SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2017.

Kínai Nagydíj: FP3 Highlights

2017.04.08. 10:08
Címkék: video

Kínai Nagydíj - képek!

2017.04.08. 10:04
Címkék: képek

Kínai Nagydíj - interjú a szabadedzések után!

2017.04.08. 09:56
Címkék: video

Vettel körrekorddal az élen!

2017.04.08. 08:32
Címkék: hírek
 
Piros zászlók helyett most piros autók a főszerepben – a Ferrari párosa végzett az élen az ezúttal meg nem szakított harmadik szabadedzésen! Sebastian Vettel mindössze századokkal múlta felül Kimi Räikkönent. További részletek hamarosan…
 
Félszegen még a nap is elgondolkodott azon, hogy megmutassa magát a sanghaji versenypálya fölött szombat délelőtt, és ennek a mentőhelikopter pilótája mellett az F1-es mezőny tagjai is örültek. Az előrejelzéseknek megfelelően a péntekinél barátságosabb, mindenekelőtt száraz és kevésbé ködös időjárás mellett rajtolt el a harmadik szabadedzés, ami egyúttal azt is jelentette, hogy mozgalmas egy óra várt a versenyzőkre és csapatokra, mivel ebbe a gyakorlásba kellett belesűríteniük a teljes péntek és a szombat délelőtt munkáját, azaz egyszerre kellett felkészülniük az időmérőre és a versenyre.
 
Ennek megfelelően nem is kellett arra várni, hogy autók lepjék el a pályát. Az első negyedórában Daniel Ricciardo 1:37,411 másodperces eredménnyel állt az élen, aztán 1:35,647-re javított a szuperlágy gumin. Max Verstappen eközben szintén a piros gumikon körözött, de jó 3 másodperccel lassabban, ami azt jelezte, az osztrákok a hatékonyság érdekében megosztják a munkát versenyzőik között. A számos újítással fölszerelt Red Bullt pénteken nem volt módjuk túl sokat tesztelni, azt azonban elégedetten állapították meg, hogy a kevés vizes pályás körön az RB13-as mutatkozott az egyik legjobban vezethető autónak, miközben a többség össze-vissza csúszkált a nehezen melegíthető gumikon.
 
A melbourne-i idénynyitó két főszereplője, a Mercedes és a Ferrari köridők tekintetében ennél kicsit visszafogottabban kezdett. Két versenyzőjük szintén eltérő programot futott: egyikük a szuperlágy, másikuk a lágy gumin kezdett hosszabb etapokba. A bajnokcsapatnál kisebb bakit is láthattunk: Valtteri Bottas autójáról az első körök egyikén a hosszú egyenes féktávján előbb elmozdult, majd le is repült a sokak által nem kedvelt T-szárny. Tekintettel a feladatok mennyiségére, a finnek nem volt ideje arra, hogy emiatt megszakítsa első etapját, így „módosított” aerodinamikával körözött tovább.
 
A két Mercedes 16-16 körös etappal nyitott, azaz edzésük első „félidejét” a versenyteljesítmény és a gumik felmérésének szentelte.
 
Félszegen még a nap is elgondolkodott azon, hogy megmutassa magát a sanghaji versenypálya fölött szombat délelőtt, és ennek a mentőhelikopter pilótája mellett az F1-es mezőny tagjai is örültek. Az előrejelzéseknek megfelelően a péntekinél barátságosabb, mindenekelőtt száraz és kevésbé ködös időjárás mellett rajtolt el a harmadik szabadedzés, ami egyúttal azt is jelentette, hogy mozgalmas egy óra várt a versenyzőkre és csapatokra, mivel ebbe a gyakorlásba kellett belesűríteniük a teljes péntek és a szombat délelőtt munkáját, azaz egyszerre kellett felkészülniük az időmérőre és a versenyre.
 
Ennek megfelelően nem is kellett arra várni, hogy autók lepjék el a pályát. Az első negyedórában Daniel Ricciardo 1:37,411 másodperces eredménnyel állt az élen, aztán 1:35,647-re javított a szuperlágy gumin. Max Verstappen eközben szintén a piros gumikon körözött, de jó 3 másodperccel lassabban, ami azt jelezte, az osztrákok a hatékonyság érdekében megosztják a munkát versenyzőik között. A számos újítással fölszerelt Red Bullt pénteken nem volt módjuk túl sokat tesztelni, azt azonban elégedetten állapították meg, hogy a kevés vizes pályás körön az RB13-as mutatkozott az egyik legjobban vezethető autónak, miközben a többség össze-vissza csúszkált a nehezen melegíthető gumikon.
 
A melbourne-i idénynyitó két főszereplője, a Mercedes és a Ferrari köridők tekintetében ennél kicsit visszafogottabban kezdett. Két versenyzőjük szintén eltérő programot futott: egyikük a szuperlágy, másikuk a lágy gumin kezdett hosszabb etapokba. A bajnokcsapatnál kisebb bakit is láthattunk: Valtteri Bottas autójáról az első körök egyikén a hosszú egyenes féktávján előbb elmozdult, majd le is repült a sokak által nem kedvelt T-szárny. Tekintettel a feladatok mennyiségére, a finnek nem volt ideje arra, hogy emiatt megszakítsa első etapját, így „módosított” aerodinamikával körözött tovább.
 
A két Mercedes 16-16 körös etappal nyitott, azaz edzésük első „félidejét” a versenyteljesítmény és a gumik felmérésének szentelte.
 
Az edzés második felének mindkét Ferrari friss szuperlágy gumikkal vágott neki. Előbb Kimi Räikkönen állt az élre egy 1:34,519-es körrel. Ez máris 0,9 másodperccel gyorsabb eredménynek bizonyult, mint a tavalyi pole-idő (1:35,402). A finn ugyanakkor nem tűnt elégedettnek autójával. „Még mindig küszködünk az elejével az egyes kanyarban” – jelentette a rádión. Később másutt kisebb megcsúszást is láthattunk tőle, javítania a következő próbálkozáskor csak minimális mértékben sikerült.
 
Csapattársa eközben elsőre 1:33,336-os kört teljesített, ami pedig már nem csak a 2016-os pole-körnél volt jobb, de a Kínában valaha futott leggyorsabb pole-körnél is. Saját korábbi csúcsát szárnyalta túl: 2011-ben a Red Bull-lal érte el az időmérős etalonnak számító 1:33,706-os eredményt.
 
A vörösök mögött rövid időre Fernando Alonso neve is felvillant a negyedik helyen, ám ahogy egyre többen váltottak szuperlágy abroncsokra, úgy változott folyamatosan az állás. Felipe Massa lépett előre harmadiknak, Max Verstappen (ő még lágyakon) közvetlenül csapattársa mögé zárkózott az 5. helyen, míg Nico Hülkenberg hatodik időt autózott. A garázsban eltűnő két Mercedes pedig fokozatosan a 18-19. helyig csúszott vissza a tabellán.
 
Az Ezüstnyilak 18 perccel a leintés előtt jelentek meg újra a pályán – Bottas továbbra is T-szárny nélkül, de már szuperlágy gumin. A finn első gyorskörén vadul meginduló hátsó résszel gyorsított ki az utolsó kanyarból, a célvonalon pedig közel 1 másodperc választotta el őt Vetteltől. Hamiltonnak is be kellett érnie a második hellyel, ő ekkor 0,8-re volt a Ferraritól. „A Mercedes érzésem szerint sokkal inkább visszafogja magát, mint a Ferrari. Nagyon visszafojtott motorral, talán több üzemanyaggal is köröznek” – állapította meg a Sky Sports szakértője, Paul di Resta.
 
Vettel aztán futott egy legjobb első és utolsó szektort, eredményén azonban nem javított. Nem úgy Raikkönen, aki az utolsó szektorban abszolút legjobb részeredményt felmutatva 0,053 másodpercre zárkózott fel csapattársára – a két Mercedest lejjebb szorítva a tabellán.
 
A két Red Bull akkor jelent meg újra a pályán, amikor az ellenfelek visszatértek a garázsba. Mindketten a szuperlágy gumin voltak, és miközben Ricciardo nem tudott javítani pozícióján, Verstappen az ausztrál elé ugrott a 6. helyre.
 
Az utolsó öt percben aztán jöttek az utolsó próbálkozások. Mindkét Mercedes javított, de csak az időeredményén, nem helyezésén. A Ferrarikhoz Bottas került közelebb, 0,371 másodperccel volt lassabb Vettelnél, míg Hamilton hiába autózott egyéni legjobbat az első, majd Vettelnél csak 0,02-dal lassabb részidőt a második szektorban, gyenge utolsó szektora miatt fél másodpercen kívül rekedt. Később még egy elfékezést is bemutatott a hajtűben.
 
A két Red Bull helyett ezúttal Massa volt a két élcsapat első számú üldözője, s a Williams számára biztató előjel, hogy a legjobb 8-ban ezúttal Lance Stroll is felbukkant. Mögötte Jolcon Palmer és Carlos Sainz tette teljessé az első tízet – az utolsó négy helyezésen eközben a két McLaren és Sauber osztozott, Antonio Giovinazzi zárta a sort.
 
A folytatásban már tétre megy a játék: az időmérő edzés 9 órakor rajtol, az M4 Sport és az M4 Sport.hu élő közvetítése 8 óra 45 perckor kezdődik!
 
Kínai Nagydíj, 3. szabadedzés – végeredmény:
1. Sebastian Vettel Ferrari 1:33,336 20
2. Kimi Räikkönen Ferrari 1:33,389 +0,053 19
3. Valtteri Bottas Mercedes 1:33,707 +0,371 26
4. Lewis Hamilton Mercedes 1:33,879 +0,543 25
5. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:34,773 +1,437 23
6. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:34,946 +1,610 20
7. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:35,092 +1,756 23
8. Lance Stroll Williams-Mercedes 1:35,182 +1,846 24
9. Jolyon Palmer Renault 1:35,192 +1,856 21
10. Carlos Sainz Toro Rosso-Renault 1:35,223 +1,887 24
11. Nico Hülkenberg Renault 1:35,449 +2,113 22
12. Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1:35,521 +2,185 22
13. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:35,626 +2,290 20
14. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:35,680 +2,344 22
15. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault 1:35,804 +2,468 23
16. Esteban Ocon Force India-Mercedes 1:35,811 +2,475 24
17. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:35,912 +2,576 17
18. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:36,063 +2,727 25
19. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:36,221 +2,885 21
20. Antonio Giovinazzi Sauber-Ferrari 1:36,705 +3,369 24

VettEE

2017.04.07. 17:10
Címkék: video

Vettel: Az első lövéssel célt kell találnunk!

2017.04.07. 17:02
Címkék: hírek
 
Kisebbfajta szerencsejátékká válhat a kínai hétvége a pénteki csonka nap után Sebastian Vettel szerint.
 
A Ferrari egyetlen mért kört sem autózott a Kínai Nagydíj első napján, miután a délelőtti 22 percben mindkét versenyzőjük csak installációs köröket teljesített. Sebastian Vettel kiemelte, kulcsfontosságú lesz a szombati szabadedzés a folytatás szempontjából, mivel ha ott valami nem stimmel az autó beállításával, arra az egész hétvégéjük is rámehet.
 
„Nem gyűjtöttünk túl sok információt. Ma csak két kört tettem meg, és szívesen gyűjtöttem volna több kilométert, amikor a pálya szabad volt. Most megpróbálunk mindent kihozni a harmadik edzésből, hogy felkészüljünk az időmérőre és a versenyre is. Az időmérő előtt lesz még egy kis időnk reagálni, még ha nem is olyan sok, mint általában, hiszen kiesik az éjszaka, amikor el szoktunk gondolkodni a beállításokon. Emiatt fontos lesz, hogy holnap mindjárt az első lövéssel célt találjunk, a jó irányba induljunk el” – nyilatkozta a német.
 
Megkérdezték, tud-e valamit arról, hogy a versenyt esetlegesen szombatra hozzák előre a vasárnapra jósolt rossz idő miatt. „Nem is tudom. Erről most hallok először. Néha nem is tudom, ti honnan szedtek ilyen információkat” – mondta a Sky Sports riporterének. „Azt mondják, holnap jó lesz az idő. Ma elmaradt a gyakorlás, ami hiányozni fog, de főleg az emberek miatt kár, akik kijöttek ma a pályára, lelkesen, hogy láthatnak minket. Erre most oda egy napjuk, melyen alig köröztünk. Pedig a Forma–1 egy évben csak egyszer van itt, Kínában! De nincs mit tenni. Tudomásom szerint holnap normál napunk lesz, a verseny pedig vasárnap.”
 
Azzal persze a négyszeres világbajnok is tisztában van, hogy ha hasonló helyzet áll elő vasárnap, akár el is maradhat a futam. „Mit tehetnék akkor? Maradjunk itt hétfőn is, és mondjuk azt a fiúknak, hogy tolják ki az autót, miközben már mindenki hazament? Nem tehetünk semmit, még ha kár is lenne ezért. De megértőnek kell lenni, ha a mentőhelikopter nem tud leszállni a kórháznál vészhelyzet esetén.”
 
Ami a folytatást illeti, Vettel egyelőre mindenről csak találgatni tud. „A papírforma azt mondja, itt könnyebb lesz előzni. Ausztrália sosem volt olyan pálya, ahol sok előzést láthattunk. Ideális esetben viszont nem is kell sokat előzni. Meglátjuk, hogy fut az autónk holnap, mert ezt egyelőre képtelenség megmondani. Egy biztos: az esőben is jó autóra van szükség, de a kockázat ilyenkor mindig nagyobb valamivel. Ez minden pályán így van. Az időjáráson változtatni úgysem tudunk, gumikból van elég, szóval panaszkodni nincs okunk” – összegzett.
 

elmaradt a második edzés Sanghajban

2017.04.07. 17:00
Címkék: hírek
 
Az edzéshiány már nem csak Pascal Wehrlein problémája: Kínában a délelőtti piros zászlók után délután már zöld jelzést sem láthattunk a boxutca kijáratánál.
 
Úgy kezdődött a második kínai szabadedzés, ahogyan az első véget ért: nem kezdődött el. Bár az eső továbbra is szemerkélt, a késlekedés okát nem ez, hanem még mindig az erős szmog miatti rossz látási viszonyok jelentették. Charlie Whiting versenyigazgató elárulta, a mentőhelikopter megfelelő közlekedését nem a pályán tapasztalt, hanem a célállomást jelentő kórháznál uralkodó viszonyok lehetetlenítik el.
 
„Nem tud leszállni a kórháznál, ami harmincnyolc kilométerre van innen. A mi helikopterünk itt repülhet, de a Sanghaj belvárosában lévő kórházban nem tudna landolni. Minden tíz percben friss helyzetjelentést kapunk a reptérről. Ha nem tisztul ki, akkor nem lesz edzés” – nyilatkozta Whiting, kiemelve, a gyakorlás végének időpontja fix, emiatt az elvesztegetett időt rajt esetén sem pótolnák.
 
Az edzésidő első felében a legnagyobb izgalmat így egy elveszett L betű keresése jelentette. Sebastian Vettel autójában ülve, mosolyogva követte figyelemmel, ahogyan lelkes szurkolói a célegyenesben némi tanácstalanság és keresgélés után VETTEL-t csináltak az eredetileg föltett VETTEE feliratból. A négyszeres világbajnok elégedetten konstatálta, hogy javították a hibát.
 
Az eső szemerkélt, a szél fújdogált, a lelátón többek között Stig és Darth Vader is felbukkant, Günther Steiner pedig egy teniszlabdával „stabillá” tett kampósbotot kapott jó indulatú szerelőitől a „152.” születésnapjára, motorhangot viszont nem hallhattunk a boxutcában – és ez most nem a sokat szidott V6-osok hibája volt.
 
Csupán egyetlen versenyző volt, aki elmondhatja, pályára lépett délután. Lewis Hamilton pár szurkolónak örökre emlékezetessé tette ezt a 2017-es kínai pénteket azzal, hogy a csöndet kihasználva a lelátókhoz sietett, és aláírt sapkákat dobált az alaposan felbolydult tömegbe.
 
Ha a Pascal Wehrlein helyére ismét beugró Antonio Giovinazzi abban bízott, hogy ezúttal megfelelő felkészüléssel még többet hozhat majd ki Sauberjéből, csalódnia kellett. Ehelyett a többiek kerültek az ő melbourne-i helyzetébe: szombaton egyetlen órájuk lesz arra, hogy felkészítsék autójukat az időmérőre és a versenyre. Feltéve, hogy a mentőhelikopter leszállási engedélyt kap Sanghajban…
 
A programnak szombaton a 6 órakor rajtoló harmadik szabadedzéssel kell folytatódnia (megkezdődnie…), és bárhogy is alakul az M4 Sport és az M4 Sport.hu élőben közvetíti az eseményeit.
 

Az élen Verstappen zárt

2017.04.07. 06:56
Címkék: hírek
 
Kevesebb mint fél óra körözés jutott a mezőnynek a Kínai Nagydíj délelőtti esős szabadedzésén.
 
Csütörtökhöz hasonlóan péntek délelőtt is esős idő fogadta a Forma–1 mezőnyét Sanghajban. A pályán állt a víz, így az első szabadedzés első perceiben csak fél tucat versenyző teljesített egy bizonytalan installációs kört a kék jelölésű esőgumikon. Jó esély a Pirelli új esős abroncsainak felmérésére – gondolhattuk volna, ám öt perc elteltével máris felvillantak a piros jelzések: edzés megszakítva.
 
Mint kiderült, nem azért, mert a versenyirányítás annyira rossznak ítélte – az egyébként nem is annyira rossz – körülményeket. Az FIA tájékoztatása szerint a kényszerszünetet azért kellett elrendelni, mert az orvosi helikopter nem tudott fölszállni. Kiderült, valójában nem a pálya fölött való körözéssel lett volna gondja – arra ugyanis a közvetítés során meg is mutatott tévés helikopter is képes volt –, hanem a kijelölt sanghaji kórháznál történő leszállással. A helyzetet nemcsak az eső, a város körül megjelenő szmog sem könnyítette meg.
 
Félórás várakozás következett, majd eltűnt a piros zászlós jelzés – de az edzés mégsem folytatódott. A szervezők az eredeti programhoz ragaszkodva nem állíthatták meg az órát, ám mivel a helikopter helyzete nem oldódott meg, a mezőny tovább volt kénytelen várakozni.
 
42 perc volt még hátra, amikor újra zöldre váltott a boxutca lámpája. Elsőként Kevin Magnussen hajtott pályára – már a zöld jelzésű köztes gumikon. A dán már első körében megpördült, ízelítőt adva abból, mire is számíthatunk az esős edzésen. A 9-es kanyar fogott ki rajta, ami aztán számos társát is megtréfálta. Csapattársa, Romain Grosjean egymást követő körein mutatott be egy hasonló megpördülést ugyanott, majd hagyta el a pályán a 10-esben. De Felipe Massa is járt a pálya mellett.
 
Már az utolsó félórában jártunk, amikor Nico Hülkenberg Renault-ja is piruettezett. A német a 3-as kanyarban pördült meg, mégpedig olyan szerencsétlenül, hogy sárga gépe háttal a kavicságyba csúszott. „Ebből nem fogsz kijönni, pajtás” – figyelmeztette mérnöke a kerekeit hiába pörgető, a hátramenettel is hiába próbálkozó versenyzőjét, aki miatt a virtuális biztonsági autót is „pályára küldték”.
 
Ekkor már 14 versenyzőnek volt mért köre, a leggyorsabb a köztes gumin futó Max Verstappen volt 1:50,491 másodperccel – 2 másodperccel előzte meg Felipe Massát és Lance Strollt.
 
A holland akkor is épp a pályán volt, amikor 24 perccel a leintés előtt újra piros zászlós jelzés lépett érvénybe. Az okot nem Hülkenberg jelentette, hanem ismét az orvosi helikopter. A helyzet olyannyira komoly volt, hogy még a helyi repteret is bezárták, azaz az FIA is tehetetlen volt.
 
Az óra egykedvűen számolt vissza, a versenyzők közül többen viszont az autóban ülve nézték azt – hiába. A kínai délelőttön mindössze alig több mint 20 percnyi edzés jutott nekik, pedig vasárnapra is hasonló körülményeket jósolnak, így a mostani eső ideális alkalmat kínált volna az esetleges esőfutamra való felkészülésre.
 
Verstappen az élen zárt, Lewis Hamilton, a két Ferrari, a két Force India és Jolyon Palmer pedig mért idő nélkül. Folytatás magyar idő szerint 8 órakor – a második szabadedzés eseményeit az M4 Sport és az M4 Sport.hu élőben közvetíti.
 
Kínai Nagydíj, 1. szabadedzés – végeredmény 
1. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:50,491 4
2. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:52,086 +1,595 7
3. Lance Stroll Williams-Mercedes 1:52,507 +2,016 7
4. Carlos Sainz Toro Rosso-Renault 1:52,840 +2,349 5
5. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:53,039 +2,548 6
6. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault 1:53,314 +2,823 4
7. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:53,520 +3,029 5
8. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:54,038 +3,547 7
9. Valtteri Bottas Mercedes 1:54,664 +4,173 4
10. Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1:55,104 +4,613 8
11. Nico Hülkenberg Renault 1:55,608 +5,117 6
12. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:57,445 +6,954 4
13. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 2:15,138 +64,647 4
14. Antonio Giovinazzi Sauber-Ferrari 2:15,281 +64,790 4
15. Jolyon Palmer Renault idő nélkül ------- 3
16. Sebastian Vettel Ferrari idő nélkül ------- 2
17. Kimi Räikkönen Ferrari idő nélkül ------- 1
18. Esteban Ocon Force India-Mercedes idő nélkül ------- 2
19. Sergio Pérez Force India-Mercedes idő nélkül ------- 3
20. Lewis Hamilton Mercedes idő nélkül ------- 2

Kínai Nagydíj - sajtótájékoztató

2017.04.06. 20:35
Címkék: video

Vettel figyelmeztet: A túl sok változás is rossz!

2017.04.06. 18:01
Címkék: hírek
 
Sebastian Vettel szerint szükségtelen lerövidíteni a versenytávot, vagy két futamot kiírni egy hétvégére, a királykategóriában ugyanis mindig egy hosszú viadalt rendeztek és ennek így kell maradnia. Végül figyelmeztetett: néha a sok változás is káros lehet!
 
Az utóbbi időben többször felmerült, az F1 izgalmasabbá tétele érdekében változtatni kell a versenyhétvégék formátumán (eredetileg 2017-re akartak új megoldásokat kitalálni, de a tervet végül elvetették). Ötletként felmerült, le kellene rövidíteni a versenyeket, hogy azok „fogyaszthatóbbak” legyenek, vagy több szériához hasonlóan be kellene vezetni a kétfutamos rendszert.
 
A téma kapcsán Lewis Hamilton nemrég kijelentette, „határozottan szükséges” a hétvégék formátumának megváltoztatása, az F1 új sportigazgatója, Ross Brawn pedig már javasolta, tartsanak bajnokságon kívüli futamokat, hogy azokon kísérletezzenek az új megoldásokkal. A Ferrari klasszisa, Sebastian Vettel eközben jelezte, nem ért egyet a törekvéssel: szerinte kár lenne megbolygatni a Forma–1 régóta használt versenyformátumát.
 
„Eléggé rossz lenne, ha megszabadulnánk az egyversenyes rendszertől” – jelentette ki a Kínai Nagydíj sajtótájékoztatóján. „Ha két futamot tartanánk, akkor elvennénk a hétvége csúcspontját, de akkor is, ha lerövidítenénk a versenyeket csak azért, mert az emberek azt mondják, unalmas, ha sokáig tart. Egy verseny van, és ez mindig is így volt. Régebben pedig még tovább tartott” – tette hozzá.
 
A versenynek továbbra is kihívást kell jelentenie. Azzal, hogy rövidebbé – és ha egyáltalán izgalmasabbá – tesszük szerintem többé már nem lesz nagydíj. Én egy kicsit szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy változtatnunk kell csak a változás kedvéért” – magyarázta.
 
A szabályváltoztatás lehetősége az utóbbi időben nemcsak a hétvégék kapcsán került elő, hanem az Ausztrál Nagydíjon látott kevés előzés miatt is. Amikor ezek számának növeléséről beszélnek, az egyik leggyakoribb érv az, hogy a „szurkolók miatt kell módosítani” Vettel azonban figyelmeztet, néha a sok változás is rossz lehet, és van, amikor a szurkolókra sem kell mindenképpen hallgatni.
 
„Elég nehéz helyzet ez. Én magam nagyon sok tekintetben régimódi vagyok. Úgy gondolom, vannak dolgok, amiket nem kellene megváltoztatni csak azért, mert néhány futam után az emberek úgy érzik, valamit módosítani kellene. Szerintem nagyon fontos, hogy következetes időkorlátja legyen ennek az egésznek. Szóval néha-néha jó meghallgatni az emberek véleményét, de ilyen hamar mindig nagyon nehéz tiszta képet kapni. Azt hiszem, a túl sok változás ugyanúgy rossz” – zárta gondolatát.
 
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak