőtt történt, mielőtt megtudta, hogy Danyiil Kvjat ütközött neki, akit már a Kínai Nagydíj alatt (és után) is bírált.
 
1. Abu-dzabi Nagydíj – Nico Rosberg 
 
„Fantasztikus volt, annyira büszke vagyok rád!” – „Megcsináltuk, megcsináltuuuuk!”
 
Hosszú évek kemény munkájával Rosberg végre felért a csúcsra. A sorsdöntő futam után felesége, Vivian is odafért a rádióhoz, hogy gratuláljon az ő bajnokának – ekkor még nem is sejtettük, hogy utolsó F1-es versenye után…
 

2016-os F1-es szezon legjobb rajtjai

2017.01.08. 13:24
Címkék: video

Két pálya már közölte: Nem akarnak Brit Nagydíjat rendezni

2017.01.08. 13:21
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Bernie Ecclestone biztos abban, hogy bár Silverstone maradását veszély fenyegeti, a Brit Nagydíjat nem. Mégis bizonytalan, hol fogják megrendezni a szigetország történelmi múltú versenyét, ha a jelenlegi házigazda tervei szerint 2020-tól kiszáll szerződéséből.
 
Cikkünkben négy pályát említettünk, amely szóba jöhet: az Egyesült Királyságban a Donington Park, Brands Hatch és a Rockingham Speedway rendelkeznek az FIA kettes szintű besorolásával, amely átalakításokkal egyes szintre növelhető – ez szükséges az F1-es versenyrendezéshez.
 
A Guardian lap beszámolója szerint azonban Donington és Rockingham vezetősége már le is szögezte: nem áll szándékukban versenybe szállni a Brit Nagydíj megrendezéséért. Brands Hatch, amely Jonathan Palmerhez (az F1-es Jolyon apja) köthető, egyelőre nem kommentált, ám ennek a pályának lenne a legtöbb átalakításra szüksége. A negyedik aszfaltcsík a Circuit of Wales, amely afféle szellempálya: időről időre előkerül a hírekben, pedig az építkezés, melyet tavaly kellett volna befejezni, még el sem kezdődött.
 

Iratkozz fel hírlevelünkre!

2017.01.07. 09:08

Image and video hosting by TinyPic
Íratkozz fel hírlevelünkre, ha minden versenyhétvége előtt szeretnél értesítést kapni e-mail-es elérhetőségedrehogy ne maradj le a Forma1 futamairólMi szóltunk!

FELÍRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE, NEM AKAROK LEMARADNI!

Boldog születésnapot Lewis!

2017.01.07. 08:47
Címkék: egyéb

Ma van Lewis Hamilton, a mercedes pilótájának a születésnapja! Boldog születésnapot kívánunk neki!

Image and video hosting by TinyPic

Ecclestone: Nem Vettel tehet a sikertelenségről

2017.01.05. 16:52
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Sebastian Vettel védelmére kelt a Forma-1 kereskedelmi jogait igazgató Bernie Ecclestone, aki szerint egyáltalán nem a német hibája, hogy 2016-ban nem tudott jó eredményeket elérni.
 
A Ferrari nagy reményekkel vágott neki az elmúlt szezonnak, és bár jól indult az év, az olasz istálló később folyamatosan lemaradt riválisaitól, és végül nyeretlenül a konstruktőri tabella 3. helyén zárt.
 
Vettel az évad során szemmel láthatóan egyre frusztráltabbá vált, Ecclestone szerint azonban teljesen érthető mindez.
 
„Nem az ő hibája, hogy nem nyer” – mondta az üzletember a Sport Bildnek nyilatkozva. „A csapat és az autó tehet róla.”
 
„A Ferrari visszacsöppent a Schumacher és Todt előtti időkbe. Túl sok olasz dolgozik ott. Nem Olaszország ellen szólok, de egyszerűen nincs benne a DNS-ükben az, hogy sikeresen működtessenek egy csapatot. A Ferrarinak vérfrissítésre van szüksége.”
 
Ecclestone kifejtette, nem lát sok esélyt arra, hogy Vettel az idei szezon végén távozik a maranellói istállótól, és 2018-ban a Mercedeshez szerződik.
 
„Sebastian missziója a Ferrari – tudom, hogy előbb ott akar sikeres lenni.”
 
A 86 esztendős üzletember mindazonáltal hozzátette, véleménye szerint a Mercedest idén sem tudja majd legyőzni senki.
 
„Nem hinném… Az ő motorjuk lesz a legjobb, ez pedig nagy előnyt jelent számukra. Csak új motorszabályokkal lehetne kiegyenlíteni az erőviszonyokat, úgyhogy mihamarabb szükség lenne erre.”
 

„Jól gondold meg, Seb!” – Alesi figyelmeztette Vettelt

2017.01.04. 17:43
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Körültekintőbbnek kell lennie Sebastian Vettelnek, ha megnyomja a rádió gombját – véli a Ferrari korábbi kedvence, Jean Alesi, akinek még ma is mindene a Scuderia.
 
1991 és 1995 között versenyzett a Ferrarinál, s velük aratta pályafutása egyetlen futamgyőzelmét. A szíve vitte oda. Jean Alesi akkoriban fiatal és pimasz üstökösként a később domináló Williamstől is kapott ajánlatot, ám ő olasz gyökerei, a márka iránti szeretete miatt mégis Maranellót választotta otthonának. És még ma is az otthona, hiszen a náluk eltöltött évek alatt olyannyira a szívükbe zárták őt a szurkolók, hogy még most is nagy kedvencüknek számít.
 
Ahogy Alesinek is még mindig szívügye a Ferrari. Olyannyira, hogy a La Gazzetta dello Sportnak adott interjúban most még a vörösök sztárját, Sebastian Vettelt is arra figyelmeztette, tartsa becsben a Scuderia hagyományait, nagyságát. „Vettel négy világbajnoki címet nyert, ezért a legnagyobb szerénységgel megengedem magamnak, hogy azt üzenjem neki: a Ferrari több puszta Forma–1-es autónál. A Ferrari maga a versenyzés történelme. A Ferrari egy egész országot tud maga mögött. Erre is gondolnia kell, amikor beleszól a rádióba, és amikor a tifosival való viszonyáról van szó” – fogalmazott a francia.
 
Ezzel elsősorban a 2016-os Vettel-bírálatok alapját képező rádiós kirohanásokra célzott, melyek megmutatták, a német az előző szezonban korántsem érezte olyan otthonosan magát csapatánál, mint egy évvel korábban, amikor még meglepetésre három győzelmet aratott, s a konstruktőri második helyre vezette az olaszokat.
 
Alesi kiemelte, ő ugyanolyan Vettelt szeretne látni, amilyet első maranellói évében. „Kicsapongások és idegesség nélkülit, amilyen a szezon végén is volt” – fogalmazott.
 
A korábbi versenyzőnek meggyőződése, szeretett csapata talpra tud állni 2017-ben. „Nálunk otthon a Ferrari a minden. Fájt, hogy 2016-ban egyetlen futamot sem nyertek. Nem akarom senki nyakába varrni a felelősséget, de a technikai igazgatójuk családi tragédiája egyértelműen nehéz helyzetbe hozta a csapatot. Az ausztráliai előadást látva teljesen másfajta szezont vártam a Ferraritól. De abban biztos vagyok, hogy 2017 másképpen alakul majd” – fogalmazott.
 

Több mint 1000 lóerős motort épít a Ferrari 2017-re?

2017.01.03. 15:57
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Idén átlépi az 1000 lóerős álomhatárt a Ferrari turbómotorja, melyet alaposan átterveznek az olaszok.
 
Arról már korábban is lehetett hallani, hogy a Scuderia annak ellenére komoly változtatásokat hajt végre a 2017-es motorján, hogy ezen a területen kerültek talán legközelebb a Mercedeshez. Az Olaszországból érkező hírek szerint a maranellói mérnökök áttervezték a 2016-ban használt égésteret, az energia-visszanyerő rendszer, valamint az elektronika továbbfejlesztésével pedig az ERS és a turbó működését is hatékonyabbá teszik.
 
A La Gazzetta dello Sport is beszámolt arról, hogy a MAHLE beszállítóval közösen egy többszöri befecskendezéses technológián dolgoznak, s ezek együttesen azt eredményezik majd, hogy az új hajtóegység már 1000 lóerőnél is nagyobb teljesítmény leadására lesz képes a versenypályán. Ilyen magasságokban F1-es motor csak az első turbókorszakban, az 1980-as években járt.
 
Mindez persze nem lenne hatalmas meglepetés, hiszen a Mercedes motorrészlegének vezetője, Andy Cowell már a múlt év elején előrebocsátotta, az új motorokkal hamarosan átléphető az 1000 lóerős határ. Becslések szerint a Mercedesnek már a 2016-os erőforrása is 970-980 lóerős volt, s az időmérős módban feltételezések szerint időszakosan már elérte az 1000 lóerőt is. A módosító pontok rendszerének idei eltörlése teret nyithat az eddiginél is nagyobb mértékű fejlődés előtt, így Cowell jóslata nagyon is reálisnak tűnik.
 
A Ferrari a teljesítmény terén a Mercedes és a Red Bull becslései szerint már az előző szezonban nagyon közel került a csillagosok motorjához, az elmúlt év tanulsága viszont az, hogy a vörösöknek nemcsak a lóerők számát kell figyelniük, mindenekelőtt erőforrásuk megbízhatóságán kell javítaniuk. Az év első felében tapasztalt turbóproblémák miatt elemzők szerint 2016-ban távolról sem tudtak mindent kihozni motorjukból.
 
A Ferrari február 24-én mutatja be új autóját olaszországi bázisán.
 

Csak Bahreinben tudjuk meg, milyenek az új gumik?

2017.01.02. 18:41
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Hiába próbálgatták 24 napig a 2017-es gumik prototípusait, a Pirelliben még vannak kérdések az abroncsokkal kapcsolatban, hiszen a hibridautókkal nehéz volt pontos adatokat gyűjteni. Ráadásul továbbra sincsenek kibékülve azzal, hogy a teszteket a „hideg Spanyolországban” rendezik…
 
Idén nemcsak az autók, a gumik is alaposan megváltoznak (az elsők és a hátsók is jóval szélesebbek lesznek), éppen ezért a sportág irányítói engedélyezték, hogy a Pirelli a megszokottnál intenzívebb évközi tesztprogramot hajtson végre. Sportigazgatójuk szerint egyértelmű, hogy nagy szükség volt ezekre a gyakorlásokra, hiszen ekkora változtatásokat nekik még nem kellett végrehajtaniuk.
 
„Komoly módosításról van szó, komoly, szemmel látható módosításról” – nyilatkozta Paul Hembery a GP Update-nek. „Mindenki látja, hogy gumiabroncsokat készítünk, melyek feketék és kerekek, viszont sokat változtatunk, ezt viszont nem vették észre. Legalábbis eddig. Ez az első alkalom, hogy a különbség drámai és egyben látható is. Amikor a gumik felkerülnek az autókra, a szurkolók nagyon elégedettek lesznek az új generációs gépek kinézetével” – tette hozzá.
 
Az első vélemények egyébként valóban pozitívak voltak a szélesebb abroncsokról, melyek 24 évközi tesztnapon kerültek bevetésre. Noha az olaszok örülnek, hogy ilyen sok lehetőséget kaptak, és három csapat hibridautót is épített nekik, továbbra is úgy érzik, ezekkel nem tudtak tökéletesen felkészülni. „Fantasztikus, hogy tesztelhettünk az átmeneti gépekkel, de ezek legalább 20 százalékkal kevesebb leszorítóerőt termelnek, mint a véglegesek” – panaszolta Hembery.
 
„Az a legnagyobb gond, hogy nem tesztelhettünk igazi 2017-es autóval. Köszönettel tartozunk a három segítő csapatnak (a Mercedes, a Red Bull és a Ferrari), amiért elkészítették a hibridautókat és elköltöttek egy csomó pénzt. Ezek nélkül nem változtathattunk volna, de ami az összehasonlító munkát illeti… amikor az ember készít egy modellt, akkor idővel a pályán is ellenőriznie kell az adatokat, és most ezt nem igazán tehettük meg. Biztos, hogy a jó irányba haladunk. Láttuk, kisebb a kopás és a hőérzékenység” – magyarázta.
 
„De vajon túl konzervatívak leszünk? Teljesítjük a céljainkat? Rengeteg változó van, és sok dolgot csak akkor értünk majd meg, ha kimegyünk a pályára és versenyzünk. 2017 más lesz, mert az igazi autókkal tesztelhetünk majd. 25 napig készülhetünk 2018-ra a most használt autókkal, és nekünk pont erre van szükségünk” – folytatta bizakodva.
 
Miközben az évközi tesztekkel kapcsolatban pozitívak az érzései, Hembery továbbra sem örül annak, hogy a mezőny nem egy közel-keleti országban tesztel a szezon előtt, ahol „sokkal relevánsabb” adatokat gyűjthetnének, mint Spanyolországban, ott ugyanis februárban még túl hideg lesz. „Mi jeleztük, hogy szívesebben mennénk Bahreinbe. Ezt tettük, amikor bevezettük a hibriderőforrásokat, és akkor sokkal tisztábban láttuk, hol tartunk az új szezon előtt. Most viszont csak Bahreinben derül ki, hol állunk. Kínában gond lehet a szemcsésedéssel, mert a hosszú egyenesben lehűlnek a gumik. Várjuk meg a bahreini futamot, és az ottani tesztet, ahol jobban tesztelhetjük a gumikat” – mondta.
 

Mit várhatunk a Ferrari 2017-es autójától?

2017.01.02. 18:41
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Ötletekkel, változtatásokkal igyekszik bizonyítani az elnök koncepciójának helyességét 2017-ben a Ferrari. Pletykák a vörösök új versenyautójáról.
 
Egy jobb szezon a Ferrari kívánsága 2017-re. Az előző évet nyeretlenül, a konstruktőri harmadik helyre visszacsúszva záró olaszok komoly átalakuláson mentek keresztül a mögöttünk hagyott hónapokban. A nyáron távozott James Allison technikai igazgató és Dirk de Beer, az aerodinamikai részleg vezetője, s ezzel egy időben Sergio Marchionne új filozófiát igyekezett meghonosítani Maranellóban.
 
A sokat emlegetett horizontális struktúrát, a „vezér nélküliség” rendszerét most az új technikai igazgatónak, Mattia Binottónak kellene sikerre vinnie, aki a nyári szünet előtt 14 munkacsoportot állított fel a gyárban, s aki az eddigiekhez képest nagyobb szabadságot kíván biztosítani az Allison által még szigorúbban irányított (vagy adott esetben háttérbe szorított) szakembereknek.
 
Az olaszok állították, 2017-es projektjük nem szenvedett hátrányt az átrendeződés miatt, az olasz Motorsport munkatársa, Franco Nugnes pedig úgy tudja, új versenygépük el is készül a kijelölt határidőre. A csapat február 24-én tervezi bemutatni az egyelőre ismeretlen nevű autóját, amelyet aznap a gyáruk mellett fekvő Fiorano-versenypályán egy filmes nap keretén belül be is járatnak.
 
Nugnes pár információt is tud már az új gépről. Úgy értesült, van rá esély, hogy 2016-tal ellentétben ezúttal a versenygép festésében nem kap olyan hangsúlyos szerepet a fehér szín. A múlt évi bemutató előtt többen megjegyezték, az utoljára az 1990-es évek elején használt festés már korábban sem hozott szerencsét, és miután 2016 sem számított sikeres bajnokságnak, nem kizárt, hogy már az autó külsejével is jelezni akarják, új korszakot kezdenének.
 
Elejére | Újabbak | Régebbiek | Végére |
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 
Sebastian Vettel

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. (30 éves) Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg a Scuderia Ferrari olasz csapat tagja. Sebastian autóversenyzés mellett boldog családapa, két gyermekének a neve: Emily és Matilda.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live

 
Forma 1

A 2017-es szezonnak vége! Világbajnok: Lewis Hamilton; Sebastian Vettel 2.

+2017 Tabella

 
eseménynaptár

- 2018. Február 26- Március 1 Barcelona Teszt
2018.Március 6-9 Barcelona Teszt
2018.Május 15-16 Barcelona Teszt
2018.Július 31-Augusztus 1 Hungaroring Teszt

Image and video hosting by TinyPic

 
Naptár
2018. Január
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
<<   >>
 
Magyar Nagydíj

A 2018 Pirelli Magyar Nagydíj 2018-július 27-28-29.-én kerül megrendezésre, Mogyoródon. 2018-ban, a Magyar Nagydíjat követően szintén tesztelni fog a Hungaroringen a Forma 1 mezőnye.

+Link+Jegyvásárlás 

 
Linkek

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 
forever

Image and video hosting by TinyPic

 

 

lap tetejére

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Archívum
 
© 2013-2017 VETTEL.GPORTAL.HU - JB17
MAGYARORSZÁG LEGFORGALMASSABB SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

Image and video hosting by TinyPic

Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint  aki vagyok.  Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Elõre is köszönjük, hogy pár percet szánsz segítségre, adód 1%-a sokat jelent. Adj, azért hogy mi is segíthessünk.    *****    A FÉRJFOGÁS és a FÉRJMEGTARTÁS TITKAI, a SZERELEMRÕL MINDEN, a BOLDOG SZEXUÁLIS ÉLEThez vezetõ út: PSP    *****    PÁRKAPCSOLATI és SZEXUAL PARAPSZICHOLÓGIA: PSP alternatív spirituális tanácsadó képzés abszolút kezdõknek és haladóknak    *****    Hogyan kell a SZERELMET BEVONZANI ÉS MEGTARTANI? Mi a BOLDOG SZERELEM TITKA? A PSP-n megtudhatod!    *****    Minden amit TUDNI AKARSZ A SZERELEMRÕL ÉS A SZEXRÕL: PSP Párkapcsolati tanácsadó képzés * SZERELEM SZEXUALITÁS    *****    Magyarország egyetlen Olicity és legaktívabb Arrow rajongói oldala! Minden infó az aktuális 6. évadról és egyéb finomság    *****    Megjelent a The Sims 4 legújabb kiegészítõje, a Laundry Stuff Pack. Vajon megéri megvenni? Derítsd ki Te magad!    *****    Állatok - Könyvek - Zene - HobbiZoona Blog - Állatok - Könyvek - Zene - HobbiZoona Blog - Állatok - Könyvek - Zene -Katt    *****    Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk! KATT KATT KATT KATT    *****    Nem lehet saját lovad? Nevelj virtuálisan ITT! Nevelj, versenyezz, licitálj szebbnél szebb lovakra!    *****    -Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Naptár,Design!-    *****    The Resident - A kórházi drámasorozat január 21-én indul Matt Czuchry és Emily VanCamp fõszereplésével! Nézzetek be!    *****    Mindenféle kérdésedre õszinte választ kaphatsz a valódi Kérdõasztrológia segítségével.    *****    Részletes személyiség és sors analízis / születési horoszkóp / ajándék 3 év elõrejelzéssel. Most érdemes ide látogatni!!    *****    Ha diplomás asztrológust keresel, aki BECSÜLET KASSZÁS alapon ad tanácsot és INGYEN OKTAT, akkor keress bizalommal!    *****    A BIOTÉRKÉP AZ IGAZI KARMA! MEGMUTATJA PONTOSAN,MILYEN FELADATTAL SZÜLETTÉL.EGY PRÓBÁT MEGÉR. SOK SEGÍTSÉG MINDEN NAP!!!    *****    Megnyitott a madárvendéglõ! Gyertek vendégségbe ti is Mályvához és Pipitérhez! Irány a Mesetár!    *****    Megnyitottam cikkes, véleményes blogomat! Sok-sok érdekes bejegyzéssel várlak naponta, ne hagyd ki! - Alice    *****    Sztárokról és idolokról írok,ajánlókat hozok,tippeket és tageket osztok meg veletek!Nézz be egy blogkóros lány oldalára!    *****    Az igazi karma a horoszkópodban a Felszálló holdcsomópont,a Chiron,a Lilith (Fekete Hold),Rendeld meg most!Várlak, katt!