SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )

Barcelonai teszt - Összefoglaló a mai napról!

2016.02.22. 18:29
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Javában zajlik a teszt a barcelonai versenypályán – a csapatok megkezdték az ismerkedést 2016-os autóikkal.
 
 
Bemutató bemutatót követett kora reggel a barcelonai boxutcában. A 2016-os téli felkészülés első napja a szokásos gyors leleplezésekkel vette kezdetét: debütált az új Mercedes, a Force India, a Renault, de megtekinthettük élőben az új Haast, valamint az egyelőre sötétkék tesztfestéssel, minták és feliratok nélkül köröző Toro Rossót is.
 
Reggel 9 órakor váltottak zöldre a lámpák a boxutca végén, és stílszerűen a címvédő gurult ki először a pályára. Az első mért idő azonban nem Lewis Hamilton, hanem a Red Bullt kormányzó Daniel Ricciardo nevéhez fűződött, aki elsőre 1 perc 40,746 másodperc alatt ért körbe. Az osztrákok RB12-esét egyelőre elkerülték a technikai problémák – egyvalamiben azonban az elmúlt két évet idézte a gyakorlás kezdete: a legszorgosabb ismét a Mercedes volt, Hamilton egy óra alatt közel 20 körig jutott.
 
Mért időt egyelőre négyen autóztak: Ricciardo és Hamilton mellett a Toro Rossó-s Carlos Sainz és a williamses Valtteri Bottas iratkozott föl az eredményjelzőre. A többiek mindeközben főként installációs körökkel, rendszerellenőrzéssel töltötték az időt. A Ferrarinál Sebastian Vettel óriási mérőkeretekkel látogatott ki az aszfaltra, míg a McLaren-Honda egy kör után eltűnt a garázs mélyén – a szerelők máris szétszedték az autót.
 
Nem láttuk jelét a Saubernek, a Manornak és a Haasnak. Előbbi csapat csak tavalyi autóval köröz majd ezen a héten, a Manornak egyelőre csak orrkúpját tekinthettük meg, míg a Haasnál Günther Steiner csapatfőnök már jelezte, mivel bizonyos alkatrészeket várnak a délelőtt folyamán, csak később kezdik meg a körözést. Az óra utolsó perceiben Romain Grosjean aztán előmerészkedett a garázsból.
 
Az első óra végén a sorrend: 1. Bottas – 1:35,719; 2. Ricciardo – 1:38,188; 3. Hamilton – 1:41,154; 4. Sainz – 1:44,385 (élő időeredmények ezen a linken láthatók)

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

A barlceonai első tesztnap második órájában az általában csak a mezőny végén megbújó Manor is kért egy kicsit a reflektorfényből. A csapat előbb közzétette első hivatalos fotóját az új MRT05-ösről, majd az újonc Pascal Wehrleinnel a volánnál pályára is küldte azt. A Mercedes-motort és Williams-váltót használó kiscsapatnak két év óta ez az első új fejlesztésű versenygépe.
 
Ami a körözést illeti, a nem sokkal 10 óra után élre álló Valtteri Bottast fél 11 körül a Renault újonca, Jolyon Palmer váltotta a tabella élén: 1:35,395-ös idővel, amit aztán nem sokkal később 1:33,389-re javított. A Lotusból Renault-vá vedlett alakulat egyelőre a február elején bemutatott fekete tesztfestéssel, valamint a csapat által múlt év végére kifejlesztett orrkúppal tesztel, ám az Auto Motor und Sport információi szerint délutánra megérkezik majd a legújabb orrkúpjuk is. Az idők folyamatosan javultak: Carlos Sainz nem sokkal később Palmer elé ugrott tavalyi Ferrari-motor hajtotta Toro Rossójával, melynek Max Verstappen a leleplezést követően nem győzte dicsérni szűkre szabott oldalsó légbeömlőit. Aztán Lewis Hamilton kapcsolt magasabb fokozatban, s javította 1:27,0-ra a legjobb időt közepes keverékű gumikon. Mindez persze még korántsem tekinthető versenyképes tempónak: a múlt évben a Mercedes 1:22,792-es legjobb időt futott a katalán pályán, mely hétfő reggel ráadásul még kicsit nyirkos is volt, így a főként autójuk megbízhatóságára koncentráló csapatok nem kockáztattak túl sokat.
 
Nem sokkal 11 óra előtt aztán érkezett az addig csak próbaköröket futó, valamint a csapattal orrcseréket gyakorló Sebastian Vettel, és az élre kormányozta Ferrariját: 1:26,1-es idejét ő is a közepes Pirelliken teljesítette.
 
10 után futotta első körét a Haas-istálló – Romain Grosjean a rendszerellenőrzést követően azonnal a boxba hajtott. Továbbra is egy kör szerénykedik Jenson Button neve mellett; bejáratta az új Force Indiát a fiatal tartalékversenyző, Antonio Celis jr.; miközben a Saubernél Marcus Ericsson is először merészkedett elő a garázsból tavalyi gépével.
 
Az állás 11 órakor: 1. Vettel – 1:26,187; 2. Hamilton – 1:27,012;, 3. Sainz – 1:27,924; 4. Palmer – 1:33,389; 5. Bottas – 1:35,719; 6. Ricciardo – 1:37,610
 
Újra Lewis Hamilton áll az élen a barcelonai teszt nyitónapján, aki nem sokáig engedte, hogy Sebastian Vettel büszkélkedjen a legjobb eredménnyel.
 
Nem tartott sokáig Sebastian Vettel királysága a tabella élén. A barcelonai teszt nyitónapjának harmadik órájában Lewis Hamilton hamar tovább faragott az időkön, s a közepes keveréken 0,7 másodperccel múlta felül ferraris riválisa eredményét. 1:25,409-es ideje már megközelíti a 2015-ös tavalyi pole-időt (1:24,468) – jóllehet, azt teljesen más körülmények között futotta Nico Rosberg. A Mercedes egyébként továbbra is a legszorgosabb csapat a mezőnyben, a háromszoros világbajnok már közel 50 körnél tart. Az Auto Motor und Sport megtudta, a németeknek eltökélt szándékuk, hogy minden egyes tesztnapon 600-800 kilométert, azaz két, két és fél versenytávot teljesítsenek.
 
Egyelőre egyébként a Mercedes és a Ferrari mutatja a legmeggyőzőbb formát a tempók alapján. Vettel az óra vége felé jelöletlen Pirelli-gumikon futott pályára, s javította meg idejét, átlépve az 1:26-os határt.  
 
Javított korábbi időeredményén a Williams is, Valtteri Bottas harmadiknak zárkózott föl, míg a Haas-csapat fél 12 előtt megfutotta első mért körét. Romain Grosjean 1:29,3-mal kezdett, aztán az óra végén 1:28,399-re javított.
 
Nem volt túl aktív eddig a McLaren, ám a harmadik órára azért ők is kezdtek belelendülni. 2009 bajnoka a nap elején egyetlen installációs kört teljesített, aztán autóját máris szétszerelték a garázsban. Hosszas várakozás következett, majd a brit újabb próbakörökre indult 11 óra után, végül pedig megfutotta első mért köreit is – a középmezőnybe kerülve ezzel. Az Autosport úgy tudja, a wokingiakat a gázpedál és egy bizonyos szenzor hibája hátráltatta a munkában.
 
Feliratkozott az eredményjelzőre Alfonso Celis is az új Force Indiával, amely ugyan látszólag nem sokban változott 2015 óta, az egyelőre csak külső szemlélőként figyelő Nico Hülkenberg szerint így is előrelépést jelent. „Ez határozottan egy új autó. Csak meg kell nézni alaposan a részleteket, és több komolyabb változtatást is találunk rajta. Melbourne-ig sok minden változik még. Minden biztatónak tűnik, de minden attól függ, a riválisok mit tesznek. Én optimista és magabiztos vagyok, elvégeztük a házi feladatunkat” – fogalmazott a német a Sky Sportsnak.
 
Mért idő egyelőre már csak a manoros Pascal Wehrlein neve mellett nem áll. A német egyelőre két próbakörig jutott az MRT05-tel. Következik a teszt utolsó órája a 13 órás ebédszünet előtt!
 
Az állás 12 órakor: 1. Hamilton – 1:25,409; 2. Vettel – 1:25,921; 3. Bottas – 1:26,091; 4. Sainz – 1:27,924; 5. Ericsson – 1:28,424; 6. Button – 1,28,493; 7. Grosjean – 1:29,310; 8. Celis – 1:31,155; 9. Palmer – 1:31,351; 10. Ricciardo – 1:37,610
 
Vettel és a Ferrari vezeti a mezőnyt az első 2016-os tesztnap felénél
 
Sebastian Vettel és a Ferrari elsőségével zárult a barcelonai első tesztnap első félideje. A német és Lewis Hamilton oda-vissza előzgették egymást a tabella élén. Egyszer lendült a piros zászló is – Romain Grosjean Haasával történt egy kis malőr…
 
 
Nem úgy, mint a jobbára nyomasztó Mercedes-dominanciát hozó elmúlt két szezonban, a ferraris Sebastian Vettel és a címvédő Lewis Hamilton már az új évad legelső óráiban parádés adok-kapokba kezdtek a pályán.
 
Először a legelsőként kihajtó Hamilton állt az élre, mielőtt német kollégája gyorsabbnak bizonyult nála a délelőtt derekán, ám az Ezüstnyíl pilótája nem hagyta magát, és szűk harminc perccel később egy 1 perc 25,4 másodperces idővel újra átvette a vezetést. Kevesebb, mint egy óra volt már csak hátra az ebédidőig, amikor Vettel ismét letaszította őt a „trónról” és először 1 perc 25 alatti idő autózva 1 perc 24,939 másodperces körrel megint magához ragadta a kezdeményezést.
 
A tesztidény első piros zászlós leállását az újonc Haas-csapat okozta, ahol ma Romain Grosjean van szolgálatban, és aki fél órával ezelőtt egyszer csak elhagyta maga alól az autója első vezetőszárnyát.
 
A vadonatúj istálló nyitónapja mindazonáltal kifejezetten jól indult, hiszen a francia az incidenst megelőzően egészen 13 körig jutott. A tavalyi Ferrarira feltűnően hasonlító új versenygép a 8. helyen zárta az első négyórás etapot és közel 3,5 másodperc hátrányt szedett össze Vettel Ferrarijával szemben.
 
Egy korai malőr ellenére szintén pozitív első benyomást keltett a padlóról felállni készülő McLaren-Honda. Jenson Button az első óra javarészét ugyan a gázpedál érzékelőhibája miatt még a garázsban töltötte, ezt követően azonban több mint 30 körig jutott az ebédszünet előtt.
 
A Force Indiánál a bejáratási feladatokat végző újonc Alfonso Celis Jr. ugyancsak produktív reggelen van túl, miután tapasztalatlansága ellenére 20 megtett kör felett zárt. A fiatal spanyol a 9. legjobb időt futotta.
 
Náluk sokkal kevesebb oka lehetett az örömre viszont a Forma–1-ben immár a hetedik évadát megkezdő manorosoknak. Az újonc Pascal Wehrleinnek egy installációs kört követően egészen az utolsó percekig kellett várnia, hogy újra pályára gördülhessen – és akkor is csak az utolsó helyre iratkozott fel. Az alakulat egyébként szép csendben egy szenzációsan letisztult és élénk színvilágú festést mutatott be a túlnyomórészt szürke és piros kocsik dominálta mezőnyben.
 
Az egyórás ebédszünetre tehát Vettel vezetésével vonulnak el a résztvevők, igaz, a legtöbb megtett kör Hamilton nevéhez fűződik, aki már most kereken egy teljes versenytávnál (66 körnél) jár a Mercedes volánjánál.
 
 
Egyórás ebédszünetet követően folytatódott a tesztelés Barcelonában. Az ötödik tesztórát a délelőtt egy időre eltűnő Daniel Ricciardo nyitotta meg Red Bulljával, és az 1:26,463-as idejével egyből javított is időeredményén közepes keveréken. Ebben vélhetően az időjárási körülmények javulásának is szerepe volt: délutánra 25 Celsius-fokosra melegedett az aszfalt a Williams adatai szerint, ráadásul a nap is sütött.
 
A háromszoros győztes később aztán tovább faragott idejéből, s Valtteri Bottast megelőzve feljött harmadiknak. Csapata technikai vezetői mindeközben a garázsban tanácskoztak, Adrian Newey pedig elárulta, „apróbb buta problémák” hátráltatták őket a délelőtt során, a motorpartnerük azonban elmondása szerint „jó úton jár”.
 
Lewis Hamilton sem tétlenkedett sokáig a szünet után. A brit délelőtt mindenkinél több, 65 kört teljesített, s ebéd előtt elárulta, elégedett volt új autójával. A címvédő azóta már a 80-as körszámot is túlszárnyalta, s ha így folytatja, megközelítheti a tavalyi jerezi nyitónapon elért 157 körüket.
 
A délelőtt legjobb idejét autózó Sebastian Vettel közel fél órával az új rajtot követően hajtott először pályára. Csapata elmondta, a nap első felében főként az SF16-H megváltozott aerodinamikájára, valamint a beállítási munkálatokra helyezték a hangsúlyt. Nem volt problémamentes délelőttje a McLarennek. Jenson Button jó ideig rostokolt a garázsban, főnöke, Éric Boullier pedig nem egészen ilyen rajtra számított. „Nem volt elég jó” – felelte a francia versenyigazgató a Sky Sports kérdésére, hogyan értékelné délelőttjüket. „Nem futottunk elég kört, volt pár problémánk. Egyértelműen jobb a helyzet, de már egy évet szenvedtünk, így az minimálisan elvárható, hogy javuljon is” – jelentette ki, hozzátéve, hogy szerencsére még csak tesztelésről van szó. Button az első négy órában egyébként 35 kört teljesített, ami a 2015-ös első tesztnap 6 köréhez képest valóban előrelépés.
 
 
Délután egyelőre nem hajtott még pályára Romain Grosjean, akinek a délelőtt folyamán az egyenesben 320 km/órás tempónál egyszerűen leesett és ripityára tört a vezetőszárnya. A csapat beszámolója szerint már úton van a tartalék alkatrészük – egyelőre kérdéses, hogyan alakul a napjuk a folytatásban.
 
Az állás 15 órakor: 1. Vettel – 1:24,939; 2. Hamilton – 1:25,409; 3. Ricciardo – 1:26,044; 4. Bottas – 1:26,091; 5. Sainz – 1:27,180; 6. Button – 1:27,691; 7. Ericsson – 1:28,134; 8. Grosjean – 1:28,399; 9. Celis – 1:29,406; 10. Palmer – 1:31,351; 11. Wehrlein – 1:33,455
 
Nem történt változás az élen a barcelonai teszt első napján 16 óráig. Továbbra is Sebastian Vettel vezet délelőtti legjobb idejével, mögötte pedig Lewis Hamilton áll.
 
A Mercedes címvédője ugyanakkor egy másik vonatkozásban egyszerűen megállíthatatlan: a 6. órában elsőként lépte át a 100 körös határt, s igencsak közelít a két versenytáv megtételéhez. Az új Ezüstnyíl egyelőre hiba nélkül működik, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy versenyzőjük már valódi, 20-22 körös hosszú etapokat is teljesített vele – igencsak meggyőző eredménnyel. Az Auto Motor und Sport adatai alapján az egyiken ezek közül a következőképpen alakultak köridői: 1:28,9; 1:28,1; 128,2; 1:28,5; 1:28,2; 1:28,2; 1:28,1; 1:28,1; 1:28,4; 1:28,5; 1:28,5; 1:28,6; 1:28,6; 1:28,5; 1:28,7; 1:28,7; 1:29,1; 1:29,0; 1:30,3; 1:30,0.
 
De a többiek is inkább a telitankos etapokra összpontosítottak 15 óra után. A Manorral Pascal Wehrlein teljesítette első hosszabb etapját, míg Daniel Ricciardo 1:30-as, Jenson Button 1:32-es időket futott. A McLaren egyébként délelőtti technikai nehézségei után csak lendületbe jött: Jenson Button már félszáz körnél jár, és bár tempó terén egyelőre elmarad a legjobbaktól, egyes források szerint korai lenne máris leírni a wokingiakat. 
 
 
Ted Kravitz, a Sky Sports munkatársa arról számolt be, hogy miközben a motorgyártók többsége már azzal az erőforrással köröz, amellyel majd a melbourne-i idénynyitót tervezi teljesíteni, addig a Honda csak tesztmotort használ ezekben a hetekben – két eltérőt. „Button és Alonso autójában egy amolyan egyes számú erőforrás van, mely tartalmazza azokat a változtatásokat, melyekre a japánoknak szüksége volt a tél folyamán. De jön majd egy új motor is, a kettes számú, amely a jövő heti második teszten debütál majd. Aztán levonják a tanulságokat a két motor tesztjéből, és azokból megalkotják majd a hármas számú erőforrást, amivel Melbourne-ben futnak majd” – magyarázta a tudósító, hozzátéve: „Szóval ha eleinte nem olyan nagyszerű a McLaren, nem kell aggódni, a jobb motor már úton van!”
 
Úton vannak a Haas új alkatrészei is Barcelonába. A csapat Romain Grosjean korábbi szárnyleesése óta még mindig nem hajtott pályára, és még mindig nem tudni, lesz-e számukra folytatás hétfőn. Egyelőre sok kisebb probléma hátráltatja a Renault-t is, ahol Jolyon Palmer visszacsúszott a mezőny végére – őt Pascal Wehrlein Manorja utasította maga mögé.
 
Az állás 16 órakor: 1. Vettel – 1:24,939; 2. Hamilton – 1:25,409; 3. Ricciardo – 1:26,044; 4. Bottas – 1:26,091; 5. Sainz – 1:27,180; 6. Button – 1:27,691; 7. Ericsson – 1:28,122; 8. Grosjean – 1:28,399; 9. Celis – 1:29,406; 10. Wehrlein – 1:29,824; 11. Palmer – 1:31,351
 
Már nem a köridőké, inkább a hosszabb etapoké volt a főszerep a barcelonai teszt nyitónapjának utolsó óráiban. Az eredményjelzőn emiatt csak kisebb változások történtek: Pascal Wehrlein például tovább javított legjobbján, de még mindig csak Jolyon Palmert tudta maga mögé utasítani. Egy hellyel előrébb lépett a tavalyi autóval leginkább a gumikat tesztelő Marcus Ericsson is, aki a mclarenes Jenson Buttont előzte meg.
 
Ami az élmezőnyt illeti, a Ferrari kevésbé mutatkozott aktívnak délután, aminek köszönhetően csak fele annyi kör áll az élen tartózkodó Sebastian Vettel neve mellé, mint a kilométerlistát toronymagasan vezető Lewis Hamiltoné mellé. Mindezek alapján nehéz lenne eldönteni, kit tekinthetünk a nap főszereplőjének: a Scuderia fél másodperccel gyorsabb a Mercedesnél, utóbbi csapat viszont sokkal magabiztosabbnak tűnik. A tesztet ma csak kívülről szemlélő Nico Rosberg szerint figyelemreméltó a vörösök formája. „A Ferrari máris erősnek tűnik. Egyértelműen ők jelentik majd a legnagyobb veszélyt ránk” – nyilatkozta a Sky Sportsnak. „Nagyszerű, ha a Ferrari közel kerül hozzánk, de csak addig, amíg nem előttünk áll!”
 
Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke is úgy látja, a tavalyi két legjobb csapat őrzi előnyét. „Még korán van, csak ismerkedünk az autóval, nézzük az adatokat, és hogy hogyan viselkedik az autó. Papíron a Mercedes az egyértelmű esélyes. A teljesítményelőnyükkel, amivel a múlt év végén rendelkeztek, állandó szabályok mellett egyértelmű, hogy ők jelentik a mércét. De érdekes lesz látni, mennyit javult a Ferrari. És remélhetőleg mi is fejlődtünk” – fogalmazott a brit.
 
Versenyzője, Daniel Ricciardo továbbra is őrzi harmadik helyét, s Hamiltonhoz hasonlóan hosszabb etapokat teljesített az elmúlt órákban – egyértelműen lassabb tempóban, mint a címvédő.
 
Ami a megtett köröket illeti, egyébként Jolyon Palmer és Romain Grosjean szorult a lista aljára. A Renault újoncát beszámolók szerint sok technikai probléma hátráltatta a nap folyamán – délután még egyszer sem bújt elő a garázsból. Hosszú időn át francia kollégája sem, 16 óra 41 perckor aztán ismét beindították a Haas Ferrari-motorját, s – immáron első szárnnyal – teljesítette újabb körét.
 
Az állás 17 órakor: 1. Vettel – 1:24,939; 2. Hamilton – 1:25,409; 3. Ricciardo – 1:26,044; 4. Bottas – 1:26,091; 5. Sainz – 1:27,180; 6. Ericsson – 1:27,555; 7. Button – 1:27,691; 8. Grosjean – 1:28,399; 9. Celis – 1:29,406; 10. Wehrlein – 1:29,824; 11. Palmer – 1:31,351
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!