SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2014.

Red Bull 2014

2014.01.18. 10:24

Hamarosan elkezdődik az idei szezon, amit biztos, hogy mindenki nagyon vár már! Nagyon kíváncsi leszek a Daniel - Vettel párosra,  és persze minden újdonságra is! Addig is itt van egy kép, amin Vettel, és Daniel rajtszáma látható!.

Image and video hosting by TinyPic

Horner szerint az első versenyen akár a fél mezőny is kieshet

2014.01.18. 09:30

Image and video hosting by TinyPic

Könnyen előfordulhat, hogy technikai problémák miatt a mezőny fele nem tudja befejezni az Ausztrál Nagydíjat, véli a Red Bull Racing csapatvezetője, Christian Horner. A brit szakember biztos abban, hogy a 2014-es esztendőben a megbízhatóság dönt majd a győzelem sorsáról.

A legtöbb csapatfőnök egyetért Horner kijelentésével, azaz sokan biztosra veszik, hogy az idei versenyévadban a megbízhatóság lesz a legfontosabb az összes tényező közül. A V6-os turbófeltöltős erőforrásokat, valamint az eddiginél jóval komolyabb teljesítményű energia-visszanyerő rendszereket csupán tizenkét napig tesztelhetik a Forma-1-es alakulatok, így Horner szerint a szezon első megmérettetésen rengeteg műszaki hibából adódó kiesést láthatunk majd. A Red Bull Forma-1-es csapatának irányítója az üzemanyag felhasználást korlátozó szabály miatt is aggódik.

„Azt hiszem, hogy az első versenyeken igen magas lesz a kiesések száma, sőt Ausztráliában, azaz a szezon első futamán ez a mutató akár az ötven százalékot is elérheti” - kezdte Horner a Bloomberg TV-nek adott nyilatkozatát. „Idén több új kihívás vár a csapatokra. A versenyeken nem használhatunk el száz kilogrammnál több üzemanyagot, miközben a szezon elején a megbízhatóságra is figyelnünk kell, sőt ezúttal ez lesz a legfontosabb az összes tényező közül. És, természetesen csak öt erőforrást használhatunk fel a szezon során!” - tette hozzá a sportvezető.
 
Később a szabályváltozásoknak köszönhető költségnövekedésről is beszélt, ami véleménye szerint alaposan megnehezítheti a kisebb csapatok dolgát. „A mezőny második felének a költségek növekedésével is szembe kell néznie, a kiadások ugyanis tovább nőnek az új motoroknak köszönhetően. Az egyes csapatok közötti különbség még nagyobb lesz! A kisebb csapatoknak mindig komoly kiadásnövekedéssel kell számolniuk a drasztikusabb szabályváltoztatásokkor. Azt hiszem, hogy a mezőny már ebben az évadban is kettészakadhat!” - figyelmeztetett.

Hat dolog, ami megváltoztatja az F1-et 2014-ben

2014.01.18. 08:09

Image and video hosting by TinyPic

A technika, a szabályok és a csapatok összetétele terén is rengeteg változást hoz a 2014-es Forma–1-es évad. A neves brit szakíró, James Allen nemrég összegyűjtötte azt a hat tényezőt, mely a legnagyobb befolyással lehet a sportág képének idei alakulására.

Új technológiák

Idén a Forma–1 mezőnye a korábban használt 2,4 literes V8-as motorokról 1,6 literes V6-os turbómotorokra vált, melyek egy az eddiginél (60 kW) nagyobb teljesítményű, 120 kW-os ERS (mozgási és hőenergia-visszanyerő rendszer) társul. Az új motorok fordulatszámát ráadásul 15 ezerre korlátozzák, az eddig hétsebességes váltókat pedig nyolcfokozatosra cserélik. Mindez az aerodinamikai változásokkal kiegészülve rengeteg újdonságot eredményezhet – s egyes istállók szerint jelentősen átrendezheti az erősorrendet is.
 
A Williams és a Toyota korábbi pályamérnöke, Mark Gillan szerint ezen változások remek esélyt kínálnak a kiscsapatok számára a felzárkózáshoz. „A kisebb csapatok megpróbálhatják megváltoztatni a tervezési folyamataikat, abban a reményben, hogy ezzel jelentősen változtathatnak a konstruktőri bajnokságban elfoglalt helyükön. Ha én egy kiscsapatot vezetnék, egyértelműen ez lenne a fő célom” – mondta a Williams és Toyota korábbi pályamérnöke, Mark Gillan James Allennek.
 
Dupla pontok a szezonzárón
 
Noha az újítás sem a szurkolók tetszését nem nyerte el, sem pedig a résztvevőknél nem aratott osztatlan sikert, a legfrissebb hírek szerint kevés esély van arra, hogy az FIA a negatív fogadtatás miatt még az idénykezdés előtt módosítson a pontduplázás szabályán, avagy eltörölje azt. James Allen kiemeli, a csapatok január 22-ei találkozójukon még megvitathatják ezen kérdést, ám amennyiben nem lesz változás, úgy minden gárdának – és főleg a kicsiknek – reagálnia kell az új szabályra. „Miközben a múltban a csapatok sokat költöttek például egy speciálisan Monzára készített csomagra, amellyel csak ezen az egy, rendkívül alacsony leszorítóerőt igénylő pályán lehetett versenyképesnek lenni, most, a dupla pontok miatt inkább az utolsó versenyre tolódhat át a hangsúly. A csapatoknak nagyon ravaszul ki kell találniuk, miként alakítsák idén a fejlesztési terveiket” – írja e kérdésről Allen. S mindezzel arra is utal, hogy miközben az elmúlt években a bajnokság második felében egyes istállók előszeretettel állították le aktuális autójuk fejlesztését – mondván, már nem sok esélyük van előrébb lépni a bajnoki tabellán –, idén a szezonzárón osztott kétszeres pontok miatt változhat a helyzet. A csapatok tudniillik továbbra is a konstruktőri helyezéseik alapján kapnak részesedést az F1 éves bevételeiből.
 
A szélcsatorna és a CFD használatának korlátozása
 
A fejlesztés területen a csapatok dolgát idén egyfelől megkönnyíti, hogy a szezon során ismét engedélyezett lesz a tesztelés: az FIA új szabálya négyszer két tesztnapot engedélyezett 2014-ben, melyek közül egy nap viszont a Pirellié (kizárólag a gumit lehet tesztelni). Ezzel párhuzamosan ugyanakkor csökkentették a szélcsatorna, valamint a CFD (számítógépes folyadékdinamika) tesztek maximálisan megengedett idejét. „A radikális szabályváltozások miatt minden korábbinál jobban kell majd reagálniuk a csapatoknak egyes problémákra, erre ugyanakkor minden korábbinál kevesebb lehetőségük lesz, mivel mostantól még az élcsapatok is csak maximum heti harminc órán át használhatják a szélcsatornájukat és a CFD-számítógépeiket. A csökkenés hátterében a költségkímélés áll, amivel talán milliókat is megspórolhatnak majd a résztvevők, hiszen jóval kevesebb áramot fogyasztanak például a szélcsatornákkal. Ráadásul ez a nagyokat is arra késztetheti, hogy többször adják bérbe a szélcsatornájukat, esetleg kiscsapatokkal osszák meg azt” – írja Allen.
 
A szakíró hozzáteszi, miután a jövőben az FIA az évközi tesztek miatt eltörli az egyenes pályás aerodinamikai gyakorlásokat, vélhetően az év közbeni teszteken és a nagydíjhétvégék pénteki szabadedzésein a megszokottnál több hasonló tesztet láthatunk majd.
 
Változó minimumtömeg-határ
 
Miután az új technológiák (turbófeltöltő, nagyobb teljesítményű energia-visszanyerő rendszerek) jelentős tömegnövekedést eredményeznek, a 2014-es autók a korábbi 642 kilogramm helyett minimum 690 kilogrammot fognak nyomni (versenyzővel együtt). Egyes csapatok (pl. Red Bull) ugyanakkor szerették volna elérni, hogy ezen határérték további tíz kilogrammal emelkedjen, mivel a mérnököknek így nehéz lesz minimális szinten tartani új autóik tömegét, s ezzel a nehezebb versenyzők hátrányos helyzetbe kerülhetnek. Mark Gillan úgy véli, mindez valós problémát fog jelenteni egyes résztvevők számára. „Ezekkel a hihetetlenül bonyolult autókkal a csapatok igyekeznek minél több műszert elhelyezni autóikon, hogy mérni tudjanak bizonyos dolgokat. Ez márpedig plusztömeggel jár. Ha ennek fejében még nehezebb versenyződ is van, akkor viszont már nem biztos, hogy minden mérést megengedhetsz magadnak” – mondta a korábbi pályamérnök.
 
Mindez pedig már egyenesen a megbízhatóság kérdéséhez vezet minket. Új technológiákról lévén szó a csapatoknak választaniuk kell: vagy a megbízhatóságot helyezik előtérbe, még ha az esetleg a gyorsaság rovására is megy; vagy nagyobb kockázatot vállalnak, s elsősorban a teljesítmény növelésére összpontosítanak.
 
Megbízhatóság
 
A már felsorolt számos technikai változás egyúttal azt is jelenti, hogy a mérnököknek a megszokottnál jóval több területre kell egyszerre figyelniük, ami viszont a hibázás lehetőségét is nagyban növeli. Egyes szakértők szerint emiatt az év első felében az erőviszonyok terén a megbízhatóság még a teljesítménynél is meghatározóbb tényező lesz. Az FIA ráadásul szigorított a megbízhatóságra vonatkozó szabályain: a versenyzők a szezon során már csak öt erőforrással gazdálkodhatnak az eddig nyolc helyett, s egy-egy meghibásodó részegység cseréje is súlyosabb büntetéseket vonhat maga után (különböző mértékű hátrasorolást a rajtrácson).
 
A megfelelő téli felkészülés ezek miatt akár aranyat is érhet az idei szezonban – éppen ezért sokan úgy vélik, a Lotus például máris komoly hátrányba került azzal, hogy bejelentette, nem vesz rész az első teszten Jerezben. James Allen állandó szakértője szintén ezen álláspontot képviseli. „Ott kell lenned Jerezben. A versenyzésnél idén a megbízhatóság fog dominálni, legalábbis az év első felében mindenképpen, mivel az új erőforrás annyira bonyolult. Nagyon sok újdonságot kell kontroll alatt tartani, és nehézséget jelent még a hűtés kérdése is. Ha már ilyen korán veszítesz a pályán eltöltött időből, az már a valódi évkezdés előtt kellemetlen helyzetbe hoz az új technológiák terén. A normál, V8-as motorokkal könnyű volt a helyzet, de egy turbóerőforrás hűtőrendszerét fejleszteni már korántsem az. Ráadásul az év első felében több forró verseny is lesz, tehát annyit kell tesztelned, amennyit csak lehet. 2014-ben kihagyni az első gyakorlást sokkal nagyobb gond, mint korábban volt” – mondja Mark Gillan. James Allen pedig hozzáteszi, idén a hűtés terén számos innovatív megoldásra számíthatunk majd.
 
Korlátozott üzemanyag-fogyasztás
 
Idén további komoly változást jelent technikai téren, hogy a versenyzőknek a korábbi gyakorlattól eltérően most egységesen száz kilogrammnyi üzemanyag áll rendelkezésükre ahhoz, hogy befejezzék a versenyt. Mindez nem csupán a mérnököket, de a versenyzőket is komoly kihívás elé állítja majd: a futam során a helyzettők függően kell variálniuk vezetési stílusukat, s úgy kell agresszívnek lenniük, hogy közben szem előtt tartják a spórolás szükségességét is.
 
„Ezen a téren nehézséget jelenthet az FIA által kötelezővé tett egységes üzemanyag-átfolyást mérő szenzorok használata is. Ez nyomás alá helyezi a gyártót, hogy mindenképpen megbízható eszközt gyártson, mert ha bármely autón gond lesz a szenzorral, az kaotikus versenyeket eredményezhet” – teszi hozzá Allen.

Rövid híreink

2014.01.17. 15:14

Először is köszönöm, hogy kint lehetek az ajánlott oldalak között! Másodszorra pedig összegyűjtöttem rövid összefoglalóként olyan friss híreket, amelyek fontosak lehetnek számunkra! Jó olvasgatást!

Image and video hosting by TinyPic

1 milliárd forintra van szüksége a Hungaroringnek: Fejleszteni kell a pályát!

Nyereséges a Hungaroring, de mégis egymilliárdos gyorssegélyre szorul a Hungaroring Sport Zrt.-t vezető Gyulay Zsolt szerint.

Bár a Hungaroring Sport Zrt. a tavalyi évet közel 100 millió forintos nyereséggel zárta, körülbelül egymilliárd forintos gyorssegélyre lenne szüksége ahhoz, hogy megfeleljen az idei sportszakmai elvárásoknak – mondta Gyulay Zolt, a társaság elnök-vezérigazgatója az MTV Ma Reggel című pénteki adásában.

Image and video hosting by TinyPic

Stewart: Jó lenne, ha idén már nem Vettel lenne a bajnok

Sir Jackie Stewart szerint némi frissességet hozna a sportba, ha idén nem Sebastian Vettel lenne a bajnok.

„Úgy vélem, jobb lenne, ha idén más lenne a bajnok. Ezzel némileg visszatérne az élet a sportba. Mindez frissítően hatna, mert ez a többszörös címvédés kicsit soknak tűnik. „Biztos vagyok benne, hogy ez egy nap meg fog történni, de azt nem tudom, hogy mindez idén következik be, vagy sem. Az idő majd megmondja számunkra, de bízom benne, hogy egy jobb szezon vár ránk és más lesz a bajnok.„Szerintem Lewis Hamilton a leggyorsabb versenyzője ennek a bajnokságnak. A tiszta sebességet tekintve ő a leggyorsabb és amikor a leggyorsabb körét futja, olyan, mint egy mester.”

Image and video hosting by TinyPic

A német bíróság ítéletéig Ecclestone távozik az F1 éléről

Bernie Ecclestone kilépett a Forma–1 ügyeit irányító igazgatói testületből – ám továbbra is intézi a sportág napi ügyeit. A brit üzletembernek április végén lesz jelenése a müncheni bíróság előtt, amely vesztegetés és hűtlen kezelés gyanújával indított ellene eljárást.

„A különböző szerződések és gyakorlati üzleti megállapodások jóváhagyása és aláírása mostantól az elnök Peter Brabeck-Letmathe és helyettese, Donald Mackenzie felelőssége lesz” – idézte a Reuters

RB10

2014.01.16. 14:59

A Red Bull egy nagyon kis frappáns fényképpel tette közzé, az RB10 autónak a bemutató dátumát, ugyanis, az angol szöveg szerint, ahhoz, hogy teljes életnagyságban lásd az új autót, az RB10-et látogass el Jerezbe, 2014. január 28.- án , ahol amellett, hogy bemutassa a Red Bull csapat az RB10-et, elkezdődik az első tesztnap is a Forma 1 2014-es szezonja előtt. A legelső tesztelés kezdete előtt 20 perccel a boxutcába fog kigurulni az RB10. Valószínűleg Vettel lesz majd az, aki először fogja vezetni az RB10-et.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Sebastian karácsonyi ajándéka

2014.01.15. 22:31

Íme Sebastian Vettel ötletes üdvözlőkártyája, amit a Red Bull Dolgozóinak szánt karácsonyi ajándéknak. A kártya mellé járt:
egy olyan lap, amelyen Sebastian 13 győztes bukósisaka látható.
Emelett még Seb megköszöni, hogy a Red Bull csapat részese lehet,  illetve minden dolgozónak a legjobbakat kívánta a jövőre nézve. Érdekesség, hogy az Indiai győztes pillanatot a dolgozók fényképeivel készítették el.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Vettel találkozik Kontsas-sal

2014.01.15. 19:03

Lentebb már posztoltam, hogy az idei szezonban Sebastian Vettelnek új trénere lesz, aki nem más mint Antti Kontsas. Hoztam egy videót,amiben Sebastian Vettel 2012-ben Melbourne-ban találkozik az új edzőjével, a finn Kontsassal.

Új tréner Vettel mellett

2014.01.15. 18:27

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel tartja magát a hagyományokhoz, és 2014-től is finn fizioterapeuta fogja formában tartani. Antti Kontsas a Toro Rossótól érkezik, és Jean-Eric Vergnével dolgozott együtt.

A váltást JEV harangozta be még a múlt héten, amikor a francia Alpokban edzett, pontosan Chamonix-ban. Akkor elmondta, „ez az első alkalom, hogy együtt dolgozok az új tréneremmel, Juusóval”. „Micsoda meglepetés, ő is finn, és Antti, aki velem dolgozott, mióta elkezdtem az F1-ben versenyezni, itt volt velünk az első napokban, hogy átadja a stafétát.”

A hírek szerint Kontsas a Red Bull címvédőjével fog dolgozni a továbbiakban, és váltja Heikki Huovinent. Korábban Tommi Pärmakoski tartotta formában Vettelt, aki szintén finn volt.
 
Tavaly év elején Hamilton is feliratkozott a finn „segédeket” alkalmazó versenyzők közé: ő Ville Vihola  mellett döntött. Viholán kívül még Antti Vierula (Sergio Pérez), Mika Salminen (Adrian Sutil), Jaako Ojaniemi (Mark Webber), Heikki Huovinen (Sebastian Vettel) és Anntti Kontsas (Jean-Eric Vergne) képviselte akkor az országot.

Megszületett Sebastian Vettel első gyermeke

2014.01.15. 16:45

Image and video hosting by TinyPic

Német lapértesülések szerint megszületett a négyszeres világbajnok, Sebastian Vettel első gyermeke. A címvédő párja, Hanna Prater vasárnap adott életet a kislánynak, aki Svájcban látta meg a napvilágot. 

A Red Bull Racing versenyzője december elején erősítette meg, hogy kedvese gyermeket vár, a közleményben azonban magánéletük tiszteletben tartására kérte a sajtó munkatársait. Szavai minden valószínűség szerint cél értek, a fiatal pár ugyanis csendesen, a nyilvánosságtól távol tölthette az elmúlt heteket. A mai napon viszont több német sajtóorgánum is tényként közölte, hogy Hanna Prater vasárnap életet adott a pár első gyermekének.

A pilóta egyébként is félve óvja kedvese magánéletét, akit ennek megfelelően csak ritkán lehet felfedezni a versenyhelyszíneken. A német sportember negyedik világbajnoki címének elhódítását követően azonban először az ifjú divattervezőnek mondott köszönetet, korábban pedig elárulta, hogy esküvőjükre még a gyermek születése előtt sor kerülhet. Vettel és Prater gimnazista korukban ismerték meg egymást Heppenheimben, azóta alkotnak egy párt.

GRATULÁLUNK!!!!!!!!!!

Vettel: Az 5-ös rajtszám egyszer már szerencsét hozott

2014.01.14. 18:50
Image and video hosting by TinyPic
 
Ha idén nem lesz világbajnok, jövőre az 5-ös rajtszámmal áll rajthoz a Forma-1-ben a Red Bull Racing ásza, Sebastian Vettel.
 
A 2014-es év egyik nagy változása, hogy a Forma-1-es versenyzők saját maguk által kiválasztott, egyedi rajtszámokkal állhatnak rajthoz a versenyeken, melyeket egészen pályafutásuk végéig megőrizhetnek.
 
Miután Vettel tavaly újra világbajnok lett, idén ismét az 1-es rajtszám díszeleg majd versenyautóján, ha azonban idén nem ő lesz a legjobb, jövőre az 5-össel szeretne ismét babérokra törni.
 
„Azért választottam az 5-öst, mert 2001-ben sikeresen gokartoztam ezzel a rajszámmal” – mondta az immáron négyszeres Forma-1-es világbajnok, aki 2001-ben a német és az európai gokartbajnokságon is győzedelmeskedett.
 
„Emellett több más versenyző is bajnoki címig jutott már az 5-ös rajtszámmal, azt hiszem, Michael Schumacher (1994-ben) és Nigel Mansell (1992) is.”
 
A versenyzők által kiválasztott rajtszámokat múlt pénteken hozta nyilvánosságra a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA). Ennek megfelelően Kimi Räikkönen a 7-es, Fernando Alonso a 14-es, Jenson Button a 22-es, Lewis Hamilton pedig a 44-es számot viheti sikerre.
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?