2013 A csapatutasítás ellenére megelőzte csapattársát, Mark Webbert, és megnyerte a Maláj Nagydíjat, ami komoly port kavart a szezon elején. Ezt követően további 12 győzelmet aratott, beleértve az utolsó kilenc futamot, mellyel beállította Michael Schumacher rekordját az egymás után megnyert futamok számát illetően. Zsinórban negyedik bajnoki címét zsebelte be a Red Bull színeiben.
2012 Lassan tudott alkalmazkodni a fúvott diffúzor-mentes RB8-as modellhez, és a szezon negyedik állomásának helyet adó Bahreini Nagydíjig várnia kellett első pole pozíciójára és győzelmére. A szezon hajrájában feltámadt, egymás után négy futamgyőzelmet aratott, így megvédte bajnoki címét.
2011 Uralta az egész szezont a Red Bull Racing istállóval és minden idők leffiatalabb kétszeres világbajnokává avanzsált négy futammal a vége előtt. Tizenegy futamgyőzelmet szerzett és tizenötször indulhatott az élről.
2010 Annak ellenére, hogy több vezetői hibát is vétett és technikai problémák is hátráltatták, ráadásul csapattársával, Mark Webberrel is belső csatát vívott, tíz pole pozícióval és öt futamgyőzelemmel a sportág történetének legfiatalabb világbajnokává avanzsált, bár a szezonzáró előtt még csak a bajnokság harmadik helyén állt.
2009 Megszerezte az energiaital-gyárosok első pole pozícióját és futamgyőzelmét a Kínai Nagydíjon, majd Silverstone-ban és Szuzukában is győzelmet aratott. A szezonzárón sem talált legyőzőre az eső Abu Dhabi Nagydíjon, de már nem tudta befogni a szezon elején hatalmas előnyre szert tévő Jenson Buttont, így a második helyen végzett.
2008 Első teljes forma-1-es szezonja fantasztikusan sikerült számára. A sport történetének legfiatalabb futamgyőztese lett, miután megnyerte az esős Olasz Nagydíjat. A nyolcadik helyen végzett az összetettben 35 megszerzett pontjával, és aláírt az anyacsapathoz, a Red Bull Racinghez.
2007 A sport legfiatalabb pontszerzőjévé avanzsált az Amerikai Nagydíjon, ahol Robert Kubicát helyettesítette, aki hatalmas balesetet szenvedett Kanadában, de szerencsére nem sérült meg komolyan. Az augusztusi Magyar Nagydíjon már a Toro Rosso pilótájaként versenyzett, és egy fantasztikus negyedik helyet szerzett Kínában.
2006 A második helyen végzett a Formula 3 Euro Szériában, miután három győzelmet aratott. Három versenyen részt vett a Renault Világsorozatban, amiből kettőt megnyert. Tesztpilótai szerződést kötött a BMW Sauber istállóval.
2005 Az ötödik lett az összetettben a Formula 3 Euro Szériában, és az év újoncának választották, miután 5 dobogós helyezést szerzett bemutatkozó évében. A BMW Williams jóvoltából sikeresen teljesítette első forma-1-es tesztjét a spanyolországi Jerezben.
2004 Fölényesen megnyerte a Formula BMW ADAC bajnokságot, mind a 20 versenyen a dobogóra állhatott, ebből 18 alkalommal a pódium legmagasabb fokára.
2003 A második lett a Formula BMW ADAC bajnokságban, miután öt győzelmet aratott a 19 fordulóból álló szezonban.
2001 Megnyerte a Német és az Európai Junior gokartbajnokságot.
|