Fordító


A fordító nem tökéletes !

 
Sebastian Vettel

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel egy olyan jelenség, amelyet még nem látott a Forma 1 több évtizedes világa. Erről a számok is tanúskodnak. Sebastian Vettel volt a legfiatalabb versenyző, aki valaha Forma 1-es edzéseken vett részt. Ő volt a legfiatalabb pilóta, aki valaha világbajnoki pontot szerzett. A legfiatalabb, aki valaha egy verseny élén állt. A legfiatalabb, aki pole pozícióból indulhatott. A legfiatalabb, aki futamgyőzelmet ünnepelhetett. És természetesen a legfiatalabb, világbajnok. Majd a legfiatalabb, versenyző, aki megvédte a címét. Egy olyan sportágban, ahol minden a sebesség körül forog, ez hatalmas teljesítmény.

 
Eseménynaptár

Image and video hosting by TinyPic

augusztus 27.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
szeptember 3.: Olasz Nagydíj, Monza
szeptember 17.: Malajziai Nagydíj, Sepang 
október 1.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
október 8.: Japán Nagydíj, Szuzuka
október 22.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
 november 5.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
 november 12.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
november 26.: Abu-dzabi Nagydíj, Abu-Dzab
 
Tabella

Image and video hosting by TinyPic

 A teljes tabellát a linkre kattintva láthatod!


katt ide

 
2018 Magyar Nagydíj

Légy részese TE IS a 2018-as Magyar Nagydíjnak. Jegyvásárlás, jegyinformációk!

Részletek  
Jegyvásárlás 
Ibusz

FORMA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2018 ESEMÉNY FACEBOOK

 
2018 Pirelli Teszt

2018-ban, a Magyar Nagydíjat követően szintén tesztelni fog a Hungaroringen a Forma 1 mezőnye. Légy te is részese a tesztnek a Magyar pályán. Részletek hamarosan.....

 
Információ

Image and video hosting by TinyPic

Üdvözöllek a Vettel.gportal.hu-n, ami Magyarország egyik legforgalmasabb és leginformáltabb Sebastian Vettel-ről szóló oldalán. Érdemes naponta többször ellátogatni, mert mindig rengeteg friss várja a rajongókat, látogatókat! Videók, képgaléria, extrák, rengeteg friss hírek, különböző menüpontok! Ahová ki van írva, hogy saját fordítás, az úgy is van, ezért kérlek ne tüntesd fel az oldaladon forrás nélkül. Amit nem saját magam fordítok le, annak a forrása megtalálható a dátumozás lábjegyzetében.

Téma: Sebastian Vettel, Forma 1
Szerkesztő: Melanie
Az oldal tanácsadója: Nuti
Design: Melanie
Nyitás: 2013. július 3.
Nyelv: Magyar
Az eddig legforgalmasabb nap: 5624
Ajánlott böngésző: Google Chrome, Mozilla
Forrás: M4Sport,Gp-Live
E-mail: vettelmagyarorszag@gmail.com  
Facebook oldalunkra írjatok inkább!
Online     ;  live    ; skysport

 
Archívum
 

Hírek    Minidrivers      Képek        Nagydíj      Videó     Teszt    Egyéb  Összefoglaló

 

 

lap tetejére

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírek Sebastianról ( news )

Hamilton szerezte meg a pole pozíciót. Vettel 3.!

2015.04.11. 10:15

Image and video hosting by TinyPic

Három időmérő edzés, három pole pozíció: Lewis Hamilton idén még nem talált legyőzőre szombaton. Nem sokon múlt ugyanakkor, hogy megszakadjon hétvégi kínai egyeduralkodása: Rosberg mindössze 0,042 másodperccel maradt el tőle. A harmadik Sebastian Vettel lett – a két Williams Kimi Räikkönen elé furakodott.
 
Egész hétvégén gyorsabb volt, a végén mégis nagyon megizzadt a Kínai Nagydíj pole pozíciójáért a címvédő világbajnok, Lewis Hamilton.
 
A Mercedes sztárja képtelen volt javítani a korábbi legjobb idején az utolsó próbálkozása alkalmával, ellentétben csapattársával, a német Nico Rosberggel, aki a végén mindösszesen 0,042 másodperccel maradt le az első rajtkockáról.
 
A harmadik helyen a malajziai futamgyőztes Sebastian Vettel végzett a Ferrarival.
 
Az első szakasz mindjárt hatalmas csatát hozott a továbbjutásért az érintett résztvevők esetében. Az eleddig szenvedő Force India mexikói versenyzője, Sergio Pérez fantasztikus körrel került a Q2-be, miközben csapattársa, Nico Hülkenberg már itt búcsúzni kényszerült. A red bullos Danyiil Kvjat hibázott a gyorskörén, és kis híján ő is kiesett – végül csupán két tizedmásodperc előnye maradt Hülkenberggel, illetőleg a McLaren-Honda szintén a közelben ólálkodó két világbajnokával, Jenson Buttonnal és Fernando Alonsóval szemben. Ami a két Manor-Ferrarit illeti, ezúttal mind Will Stevensnek, mind Roberto Merhinek sikerült az induláshoz szükséges 7%-on belül maradnia az éllovashoz – ez esetben Vettelhez – képest, jóllehet még mindig nagyon messziről követték a közvetlenül előttük haladókat.
 
Hamilton már a Q1-ben is két tizedmásodperc előnnyel rendelkezett Rosberg előtt, és ezt az előnyét a középső szakasz során is megtartotta. Az Ezüst Nyilakat – ekkor még – a két Ferrari követte, a kiesőzóna körül pedig végül a két Sauber és Romain Grosjean Lotusa került a határvonal jó oldalára. Az utolsó továbbjutó a sauberes Marcus Ericsson volt, aki mindösszesen 0,007 másodperccel előzte meg Pastor Maldonadót a másik Lotusban. Kiesett még az eleddig egész hétvégén szenvedő Toro Rosso két pilótája, a rádión motorgondokat jelentő Danyiil Kvjat, valamint Pérez is.
 
A szétlövés során Hamilton gyorsan tisztázta az elképzeléseit, midőn a fantasztikusra sikeredett első gyorsköre alkalmával megint kiautózta a Rosberggel szembeni három tizedes előnyét, ezt az előnyt azonban az utolsó lehetősége alkalmával már nem volt képes növelni. Rosberg imigyen tehát alaposan felzárkózhatott rá, a két mercedeses viszont összességében kényelmes, közel egy másodperces előnnyel zárt a legközelebbi üldözőjük, Vettel előtt.
 
Az 5-ös rajtszámú Ferrari sofőrje a vasárnapi futamon egyedül képviselheti majd a márkát a második sorban, hiszen csapattársa, a finn Kimi Räikkönen egy szedett-vedett gyorskörrel ezúttal csupán a hatodik pozícióra volt jó. A maranellóiak két autója a két Williams-Mercedest fogta közre, amelyek közül ezúttal Felipe Massáé bizonyult jobbnak.
 
A 12. Kínai Nagydíj alkalmából holnap, magyar idő szerint reggel 8:00-kor alszanak majd ki a piros lámpák a sanghaji pálya célegyenese felett.
 
A Kínai Nagydíj időmérő edzésének végeredménye
 
1. Lewis Hamilton Mercedes 1:35,782 -
2. Nico Rosberg Mercedes 1:35,824 +0,042
3. Sebastian Vettel Ferrari 1:36,687 +0,905
4. Felipe Massa Williams/Mercedes 1:36,954 +1,172
5. Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1:37,143 +1,361
6. Kimi Räikkönen Ferrari 1:37,232 +1,450
7. Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1:37,540 +1,758
8. Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1:37,905 +2,123
9. Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1:38,067 +2,285
10. Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1:38,158 +2,376
11. Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1:38,134 +2,352
12. Danyiil Kvjat Red Bull/Renault 1:38,209 +2,427
13. Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1:38,393 +2,611
14. Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1:38,538 +2,756
15. Sergio Perez Force India/Mercedes 1:39,290 +3,508
16. Nico Hülkenberg Force India/Mercedes 1:39,216 +3,434
17. Jenson Button McLaren/Honda 1:39,276 +3,494
18. Fernando Alonso McLaren/Honda 1:39,280 +3,498
19. Will Stevens Marussia/Ferrari 1:42,091 +6,309
20. Roberto Merhi Marussia/Ferrari 1m42,842 +7.060s

Ha a Ferrari egyszer vérszemet kap…

2015.04.11. 07:33

Image and video hosting by TinyPic

A Mercedes tanácsadója, Niki Lauda úgy véli, a Ferrari erőforrása máris egy szinten áll a Mercedesével. Az osztrák szerint nagyon is van miért tartaniuk egykori csapatától.

Sokat hallhattuk Malajzia óta, hogy a sportágnak úgy kellett a Ferrari győzelme, mint egy falat kenyér. Ausztráliában még úgy tűnt, tovább tarthat a Mercedes tavaly látott nyomasztó fölénye, ám Sebastian Vettel sikere némi reményt adott a változatosabb csatára.
 
Bernie Ecclestone dörzsölhette is a tenyerét. A brit ugyanis már többször is kijelentette, aggasztja a Mercedes-uralom; nemrégiben pedig Toto Wolff-fal közölte, úgy véli, az osztrák és csapata is segédkezik az F1 megölésében.
 
A Mercedes felügyelőbizottságának elnökét, Niki Laudát ugyanakkor nem foglalkoztatja a sportág helyzete, amikor csapata nehéz helyzetbe kerülhet. Márpedig úgy véli, kezd egyre nehezebbé válni a feladatuk. „Még ha a Ferrari győzelme boldoggá is teszi Bernie-t, én attól még szomorú leszek (a vereség miatt). Az elsődleges számomra, valamint Toto (Wolff) és Paddy (Lowe) számára az, hogy minden egyes versenyt megnyerjünk. Ez a mi küldetésünk” – reagált a Daily Mailnek nyilatkozó Lauda Ecclestone kijelentésére.
 
„Nem érdekel a politika, vagy hogy mi a jó Vettelnek és a Ferrarinak.. Nem az én felelősségem izgalmasabbá tenni a sportágat. Én csak amiatt aggódok, hogy a Ferrari a szezon ennyire korai szakaszában nyert.”
 
A 70-es években a Ferrarival két bajnoki címet is nyerő osztrák pontosan tudja, mi kell ahhoz, hogy a vörösök sikeressé váljanak – és szerinte jelenleg minden feltétel adott ehhez Maranellóban. „A győzelem lendületet ad nekik. Minden olasz csapat számára rendkívül fontos az efféle lendületesség. Az olaszok nagyon érzelmesek, és jobban megy nekik, amikor angolok és németek is vannak közöttük. Jelenleg ez a helyzet. Vettel pedig egy négyszeres világbajnok, olyasvalaki, akire felnézhetnek. Szóval mindenük adott.”
 
Lauda végül arról is beszélt, hogy az SF15-T óriási előrelépés a 2014-es Ferrarihoz képest. Szerinte az erőforrás terén a csapat máris utolérte őket, miközben hiába gyorsabb még mindig a Mercedes, a gumikímélő autóval az olaszok a versenyeken képesek kompenzálni ezen hátrányukat. „Az időmérő edzés nem igazán aggaszt minket. De a versenyen közel lehetnek. Nagyot léptek előre az erőforrás terén az elmúlt évhez képest. Úgy vélem, ugyanannyi lóerő áll rendelkezésükre, mint nekünk” – fogalmazott Lauda.

Hamilton őrzi előnyét: a harmadik szabadedzés is az ő sikerét hozta

2015.04.11. 07:20

Image and video hosting by TinyPic

Lewis Hamilton őrzi hibátlan kínai mérlegét: a harmadik szabadedzésen egy üléscserét követően 0,2 másodperccel utasította maga mögé Nico Rosberget. Őket a két Ferrari és a két Red Bull követte – Fernando Alonso két kanyar után a pálya szélére parkolta le McLarenjét…

A Mercedes világbajnoka már-már kényelmesnek mondható, több mint 0,2 másodperces előnnyel végzett csapattársa, Nico Rosberg előtt, akit a két Ferrari és a két Red Bull-Renault követett katonás sorrendben.

A hatvan perces gyakorlást műszaki hibák garmadája tarkította. Fernando Alonso már két féktáv után leparkolta a McLaren-Hondáját, amelynek motorja kékes füstfelhőket eregetve megadta magát, a két red bullos fiú pedig hiába lett 5. és 6., a tréning végére mind Daniel Ricciardót, mind pedig Danyiil Kvjatot partvonal mellé állították a csapat újra felbukkanó fékproblémái.
 
Még az éllovas Lewis Hamilton délelőttje sem alakult zökkenőmentesen, miután a Mercedes szerelőinek a körözés nagyjából felénél ki kellett cserélniük a túlmelegedő ülést a 44-es rajtszámú kocsiban.
 
Kisebb-nagyobb problémával küszködött még rajtuk kívül a williamses Felipe Massa és a manoros Roberto Merhi is.
 
A legjobb tízet egyébiránt a két toro rossós, illetőleg Valtteri Bottas és Romain Grosjean egészítette ki, de jól jellemzi, hogy milyen parázs küzdelem folyik a középmezőnyben, hogy az 5. pozícióban záró Ricciardót, valamint a 17. helyen végző force indiás Sergio Pérezt csupán bő 0,7 másodperc választotta el egymástól.
 
A fiatal Max Verstappen a csata hevében egyszer ki is pördült a pályáról az első kanyarban.
 
Ezzel zárult tehát a felkészülés a Kínai Nagydíjra; a futam minősítő edzése alig másfél óra múlva, közép-európai idő szerint reggel 9:00-tól veszi kezdetét.
 
Kínai Nagydíj, 3. szabadedzés – végeredmény
 
1. Lewis Hamilton Mercedes 1:37,615 - 14
2. Nico Rosberg Mercedes 1:37,841 +0,226 16
3. Sebastian Vettel Ferrari 1:38,313 +0,698 17
4. Kimi Räikkönen Ferrari 1:38,512 +0,897 16
5. Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1:39,020 +1,405 8
6. Danyiil Kvjat Red Bull/Renault 1:39,106 +1,491 14
7. Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1:39,113 +1,498 17
8. Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1:39,243 +1,628 15
9. Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1:39,274 +1,659 19
10. Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1:39,405 +1,790 14
11. Felipe Massa Williams/Mercedes 1:39,410 +1,795 17
12. Nico Hülkenberg Force India/Mercedes 1:39,513 +1,898 14
13. Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1:39,559 +1,944 18
14. Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1:39,591 +1,976 19
15. Jenson Button McLaren/Honda 1:39,694 +2,079 16
16. Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1:39,766 +2,151 16
17. Sergio Pérez Force India/Mercedes 1:39,781 +2,166 17
18. Will Stevens Marussia/Ferrari 1:42,928 +5,313 15
19. Roberto Merhi Marussia/Ferrari 1:44,956 +7,341 9
20. Fernando Alonso McLaren/Honda idő nélkül - 1

Ferrari: A bajnoki cím nem reális cél!

2015.04.10. 20:01

Image and video hosting by TinyPic

Noha Sebastian Vettel véget vetett a csapat 2013 óta tartó nyeretlenségi sorozatának és malajziai győzelmének köszönhetően közelebb került az összetettet vezető Lewis Hamiltonhoz, a Ferrari nem gondol arra, hogy idén elhódíthatja a világbajnoki címet – jelentette ki James Allison.

A Ferrari tavaly 1993 óta először maradt futamgyőzelem nélkül, a sikertelenség hatására pedig egy komoly szerkezeti átalakítás vette kezdetét az olasz alakulatnál. A 2015-ös év sokkal pozitívabban indult, a kollektív tesztek után a szezonnyitó is biztató eredménnyel zárult, két héttel később pedig véget ért a 2013 óta tartó nyeretlenségi sorozat. Vettel malajziai sikerét sokan annak tudták be, hogy a Ferrari autója a hőségben sokkal jobban kezelte az abroncsokat, mint a legtöbb riválisé.
 
Kínában – hűvösebb időjárási körülmények között – a várakozásoknak megfelelően ismét a Mercedes uralta az edzéseket. Lewis Hamilton körönként átlagosan hét tizeddel volt gyorsabb a német világbajnoknál, a Ferrari azonban ismét jobban bánt az abroncsokkal, amiből az olasz alakulat vasárnap adott esetben újfent előnyt kovácsolhat. A vörösök technikai igazgatója, James Allison azonban nem szeretne hiú ábrándokat kergetni. „Erősebb autók ellen harcolunk. A Mercedesnek több lóerő és leszorítóerő áll a rendelkezésére” – idézi szavait a BBC.
 
Éppen ezért a brit szakember egyelőre arra sem akar gondolni, hogy csapata 2015-ben harcba szállhat a bajnoki cím megszerzéséért. „Addig, amíg ezen a két területen nem csökkentettük a lemaradásunkat, nem tartom reálisnak azt, hogy a bajnoki címről beszélünk. Már a szezon elején is gondoltunk arra, hogy nyerhetünk néhány versenyt. Történjék bármi, ezen az úton szeretnénk haladni, miközben mindent megteszünk azért, hogy csökkentsük a hátrányunkat. A realitás azonban még mindig az, hogy az év elején kitűzött célok mellett maradunk” – magyarázza.
 
Bár az edzéseredmények alapján úgy tűnik, gumikezelés tekintetében a Ferrari ismét előnyben lehet, arra egyelőre Vettel sem gondol, hogy ismét legyőzheti a Mercedes versenyzőit. „A célunk az, hogy ott maradjunk a Mercedes mögött! El kell fogadnunk, hogy rendkívül erősek. A szezon során természetesen igyekszünk egyre közelebb és közelebb kerülni hozzájuk” – mondta. Az edzéseket uraló Hamilton eközben megjegyezte, hogy „a Ferrari ismét gyorsan tűnt, akárcsak az előző futamon.”

A Renault jelentett a Ferrari gyanús megoldása után?

2015.04.10. 19:58

Image and video hosting by TinyPic

Vélhetően a Renault közbenjárása kellett ahhoz, hogy az FIA szigorítson az üzemanyag-átfolyás mérésének módján. A Sky Sports zerint a Ferrari korábbi megoldása adott okot az aggályokra.

Mint arról már beszámoltunk, a Nemzetközi Automobil Szövetség a kínai hétvégével kezdve szigorított az üzemanyag-átfolyási sebesség mérésén, s az eddigi gyakorlathoz képest eggyel több szenzorral, immáron az üzemanyag rendszer egészén figyeli, hogy a csapatok betartják-e a szabályokat. Korábban az a hír járta, hogy a módosításra a Ferrari és a Mercedes trükközése miatt került sor – a Sky Sports boxutcai riportere, Ted Kravitz ennél több részletet is megtudott a változtatás hátteréről.
 
„A probléma már egy ideje foglalkoztatja az FIA versenyigazgatóját, Charlie Whitingot, valamint a technikai delegált Jo Bauert. Fennállt a lehetősége, hogy valaki úgy is megfelel az FIA üzemanyagméréssel kapcsolatos szabályainak, hogy a motorhoz közeli részen a benzin áramlása gyorsul, ami nagyobb energiával jár” – magyarázta Kravitz.
 
„Úgy tudom, hogy az FIA már a szezon korai szakaszában minden csapat üzemanyagrendszerét megvizsgálta, és egy csapatnál – amelynek színe vörös – találtak valamit, ami nem tetszett nekik, és ezért változtatniuk kellett rajta” – utalt arra, hogy a Ferrarinál figyeltek fel arra, hogy az átfolyásmérő és a befecskendező között a megszokottnál nagyobb átmérőjű csövet használtak a benzin vezetésére, mellyel annak nyomását kívánták növelni.
 
A hírek szerint azonban ez még a téli tesztek idején történt, s a Scuderia már az idénynyitóra változtatott eredeti megoldásán. „Nem hiszem, hogy ennek van köze a mostani technikai direktívához. Szerintem ez most csak arra irányul, hogy bezárjanak egy kiskaput, és biztosítsák, hogy senki sem csinál semmi botrányosat. Úgy tudom, az extra átfolyásmérő egy csapat kivételével – és nem tudom, melyik ez a csapat – mindenki autójában benne volt már Malajziában is. De a direktíva most kimondja, minden autónak kell rendelkeznie egy további mérőműszerrel az elsődlegesen túl” – magyarázta Kravitz.
 
A Sky Sports mindeközben megtudta, az FIA azt követően kezdett el foglalkozni a szigorítás kérdésével, hogy az egyik résztvevő aggályait fejezte ki a szabálykönyvben megbúvó kiskapu miatt. És ez a résztvevő a Mercedestől és a Ferraritól egyelőre elmaradó Renault, valamint partnere, a Total volt.

 
© 2013-2017 VETTEL.GPORTAL.HU - JB17
MAGYARORSZÁG LEGFORGALMASSABB SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

Image and video hosting by TinyPic

Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint  aki vagyok.  Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


A karma és az asztrológia kapcsolata    *****    Engedd meg, hogy horoszkópod elkészítésével szabad választásodban segítségedre lehessek. Várlak a csillagjövõ oldalon!!!    *****    ♫ Vár Téged is az egyetlen magyar nyelvû, megbízható Zara Larssonnal foglalkozó forrás! ♫ ZL Hungary ♫ ZL Magyarország ♫    *****    WISE-VOGUE | MERT A DIVATBAN IS LEHETSZ BÖLCS! - ÚJ BLOG TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA    *****    Nettó Bruttó Bérkalkulátor 2018    *****    A HUN Tv kezet nyújt, Asztrológiai elõadásom az Élet Magazin mûsorában.    *****    INGYEN letölthetõ OSHO könyvek, ezoterikus olvasmányok, Asztrológia: tanácsadás, oktatás.    *****    ***Munkatársakat keresek kezdetben mellékjövedelemként / Napi 1-2 óra munkával, majd késõbb akár fõállásban is!***    *****    Ingyenes tanácsadás,rendeld meg a tetszésed szerinti elemzést és minden kérdésedre választ adok.Részletek az oldalon!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Csillagászati ismeretek kézdõk és haladók részére. INGYENES ASZTRO-suli minden tanulni vágyónak!    *****    ** Portálépítés - G-Portál & HTML & CSS & Wordpress segítségek, kódok, sablonok, egyedi scriptek **    *****    ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! ASHLEY TISDALE!    *****    CSILLAGKÉPEK - a fokok szimbólumai    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!    *****    WISE-VOGUE | MERT A DIVATBAN IS LEHETSZ BÖLCS! - DIVATBLOG TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA    *****    ANEZKABLOG megnyitotta kapuit, ahol a valódi, õszinte életét, véleményét olvashatjátok el!