SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2015.

A Ferrari már 2016-ra gondol?

2015.05.27. 20:21

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel továbbra is alig több, mint egy futamgyőzelemnyi ponttal marad le Lewis Hamiltontól, ennek ellenére a csapat arra utalt, hogy idei F1-es autójában sokkal több már nem rejlik.
 
Az SF15-T-nek időnként sikerült felvennie versenyt a Mercedesszel, a második helyet azonban tartósan hozza: eddig minden futamon felfért a dobogóra a két Ezüstnyíl mellé. Maurizio Arrivabene azonban úgy gondolja, az autó lehetőségei korlátozottak – a Mercedest utolérni nehezen fogják idei fejlesztésekkel, ezért a 2016-os modell felé fordíthatják figyelmüket.
 
„Nem lehetett mindent megváltoztatni három hónap alatt” – utalt az elnök- és csapatvezető-váltás, valamint az SF15-T bemutatkozása között eltelt rövid időre Arrivabene. „Az új autó határai leszorítóerő és aerodinamika terén nagyban hasonlók a tavalyiéhoz. Az előző év kezdete óta a Mercedes nagyon, nagyon gyors volt kvalifikáción. Nagyon erősek, ez pedig egy jel számunkra, hova kell fókuszálni figyelmünket a jövőben.”
 
Az olasz La Gazzetta dello Sport lapnak hozzátette, a barcelonai verseny meghatározó pont volt a Ferrari számára. „Nyilvánvaló, hogy javítottunk a kocsin. De tudjuk, hogy sok mindent nem tudunk úgy működésre bírni, ahogy mi szeretnénk. Ha az autó Barcelonában jól megy, az elég szokott lenni az összes további versenyre. Következő évben sokkal jobb autóval kell megérkeznünk oda” – fejezte be egy célzással arra, hogy a Spanyol Nagydíjon mutatott lemaradás alapján talán már le is mondtak az idei évről.

Minidrivers - Monacói Nagydíj

2015.05.27. 17:51

Felkerült a legújabb Minidrivers rész, a Monacoi Nagydíjról! Jó szórakozást!

Vettel megérti Hamilton csalódottságát

2015.05.27. 17:49

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel együtt érez Lewis Hamiltonnal, miután a brit a csapat hibája miatt vesztette el monacói győzelmét.

A Mercedes stratégiai hibájának legnagyobb győztese egyértelműen a ferraris Sebastian Vettel, aki Lewis Hamilton extra kiállását követően a második helyre került, közvetlenül a brit elé.

Hamilton egészen magába roskadt a verseny végén, hiszen egy biztos győzelemtől esett el Monacóban. Vettel megérti, mert neki is volt már része hasonlóban, például amikor a Koreai Nagydíj utolsó köreiben felrobbant a motorja 2010-ben. Így Fernando Alonso nyert, ami egy elég kemény pillanat volt a számára.
 
„Szerintem normális hogy vannak hullámhegyek és hullámvölgyek az életedben. Talán a legmélyebben 2010-ben, Koreában voltam, amikor vezettem a versenyt, majd a motorom felrobbant. Fernando, akkoriban a legnagyobb riválisom volt, és három fordulóval a bajnokság vége előtt megnyerte a futamot.”
 
„Az elég rossz volt. Nem is tudtuk befejezni a versenyt. Akkor boldog lettem volna a harmadik hellyel, de szerintem Lewis esetében a körülmények teljesen mások voltak.” – mondta Vettel.
 
A négyszeres német bajnok az összetettben a harmadik helyen áll, 28 ponttal Hamilton mögött, aki vezeti a ponttáblázatot.

Szigorít a terheléses teszteken az FIA

2015.05.27. 17:47
Image and video hosting by TinyPic
 
Azonnali hatállyal szigorít az első terelőszárnyak terheléses tesztjén a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA).
 
A sportot irányító testület nemrégiben tájékoztatta arról a Forma-1 csapatait, hogy az első szárnyak hajlékonyságát ellenőrzendő további terheléses vizsgálatokat vezet be.
 
Azt nem tudni, hogy az FIA szigorítása afféle reakció-e valamely istálló tervezésére.
 
Az új tesztek a hírek szerint a szárnyak kisebb terelőlapjaira fókuszálnak, mivel az idei évben ismét egyre összetettebbé váltak, és egyre több elemből állnak az első szárnyak.

Ferrari: Elmarad a várt kanadai fejlesztés

2015.05.26. 15:10

Image and video hosting by TinyPic

Noha korábban úgy volt, hogy a Ferrari a soron következő Kanadai Nagydíjnak már egy továbbfejlesztett erőforrással vág neki, az istálló úgy döntött, mégsem vet be egyetlen módosító pontot sem a montréali hétvégére.

Sokat dicsérték a Scuderiát – többek közt a Mercedes is – amiatt, hogy jelentős előrelépést tett erőforrása terén a tél folyamán. Egyes vélemények szerint főként ennek köszönhető, hogy 2015-ben közelebb kerültek a Mercedeshez. A csapat az első futamokon elért sikerek után hangsúlyozta, igyekeznek gyors fejlesztési tempót diktálni a további fölzárkózás érdekében; az olasz sajtóban pedig elterjedt a hír, hogy a vörösök Kanadában viszik először pályára továbbfejlesztett motorjukat, melyhez már az év közben rendelkezésükre álló 10 módosító pont egy részét is fölhasználják.
 
Maurizio Arrivabene, a Ferrari csapatfőnöke azonban Monte-Carlóban elárulta, időközben úgy döntöttek, inkább a szezon későbbi szakaszára tartják meg ezen pontjaikat. „Kanadában nem használunk el módosító pontokat. De ne kérdezzék tőlem, hogy mikor fogjuk először használni őket, mert nem kívánunk információkkal szolgálni a németek (Mercedes) számára. Itt ragaszkodom a nacionalizmushoz…” – fogalmazott az olasz médiának.
 
A mezőny négy motorgyártója közül egyébként eddig még egy sem nyúlt a szezon közbeni fejlesztéseket is lehetővé tévő módosító pontokhoz, mindez azonban nem jelenti azt, hogy erőforrásaikon ne tudnának jelentős mértékben változtatni. A szabályok ugyanis a megbízhatóság javítására irányuló változtatásokat is lehetővé teszik, melyekhez „zsetonokra” nincs szükség, csupán az FIA jóváhagyására.
 
E téren a szövetség éppen a monacói hétvégén adott ki új irányelveket, melyben arra kérte a gyártókat, hogy az ilyen természetű beavatkozások esetén részletes magyarázatot is adjanak arról, azok milyen módon és mértékben javítanak a megbízhatóságon. „A kérelmeket és a csatolt adatokat nyolc nappal azt megelőzően kell leadni, hogy a módosított erőforrást először pályára viszik. Ennek tartalmaznia kell, a hiba teljes magyarázatát (fényképes bizonyítékkal, valamint azzal, hogy mikor és hol lépett föl a meghibásodás); az új és régi elemek azonosító számát, az új vagy módosított elemek részletes rajzát; a teszt- és vizsgálati eredményeket, hogy a kérelmet elfogadhassák; és minden releváns információt a külső beszállítóktól” – állt a közleményben.
 
Ami a Ferrari fejlesztéseit illeti, a korábbi hírek dacára nem meglepő az olaszok mostani döntése. Miután a csapat mindkét versenyzője már második idei erőforrását használja, s a fejlesztések bevetéséhez új erőforrásra lenne szükségük, a fejlesztés ütemét a V6-osok által megtett kilométerek, valamint azok állapota diktálja. Egyes hírek szerint az olaszok először az évad közepén, Silverstone környékén élhetnek pontjaikkal. A Mercedesről mindeközben az a hír járja, hogy már Kanadában beveti idei második erőforrását – hogy módosító pontokkal vagy azok nélkül, egyelőre nem tudni.

Ferrari: A Mercedes túlságosan elbízta magát

2015.05.25. 11:16

Image and video hosting by TinyPic

Maurizio Arrivabene szerint túlságosan elbízta magát a Mercedes Monacóban. Az olasz elárulta, nekik eszükbe sem jutott még egyszer kihívni Sebastian Vettelt.
 
A Scuderia köszönte szépen a lehetőséget. Azok után, hogy Sebastian Vettelnek nem sikerült közelebb férkőznie Nico Rosberghez az első kerékcserék során, végül mégis sikerült megszereznie a második helyet Monacóban – köszönhetően a Mercedes stratégiai baklövésének. A rivális 12 körrel a leintés előtt másodszor is a boxba hívta Lewis Hamiltont, aki ezzel nem csupán a győzelmet bukta el, de még a Ferrari mögé is került.
 
„Véleményem szerint túlságosan elbízták magukat az erejüket illetően. Nagyon intelligensnek tartom őket, és erősebbek is nálunk, azonban ezúttal mi voltunk az okosabbak” – állapította meg a Ferrari első embere, Maurizio Arrivabene.
 
A Mercedes sportigazgatója, Toto Wolff a verseny után elárulta, Hamilton kerékcseréje amolyan biztonsági kiállás volt, mellyel igyekeztek bebiztosítani a brit helyzetét, mert attól tartottak, hogy a Ferrari kihozza Vettelt, aki a végén szuperlágy gumin még veszélyt jelenthet rájuk. A négyszeres bajnok később elárulta, a plusz kiállás valójában nem volt opció számukra – szavait pedig Arrivabene is megerősítette. „Nem, valójában éppen az ellenkezőjéről volt szó. Láttuk őket, de a stratégánk, Iñaki Rueda azt mondta, maradjunk nyugodtak, csak játszanak (utalt arra, hogy a Mercedes-szerelők kivonultak a garázsból). És azt mondta, ha ők be is jönnek, nekünk akkor is kinn kell maradnunk. Nagyon határozott volt, és igaza is lett. Tudom, hogy szerencsések voltunk, ezt nem is fogom tagadni.”
 
Noha a Ferrari Barcelona után ismét jobb formát mutatott, Arrivabene figyelmeztetett, a későbbiekben is lehetnek még hasonló problémáik, mint két hete. „Barcelona olyan pálya, ahol minden az autón múlik. Ha ott erős vagy, mindenhol erős vagy. Emiatt nem hihetjük azt, hogy megoldottuk a problémát, csak mert Monacóban jók voltunk. Barcelona mindenhol ott van – Monaco viszont sehol” – fogalmazott.
 
Vettel a gumimelegítési problémákra is fölhívta csapata figyelmét, mely az időmérő edzéseken rendre megnehezíti a dolgukat, s hendikepet jelent számukra a versenyeken is. Arrivabene szerint is ez jelenti most az elsődleges problémájukat. „Jobb rajthelyről indulva egyszerűbb lett volna a dolgunk, hiszen a gumiknak az sem segít, ha folyamatosan mások mögött kell haladnunk. A Mercedest kéne megkérdezni, miért ilyen erősek. Az év kezdete óta ennyire gyorsak.”
 
„A következő versenyig nem fogunk ölbe tett kézzel üldögélni, lesz pár újításunk, de ha ismét szerencsénk lesz, igyekszünk ismét előny kovácsolni belőle. Eddig az év valamennyi futamán dobogóra állhattunk, de a különbség jelentős. Talán bizonyos pályákon lesznek hasonló problémáink, mint Barcelonában, de máshol erősebbek lehetünk” – zárta gondolatát az olasz.

Seb blogja:Monacói Nagydíj Monte Carlo, 2015. május 24.

2015.05.25. 10:04, saját fordítás

Image and video hosting by TinyPic

Ma mindent megtettünk amit lehetett, és nagyon örülünk, hogy a végén sikerült a második helyet elérni. Próbáltam az elején agresszív lenni, de nem sikerült a második helyre feljönnöm. Megvolt a megfelelő tempónk és próbáltuk nyomás alá helyezni a Mercedest, és a kiálláskor behozni a lemaradásunk, de ez sajnos nem volt elég. Megpróbáltunk eléjük vágni, de a következő körben válaszoltak rá és kijöttek elénk. Az utolsó körben Lewis Szuperlágy gumikon nagy nyomást gyakorolt rám mögöttem, ezért nehéz volt mögöttem tartani őt, mert hideg volt a gumim, emiatt nagyon kellett összpontosítanom, hogy a pályán tudjam tartani autóm. Van még amit meg kell értenünk és tanulnunk, mégpedig, hogy az időmérőn a hidegebb időben egy kört megtenni nehéz, ez olyan amire még jobban oda kell figyelnünk. Szeretnék köszönetet mondani a srácoknak Maranellóban. A motor rendben volt az egyenesekben is hozta a maximumot, és biztonságban tudtuk tartani a helyünket. Minden területen zajlik a munka, mert előrébb szeretnénk jutni. A földön kell maradnunk, és tudnunk kell hol tartunk és hová szeretnénk jutni. Nagyon boldog vagyok, hogy szép versenyt futottunk és hogy a csapat kihozta magából a 100%-ot . Kanadában a pálya elrendezése teljesen más, de igyekszünk mindent megtenni, hogy versenyképesek legyünk ott is.

Monacói Nagydíj >> csapatrádió

2015.05.25. 09:26

Sebastian Vettel és a Ferrari csapat így örült a második helynek.

Vettel: Hová tűntek a rajtrácsról a lányok?

2015.05.25. 09:10

Az idei Monacói Nagydíj egyik különlegessége volt, hogy a rajtrács lányok helyett fiúk álltak a pályán.  katt vagy katt.

Sebastian Vettel a futam utáni hivatalos sajtótájékoztató végén tréfásan megkérdezte, hogy "miért fiúk voltak a rajtrácson, oda érsz a rajtrácsra, és ott áll előtted George vagy Dave, ennek mi értelme?"

Meleg helyzet a hideg gumik miatt – Vettel figyelmeztette a Ferrarit

2015.05.25. 08:59

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel fölhívta csapata figyelmét: sürgősen javítaniuk kell gumimelegítési problémáikon. A Ferrari az időmérő után a verseny hajrájában is megszenvedett abroncsai munkára bírásával.
 
Meglepetésként jött, de Sebastian Vettel egyáltalán nem bánta. A Monacói Nagydíj nagy részében nem úgy tűnt, hogy a Ferrari ezen a versenyen legyőzheti valamelyik Mercedest, a német azonban Lewis Hamilton elszúrt taktikája révén végül a második helyen ért célba. „A végén meglepett a fordulat, de jó helyen voltunk, amikor számított. Elég szoros volt, de mivel én voltam elöl, magabiztos voltam” – nyilatkozta a négyszeres bajnok a futamot követően.
 
Azt követően, hogy Hamilton elé került, Vettelnek egyáltalán nem volt egyszerű dolga. Ellenfele nem csupán a gyorsabb szuperlágy gumikon volt, de közben ő maga a biztonsági autó mögött erőteljesen visszahűlt lágy keverékeivel bajlódott.
 
A rádióban meg is jegyezte, úgy érzi, mintha súlyokkal a lábán kellene úsznia… „Nico és én is óvtuk a guminkat, mert tudtuk, hogy nem lehet már utolérni Lewist, emiatt előtte nem hoztunk ki mindent belőlük. Ez az újraindításnál segített, de rendkívül nehéz volt fölmelegíteni a gumikat, miközben Lewis már friss szuperlágy abroncsokkal volt mögöttünk, és sokkal jobb helyzetben volt.”
 
„A végén el kellett engednünk a lekörözötteket, de nem is tudom… Amikor újraindulunk, a semmiben versenyeznek, hiszen harminc másodperccel mögöttünk vannak, a mezőny végéhez pedig nem is tudnak közelíteni. Szóval nem tudom, ennek mi értelme. Emiatt lassítanunk kellett, a kerekek lehűltek, Nico és én pedig a keményebb keveréken voltunk, amiket alig lehetett fölmelegíteni. Nagyon csúszkáltunk, ráadásul komoly nyomás nehezedett ránk. Nico jobban boldogult ezzel, de nekem két-három kör kellett a fölmelegítéshez. Nagyon a határon táncoltunk.”
 
Miután a gumikkal kíméletesen bánó Ferrari számára már a szombati időmérő edzésen (és az év korábbi szakaszában) is problémát okozott a hűvös idő és a gumik fölmelegítése, fölmerül a kérdés, hosszú távon képesek lesznek-e változtatni ezen. Vettel szerint mindenképp szükség lenne rá, azt azonban egyelőre nem tudják, hogyan oldhatnák meg a problémát. „Ha tudnám erre a választ, most azonnal lemennék, és elmondanám mindenkinek, mit kell tennie. Szóval még rá kell jönnünk, hogy változtatnunk kell-e a hozzáállásunkon, a beállításokon, vagy az autó sajátosságán. Kulcsfontosságú lenne rájönni erre, mert a vasárnapi futam sorsa részben már szombaton eldől. És ha a hidegebb időben küszködsz, az megtörténhet egyszer, kétszer, akárhányszor. Megoldást kell találnunk erre, mert ez nem lehet kifogás számunkra. Ez egy hiba, ami hátráltat minket, ezért fölébe kell kerekednünk” – figyelmeztetett.
 
Nagy csata Hamiltonnal – a biztonsági autó mögött…
 
A Ferrari versenytempója – köszönhetően a melegebb időnek is – vasárnap ígéretesebb volt, mint két hete, s erre utalt az is, hogy Vettel a verseny bizonyos szakaszaiban igen közel tudott maradni Rosberghez. Már az első kiállások idején is – ám akkor Vettelt a forgalom is hátráltatta.
 
„Nagyon sajnáltam, hogy nem sikerült az elévágás. Éppen leköröztem egy Manort, akkor nagyjából egy másodpercet vesztettem. Máskülönben jóval közelebb lettem volna Nicóhoz. Hogy elég lett volna-e, azt persze nem tudom. Talán nem. De mindent megpróbáltunk, hogy elé tudjunk kerülni, viszont azonnal reagáltak. A kiállásomnál sem sikerült rendesen beállnom, amivel szintén vesztettem némi időt. Szóval nem volt minden tökéletes.”
 
Vettel elmondta, Monacóban úgy tűnt, Barcelonához képest közelebb kerültek a Mercedeshez, ám szerinte ez részben a pályának is köszönhető. „Ezen a pályán alapvetően kisebbek a különbségek. Rövidebb pályáknál ez természetes. A futamon viszont szerintem sokkal közelebb voltunk, mint az időmérőn. Az újraindításnál hasonló problémánk volt, mint tegnap. Ezen gyorsan javítanunk kell. De a futam nagy részében jó volt a tempónk. Tudtuk, hogy nem érdemes túl nagy nyomás alá helyezni Nicót, mert azzal csak tönkretesszük a gumikat. Azzal pedig nem számolhatsz, hogy a biztonsági autó bejön a végén. A végén mégis arra gondoltam, hogy olyan nincs, hogy Monacóban nem jön a biztonsági autó. Aztán négy-öt körrel később érkezett.”
 
Érkezett aztán Lewis Hamilton is a boxból, aki kerékcseréje után éppen Vettel Ferrarija mellé tért vissza a pályára. A Casino-kanyarig vezető úton a két bajnok mindvégig egymás mellett haladt – s egy ideig nem tudták eldönteni, kinek van joga a második helyhez. „Nagyon szoros volt. Valami hasonlót éltem át 2008-ban, amikor Jarno Trullival együtt jöttük ki a boxból. Éreztem, hogy én voltam előrébb – köszönhetően a hosszúra tervezett orrunknak, de meleg helyzet volt. Szerintem mindketten csak a hivatalos megerősítésre vártunk, mely megmondta, ki van előrébb. Akkor mindketten úgy gondoltuk, hogy mi magunk” – mesélte a szoros pillanatokról.
 
Majd végül elárulta, a Mercedesszel ellentétben nekik eszükben sem volt még egyszer kereket cserélni a biztonsági autós fázis alatt. „A biztonsági autó idején nem. A különbségektől függően beszéltünk bizonyos eshetőségekről, hogy mi lesz, ha valamikor bejön a biztonsági autó, de akkor teljesen egyértelmű volt, hogy kint kell maradnunk” – mondott ellent Toto Wolff azon nyilatkozatának, melyben azt mondta, a Ferrari ellen akarták bebiztosítani magukat Hamilton újbóli kihívásával.
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak