Fordító


A fordító nem tökéletes !

 
Sebastian Vettel

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel egy olyan jelenség, amelyet még nem látott a Forma 1 több évtizedes világa. Erről a számok is tanúskodnak. Sebastian Vettel volt a legfiatalabb versenyző, aki valaha Forma 1-es edzéseken vett részt. Ő volt a legfiatalabb pilóta, aki valaha világbajnoki pontot szerzett. A legfiatalabb, aki valaha egy verseny élén állt. A legfiatalabb, aki pole pozícióból indulhatott. A legfiatalabb, aki futamgyőzelmet ünnepelhetett. És természetesen a legfiatalabb, világbajnok. Majd a legfiatalabb, versenyző, aki megvédte a címét. Egy olyan sportágban, ahol minden a sebesség körül forog, ez hatalmas teljesítmény.

 
Eseménynaptár

Image and video hosting by TinyPic

augusztus 27.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
szeptember 3.: Olasz Nagydíj, Monza
szeptember 17.: Malajziai Nagydíj, Sepang 
október 1.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
október 8.: Japán Nagydíj, Szuzuka
október 22.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
 november 5.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
 november 12.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
november 26.: Abu-dzabi Nagydíj, Abu-Dzab
 
Tabella

Image and video hosting by TinyPic

 A teljes tabellát a linkre kattintva láthatod!


katt ide

 
2018 Magyar Nagydíj

Légy részese TE IS a 2018-as Magyar Nagydíjnak. Jegyvásárlás, jegyinformációk!

Részletek  
Jegyvásárlás 
Ibusz

 
2018 Pirelli Teszt

2018-ban, a Magyar Nagydíjat követően szintén tesztelni fog a Hungaroringen a Forma 1 mezőnye. Légy te is részese a tesztnek a Magyar pályán. Részletek hamarosan.....

 
Információ

Image and video hosting by TinyPic

Üdvözöllek a Vettel.gportal.hu-n, ami Magyarország egyik legforgalmasabb és leginformáltabb Sebastian Vettel-ről szóló oldalán. Érdemes naponta többször ellátogatni, mert mindig rengeteg friss várja a rajongókat, látogatókat! Videók, képgaléria, extrák, rengeteg friss hírek, különböző menüpontok! Ahová ki van írva, hogy saját fordítás, az úgy is van, ezért kérlek ne tüntesd fel az oldaladon forrás nélkül. Amit nem saját magam fordítok le, annak a forrása megtalálható a dátumozás lábjegyzetében.

Téma: Sebastian Vettel, Forma 1
Szerkesztő: Melanie
Az oldal tanácsadója: Nuti
Design: Melanie
Nyitás: 2013. július 3.
Nyelv: Magyar
Az eddig legforgalmasabb nap: 5624
Ajánlott böngésző: Google Chrome, Mozilla
Forrás: M4Sport,Gp-Live
E-mail: vettelmagyarorszag@gmail.com  
Facebook oldalunkra írjatok inkább!
Online     ;  live

 
Archívum
 

Hírek    Minidrivers      Képek        Nagydíj      Videó     Teszt    Egyéb  Összefoglaló

 

 

lap tetejére

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
INFINITI FX SEBASTIAN VETTEL

Image and video hosting by TinyPic

  •  Az egyedülálló FX a Frankfurti Autószalonon mutatkozott be  
  •  A mindössze hat hónap alatt elkészült modell Sebastian Vettel elképzeléseit tükrözi 
  •  420 LE, 300 km/h-ás végsebesség, 5,6 másodperces gyorsulás 0-ról 100 km/h-ára
  •  Az aerodinamikai csomag 30%-kal javítja a felhajtóerőt (Cl) és 5 százalékkal csökkenti a légellenállást (Cd)   
  •  Az új formatervezésű 21 colos keréktárcsák és a karbonszálas alkatrészek 46 kg-os súlycsökkentést biztosítanak
  •  Áttervezett kárpitozású belső tér egyedi, sötétített króm és karbon betétekkel 
ROLLE, Svájc (2011. szeptember 13.) – Az Infiniti, az első ötlet megjelenése után mindössze hat hónappal mutatta be a Forma 1 címvédő világbajnoka, Sebastian Vettel számára tervezett FX modelljét a Frankfurti Nemzetközi Autószalonon. A bemutatott tanulmányautó – amelynek története a Red Bull Racing pilótája és Shiro Nakamura, az Infiniti kreatív vezetője közötti beszélgetéssel indult a márciusi Genfi Autószalonon – az Infiniti eddigi leggyorsabb modellje és minden idők talán legexkluzívabb crossovere.
 
Különleges technológiájának, könnyű alkatrészeinek és fejlett felszereléseinek, például az aktív hátsókerék-kormányzásnak (RAS – Rear Active Steering) köszönhetően a V8 benzinmotoros FX50S Premium – az Infiniti zászlóshajója és egyes piacokon legnépszerűbb modellje – nagyszerű alapot kínált az FX Sebastian Vettel változat kialakításához.  A módosítások között megtalálható a nagyobb teljesítmény, a kisebb tömeg, a korlátozás nélküli végsebesség, a hosszabb áttételek, a nagyobb leszorítóerő, az alacsonyabb és merevebb felfüggesztés, amely a crossoverek sportkocsijának számító FX-ből valódi szupersportautót varázsolt. Ez a 300 km/h-ás végsebességű modell tökéletesen megtestesíti a világbajnok elképzeléseit.
 
Toru Saito, az Infiniti alelnöke elmondta: „Az FX Sebastian Vettel változat egyedi, és minden tekintetben Sebastian autójának számít. Ugyanakkor az Infiniti számára egy globális tanulmányautó is egyben.”
 
Sebastian Vettel, a Forma 1 háromszoros világbajnoka és az Infiniti márka globális nagykövete
 
„Idén egész évben egy FX modellel jártam, és nagyon megkedveltem ezt az autót. Tökéletesen illik az életstílusomhoz, és igazán élvezetesen vezethető. Ám természetesen lehetne egy kicsit gyorsabb...”
 
„Sokat utazok a sebességkorlátozás nélküli német autópályákon, és már a Nürburgring Nordschleife versenypályán is kipróbáltam az FX-emet. A gyors autózás az életem része – természetesen csak ott, ahol ez biztonságos és megengedett. Mivel a magasabb végsebességen kívül nagyobb stabilitást is szerettem volna elérni az FX-emnél, aerodinamikai módosításokra is szükség volt. Az új modell tulajdonképpen azt bizonyítja, mennyire tökéletes az FX alapváltozata, hiszen az elképzeléseimet nagyon kevés módosítással értük el.
 
„Ez az első olyan közúti autó, amelynek a fejlesztésében részt vettem. Általában többszáz mérnök dolgozik a nekem készített autók megépítésén. Éppen ezért fantasztikus érzés volt, hogy részt vehetek egy autó megtervezésében. Az eredmény egy olyan Infiniti, amelyre méltán büszke vagyok, hogy a nevemet viseli. Tökéletesen megfelel a várakozásaimnak: 300 km/h, bőséges leszorítóerő – és még a hegyi kerékpárom is elfér hátul. Ráadásul teljesen exkluzív – ez pedig rendkívül fontos egy Infiniti vezetőjének”
 
Formaterv és aerodinamika
 
Ahogy Sebastian is fogalmazott, a különleges FX megalkotása során a legfontosabb cél a teljesítmény növelése volt. Ám akár a versenypályát, akár a közutat nézzük, a sebesség csak egy abból a sok összetevőből, amelyek egy világklasszis autóhoz szükségesek. Az autó összes rendszerét, különösen az aerodinamikáját fel kell készíteni erre a feladatra. Az FX Sebastian Vettel változata készen áll erre.
 
Az Infiniti tervezői és mérnökei a Sebastiannal és a Red Bull Racing szakembereivel történt megbeszéléseket követően módosították az autó aerodinamikai profilját. Egy Red Bull Racing RB7-es versenyautót is Japánba szállítottak ahhoz, hogy a világbajnok közúti álomautóját megvalósító csapat valós ihletet merítsen belőle.
 
Az alapváltozatnál 20 mm-rel alacsonyabb és áramvonalasabb, ugyanakkor különlegesebb (az Essence tanulmányautó által inspirált) megjelenésű hűtőráccsal felszerelt karosszérián a leginkább feltűnő változás a karbon hátsó szárny megjelenése. A tesztek szerint a modell teljesíti, amit a külseje sugall (és amire Sebastian számított): nagyobb leszorítóerőt és stabilitást kínál az FX Sebastian Vettel változat számára elérhető 300 km/h-ás sebességtartományban.
 
A különleges FX modell a 30%-kal kedvezőbb felhajtóerő (Cl) mellett 5 százalékkal kisebb légellanállási együtthatóval (Cd) rendelkezik. A tanulmányautó egyik legnagyobb bravúrja a csökkentett légellenállás mellett megvalósított nagyobb leszorítóerő. Még a külső tükörházakat is úgy tervezték, hogy nagyobb leszorítóerőt érjenek el.
 
Az alsó légterelőt, a küszöböket, a hűtőrácsot, a tükörházakat és a hátsó diffúzort karbon anyagból készítették, ami tovább csökkentette a méretosztályában egyébként is egyik legkönnyebb modell tömegét. Az alsó légterelő és a diffúzor kialakítását, valamint az F1-es versenyautók esőlámpájára emlékeztető hátsó középső ködlámpát a Forma 1-es autó inspirálta.
 
A 21 colos, többküllős fekete könnyűfém keréktárcsákat kifejezetten ehhez az autóhoz tervezték; nemcsak megjelenésükben, hanem kisebb tömegükben is eltérnek az FX50 normál 21 colos keréktárcsáitól. A 2049 kg tömegű FX Sebastian Vettel változat 46 kg-mal könnyebb a sorozatgyártású FX50S Premiumnál.
 
Az alacsonyabb és egyedi megjelenésű FX tanulmányautó az első lökhárító alatt elhelyezett nappali LED menetfényeivel a dinamikus teljesítmény érzését sugallja. Az új megjelenés kihangsúlyozza a sportautókra jellemző arányokat, és még vonzóbbá teszi a modell lendületes profilját. A modell megjelenését pedig a sötétített első és hátsó lámpák, valamint az autó mindkét oldalán és hátsó részén elhelyezett Vettel emblémák teszik teljessé.
 
Shiro Nakamura, az Infiniti alelnöke és kreatív vezetője
 
„Mindig nagyra értékeljük, ha a vásárlóink elmondják véleményüket az autójukról, bárkiről is legyen szó. Ugyancsak szeretjük megmutatni autóink egyediségét, és azt, hogy a finom, személyre szabott megoldásokkal hogyan tudjuk megváltoztatni egy jármű karakterét. A Sebastian számára elkészített ideális FX nagyszerűen példázza ezt a szemléletünket.
 
„Sebastian az idei Genfi Autószalonon vetette fel először, hogy egy együttműködés keretében készítsük el álmai FX-ét. Így igen rövid idő alatt, ám nagyon egyértelmű célkitűzésekkel valósítottuk meg az ötleteit, és az eredmény igazán kielégítő.”
 
Műszaki módosítások
 
Mivel a motorháztető alatt egy tekintélyes 5,0 literes V8 benzinmotor dolgozott, nem kellett sokat tenni annak érdekében, hogy a világ legkülönlegesebb FX modellje elérje a Sebastian Vettel által kitűzőtt 300 km/h-ás végsebességet.
 
Az első lépés az autó sebességkorlátozó elektronikájának kiiktatása volt, amely minden FX végsebességét 250 km/h-ában szabja meg. Az autó változó szelepvezérlésű V8 erőforrása már alapváltozatban is 390 lóerős teljesítményt nyújt 6500-as fordulatszámon, ami bőségesen elegendő a mesterségesen korlátozott végsebesség túllépéséhez, ám még így is többlet teljesítményt kellett mozgósítani a 300 km/h-ás cél érdekében.
 
További 30 lóerő a motor jelentősebb átalakítása nélkül elérhető volt, így az FX Sebastian Vettel teljesítménye 420 lóerőre nőtt. A többlet teljesítmény egy részét az új kipufogórendszer szabadítja fel, míg a többit az átprogramozott motorvezérlő rendszer biztosítja, amely nem módosítja észrevehetően a V8-as erőforrás rugalmasságát vagy hatékonyságát. Ugyanakkor minden eddiginél jobb a hangja.
 
A 300 km/h-ás végsebesség eléréséhez a teljesítménynövelésen kívül – az autó kifinomult viselkedését megőrző – hosszabb végáttételre is szükség volt. A hosszabb végáttétel miatt az autó nem lő ki olyan hirtelen a célvonalról, mint ahogyan arra képes lenne, ám 5,6 másodperces 0-100 km/h-ás gyorsulása csak két tizedmásodperccel haladja meg az alapváltozatét, így senkinek sem lehet oka panaszra. Legkevésbé Sebastian Vettelnek.
 
A merevebb rugók és az áthangolt lengéscsillapítók alkalmazásával az FX50 eredetileg is sportos futóműve a sima úton való nagy sebességű autózáshoz szükséges precizitás új mércéjét képviseli. Ugyanakkor az FX átalakítása a világbajnok igényeihez nem járt jelentősebb módosításokkal. A sportos S megjelölésű FX modellekhez hasonlóan a tanulmányautó is kétutas (DFP) lengéscsillapítókkal és folyamatos lengéscsillapító-szabályozással (CDC) rendelkezik. A nagyrészt alumínium alkatrészekből felépített keresztlengőkaros első és többlengőkaros hátsó felfüggesztése megegyezik az alapváltozatokéval. Fékrendszere elöl 355 mm átmérőjű tárcsafékeket és 4 dugattyús (szemközti elhelyezésű) alumínium féknyergeket, hátul 350 mm átmérőjű tárcsafékeket és 2 dugattyús (szemközti elhelyezésű) féknyergeket tartalmaz, valamint sebességfüggő elektromos szervorásegítésű, fogasléces kormányművel rendelkezik.
 
Az FX S modellek közvetlen mégis stabil viselkedésében fontos szerepet betöltő aktív hátsókerék-kormányzás jelentős mértékben hozzájárul a világbajnok közúti autóval szemben támasztott elvárásainak teljesítéséhez.
 
Belső tér
 
Az egyedi karbonszálas külső elemek stílusa az FX utasterében is folytatódik: az ajtókon és a középkonzolon egyedi fekete karbon panelek találhatók, amelyek nem utánzatok, hanem eredeti karbon anyagból készültek. Az alapváltozatok ezüst krómozású betétjei speciális fekete krómozott felületet kaptak, míg a kormánykeréken és a váltófüleken a Forma 1-es autók stílusához hűen alcantara bevonat található. Az extra megtámasztást adó, különleges üléseket steppelt fekete antilopbőr-kárpitozás borítja, lila varrással és egyedi „SV” emblémákkal. Ez az anyag az oszlopokon, a tetőkárpiton és a napellenzőkön is megtalálható.
 
A belső tér egyedi megjelenését a középkonzon elhelyezett fémlap teszi teljessé, amelyen a világbajnok aláírása látható.
 
A luxus felszerelések között megtalálható az autóipar egyik legkomplettebb és könnyen kezelhető információs és szórakoztató rendszere, a Connectiviti+, valamint az FX díjnyertes biztonsági technológiái. Mindez természetesen az alapfelszereltség része. Az Infiniti meggyőződése, hogy senkit sem szabad rákényszeríteni a költséges extra tételek megvásárlására.
 
Még a világbajnokokat sem.
 
 
Vége
 
Megjegyzés a szerkesztőknek
 A japán Infiniti márka nagy teljesítményű szedánokból, kupékból, kabriókból, szabadidőautókból és crossoverekből álló kínálata a világ számos pontján megtalálható Infiniti Központokból álló hálózaton keresztül érhető el. Központjaink közös célja, hogy személyre szabott és különleges élményt és szolgáltatásokat nyújtsanak vásárlóinknak.  Bővebb információkért látogasson el az Infiniti.hu weboldalra.

 

 
© 2013-2017 VETTEL.GPORTAL.HU - JB17
MAGYARORSZÁG LEGFORGALMASSABB SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Íratkozz fel hírlevelünkre, ha minden versenyhétvége előtt szeretnél értesítést kapni, hogy le ne maradj a Forma1 futamairólMi szóltunk!

FELÍRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE, NEM AKAROK LEMARADNI!

Image and video hosting by TinyPic

Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint  aki vagyok.  Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!    *****    "Céljuk fellelni az Egyesülés Pengéjének darabjait, és újra felemelni a Lidérckirályt."    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.