SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2016.

Brit Nagydíj >> időmérő utáni interjú

2016.07.09. 19:59
Címkék: video

Vettel: Ennek véget kell vetnünk!

2016.07.09. 18:21
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Idén már harmadszor kapott büntetést váltócsere miatt Sebastian Vettel. Kijelentette, ideje véget vetni a hibáknak.
 
Sebastian Vettel a Brit Nagydíjon elszenvedte idei harmadik időmérős vereségét Kimi Räikkönentől. A négyszeres bajnok csak a 6. helyen zárt szombat délután, ám miután a 3. szabadedzést követően ki kellett cserélni a meghibásodott váltóját, öt rajthelyes büntetésének köszönhetően csak a 11. rajtpozícióból indulhat vasárnap.
 
A leintés után a Sky Sports kérdésére, mi a gond a váltóval, elmondta: „Ha tudnánk az okát, akkor nyilván meg is szüntetnénk. Még rá kell jönnünk, miért történt. Tegnap és ma délelőtt is volt egy problémánk – ez nem valami jó. Korábban sosem volt ilyen hibánk. Már nem is tudom, hány versenyen vagyunk túl, de ilyet még nem láttunk, szóval ki kell derítenünk, mi változott, vagy mi más itt, mint más pályákon.”
 
Vettel újabb büntetését csak még bosszantóbbá teszi, hogy legutóbb Ausztriában ugyancsak váltócsere miatt sorolták őt hátra, miközben Szocsiban a kínai első körös baleset miatt kapott új váltót. Ráadásul már pénteken is voltak gondok váltójával. „A mai és tegnapi hibák után azt mondhatjuk, ez gyenge pontunk, és véget kell vetnünk ennek. Nyilván a korábbi alkalmak más okokra voltak visszavezethetők. Az elsőnél például egy ütközésre Kínában. Láthattuk, hogy másoknak is kellett cserélniük az ütközések után. A váltókat nem ütközésre tervezték. Nekünk azonban tegnap és ma is újszerű gondjaink voltak, és erre megoldást kell találnunk” – figyelmeztette csapatát.
 
Fölmerül a kérdés, Vettelnek vajon a harmadik napon is kell-e tartania a váltóhiba megismétlődésétől. Elmondása szerint nem tart ettől. „Elővigyázatosságból tettünk pár lépést az időmérő előtt. Az időmérőn nem is jött elő a hiba, ahogy Kimi autójával sem volt gond, ezért bizakodó vagyok a holnap kapcsán. Kétszer így is előjött ez a hiba, és mivel korábban ilyet nem tapasztaltunk, lehet, hogy a pályával kapcsolatos. Mindkétszer ugyanazon a helyen történt, a kör végén a célegyenesnél. Rá kell jönnünk, mi idézte elő. Most ez élvez elsőbbséget, mivel ma öt helyet vesztettünk miatta, és ha újra megtörténik, ismét ez lesz a következménye. Szóval megoldást kell találnunk rá. Ráadásul ha a versenyen történik, akkor célba sem érhetünk.”
 
Vettel egyébként magára is mérges volt, mert elmondása szerint akár negyedik is lehetett volna az időmérőn. „Az első próbálkozásom jó volt, de aztán elveszítettem a kocsi hátulját a Stowe-ban. Sikerült megmentenem, de sok időt buktam. Aztán a második próbálkozásom hasonlóan indult, de túl mélyen mentem bele az első kanyarba, onnan pedig már nehéz volt visszakapaszkodni. Amikor számított, nem sikerült jó köröket futnom, pedig a tempónk valójában rendben volt, és lett volna esélyünk a két Red Bull közé kerülni. Kár, hogy nem sikerült.”
 
Ami a folytatást illeti, Vettel abban bízik, az ellenfelek is segítik őt a fölzárkózásban. „Abban biztos vagyok, hogy akik most elöl vannak, szeretnének is ott maradni. Talán elkezdik a könyöklést, így pedig lesz esélyem eléjük kerülni… Érdekes verseny lesz” – vetítette előre.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Hamilton a pole-ban hazai közönsége előtt, Vettel 6. lett

2016.07.09. 15:08
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Elvették az első idejét – futott egy még jobbat! Lewis Hamilton új silverstone-i pályacsúccsal szerezte meg idei 6., pályafutása 55. pole pozícióját hazai közönsége előtt. A második Nico Rosberg lett – Max Verstappen először győzte le időmérőn Daniel Ricciardót.
 
Szomorúan álltak a brit szurkolók a hazai f1-es nagydíjuk időmérő edzésének első szakaszának végén, mivel Jenson Button az utolsó pillanatban kiesett a Q1-ből.
 
A McLaren versenyzője csalódottan szállít ki autójából, hiszen hazai versenyén még egyébként sem ért el igazán szép eredményt, noha ez már a 17. Brit Nagydíja.
 
Aztán hirtelen mintha minden a feje tetejére állt volna. Az elsétáló Button visszafordult, és a boxához futott, majd felvette a sisakját, amiből arra lehetett következtetni, hogy valakinek törölték az idejét.
Button azonban másodjára sem volt szerencsés. A Q2 elindult, nélküle...
 
Míg a mclarenes brit ismét nekivetkőzött a mercedeses átléphetetlen köridőt futott a pályán. Lewis Hamiltont aztán meg is kérte a mérnöke, hogy figyeljen oda a gumijaira a levezető körön, mert ezzel a szett abronccsal fog a futamon is rajtolni.
 
A többiek, beleértve a csapattársat, Nico Rosberget is, nem is tudtak a brit közelébe férkőzni. Bár a német csapattárs a második leggyorsabb volt, hét tizedes hátránya tetemesnek mondható. Hát még a 3. helyen továbbjutó Max Verstappené és a többieké, akik már másfél másodpercre, avagy azon kívülre kerültek a brithez képest.
 
A többiekkel ellentétben Fernando Alonso viszont talán büszkén konstatálta, hogy a 9. helyen bejutott a Q3-ba. A spanyol mostanában valóban egyre pozitívabb, és ezúttal már az eredmények is alátámasztják állításait.
 
Hamilton mellett Kimi Räikkönen is féktelen száguldozást mutatott be a pályán, csak a finn inkább volt látványos, mint eredményes. Bár bejutott a Q3-ba, de Räikkönen többször is lecsúszott a pályáról, avagy hagyta el azt túl hosszúra nyúlt féktávon.
 
A Q3 első lövésében Hamilton nem javított idején, de rögtön az élre állt... Már-már úgy tűnt, hogy a brit könnyedén behúzza az időmérőt, ám mint kiderült, a 9-es kanyarban túl szélesre vette az irányítást, és emiatt törölték az idejét, így a 10-es csoport végére csúszott.
 
Ekkor Rosberg, Verstappen, Ricciardo, Räikkönen, Vettel, Bottas, Sainz, Hülkenberg, Alonso és idő nélkül Hamilton volt a sorrend.
És jött az utolsó kör. Az első szektorban Hamilton lila szektort autózott, majd korábbi saját magához képest lassabb volt, de végül így is gyorsabb kört futott, mint a többiek korábban.
 
Nico Rosberg nem tudott javítani, így maradt a 2. helyen, ahogy Max Verstappen és Daniel Ricciardo is. Mögöttük a két ferraris, Kimi Räikkönen és Sebastian Vettel végzett, ám a német még 5 rajthelyes büntetést is kap vasárnapra, így csak a 11. helyről startolhat majd.
 
A Brit Nagydíj időmérő edzésének végeredménye
 
1. Lewis Hamilton Mercedes 1:29,287
2. Nico Rosberg Mercedes 1:29,606 +0,319
3. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:30,313 +1,026
4. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:30,618 +1,331
5. Kimi Räikkönen Ferrari 1:30,881 +1,594
6. Sebastian Vettel Ferrari 1:31,490 +2,203
7. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:31,557 +2,270
8. Nico Hülkenberg Force India-Mercedes 1:31,920 +2,633
9. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari 1:31,989 +2,702
10. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:32,343 +3,056
11. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:31,875 +2,588
12. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:32,002 +2,715
13. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:32,050 +2,763
14. Esteban Gutiérrez Haas-Ferrari 1:32,241 +2,954
15. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Ferrari 1:32,306 +3,019
16. Kevin Magnussen Renault 1:37,060 +7,773
17. Jenson Button McLaren-Honda 1:32,788 +3,501
18. Jolyon Palmer Renault 1:32,905 +3,618
19. Rio Haryanto Manor-Mercedes 1:33,098 +3,811
20. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes 1:33,151 +3,864
21. Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1:33,544 +4,257
*Marcus Ericsson nem indult

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Rossz hír Vettelnek: Újabb büntetés következik

2016.07.09. 13:50
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

A Ferrari megerősítette: Sebastian Vettelnél váltót kell cserélni a délelőtti szabadedzés után, így a németre ismét büntetés vár.
 
„Azt hiszem, már megint váltóhiba” – szólt bele csalódott hangon a rádióba Sebastian Vettel a harmadik szabadedzés hajrájában. Amikor azt tapasztalta, hogy autója újra dadogni kezd, dühös kézlegyintése jelezte, kezdi frusztrálni a helyzet. És a csapattagok arca is arról árulkodott, komoly a gond.
 
Valóban az volt. Egy órával az időmérő edzés kezdete előtt kiderült, a rakoncátlankodó váltót ki kell cserélniük, és mivel az még csak egyetlen hétvégét teljesített az előírt hat helyett, a németre öt rajthelyes büntetés vár. Ez már sorozatban a második ilyen büntetése.
 
A négyszeres bajnok már a pénteki első gyakorlást is váltóproblémákkal zárta – a mostani váltója pedig az volt, amit a múlt hétvégén Ausztriában ugyancsak egy öt rajthelyes büntetés fejében kapott. A mostani összességében már a harmadik váltócsere miatti büntetése – az elsőt Szocsiban kapta.
 
Időközben kiderült, az autóját összetörő Marcus Ericsson váltóját is cserélni kell – szintén 5 rajthelyes büntetésért. A svédet ugyanakkor ez már aligha sújtja: jó esély van rá, hogy neki sem vág a kvalifikációnak – bár ezt csapata egyelőre nem erősítette meg.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Hamilton a piros zászló után a harmadikat is behúzta – Vettel bajban

2016.07.09. 12:09
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Ismét csak századok Lewis Hamilton és Nico Rosberg között – a brit behúzta a piros zászló miatt csonka harmadik szabadedzést is. A nedves pályán rajtoló gyakorlás a két mercedeses mellett Marcus Ericsson nagy bukásáról és Sebastian Vettel váltóhibájáról szólt.
 
Esős és köztes esőgumikon teljesítette első köreit a mezőny a Brit Nagydíj harmadik szabadedzésén. A reggeli esőzés ugyan elállt a rajtig, az aszfalt még kissé nyirkos volt – az ég pedig épp olyan szürke, mint az idei évre átfestett kerékvetők.
 
A McLaren szerelőinek napja a megszokottnál is korábban indult. A csapat jelezte az FIA-nak, kihasználná idei egyik dzsókerét (az elsőt a kettőből), így az este 23 és reggel 7 óráig tartó tiltott időszakban is dolgozhattak az autókon. Erre azért volt szükség, mert egy új padlólemezt akartak kipróbálni hazai versenyükön.
 
„Határozottan nem áll még készen a slickekre” – jelentette Max Verstappen a pályáról az első próbaköre után. Nem volt túl jó hír a pénteken a teljes második edzését elvesztő Nico Rosbergnek. A németnek ez az egy óra áll rendelkezésére ahhoz, hogy a Lewis Hamilton által gyűjtött tegnapi adatokat útmutatásul használva tökéletesítse autója beállításait. A német már az első percekben pályára hajtott – autójába tegnap óta bekerült a valódi versenymotor.
 
Az első slick gumis próbálkozásra 15 percet kellett várni: elsőként a két Force India hajtott pályára közepes keveréken – ám az első mért kört az idejét nem vesztegető Nico Rosberg futotta a narancssárga kemény gumin: 11 másodperccel maradt el csapattársa pénteki legjobbjától.
 
A német aztán szorgos körözésbe kezdett, miközben a pálya szép lassan teljesen fölszáradt. Az edzés felénél a közepes keveréket használó Sebastian Vettel 1:33,203 másodperces idővel állt az élen, a mezőny fele ekkor azonban még adós volt a mért időkkel.
Lewis Hamilton az edzés második „félidejében” merészkedett elő garázsából. A lágy gumikon indított, és már az első szektorban 0,6 másodpercet vert Vettelre. Hogy első, 1:31,286 másodperces ideje csak 0,045 másodperccel volt jobb a második leggyorsabbnál, végül annak volt köszönhető, hogy időközben Rosberg is teljesített egy igencsak erős kört. A két Mercedes máris 2 másodperccel vezetett a többiek előtt – igaz, a pénteken a csillagosok első számú ellenfelének tűnő Red Bull ekkor még mindig adós volt első köreivel. Max Verstappen első nekifutásra 0,5, Daniel Ricciardo pedig 0,8 másodpercre közelítette meg a címvédőt.
 
A következő körüket már nem fejezhették be: Marcus Ericsson ripityára tört Sauberje füstölgött a pálya szélén a Stowe-kanyar után – azonnal lendült a piros zászló. A svéd versenyző szélesre vette a gyors jobbos kijáratát, baloldali kerekeivel érintette a még nedves műfüvet, és autója irányíthatatlanul csapódott bele a pálya másik oldalán lévő gumifalba.
 
Bizarr módon a baleset során még a kormány is leesett (!) a helyéről. „Ez már a második ilyen baleset idén Jolyon Palmer monacói bukása után. Szerintem ez elfogadhatatlan” – szörnyülködött a korábbi F1-es versenyző, Anthony Davidson, miközben azt nézte, hogy a kormánykerék Ericsson ölében landolt. Annyira azért nem volt veszélyes a helyzet: a visszajátszásból kiderült, a két térdével húzta le a kormányrúdról a volánt – már a becsapódás pillanatában, amikor arra már amúgy sem volt szükség.
 
A helyszínre siető orvos azonnal ellenőrizte, Ericsson rendben van-e – ő rendben volt, az autója és a pálya viszont nagyon nem. Az elmúlt hetek tapasztalatai alapján nem lenne meglepő, ha a svédnek új váltóra lenne szüksége a folytatásban – és egyelőre az is kérdés, részt tud-e venni egyáltalán az időmérő edzésen.
 
Szabadedzésről lévén szó a pálya javítási munkálatai alatt sem állították le az órát, így az már csak 5 percet mutatott, amikor a lámpák újra zöldre váltottak a boxutca végén. Hogy még izgalmasabb legyen, a pálya egyes pontjain közben az eső is elkezdett csöpögni.
 
Az összes versenyző kihasználta az utolsó perceket. Nico Rosberg a hétvége első 1:31-en belüli idejével állt az élre, ám csapattársa azonnal egy 0,063 másodperccel gyorsabb, 1:30,904-es körrel válaszolt. A két bajnokaspiráns ott folytatta, ahol a pénteki első szabadedzésen abbahagyta: közöttük századok, a két Red Bull több mint fél, a többiek pedig több mint egy másodpercre tőlük.
 
A Ferrari számára azonban nemcsak Daniel Ricciardóék jó formája lehet aggasztó. Sebastian Vettel a régi célegyenesbe érve autója lassulását érezve szólt a rádión: „Már megint gond van a váltóval.” Elkeseredett hangja, majd a kiszálláskor mutatott arckifejezése nem jó előjel az időmérő edzés előtt. A múlt héten kényszerű váltócsere miatt veszített 5 rajthelyet – idén másodszor.
A legjobb tízbe Valtteri Bottas, Fernando Alonso, Nico Hülkenberg, Kimi Räikkönen és Carlos Sainz került még be. A McLarennél bizakodhatnak, talán megérte az éjszakai műszak.
 
Az időmérő edzés magyar idő szerint 14 órakor rajtol – az M4 Sport élő műsora azonban már 13 óra 45 perckor.
 
Brit Nagydíj, 3. szabadedzés – végeredmény
1. Lewis Hamilton Mercedes 1:30,904
2. Nico Rosberg Mercedes 1:30,967 +0,063
3. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:31,488 +0,584
4. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:31,561 +0,657
5. Sebastian Vettel Ferrari 1:32,049 +1,145
6. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:32,736 +1,832
7. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:32,754 +1,850
8. Nico Hülkenberg Force India-Mercedes 1:32,798 +1,894
9. Kimi Räikkönen Ferrari 1:32,833 +1,929
10. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari 1:32,889 +1,985
11. Esteban Gutiérrez Haas-Ferrari 1:32,895 +1,991
12. Jenson Button McLaren-Honda 1:33,042 +2,138
13. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:33,344 +2,440
14. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:33,361 +2,457
15. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:33,440 +2,536
16. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Ferrari 1:33,538 +2,634
17. Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1:33,710 +2,806
18. Jolyon Palmer Renault 1:33,769 +2,865
19. Kevin Magnussen Renault 1:34,049 +3,145
20. Rio Haryanto Manor-Mercedes 1:34,471 +3,567
21. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:34,551 +3,647
22. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes 1:34,658 +3,754

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Marc Gené interjúja Sebstian Vettellel

2016.07.08. 21:53
Címkék: video

Brit Nagydíj >> interjú a szabadedzés után

2016.07.08. 21:53
Címkék: video

Vettelt nem győzte meg az új glória – és a csapatokat sem

2016.07.08. 19:10
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Nem győzte meg Sebastian Vettelt a glória második verziója. Rajta kívül azonban úgy hírlik, a csapatok körében is egyre több az ellenzője.
 
Újra fölszerelték a vörös autóra a fejvédő bukókeretet. A téli tesztek során a Ferrari volt az a csapat, amely elsőként pályára vitte a glóriát. Akkor két versenyzőjük két napon is kipróbálta, Sebastian Vettel pedig azt nyilatkozta, nem zavarja különösebben a kilátást a pilótafülkéből: „Amit kell, azt látom” – fogalmazott.
 
Azóta hónapok teltek el, az FIA folytatta a kutatást és tesztelést, nemrég pedig elkészült a korábbinál könnyebb, immáron titániumból készült új fejvédő, a glória 2, amit pénteken Silverstone-ban ismét Vettel tesztelt. Értékelése azonban ezúttal már kevésbé volt meggyőző. „Nem valami jó” – felelte a kérdésre, milyen volt a kilátás. „Eléggé komoly hatással van a láthatóságra, de ez csak egy rutinellenőrzés volt.”
 
Ami a változásokat illeti, a bukókeret felső eleme a korábbinál magasabban helyezkedik el, ráadásul szélesebb, nagyobb az átmérője is, hogy a versenyző feje ne csapódhasson neki ütközés esetén. Az Auto Motor und Sport beszámolója szerint azonban szükség lesz egy harmadik verzióra is. Charlie Whiting a csapatokkal közös ülésen arról értesítette az érintetteket, hogy töréstesztjeik alapján további 2 centiméterrel előrébb kell vinni a keretet. Ez lesz majd a 3. számú glória.
 
A szövetség az eddig elvégzett tesztek eredményeit is prezentálta. Számos baleseti változatot szimuláltak a glóriával, és a többségüknél bebizonyosodott, hátrány nem származhat az eszköz használatából. A csapatokat ugyanakkor nem győzték meg Whitingék.
 
A Red Bull például fölvetette, hogy Felipe Massa 2009-es hungaroringi baleseténél – ahol a brazilt egy rugó találta fejen –, legjobb esetben is csak semmin sem változtatott volna a glória. De jó eséllyel csak rontott volna a helyzeten, mivel a rugó így a csövön megpattanva mellkason találhatta volna a versenyzőt…
 
A Ferrari és a Force India eközben azt vetette fel, mi történik, ha egy autó orra vagy padlólemezének „villás” része oldalról fúródna bele a keretbe. „Így ez a része akár guillotine-ként is funkcionálhat a versenyzőnél” – vélekedett Andy Stevenson, utóbbi istálló technikai igazgatója.
 
A német szaklap kiemelte, a csapatoknak annak kapcsán is vannak aggályaik, milyen hatással lesz az új eszköz az autók aerodinamikájára. Egyfelől számításaik szerint meredekebbre kell majd állítaniuk a szárnyakat miatta, hogy ne veszítsenek leszorítóerőt, másfelől várhatóan az airbox légbeömlőt is át kell tervezniük.
 
Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke máris javaslatot tett arra, hogy a Stratégiai Csoport mondjon nemet az újításra. Az erről szóló szavazásra várhatóan még a nyári szünet előtt sor kerülhet. A hírek szerint a glóriának jelenleg kevesebb a támogatója, mint az ellenzője.
 

Vettel: Nekünk vannak Kimivel a legkevesebb egóproblémáink a paddockban

2016.07.08. 18:34
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel örül annak, hogy harmadik közös szezonját is megkezdheti Kimi Räikkönen mellett. Szerinte nemigen lehet elképzelni az övéknél kevésbé problémás párosítást.

A Ferrari pénteken Silverstone-ban bejelentette: szerződést hosszabbított Kimi Räikkönennel, aki így 2017-ben is a vörösök csapatát erősíti. A finn jövője kapcsán sok pletykát hallhattunk az elmúlt hónapokban, ám a csapat ezzel rövidre zárta a találgatásokat.
 
Sebastian Vettel a pénteki edzésnap végén arról beszélt, cseppet sem bánja ezt. „Ez volt a helyes döntés. Keményen dolgozunk azért, hogy utolérjük a Mercedest, de még sok munka vár ránk. Szerintem fontos, hogy miközben eddig sok volt a pletyka, most végre csönd lesz, és végre saját magunkra összpontosíthatunk” – nyilatkozta a négyszeres bajnok a Sky Sportsnak.
 
Vettel szerint a Ferrarinak könnyű dolga van velük, mivel talán semelyik másik versenyzőtársával nem jönne ki olyan harmonikusan, mint a finnel. „Úgy gondolom, talán Kiminek és nekem van a legkevesebb egóproblémánk az egész paddockban. Szerintem a csapat szempontjából jó, hogy egy irányba húzunk. A pályán keményen szorongatjuk egymást, ahogy a múltban, úgy most is keményen versenyzünk egymás ellen. Ez szerintem viszont normális is. A pályán kívül azonban semmiféle gondunk nincs” – fogalmazott a német.
 

Hivatalos: Räikkönen 2017-ben is a Ferrarinál!

2016.07.08. 18:31
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Szerződést hosszabbított Kimi Räikkönen és a Ferrari. A finn versenyző 2017-ben is Sebastian Vettel csapattársa lesz.
 
Rövidre zárta a Kimi Räikkönen jövőjével kapcsolatos találgatásokat a Ferrari. A Brit Nagydíj péntekjén bejelentették, újabb egy évvel meghosszabbították szerződésüket a finn versenyzővel.
 
„A Scuderia Ferrari bejelenti, hogy meghosszabbította a technikai és versenyzői együttműködését Kimi Räikkönennel. A 2017-es versenyzőpárosunkat továbbra is a finn és Sebastian Vettel alkotja majd” – állt a közleményben.
 
A „Jégember” ezzel sorozatban negyedik szezonját kezdheti meg Maranellóban, ahol jelenleg második időszakát tölti. A számára és az istálló számára is bajnoki címet hozó 2007-es szezonban Michael Schumacher helyét vette át a vörösöknél, ahol egészen 2009 végéig versenyzett. Két év szünet, valamint két lotusos szezon után aztán 2014-ben tért vissza.
 
Fernando Alonso, majd 2015-ben Sebastian Vettel oldalán is sok kritika érte őt a bajnoktársaktól jelentősen elmaradó teljesítménye miatt – idén azonban észrevehető javulást ért el. Jelenleg ugyanannyi, 96 ponttal áll a bajnoki tabella 4. helyén, mint az őt csupán több második helye révén megelőző Sebastian Vettel.
 
Räikkönen csütörtökön Silverstone-ban kijelentette, még mindig elég motiváltnak és gyorsnak érzi magát ahhoz, hogy folytassa pályafutását. „Mindig is mondtam: nem lennék itt, ha már nem élvezném, vagy nem lennék képes százszázalékosan csinálni ezt. Ha nem volnék motivált, nem vesztegetném a saját és a csapat idejét. Már tíz éve is megmondtam, a Ferrari lesz az utolsó csapatom, és ezt tartom” – fogalmazott az ezen a hétvégén 100. ferraris futamára készülő finn.
 
Räikkönen és a Ferrari:
Szezonok száma: 6 (2007-2009; 2014-2016)
Futamok száma: 100
Győzelmek: 9
Összes dobogós helyezés: 33
Pole pozíciók: 5
Leggyorsabb kör: 19
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!