SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2015.

Vettel zenetesztje (videó)

2015.12.02. 07:54

Az olasz Sky televízió Abu-Dzabi előtt tesztelte Sebastian Vettel zenei ismereteit. Dalrészletekből kellett felismernie az adott számot és előadóját. Íme, a végeredmény!

a McLaren az élen – a Pirelli elégedett az új, ultralágy abronccsal

2015.12.02. 07:34
Image and video hosting by TinyPic
 
A McLaren csupán sejttette, a brit Autosport viszont kiderítette: valóban Stoffel Vandoorne elsőségével zárult a keddig abu-dzabi 12 órás gumiteszt. A gyártó az új keverékről is beszélt!
 
A 10 csapat 16 versenyzőjének részvételével zajló gyakorlás egy az egyben a Pirelli abroncsainak fejlesztéséről, teszteléséről szólt, s miután az istállóknak tilos volt a nap során bármit is változtatni autójukon, az elért eredmények lényegében nem sokat mondanak.
 
Tény azonban, hogy a leggyorsabb kört a McLaren tehetsége, a belga Stoffel Vandoorne érte el, aki a nap során összesen 99-szer fordult körbe a jasz-szigeti pályán. A legtöbb kört mindeközben Pascal Wehrlein, a Mercedes tesztversenyzője tette meg, aki Valtteri Bottason kívül az egyetlen résztvevő volt 100 kör fölött. Az Autosport által közzétett tabella utolsó négy helyén négy fiatal versenyző áll: Adderley Fong a Saubernél, Alfonso Celis a Force Indiánál, míg Rio Haryanto és Jordan King a Manornál kapott ma lehetőséget.
 
„Egyetlen lövésünk volt a jövő évre tesztelni a gumikat, és elégedettek vagyunk ezen gyakorlás eredményével – igaz, az adatok elemzése csak ezután jön” – nyilatkozta a tesztről Paul Hembery, a Pirelli sportigazgatója. „Az ultralágy guminak különböző változatait teszteltük – ez volt az egyik fő célja a gyakorlásnak. Az ultralágy gumit 2016-ban tervezzük bemutatni, lágyabb keverék, mint a szuperlágy, és agresszív választást kínál az utcai pályákra. Jobb a teljesítménye a legutóbbi szuperlágy gumiénál, de gyorsabban is kopik, hogy a csapatok agresszívebbek lehessenek a stratégia terén. Hogy ezzel több lesz-e a kiállás, mások lesznek-e a taktikák, ugyanakkor még korai lenne megítélni. De úgy tűnik, jó irányba haladunk: az ultralágy abroncs várhatóan nagyobb lehetőséget kínál bizonyos versenyeken.”
 
A Pirelli abu-dzabi gumitesztjének végeredménye
 
1. Stoffel Vandoorne McLaren 1:44,103 99
2. Kimi Räikkönen Ferrari 1:44,456 56
3. Marcus Ericsson Sauber 1:44,480 50
4. Jolyon Palmer Lotus 1:44,568 90
5. Sebastian Vettel Ferrari 1:44,940 56
6. Pascal Wehrlein Mercedes 1:45,605 107
7. Daniel Ricciardo Red Bull 1:45,805 57
8. Max Verstappen Toro Rosso 1:45,849 54
9. Nico Hülkenberg Force India 1:45,852 71
10. Valtteri Bottas Williams 1:45,940 103
11. Danyiil Kvjat Red Bull 1:46,309 48
12. Carlos Sainz Toro Rosso 1:46,996 56
13. Adderly Fong Sauber 1:48,439 57
14. Alfonso Celis jr. Force India 1:48,545 65
15. Rio Haryanto Manor 1:49,593 56
16. Jordan King Manor 1:49,661 59

 

Vettel: Ez az egész egy csoda!

2015.12.01. 16:36
Image and video hosting by TinyPic
 
Hosszú út vezetett Abu-Dzabitól Abu-Dzabiig. Sebastian Vettel még jól emlékszik, amikor egy éve még Red Bull-alkalmazottként, követte figyelemmel a Ferrari évadzáró tesztjét, és az akkor látottakra gondolva úgy érzi, csapatával valóságot csodát értek el azóta. A Speedweek által közölt interjúban a négyszerse bajnok az év utolsó versenyéről, szezonjukról és téli terveiről beszélt.
 
Sebastian, inkább sajnálod ezt a szezonfinálét, vagy örülsz a jó előretörésnek?
 
Sebastian Vettel: Hogyhogy sajnálom?
 
Mert egy esetleges dobogós helyezés ment el a félresikerült időmérő edzésen.
 
Vettel: Ó, az csak egy hiba volt, ami bármikor becsúszhat. Világos, hogy megfizettem érte a versenyen is, de így is remekül sikerült a fölzárkózás, és Kimi pedig gond nélkül megszerezte a harmadik helyet. Sajnos a Mercedest nem tudtuk igazán nyomás alá helyezni, nem gondolhattunk a győzelemre. A harmadik és negyedik hely volt a maximum. Elértük, szóval nincs itt min sajnálkozni! Épp ellenkezőleg: elégedettek lehetünk. Volt dolgom, de élveztem az előrekapaszkodást. Más gumistratégiát választottunk, mint a közvetlen ellenfeleink. A keményebb gumival kezdtünk, így tovább maradtunk kint az elején, és sikerült felzárkóznunk. Akkor már éreztem, hogy könnyedén visszatérhetünk, és a gumikat is óvhattam. Közben persze voltak fennakadásaim a lekörözéseknél – például Fernandóval, emellett pedig Kimit is el kellett engednem, szóval veszítettem némi időt.
 
A futam alakulását tekintve gondolod, hogy lett volna, amit másképp csinálhattatok volna, hogy ezzel a harmadik helyre is esélyes légy?
 
Vettel: Hm, Alonsón jó lett volna gyorsabban túljutni. De ennél többet nemigen tehettem volna. Nyilván egy versenyző mindig többre vágyik, mindig közelebb akar kerülni az ellenfeléhez, de azt figyelembe véve, honnan rajtoltam, ez egy klassz verseny volt, elégedett lehetek vele.
 
A rajtnál nem sokon múlt Alonso ellen.
 
Vettel: Nemcsak nem sokon múlt, valójában össze is értünk! De szerencsére nem keletkezett kár a Ferrarimban.
 
A Mercedesszel szembeni lemaradás az év során csökkent, de a következő lépés lesz csak az igazán nehéz, nemde?
 
Vettel: Mindenképpen! De gyakran jut eszembe, hogy kezdődött ez az egész. Egy éve ott álltam a Ferrari-boxban a teszten, akkoriban még nem vezethettem, de mindent figyelemmel kísértem. És ha arra gondolok, hol voltunk akkor, és hol tartunk most, ez az egész egy csoda! Egyetlen másik csapatot sem láttam, aki ekkorát fejlődött volna a szezon során. Most minden téren tovább kell javulnunk, hogy nyomás alá helyezzük a Mercedest. Mindig a saját munkánkra  összpontosítottunk, ez a megfelelő hozzáállás. Sok nevető arcot láttam a szezon során. Én is szeretnék hozzájárulni ahhoz, hogy jövőre még többet mosolyoghassunk!
 
Kimi Räikkönennek megvan a 80. dobogós helyezése – ez pont annyi, mint Ayrton Sennáé. Te 79-nél tartasz. Mennyire fontos számodra, hogy jövőre mindkettőjüket megelőzd?
 
Vettel: Tehát eddig pont egyenlően álltunk Kimivel? Oh! Nos, még elég sok időm van arra, hogy mindkettejüket megelőzzem. Mindketten nagy bajnokok, sajnos Senna már nincs köztünk. Szerencsés vagyok, hogy olyan jó autókban ülhettem, amelyekkel ilyen közel kerülhettem hozzájuk. Őszintén szólva azonban ez most számomra nem annyira fontos. Az ilyen statisztikákat majd csak később lesz jó nézegetni, amikor már nem versenyzem.
 
Mik a terveid a szünetre?
 
Vettel: Semmi nagy dolog. Először is kedden tesztelek egyet Abu-Dzabiban, ez egy nagyon fontos gumiteszt lesz. Aztán januárban is teszteljük majd a gumikat vizes pályán. Úgy tűnik, a téli szünet egyre rövidebb lesz! Előtte még ott lesz a Ferrari karácsonyi ünnepsége is, amit már nagyon várok. Amúgy pedig pár nyugodt nap vár rám otthon. Az utazóbőröndömet pedig egy jó ideig félreteszem!

Ők voltak az év legjobb versenyzői – a csapatvezetők szerint

2015.12.01. 15:35

Image and video hosting by TinyPic

A csapatvezetők szavazati alapján Lewis Hamilton volt a 2015-ös világbajnoki évad legjobb versenyzője. Az Autosport magazin által lebonyolított voksoláson a Ferrari kiválósága, Sebastian Vettel lett a második, a szezont remek formában záró Nico Rosberg pedig a harmadik.
 
A rangos brit szaklap a 2015-ös szezon végeztével is megkérte a Forma-1-es istállók vezetőit, név nélkül állítsanak össze egy rangsort az idei bajnokság legjobbjairól. A nevek titokban tartása azért volt fontos, mert így a csapatfőnökök sokkal bátrabban fejthetik ki saját véleményüket, ellenben azzal, amit pilóták, vagy az alakulatok támogatói várnak. A versenyzők az idei szezonban is érvényes pontrendszer alapján kapták (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1) egységeiket.
 
A szavazást – nem meglepő módon – a világbajnok, Lewis Hamilton nyerte, aki remek teljesítményt nyújtva védte meg címét: a szezon során 10 futamgyőzelmet és 11 rajtelsőséget szerzett, valamint nyolcszor futotta meg a leggyorsabb kört. A Mercedes versenyzője nemcsak a bajnoki küzdelmet, hanem a csapatvezetők szavazását is komoly előnnyel nyerte, az összesen megszerezhető 250 pontból ugyanis 229-et gyűjtött, vagyis 49-cel többet, mint a második helyezett.
 
A második hely az első ferraris szezonját teljesítő Sebastian Vettelé lett (a német három győzelmet szerzett a szezon során), a harmadik pozíció pedig honfitársáé, Nico Rosbergé, aki az utolsó hat versenyhétvégén hat rajtelsőséget és három futamgyőzelmet gyűjtött. A két németet a 17 évesen debütáló Max Verstappen követte, aki tehát nemcsak a nézőket és a szakembereket nyűgözte le bemutatkozásával, hanem a csapatvezetőket is.

Wolff: A Ferrari megérdemli!

2015.12.01. 09:11
Image and video hosting by TinyPic
 
A Mercedes sportigazgatója, Toto Wolff úgy véli, a Ferrari megérdemli az előnyt, amit a Haas-istállóval való együttműködésből szerzett – ha szerzett –, ugyanakkor örül, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) tisztázta a partnerség feltételeire vonatkozó szabályokat.
 
A címvédő alakulat pénteken kérte a szövetséget, tisztázza, pontosan milyen feltételek mellett működhet együtt a Ferrari és a jövőre debütáló amerikai alakulat. Minderre azt követően került sor, hogy az ellenfelek már egy ideje gyanakvóan néztek a felek partnerségére, melynek segítségével a vörösök  megnövelhették a szélcsatorna- és CFD-használati idejét/adatforgalmát, mivel a Haasra még nem vonatkoznak az ezzel kapcsolatos szigorú szabályok.
 
Az FIA vasárnap, közvetlenül a szezonzáró startja előtt közölte, szigorít az együttműködés feltételeire vonatkozó szabályokon, visszamenőleg azonban nem oszt ki büntetést a Ferrari és a Haas ügyében. A Mercedes sportigazgatója örül, hogy a szövetség tisztázta az ügyet, a vörösök által – vélhetően – szerzett előnyt pedig megérdemeltnek tartja. „Ebben a sportban azzal is előnyre tehetsz szert, ha megfelelően értelmezed a szabályokat, és ha ők (a Ferrari) ezt tették, akkor meg is érdemlik azt (az előnyt)” – idézi az osztrák szakember szavait az ESPN Forma-1-es oldala.
 
„Nem hinném, hogy vétettek a szabályok ellen! Úgy gondolom, a Ferrari és a Haas megfelelően értelmezte a szabályokat, visszamenőleg tehát nem kérhetünk tisztázást, a jövőt illetően azonban mindenképpen a helyére szerettük volna rakni a dolgokat. Most a szükséges információk mindenki számára átláthatóak. Én személy szerint rendkívül elégedett vagyok a versenybírák döntésével, hiszen sikerült tisztázniuk a helyzetet, min pedig pont ezt akartuk elérni” – magyarázza.
 
Wolff végül ismét kiemelte, csapatának nem a Ferrari akadályozása, vagy besározása volt a célja, hanem a szabályok tisztázása, hiszen azok a Mercedes jövőbeli Forma-1-es programjára is hatással lehetnek, ő pedig tudni akarta mit tehetnek meg és mit nem egy partnerség során. „Mi is fontolóra vettük, hogy együttműködünk a motorpartnereinkkel, de nem voltunk biztosak abban, mit engednek meg a szabályok és mit nem, hiszen kétértelműek voltak, ezért kértük a tisztázást! Hiszen most már minden csapat számára egyértelmű a helyzet” – zárta gondolatát.

A Pirelli tesztjének résztvevői

2015.12.01. 09:10
Image and video hosting by TinyPic
 
Kedden rendezik a Pirelli maratoni, 12 órás gumitesztjét, melyen a résztvevők próbára tehetik az új, ultralágy keverék első változatát. A mezőny 10 csapatából 6 küld pályára legalább egy állandó pilótát, a riválisok pedig védenceiknek adnak lehetőséget – íme, a résztvevők!
 
A királykategória hivatalos gumiszállítója már az év végi gumiteszt meghirdetésekor arra kérte az alakulatokat, ha tudják állandó versenyzőiket ültessék autóba (minden valószínűség szerint tapasztalataik okán, melyek rendkívül hasznosak lehetnek az új és a korábbi keverékek összevetésekor), vagy már rutinosabb tesztversenyzőiknek adjanak lehetőséget.
 
A Ferrari, a Red Bull és a Toro Rosso eleget tesz ennek a kérdésnek, hiszen mindhárom istálló azokat a pilótákat veti be, akik részt vettek a 2015-ös versenyévad megmérettetésein. A Sauber, a Force India és a Williams eközben legalább egy aktív versenyzőt ültet autóba, de egy tartaléknak is lehetőséget ad. A Lotus afféle köztes megoldást választott, náluk a jövőre debütáló Jolyon Palmer tekeri majd a kormányt, aki idén 13 szabadedzésen is részt vett. Hasonló taktikát választott a McLaren-Honda is és a Mercedes is: a briteknél az évközi teszteken már feltűnő Stoffel Vandoorne, a németeknél pedig a gyakorlásokon szintén többször felbukkanó Pascal Wehrlein vezet.
 
Ami az új arcokat illeti; a Force India nemrég szerződtetett fejlesztőversenyzőjét, Alfonso Celist küldi pályára, a Sauber a hongkongi Adderly Fongnak szavazott bizalmat (ő tavaly már dolgozhatott az istállóval), a Manorral pedig a fejlesztőversenyző, Jordan King és a csapat jogelődeivel már tesztelő Rio Haryanto gurul pályára. Ezek az alakulatok egyébként – a Motorsport információi szerint – nem ingyen juttatják F1-es tesztlehetőséghez az említett pilótákat, hiszen nekik kell állniuk az extra tesztnap költségeit, lévén a Pirelli csak a pálya bérléséért fizeti.
 
A Pirelli a tesztprogram ismertetésekor azt is egyértelművé tette, hogy a gyakorlás teljesen zárt kapuk mögött zajlik majd, azaz nemcsak a nézőket, de a média képviselőit is elszigetelik tőle, az eredményekről pedig pár nappal később adnak majd tájékoztatást. Ezt a lépést korábban a Ferrari csapatvezetője, Maurizio Arrivabene és néhány tapasztalt újságíró is komoly kritikával illette. Az olasz szakember szerint a királykategóriának mindenképpen nyitnia kellene a média felé, a média képviselői pedig felvetették, a titkolózás a teszten résztvevők fiataloknak is árt, hiszen ők egyébként is kevés promóciót kapnak: a teszttilalom korában nincs túl sok lehetőségük megmutatni magukat.
 
A Pirelli gumitesztjének résztvevői: 
 
Mercedes: Pascal Wehrlein
Ferrari: Sebastian Vettel, Kimi Räikkönen
Williams: Valtteri Bottas
Red Bull: Danyiil Kvjat, Daniel Ricciardo
Force India: Alfonso Celis, Nico Hülkenberg
Lotus: Jolyon Palmer
Toro Rosso: Max Verstappen, Carlos Sainz
Sauber: Marcus Ericsson, Adderly Fong
McLaren: Stoffel Vandoorne
Manor: Jordan King, Rio Haryanto

Abu Dhabi Nagydíj >> videók

2015.11.30. 14:05

Arrivabene és 2016: Hogy őszinte legyek, nagyon félek!

2015.11.30. 12:39
Image and video hosting by TinyPic
 
Ahogy indult, úgy zárult a Ferrari 2015-ös éve: dobogós helyezéssel a Mercedesek mögött. Ausztrália és Abu-Dzabi között azonban nagyon sok minden történt – a csapatfőnök értékelt és 2016-ról is beszélt.
 
Három futamgyőzelem, 16 dobogós helyezés, második hely a konstruktőri bajnokságban, harmadik és negyedik hely az egyéni versenyben – a Ferrari igencsak összeszedte magát 2015-re a tavalyi győzelem nélküli mélyrepülés után. És erről nemcsak az eredmények, a hangulat is árulkodik. Miközben egy éve ilyenkor a mély depresszió, a feszültség és bizonytalanság jellemezte az olaszokat, mára stabil és lelkes csapattá váltak.
 
„Már az első téli teszten jónak éreztük az új autót” – tekintett vissza Maurizio Arrivabene csapatfőnök idényükre. „De azt is éreztük, hogy egy igen magas hegy magasodik előttünk, amire föl kell másznunk. Azonban mindannyian, a gyárban és a pályán is nekigyürkőztünk ennek. Aztán ahogy felkapaszkodtunk a csúcsra, kiderült, hogy van még egy csúcs” – élt hasonlattal.
 
„Igazán büszke vagyok a csapatomra. A Ferrari sokat tanult, nekem is sokat kellett tanulnom. Az elején talán kicsit túl sokat akartam, ezért vissza kellett vennem. De büszke vagyok a munkánkra. Jó irányba haladunk, azonban teljesen elégedett csak akkor leszek, ha a fő célunkat is elértük. Amíg nem szerzed meg a bajnoki címet, nem állíthatod, hogy teljesítetted a küldetést. De ez a küldetés egy évvel ezelőtt még lehetetlennek tűnt, most viszont már tudjuk, hogy teljesíthető. El kell ismernem, időközben voltak olyan pillanatok is, amikor kicsivel többet vártam. Eléred a dobogós helyezéseket, és fennáll a veszélye annak, hogy ez egy idő után megszokássá válik. De ha a csapatodat lelkesnek látod, amikor a versenyzőid a dobogón állnak, az téged is feltölt. Érzed, mennyire fontos ez egy olyan nehéz szezon után, mint a 2014-es.”
 
Arrivabene már Interlagos után kijelentette, 2016-ban már nem elégszenek meg a puszta dobogós helyezésekkel, bajnoki esélyessé szeretnének előrelépni. Bizonyos szempontból el is várja ezt tőlük a közvélemény a Mercedes dominanciája után. „Ez a célunk. Mindig reménykedünk, hogy a télen jobb munkát végzünk a Mercedesnél. Mindenképpen a bajnoki cím kell legyen a célunk, mindent meg is teszünk érte” – ismételte meg újra. Majd az ehhez szükséges fejlődésről is beszélt. „Egyszerű a válasz: mindenhol javulnunk kell, a motor, a karosszéria, az aerodinamika terén. 2014 után idén nagy lépést tettünk meg, de most még többre van szükség. Minden részlegnek egy irányba kell húznia.”
 
A kérdésre, nem fél-e attól, hogy merész célokat tűztek maguk elé, Arrivabene nem szégyellősködött. „Nagyon félek, hogy őszinte legyek! De a félelem időnként nagy teljesítményekre sarkall. Igen, félünk, de bízunk a képességeinkben. Tudjuk, hogy csökkent a lemaradásunk, és hisszük, hogy megtehetjük a következő lépést. Garanciát viszont nem tudok adni arra, hogy a miénk lesz a bajnoki cím. Csak arra, hogy mindenki mindent megtesz ezért.”
 
A csapatfőnök végül arról is beszélt, mi jelentette az év fénypontját számára. „Magyarország. Mert az edzésen egymillió problémánk volt, de összeszedtük magunkat, és a végén Sebastian megnyerte a versenyt. Akkor azt gondoltam: »Hű, micsoda csapat!« Ahogyan reagáltak a nehézségekre Magyarországon, az egyszerűen büszkévé tett” – mondta elégedetten második idei győzelmükről

Abu Dhabi Nagydíj >> Képek

2015.11.29. 19:28

Felkerültek a legújabb képek az oldalunk galériájába! A képek megtekintéséhez kattints a kisképekre!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Vettel: A Mercedes legyőzhető lesz jövőre!

2015.11.29. 18:36
Image and video hosting by TinyPic
 
Sebastian Vettel örül, hogy Fernando Alonso nem ütötte ki őt az Abu-dzabi Nagydíj rajtjánál, de félig már a következő évre tekint. Úgy érzi, 2016-ban legyőzhető lesz a Mercedes.
 
A 15. helyről egészen a 4. pozícióig kapaszkodott fel Sebastian Vettel tegnapi elszúrt időmérő edzése után. A német versenyző már a futam elején több helyet javított – igaz, elmondása szerint nem sokon múlt, hogy a Pastor Maldonadót kiütő Fernando Alonso őt is megtorpedózza. „Elégedettek lehetünk. A versenyem akár már az első kanyarban véget érhetett volna. Nem tudom, talán Fernando elmérte a féktávot, ezért futott bele Pastorba, de engem is eltalált. Szerencsére semmi kár nem keletkezett az autón” – mesélte a rajtról.
 
„Aztán a lágy gumin ott voltam a sűrűjében, és nem volt könnyű a szuperlágyon haladókkal szemben. A végén már szabad volt előttem az út. Az első etapom nagyon jó volt, a kiállásom után aztán kicsit visszaestem, ezért nem voltam elégedett. Ennek megfelelően a harmadik etapban aztán újra előzgetnem kellett” – utalt a Daniel Ricciardo és Sergio Pérez ellen megvívott csatákra.
 
Vettel elégedetten vonul el a téli szünetre – annak ellenére is, hogy szezonbeli 14. dobogós helyezése már nem jött össze. „Az egész szezon erőt és lelkesedést adott számunkra, különösen az eleje. Mindannyian tudjuk, hová akarunk eljutni. A második helyen lenni jobb, mint az ötödiken, de az élre vágyunk. Tudjuk, hogy nem lesz könnyű feladat, de az elejétől fogva ez a célunk. Most véget ért a szezon, de legkésőbb kedden, a teszten újra padlógázt adunk, és máris megkezdjük a felkészülést a jövő évre.”
 
A kérdésre, milyen területeken vár leginkább fejlődést a Ferraritól, a négyszeres bajnok elmondta, neki is javulnia kell. „Elismerésem a Mercedes-versenyzőknek, akik nagyszerű munkát végeztek és nagyon közel voltak egymáshoz. Hogy a végén Nico volt elöl, nem meglepő. Szerintem mi is tudnánk még javulni, azaz Kimi és én is. De az is világos, hogy az autónk még nem olyan jó. Talán a motorunk sem. De meg kell néznünk, hol voltunk az év elején, és hol most. Óriási a különbség, és mindenképpen jó irányba haladunk. Folyamatos volt a fejlődés. Év elején nagyjából másfél másodperc volt a hátrányunk, most pedig versenytávot tekintve vagyunk 10-15 másodpercre.”
 
„Tudjuk, hogy nagyon sok munka vár ránk, de legyőzhető a Mercedes, jobbak lehetünk náluk. Fel vagyunk tüzelve a következő évre. Már nem akarunk üldözőt játszani, szeretnénk mi a meghatározó erővé válni. Le kell hajtanunk a fejünket, tudjuk, hol javulhatunk, és ha mindent összerakunk, nagyon erősek leszünk” – tekintett előre bizakodva.
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?