Hrek Sebastianrl ( news ) |
Exkluzv interj Sebbel2014.12.07. 11:36
Az Olasz Sky interjt ksztett Sebastian Vettellel, ahol kpek s rgebbi videk segtsgvel emlkeznek vissza Seb eddigi plyafutsra.
Rikknen bzik a Ferrariban s vrja Vettel rkezst2014.12.07. 11:30

Minden adott ahhoz, hogy a Ferrari idvel visszatrjen a gyztesek kz – jelentette ki Kimi Rikknen a vrsk Abu-Dzabiban rendezett szezonzrjn. A finn klasszis az egylet j csapatvezetjrl s a nemrg leigazolt Sebastian Vettelrl is beszlt.
A 2007-es vilgbajnok els ferraris korszaknak utols autjt, a 2009-ben hasznlt F60-ast vitte plyra a szombati esemnyen, ahol a krzgets eltt az jsgrk krdseire is vlaszolnia kellett. A legtbb krds termszetesen a vrtnl gyengbb eredmnyeket hoz 2014-es esztendvel s a csapatnl vgbemen szerkezeti talaktssal volt kapcsolatos. Rikknen ismt kihangslyozta, is s a Ferrari is nehz ven van tl, viszont papron minden adott ahhoz, hogy a csapat visszatrjen az lmeznybe, hiszen tudjk mit rontottak el az istllnl pedig nagyszer szakemberek dolgoznak.
„Val igaz, ez a szezon nem volt knny, sem szmomra, sem pedig a csapat szmra” – idzi a mezny korelnknek szavait a Ferrari hivatalos oldala. „Ettl a csapattl az emberek mindig azt vrjk, hogy az len harcoljon, s hogy futamokat nyerjen, idn azonban nem ez volt a helyzet. Viszont lefektettk az alapjait annak, hogy a Ferrari a jvben visszakerljn oda, ahol lennie kell. Nagyon sok munka vr mg rnk, de tudjuk, mely terleteken kell jobb vlnunk” – magyarzza Rikknen, majd magrl a felkszlsrl is beszl.
„A munka mr elkezddtt, a gyrban pedig tnyleg minden adott ahhoz, hogy elrelpjnk, teht a szemlyzet s az eszkzk minsge is megfelel. Most mindenekeltt egy csapatknt kell dolgoznunk, ahogyan az a korbbi vekben is jellemz volt erre az istllra. gy gondolom, a 2015-s aut jval versenykpesebb lesz. Persze meg kell vrnunk az els teszteket ahhoz, hogy lssuk hol is tartunk valjban” – folytatja Rikknen, kinek csapata az elmlt hetekben, hnapokban komoly talakulson ment keresztl.
A szezonzr eltt pldul hivataloss vlt, hogy Sebastian Vettel vltja az istlltl tvoz Fernando Alonst, a futam utni htfn pedig a Ferrari azt is bejelentette, hogy Maurizio Arrivabene veszi t az prilisban kinevezett csapatvezet, Marco Mattiacci helyt. „gy gondolom Maurizio j vlaszts volt erre a szerepkrre. Ismerem t rgebbrl, mr lttam mennyire kompetens szakemberrl van sz. A tapasztalata szerintem hasznos lesz a csapat szmra. Azt, mr korbban is elmondtam, hogy Sebastian a bartom, teht rlk, hogy vele dolgozhatok majd. gy rzem, megfelelen egytt tudunk majd mkdni s motivlni fogjuk egymst, ami a csapatot is segteni fogja, clunk ugyanis az, hogy visszajuttassuk a Ferrarit oda, ahov val” – zrta gondolatait a 35 ves sportember.
Fogszablyzs fibl a Ferrari megmentje? – ketts interj Vettellel s Markval2014.12.06. 21:30

Taln nincs is ember a paddockban, aki jobban ismern Sebastian Vettelt Helmut Marknl. Az osztrk gyerekkora ta prtfogja, ksbb bizalmasa volt a nmetnek, aki pedig a Red Bull utnptlsprogramjnak els „mestermunkjaknt” hllta meg mindezt. tjuk ez v vgn azonban kettgazott. Az Auto Bild Motorsportnak adott j hangulat ketts interjjuk sorn megismerkedskrl, a Ferrari-mtoszrl s a jvbeni kapcsolatukrl beszltek – s termszetesen a csipkeldsek sem maradhattak el…
Vettel r! Krdezte mr Helmut Markt arrl, milyen rzs a Ferrarinl versenyezni? 1972-ben az n leend exfnke mr teljestett sportautversenyt a Ferrarival.
Sebastian Vettel: Igen, de krdezzk meg maguk, mit is mondott errl!
Helmut Marko: Csak annyit mondtam: „Fantasztikus! Ez minden versenyaut kztt is egy kln kategrit kpvisel.”
1973-ban mr szinte ott volt a zsebben a Ferrari-szerzds, aztn jtt a slyos balesete. Mesljen arrl Sebastiannak, miknt zajlottak akkoriban a szerzdsrl szl egyeztetsek!
Marko: Az iroda teljesen be volt stttve, elg misztikus volt. s mindig volt ott egy tolmcs is. Enzo pedig mindig stt szemveget viselt. Mindig.
Vettel: pp a minap olvastam egy interjt Enzo Ferrarival. Egy 1958-as jsgbl. Arrl szlt, hogy nem szabadna tl sokat vltoztatni a Forma–1-en, hogy az megtartsa a tekintlyt. A kltsgeknek is bizonyos kereteken bell kellett maradnia. Egybl arra gondoltam, hogy mr tvenhat ve mindig ugyanaz a vitatma.
Marko r, azt is kzlte Vettel rral, mi minden jr mg a Ferrarival? A nyoms sehol mshol nem lehet nagyobb.
Marko (mosolyogva): Elvgre kihvsra vgyott!
Vettel: Mg fiatal vagyok. Helmut szemben nem, de sszessgben nzve igen.
Marko: Egy kicsit Verstappen-szindrmban szenved.
Vettel: Ez nem szindrma, csak Helmut prbl mindig ezzel ugratni…
Marko: Mgis visszavgott s viccesen megjegyezte: most mr lakkocsisofrket alkalmazok…
Vettel: Igen, de csak viccbl. Termszetesen semmi gondom a hollandokkal – amg fociban vesztenek ellennk. Helmut termszetesen rl, mert Hollandiban sok szp asszony van.
Komolyra fordtva a szt: hogyan reaglt Marko, amikor elrulta neki, hogy elhagyja a Red Bullt?
Vettel: Szerintem nem volt nagy jsg szmra. Mr jl ismer.
Marko: Valjban abban az idben, amikor a szerzdshosszabbtsrl akartunk vele beszlni, egyszeren nem vette fel a telefont.
Vettel: Akkor ppen kirndultam, s nem volt nlam a telefonom.
Megknnyebbl, miutn elmondta?
Vettel: Igen. Nem tudtam, hogy fogadjk: jl, rosszul? A Red Bullnl mindig Helmut Marktl kaptam a legnagyobb tiszteletet. s gy reztem, rten meg ezt leginkbb…
Marko: Mert n versenyz vagyok!
Vettel: Igen, s mert tudja, mit jelent a Ferrari. Akkoriban is volt benne valami varzslatos, ahogy most is. A hagyomny, a trtnelem, a mtosz az ember s a mrka krl. Az emberek is azt mondjk, van abban valami klnleges, ha a Ferrarival nyersz. Remlem, hamarosan megtapasztalom.
Marko: Amikor n 1973-ban ott kellett volna versenyeznem, a Ferrari a Forma–1-ben nem volt sikeres, de a versenyzs vilgban mgis kivteles helyzetben voltak.
Hiszi, hogy Sebastian Vettel jra a gyztesek tjra tereli a Ferrarit?
Marko: Igen, de remlem, hogy nem egyhamar.
Vettel: n remlem, hogy hamarosan rcfolhatok erre.
Milyen lesz a jvben, ha tallkoznak?
Vettel: Nem sokban klnbzik majd attl, amilyen most. Csak bizonyos dolgokrl termszetesen mr nem beszlgethetnk.
Marko: Lazbbak lesznk egymssal, mert mr nem lesz ott a nyoms, s beszlgethetnk az let szpsgeirl.
Vettel: Helmut mindig egyszeren ltta a dolgokat, s egyenesen kimondta, amit gondol. Nem politizl, nem akar mindent titokban tartani. Teht beszlni fogunk majd a Forma–1-rl, de ms dolgokrl is. Az elmlt vekben nem csupn a fnki arct ismertem meg, hanem az emberit is.
s ki fogja ezutn kzlni nnel, ha nem vezetett olyan jl?
Vettel: A beszlst nem fogom hinyolni, ami gy hangzik: „Mi volt ez? Elszrtad a krt” (utnozza Markt). A Ferrarinl kicsivel romantikusabban megy ez. A Helmut-mtoszt mr magam mgtt hagytam, teht kszen llok a kvetkezre.
Marko: Amit mondtam, sosem alaptalanul tettem (mosolyog)
Vettel: Igen, ez igaz…
Mg emlkeznek az els tallkozsukra?
Vettel: Igen. Ez 2001-ben Spielbergben volt. Ismertem t, viszont nem ismert engem.
Marko: Spielberg, fogszablyz, kicsi volt, s k ketten valami idegen nyelven beszltek hozzm. Az desapja is ott volt. Egy szavt sem rtettem.
Vettel: Akkoriban kicsit erteljesebb volt a hesseni dialektusom (nevet). Bemutatkoztunk Dr. Marknak. Ebben az vben lettem gokart Eurpa-bajnok s nmet bajnok, s az els szavai ezek voltak: „gy! Szval jvre a nemzetkzi gokartban versenyzel!” „Nem – mondtam neki – (tjszlsban) az mr mgttnk van!”
Marko: Akkor mg semmit sem tudtam a sikereirl.
A tallkozs sorn feszlyezett volt?
Vettel: Nem, de tisztelettud voltam, az biztos. Vgs soron olyasvalaki volt, aki dnthetett a jvmrl.
Marko: Akkoriban mg nem volt utnptls-csapatunk. Lnyegben csak veled kezddtt. Abban a pillanatban, amikor az desapd december huszonnegyedikn alrta a szerzdst.
Vettel: Igen. Ez az els lecke volt: a szenteste nem nnepnap. Sem Helmutnl, sem Franz Tostnl.
s mennyit vltozott Sebastian az els tallkozjuk, a gokartos, fogszablyzs idk ta?
Marko: A btortalan kisfibl a nevelsorozatokban egyre jobb versenyz vlt belle, aki radsul lazbb is lett.
Vettel: s idn? Tl laza voltam?
Marko: Az idei nehz v volt. Elszr jtt a kosz a teszteken, ahol Sebastian alig vezethetett. Aztn a versenyeken is eleinte hihetetlen hibasorozata volt, amilyenhez hasonlt mg a kzs bartunknl, Mark Webbernl sem lttunk. Ez egyszeren odig vezetett, hogy Sebastian nem tudta alkalmazni a vetteli precizitst s nem dolgozhatott gy, ahogyan szokott. De vgl sikerlt jra egyenesbe kerlnie.
Vettel: Igen, valban nem volt egyszer vnk, s az eredmnyek sem voltak tl jk. De a dolgok sosem lehetnek csak feketk vagy fehrek. Aki valamennyi futamon ott volt, ahogy Helmut, az pontosan tudja ezt. De nkritikus vagyok, elszr mindig azt nzem meg, vajon rajtam mlik-e, ha nem megy valami.
Egy jabb gyzelmi sorozat hatssal lett volna a dntsre?
Vettel: Jobb eredmnyek esetn fel sem merlt volna a krds. A szerzds nem tette volna lehetv. De alapveten mindig nehz megtallni a megfelel idpontot. Azt hiszem, nlam megrett mr a vlts.
Marko: Az is vilgos volt, hogy a kapcsolatunk nem tarthat rkk. Az embernek idnknt j kihvsra van szksge. A Ferrarihoz szerzdst emiatt meg is rtjk. Ms csapatok esetben mr ms lett volna a helyzet (utal a Mercedesre).
Vettel: sszessgben nem lehet elre megtervezni a plyafutsod. De nlam minden tkletesen alakult. s a Red Bullnl is. A Forma–1-et mindig tvolinak reztem, lpsrl lpsre haladtam egyre kzelebb hozz, s hogy ez lesz belle, azt elre nem lthattam. Ahogy azt sem, hogy vlogathatok a csapatok kztt.
Marko r, volt olyan pillanat, amikor tudatosult nben, hogy Sebastain Vettel a jv bajnoka?
Marko: Tbb is. Pldul a 2009-es utols futamon, Brazliban, amikor elvesztette a bajnoksgot. Amgy sem volt tl nagy eslynk arra, hogy megnyerjk, ennek ellenre Sebastiant mlyen rintette. Akkor arra gondoltam: „Hal, itt olyasvalakirl beszlnk, aki elkpeszten elhivatott s rendkvli mdon akarja a gyzelmet!” A msik ilyen klnleges pillanat 2010-ben Dl-Koreban volt, amikor vezet helyen tnkrement a motorja. Mindannyian magunk alatt voltunk, mert a bajnoki lmainkat tette tnkre az a motor. Aztn mit csinlt ez a fiatalember, akinek a legdhsebbnek kellett volna lennie? Vigasztalt minket, a vllunkra koppintott, s azt mondta, mostantl kell csak igazn kemnyen tovbb kzdennk. Ezt tettk, s a szezon vgn valamennyien elszr lettnk vilgbajnokok. Egszen klnleges pillanata volt ez egy klnleges fiatalembernek.
Mit jelent majd nnek a Red Bull?
Vettel: 1998-ban, az els vemben tezer eurt kaptam a Red Bull Nmetorszgtl. A Red Bull-sisakot akkor mg nem hasznlhattam, mert tl fiatal voltam. Ha nincs a Red Bull, akkor biztosan nem jrhattam volna be azt az utat, amit bejrtam. Tisztelem a Red Bullt s Helmutot, mert elg btrak ahhoz, hogy fiatal fiknak adjanak eslyt. 2007-ben ez volt a helyzet velem, amikor a Toro Rosshoz jttem. s ma is gy van.
Marko r mire gondolt, amikor Sebastian 2008-ban megnyerte az els versenyt a Toro Rossval: hogy rossz csapattal tette vagy hogy a megfelel versenyz?
Marko: Nem, azt hogy szerencsre mr eltte bejelentettk, hogy a kvetkez vben a Red Bullhoz jn. Sebastiannal a Red Bull valra vltotta egy lmt, amit elre nem is tervezhettnk el. Szinte mr giccsesen hangzik, hogy ltrehoztunk egy utnptlscsapatot, aztn jtt a Forma–1, s a mi fiatal versenyznk a sajt autnkkal nemcsak egyszer, hanem mindjrt ngyszer vilgbajnok lett. Ilyesmirl nem is lmodhat az ember.
Ha egy Ferrarival ltja majd nyerni t, az dhss teszi majd vagy bszkesggel tlti el?
Marko: Mindenkppen rlni fogok, hogy ha mr legyznek minket, legalbb egy volt versenyznk teszi. Mindenfle vita nlkl vlnak el tjaink.
Vettel: s ez fordtva is igaz. Csak mert mostantl ms sznekben versenyzem, mg nem vltozik meg minden. Tovbbra is meglesz a klcsns tisztelet. A szvem egy rsze mindig is a Red Bull marad. s ha nem n nyerek, akkor nyerjenek inkbb Helmutk.
Taln lesz mg esly arra, hogy jra egytt dolgozzanak?
Marko: A Forma–1-ben sohasem mondhatod, hogy soha!
Kiraboltk a red bull csapatot2014.12.06. 20:29

Pntek jjel hatvannl is tbb trfet loptak el a Red Bull Milton Keynes-i gyrbl – erstette meg a Thames Valley rendrsg.
A rendrsg jjel 1:30 krl kapott hvst a Red Bull szkhelyrl, az zenetben arrl tjkoztattk a hatsgot, hogy egy nagyjbl hat fbl ll csoport kt autval behajtott a gyr fbejratn. A rendrsg beszmolja szerint a jrmvek klfldi rendszmtblval rendelkeztek. „Lesjtott minket a betrs hre” – idzte az Autosport Christian Horner csapatfnk szavait. „Az elkvetk behajtottak a fbejraton s tbb mint 60 trfet elloptak, melyeket neknk hossz vek kemny munkjval sikerlt sszegyjteni!”
„A betrs komoly krokat okozott s nagyon felkavarta az jszaka szolglatot teljest munkatrsainkat. Az hogy az elkvetk elvittk a serlegeket, nemcsak azrt szomor, mert ezek nem az tulajdonukat kpezik, hanem azrt is, mert a trfek egy kemnyen dolgoz csoport elktelezettsgt s erfesztseit jelkpeztk. Azon tl, hogy kifejezetten durvnak tartjuk az ilyen jelleg cselekedeteket, zavarban is vagyunk, mert nem rtjk mi okbl lopja el brki is ezeket a djakat” – folytatta a brit szakember.
„Termszetesen a csapat szmra rendkvli rtkesek, hiszen hatalmas teljestmny ll mgttk, de a valdi rtkk csekly. A serlegekbl szrmaz bevtel nem lesz magas, radsul java rszk csupn msolat, az eredetiek a versenyzknl vannak. Az eset azonban rvilgtott arra, hogy a jvben nehezebben hozzfrhetv kell tennnk a ltestmnyeinket. Ez persze tisztessgtelen a rajonginkkal szemben, akik minden vben ideutaznak, hogy megltogassk a gyrat s lssk a kupkat, illetve a Forma–1-es autt” – magyarzta a csapat els embere.
„Mindenkit arra szeretnnk krni, hogy ha rendelkeznek brmilyen informcival a trfek, vagy az elkvetk holltrl, vegyk fel a kapcsolatot a Thames Valley rendrsggel!” – zrta gondolatait Horner. A rendrsg jelentsbl szerencsre az is kiderlt, hogy a pntek jjel a gyrban dolgoz szemlyzet tagjai kzl senki sem srlt meg.

lyen lehet Sebastian Vettel j ferraris sisakja2014.12.05. 17:41
Lehetsges, hogy a ngyszeres vilgbajnok a Red Bulltl eltren nem fog minden egyes futamra j festst terveztetni, s csak egy klnles fejfedt hasznl majd, amivel azonban trtnelmet is rna a Ferrarinl. me erre egy koncepci, aminek a htulja egyrtelmen Michael Schumacher korbbi sisakjra emlkeztet bennnket.

Infiniti Show!2014.12.05. 16:44
gy tnik, hogy egyre jobban rezhet a Forma 1 hinya, ugyanis, egyre kevesebb hr jelenik meg.. Viszont, most mgis hoztam egy videt, mghozz a Dubai Infiniti showrl, amikor Sebastian Vettel s Daniel Ricciardo Dubai utcin bemutatztak, errl lthatunk egy rvid videsszeltst!
jabb Braun kpek2014.12.04. 15:52
jabb kpek jelentek meg a Braun fotsorozatbl! A kpek mr megtallhatak a galriban is!

Montana tterem2014.12.04. 15:49
Sebastian Vettel, amikor mlthten Olaszorszgban jrt megltogatta a Montana ttermet is, ahol kzs fotk is kszltek!
Vratlan fordulat: 21 futamos versenynaptr 2015-re!2014.12.04. 14:48

Dl-Korea vratlanul visszakerlt a Forma–1-es versenynaptrba, gy 2015-ben rekordhosszsg, 21 versenyes bajnoksgot rendezhetnek. Az FIA emellett a jv vi szablyokrl is hatrozott ma Dohban.
A mai napon tartotta v vgi gylst az FIA Motorsport Vilgtancsa, mely a jv vi szablyok mellett a 2015-s versenynaptrrl is hatrozott. s amire senki sem szmtott: Dl-Korea visszakerlt a Forma–1 programjba, mgpedig a szezon tdik versenyeknt, mjus 3-ai idponttal. rdekessg, hogy a kvetkez verseny, a Spanyol Nagydj mjus 10-n kerl megrendezsre, ami meglehetsen nagy kihvs el llthatja majd a logisztikusokat.
Az FIA ltal kzztett kzlemnyben ugyanakkor a Dl-koreai Nagydj neve mellett ott ll mg a megjegyzs: „megerstsre vr”. Amennyiben viszont a tvol-keleti orszg valban jra rszv vlik a szguld cirkusz programjnak, a kvetkez minden idk leghosszabb bajnoksga lesz.
Tovbbi vltozst jelent a korbban kzztett elzetes naptrhoz kpest, hogy Bahreinbe s Knba egy hten bell ltogat el a mezny, azaz Malajzia utn lesz egy szusszansnyi sznetk. Ami a Magyar Nagydjat illeti, idpontja nem vltozott, azaz hazn jlius 26-n fogadja majd az F1-es cirkuszt.
A 2015-s elzetes versenynaptr:
mrcius 15. – Ausztrl Nagydj
mrcius 29. – Malj Nagydj
prilis 12. – Knai Nagydj
prilis 19. – Bahreini Nagydj
mjus 3. – Dl-koreai Nagydj (megerstsre vr)
mjus 10. – Spanyol Nagydj
mjus 24. – Monaci Nagydj
jnius 7. – Kanadai Nagydj
jnius 21. – Osztrk Nagydj
jlius 5. – Brit Nagydj
jlius 19. – Nmet Nagydj
jlius 26. – Magyar Nagydj
augusztus 23. – Belga Nagydj
szeptember 6. – Olasz Nagydj
szeptember 20. – Szingapri Nagydj
szeptember 27. – Japn Nagydj
oktber 11. – Orosz Nagydj
oktber 25. – Amerikai Nagydj
november 1. – Mexiki Nagydj
november 15. – Brazil Nagydj
november 29. – Abu-dzabi Nagydj
Az FIA a jv vi program mellett a 2015-s szablyokrl is hatrozott. Ezeket sszegezzk:
– A vrakozsnak megfelelen eltrltk a szezonzr pontduplzst, valamint a biztonsgi okokra hivatkozva a biztonsgi auts fzisok utni llrajtok tlett, bevezettk viszont a virtulis biztonsgi aut intzmnyt, melyet a dupla srga zszls figyelmeztetsek esetn alkalmaznak majd.
– Tovbbi vltozs, hogy a verseny felfggesztse esetn a jvben a mezny tagjainak nem a rajtrcsra, hanem a bokszutcba kell felsorakozniuk, melyet erre az idre lezrnak. A szably rtelmben az els aut, amely megrkezik, a bokszutca vghez kell menjen, a gyors svban maradva, s a tbbieknek mg kell majd felsorakozniuk.
– A jvben amennyiben egy csapat szereli a rajt eltti 15 msodperces jelzs utn is az aut krl maradnak, az rintett versenyznek a bokszutcbl kell majd rajtolnia. Amennyiben ezt nem teszi meg, tz msodperces „stop and go” bntetst kap.
– A jvben 10 msodperces bntets jr a veszlyes kiengedsekrt.
– Vltozott az erforrsok rszegysgeinek cserjrt kiosztott bntetsek rendszere is. Eszerint a jvben a teljes hajtegysg cserje esetn nem jr kln bntets (eddig az rintettnek a bokszutcbl kellett rajtolnia), hanem az egyes rszegysgek cserjrt osztjk ki a szankcikat – az eddigi gyakorlat szerint htrasorolst. Ha a versenyz rajthelyezse nem teszi lehetv a bntets egsznek letltst, a fennmarad rajthelyeket idbntetsre vltjk.
– Az idn sikerrel bevezetett t msodperces bntets mell jvre bevezetik a tz msodperces bntetst is, melyet ugyangy a kerkcserk idejn, a munka megkezdse eltt kell letltenik a versenyzknek.
– Nmikpp mdosul a biztonsgi auts fzisok rendszere is. A lekrztt versenyzk tovbbra is visszavehetik a krket az len lltl, m a versenyirnytsnak a jvben mr nem kell megvrnia, amg ezen autk visszazrkznak a meznyre: a biztonsgi aut a kvetkez kr vgn mindenkpp a bokszutcba hajt.
– Az idmr edzsek szisztmja a jvben a kvetkezkppen alakult: 24 aut esetn a Q1-ben s a Q2-ben is ht-ht aut bcszik a kzdelemtl, mg 22 rsztvevnl hat-hat esik ki az els kt kvalifikcis szakaszban, s a sor hasonlkppen folytatdik, ha a versenyzk szma cskken.
– Az FIA jtsknt 2016-tl bevezeti, hogy 18 vnl fiatalabb versenyz nem kaphat az F1-es versenyzshez szksges szuperlicencet. A Toro Rosso 17 ves versenyzjt, Max Verstappent mindez mr nem rinti, hiszen mr birtokban van a jv vi indulshoz szksges engedlynek, radsul kt v mlva a 18-at is betlti mr. Aki F1-es versenyzv akar vlni, annak a jvben ugyanakkor ms kritriumoknak is meg kell majd felelnie: egyfell ismernie kell a sportszablyzatot, msfell pedig megfelel tapasztalattal is rendelkeznie kell, azaz legalbb 300 kilomtert teljestenie kell egy F1-es autval, vagy legalbb kt vet versenyeznie kell alacsonyabb kategris formulaautkkal, ahol pedig egy meghatrozott pontrendszer szerint el kell rnie bizonyos mennyisg pontszmot.
– A technikai szablyzat tbb ponton is mdosul, ezek kzl a legfontosabb mdosuls, hogy a versenyautk versenyzvel egytt mrt minimlis tmegt 702 kilogrammban hatroztk meg.
Onboard kr Sebastian Vettellel2014.12.02. 21:24
Sebastian Vettel Fiorano-ban tesztelte a 2012-es Ferrarit, a legutbbi vide utn most egy onboard felvtelt kaptunk a Ferraritl!
| |
|
|
|
dvzllek Sebastian Vettel magyar rajongi oldaln. A legfrissebb informcikat osztom meg Sebastian Vettelrl. Hrek, kpek, videk! Ha Te is szereted Sebastiant kvess bennnket facebookon, twitteren, instagram.
Tovbbi informcikrt,s friss hrekrt kvesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!
| |
|
A 2021-es versenynaptr
Mjus 23.: Monaci Nagydj, Monte-Carlo
Jnius 6.: Azeri Nagydj, Baku
Jnius 13.: Kanadai Nagydj, Montreal
Jnius 27.: Francia Nagydj, Le Castellet
Jlius 4.: Osztrk Nagydj, Spielberg
Jlius 18.: Brit Nagydj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydj, Szocsi
Oktber 3.: Szingapri Nagydj, Szingapr
Oktber 10.: Japn Nagydj, Szuzuka
Oktber 24.: Egyeslt llamok Nagydja, Austin
Oktber 31.: Mexiki Nagydj, Mexikvros
November 7.: Brazil Nagydj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrl Nagydj, Melbourne
December 5.: Szad-Arbiai Nagydj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydj, Abu-Dzabi
| |
|
|