SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2016.

Rosberg révén élre állt a Mercedes a második teszt nyitányán

2016.03.01. 19:17
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Nico Rosberg délelőtti leggyorsabb köre maradt a mezőny legjobbja a második barcelonai teszt első napján. A Ferrari és a Red Bull újabb technikai hibába ütközött.

A német Nico Rosberg kedd délelőtt megfutott legjobb idejét már senki sem tudta felülmúlni a második barcelonai teszt első napjának délutánján. A mercedeses versenyző a lágy keveréken autózva bő 0,2 másodperccel előzte meg az ultralágyat is kipróbáló Valtteri Bottas második helyen végző Williamsét.
 
A harmadik leggyorsabb kört némi meglepetésre a helyiek kedvence, Fernando Alonso autózta a McLaren-Hondával.
 
Negyedikként az a Kimi Räikkönen zárt, aki a Ferrari immáron sokadik bosszantó technikai hibája miatt csaknem a fél napot a bokszban töltötte – a 15 óra magasságában a szervizút kijáratánál lerobbanó SF16-H miatt piros zászlóval meg is szakították a körözést. A maranellóiaknál a leintésig nem is voltak benne biztosak, hogy mi okozta a leállást, nem úgy a McLarennél, amelyet Alonso közvetlenül az ebédszünet előtt szinte pontosan ugyanott parkolt le a telemetria hibája miatt. A finn és a spanyol mellett a nap legvégén lendült még a piros zászló, amikor a renault-s Kevin Magnussen állt meg a pályán.
 
A legtöbb kört ezúttal is Mercedesnél teljesítették, ahol a délután folyamán a háromszoros világbajnok Lewis Hamilton vette át a volánt Rosbergtől – a brackley-iek mostantól minden hátralevő téli tesztnapon megosztják majd a napi teendőiket a versenyzőik között. Hamilton egyébként egy teljes versenyszimulációt is teljesített, amelyet két lassú kerékcsere valamint egy kisebb bokszutcai leállás árnyékolt be.
 
A versenyzők között a legtöbb kör az ifjonc Max Verstappen nevéhez fűződik, aki 144 kört tett meg az immáron a végleges festésében pompázó Toro Rosso-Ferrarival. Az első teszten még a tavalyi kocsijával köröző Sauber új autójának bemutatkozása szintén jól sikerült – Felipe Nasr 100 körnél is többet futott az új versenygéppel.
 
A nap vesztesei közé sorolható viszont a Red Bull és a Haas, miután mindkét istállónál nagyon komoly időveszteséget eredményező leállásokra került sor. A korábbi világbajnokoknál kora délután a jobb hátsó fék miatt kisebb tűz okozott riadalmat a bokszutcában, míg az amerikai újoncoknál az üzemanyag-rendszer egy rejtélyes hibája jelentett fennakadást – a Haas még jóval a kockás zászló előtt le is húzta a rolót.
 
A tesztprogram második napja holnap, azaz szerdán, reggel 9:00 és 18:00 között zajlik majd.

Image and video hosting by TinyPic

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Vettel: Kimi közel volt és közel is lesz

2016.02.29. 19:09
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Korántsem tátongott olyan nagy szakadék tavaly a két Ferrari között, mint azt gondolnánk, árulta el Sebastian Vettel, aki nem hagyja ki a számításból F1-es csapattársát, Kimi Raikkönent.
 
278 pont 150 ellenében – így nézett ki Sebastian Vettel és Kimi Raikkönen mérlege első közös szezonjukban. A számok önmagukban azt sejtetik, hogy a német pilóta idén is jócskán finn társa előtt lesz, ám Vettel kijelentette, a 2007-es bajnok tavaly nem volt olyan messze tőle, mint az első ránézésre tűnik, idén pedig szintén erős teljesítményt vár a csapattárstól.
 
„Eléggé jól oda tudta tenni magát, ám kicsit balszerencsés volt az előző szezon kezdetén. Ez egy ilyen dolog, az embereknek nem hosszú távú a memóriájuk, könnyen felejtenek, utána pedig csak a számokat nézik. Úgy gondolom, eléggé közel volt, és arra számítok, hogy ugyanígy közel lesz ebben az évben is” – beszélt csapattársáról a négyszeres világbajnok, akit az ESPN F1 idéz.
 
A 28 éves versenyzőt a Ferrari egyik fontos műszaki változásáról is megkérdezték. Miután az elmúlt négy év autói vonórudas felfüggesztéssel működtek, az istálló idén újra tolórudat használ. Mint emlékezhetünk rá, Kimi Raikkönen az elmúlt években – különösen 2014-ben – gyakran panaszkodott a Ferrari elejének viselkedésére.
 
„Ahhoz, hogy száz százalékban pontos véleményt adj, egyikből a másikba kéne átülnöd, de mivel két eltérő autóról van szó, nem csupán a felfüggesztés változott” – magyarázta Vettel, miért nehéz összehasonlítani a konstrukciókat. „Ami engem illet versenyzőként, nem teljesen más érzés vezetni a kettőt. Nincs arról szó, hogy ezt és azt meg tudod csinálni az egyikkel, de a másikkal nem. Az autóval nem voltak gondok, rögtön ráéreztem az elejére, azt hiszem, előrelépést tettünk.” 

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

A Mercedes és a Red Bull is ismertette a tesztbeosztását

2016.02.29. 18:24
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Kiderül, hogy Hamiltonék megint napközben váltják-e egymást illetve, hogy ki kezd és ki zár a Red Bullnál.

Újabb nevek szereplése vált biztossá az idei második és egyben utolsó téli teszten – mint a melbourne-i szezonnyitó előtti utolsó gyakorlási lehetőségen, ezúttal eddig minden csapatnál éles versenyzőket neveztek a négy nap során (március 1-4.) lezavarandó gyakorlásra.

A címvédő Mercedesnél megtartják az első teszt közepén megváltoztatott napi rendszert, így Nico Rosberg és Lewis Hamilton ezúttal már minden nap délben váltják majd egymást a W07-es pilótafülkéjében – a sort március 1-jén Rosberg kezdi. Az Ezüstnyíl világbajnok megbízhatóságot villantott az előző héten, olyannyira, hogy a harmadik naptól fogva a csapatnál kénytelenek voltak megosztani a programokat, nehogy túlterheljék valamelyik pilótájukat.

A Red Bullnál mindeközben az orosz Danyiil Kvjat nyit kedden – s ül autóba csütörtökön – míg a második és a negyedik napon Daniel Ricciardóé lesz a főszerep. Az RB12-es eddig többnyire az eredménylisták élmezőnyében foglalt helyet, miután mindkét versenyzőjük próbára tette a Pirelli új leglágyabb keverékét, az ultralágyat – rajtuk és a Ferrarin kívül azonban mások még nem „törték be” az új papucsokat.

Image and video hosting by TinyPic

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Erre a futamra viszik először az új ultralágy gumit

2016.02.29. 16:58
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

A Pirelli bejelentette, hogy a csapatok Monacóban használhatják majd először az új ultralágy keveréket.

Tavaly nyáron derült ki, hogy a Forma–1 hivatalos gumibeszállítója 2016-ban egy ötödik gumitípussal, a lila színnel jelölt ultralágy keverékkel bővíti a gumipalettáját, illetve hogy az említett új abroncsok még a szuperlágynál is jobban tapadnak, illetve gyorsabban is kopnak majd. Az új változatot a Pirelli kifejezetten az utcai pályákra szánta, az olaszok pedig most azt is elárulták, hogy az újdonságot első alkalommal a patinás Monacói Nagydíj hétvégéjén vehetik majd igénybe a csapatok.

Mint ismeretes, az idei versenyhétvégéken az eddig megszokott kettő helyett immáron három gumikeverék közül lehet majd választani, és figyelembe véve, hogy Monte-Carlóban az utóbbi években rendszerint a szuperlágy és a lágy keverékek voltak használatban, az elmúlt évadok alapján az ultralágy a fenti két típus mellett mutatkozhat majd be.

A idén május 29-én sorra kerülő legendás versenyt két héttel később egy tengerentúli futam, a Kanadai Nagydíj követi, amely egyrészt sorozatban a második olyan helyszín lesz, ahol az ultralágy is bevetésre kerül, másrészt ebben az esetben már biztos, hogy az új keverékhez a szuperlágy és a lágy gumik csatlakoznak majd a bokszutcában. Montrealra a Pirelli már azt is előre megmondta, hogy az új 2016-os gumiszabályok értelmében a versenyzőknek két lágy szettet kell meghagyniuk a versenyre, amelyek közül egyet lesz kötelező használni.

A gumiválasztásokat eleddig a szezon első négy versenyére, valamint a hetedik futamnak helyet adó Montrealra ismertette a gumibeszállító, a kettő közt megrendezendő Spanyol és Monacói Nagydíjra teljes egészében még nem. Az első négy versenyen egyaránt a szuperlágy, a lágy és a közepes keverékek lesznek használatban, a versenyre félreteendő szettek pedig ezek közül mindenhol egy közepes és egy lágy szett lesz, amelyek közül szintén csak egyet lesz kötelező felhasználni.

Emlékeztetőül, az új gumiszabályok a kettő helyett három keverékből álló gumikiosztás és a két versenyre tartalékolt garnitúra mellett azt írják még elő, hogy minden versenyzőnek félre kell tennie egy leglágyabb szettet, amelyet ha bejut az időmérő harmadik szakaszába, akkor ott használhat csak fel (ha pedig nem jut be, akkor a versenyen). A fenti három meghatározott garnitúra mellett a maradék szettek keverékéről és felhasználásáról mindenki szabadon dönthet. Az nem változott, hogy egy autóra egy hétvégén maximum 13 garnitúra gumit lehet feltenni, illetve hogy ezeket meghatározott ütemben vissza kell adni a gumigyártónak az egyes edzéseket és az időmérőt követően.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Váratlan akadály miatt csúszhat az új időmérős rendszer

2016.02.27. 21:20
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Az új, folyamatos kieséses időmérős lebonyolítás bevezetése egészen a Spanyol Nagydíjig is elcsúszhat, miután a szezonnyitóig nem készül el a hozzá szükséges szoftver..
 
Ahogy arról a héten beszámoltunk, a Forma–1 legbefolyásosabb alakjai a keddi genfi csúcstalálkozójukon megállapodtak egy új időmérős rendszer bevezetésében, amely ugyan továbbra is három szakaszra lenne osztva, mint eddig, ám az etapok vége helyett mostantól már a szakaszok közben elkezdenének kiesni a versenyzők. Az ellentmondásos elképzelést még nem is ratifikálta a Motorsport Világtanácsa (WMSC), ám máris új aggályok merültek fel vele kapcsolatban: alkalmazásához ugyanis jelentősen át kellene alakítani az időmérés eddig használt szoftverét, amellyel leghamarabb az európai szezon kezdetére végezhetnek a programozók.
 
„Melbourne-ben még nem lesz új időmérő” – nyilatkozta Bernie Ecclestone az Independent nevű angol napilapnak. „Nem fogunk tudni mindennel időben végezni. Eredetileg már az év elejétől fogva ezt szerettük volna használni, de addigra nem fogjuk tudni megírni az új szoftvert. Úgyhogy valószínűleg csak Spanyolországtól kezdve változik az időmérő. Ausztráliában még a régi időmérő lesz. Az egész szoftvert meg kell még írni, úgyhogy nem túl könnyű a dolog.”
 
Az új lebonyolítás szerint a kvalifikáció első szakasza (Q1) 16 percig tartana és a huszonkettőből hét versenyzőt ejtene ki, mégpedig 7 perc után másfél percenként egyet-egyet, a második szakasza (Q2) 15 percig tartana és a maradék tizenöt pilótából újabb hét búcsúzna – 6 perc után másfél percenként egy –, míg a szétlövésben (Q3) 14 perc alatt a maradék nyolc versenyző vívna úgy, hogy 5 perc után másfél percenként eggyel kevesebben maradnak a pályán. Ecclestone egyébként nem ezt akarta – a találkozón állítólag előkerült egy másik ötlet, egy „időballasztos” ötlet is, és a Forma–1 első embere most bevallotta, hogy ez utóbbi az ő agyszüleménye volt.
 
„Végül is én nem is azt akartam, amiben végül megállapodtunk” – jegyezte meg. „Én csak próbálom összekuszálni a rajtrácsot, hogy az a srác, aki a leggyorsabb a kvalifikáción, az ne a pole-ból induljon, és ne tűnjön el a többiek szeme elől az első kanyar után – mert egyébként ez van, elvégre miért lenne ő lassú a versenyen, ha egyszer gyors volt az időmérőn? Én nagyon egyszerű dolgot kértem. Azt kértem, hogy az időmérő maradjon úgy, ahogy most van, mert most jó, és aztán ha a srác, aki megszerezte a pole-t az meg is nyerte az előző futamot, akkor ennyi vagy annyi másodpercet hozzáadunk az idejéhez, hogy át kelljen vágnia magát azon az átkozott bolyon ahhoz, hogy átvegye a vezetést – ami egyébként végül úgyis sikerülne neki. És amíg ő ezzel szórakozik, addig legalább érdekes lenne a verseny.”
 
Az időbüntetések gyakorlatilag egyfajta fordított rajtrácsot eredményeztek volna, amellyel kapcsolatban alig egy nappal a genfi csúcs előtt Ecclestone már előadott egy elképzelést – a részben fordított rajtrácsok ötletét – a Daily Mail nevű angol napilapnak adott egyik interjújában. Megszólalása akkor nagy port kavart, hiszen ez volt az az interjú, amelyben a brit üzletember kijelentette, hogy soha nem volt még olyan rossz a Forma–1, mint most, és hogy a nagycsapatok gyakorlatilag kartelleznek a sportban. Elmondása szerint a csúcstalálkozón is az utóbbi miatt nem ment át a víziója.
 
„A csapatok nem akarnak fordított rajtrácsokat. Kismillió dolgot megtehetnének, de sajnos teljesen lököttek. Én egyedül nem tudom végigvinni ezt a tervet, mert ahhoz, hogy itt valamit megszavazzanak, ahhoz annak előbb át kell jutnia az F1 Bizottságon, ahol meg a csapatok döntenek” – mondta elkeseredetten.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Edzőteremben járt

2016.02.27. 08:37
Címkék: képek

Sebastian Vettel a tegnapi napon az edzőterembe járt. Készült róla egy kép, amit most meg is nézhettek!

Image and video hosting by TinyPic

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

A Ferrari a leggyorsabb, a Mercedes jutott legmesszebbre – statisztikák a teszthétről

2016.02.27. 08:29
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Négy napon át Barcelonában rótta a köröket a Forma–1 mezőnye. A csapatok új autói hol megbízhatóbbnak, hol törékenyebbnek bizonyultak, volt, aki többet, volt, aki kevesebbet mutatott meg magából. Összegyűjtöttük a hét legfontosabb statisztikáit!
 
Az elmúlt négy nap során Sebastian Vettel futotta a legjobb kört a katalán pályán. A német Ferrarijára a keddi ebédszünet előtt tették fel az idén debütáló, lila jelölésű ultralágy gumikat, mellyel a mezőnyből egyedüliként tudott 1:23-on belül kerülni. Kimi Räikkönen a negyedik tesztnapon ugyanezen keverékkel érte el legjobb idejét, ez azonban 0,667 másodperccel lassabb volt csapattársáénál, ráadásul Nico Hülkenberg szerdai legjobbjától is elmaradt.
 
Érdekesség, hogy az időtabellán a bajnoki címvédő Mercedes két versenyzője csak a mezőnyben végzett. Nico Rosberg 2, Lewis Hamilton 2,6 másodperccel maradt el Vettel legjobb idejétől. Ha viszont hozzátesszük, hogy mindketten csak a közepes gumikkal köröztek a négy nap során, ráadásul bevallottan nem is fedték föl lapjaikat, még így is erősnek mondható ez az eredmény.
 
A négynapos teszt összesített eredménye
  Versenyző Idő Különbség
1. Sebastian Vettel 1:22,810  
2. Nico Hülkenberg 1:23,110 +0,300
3. Kimi Räikkönen 1:23,477 +0,667
4. Daniel Ricciardo 1:23,525 +0,715
5. Sergio Pérez 1:23,650 +0,840
6. Danyiil Kvjat 1:24,293 +1,483
7. Alfonso Celis 1:24,840 +2,030
8. Nico Rosberg 1:24,867 +2,057
9. Marcus Ericsson 1:25,237 +2,427
10. Kevin Magnussen 1:25,263 +2,453
11. Max Verstappen 1:25,393 +2,583
12. Lewis Hamilton 1:25,409 +2,599
13. Esteban Gutiérrez 1:25,524 +2,714
14. Valtteri Bottas 1:25,648 +2,838
15. Romain Grosjean 1:25,874 +3,064
16. Pascal Wehrlein 1:25,925 +3,115
17. Felipe Nasr 1:26,053 +3,243
18. Fernando Alonso 1:26,082 +3,272
19. Jolyon Palmer 1:26,189 +3,379
20. Carlos Sainz 1:26,239 +3,429
21. Felipe Massa 1:26,483 +3,373
22. Jenson Button 1:26,735 +3,625
23. Rio Haryanto 1:28,249 +5,139

 

Ennél sokkal kiugróbb teljesítményt nyújtottak az Ezüstnyilak a megtett távolság terén. Ilyen tekintetben Lewis Hamilton vitte a prímet, aki 343 kört (1597 km) futott, míg Nico Rosberg 332-nél (1545 km) állt meg. A listán harmadik Magnussen 264 fordulót (1229) teljesített.

A másik Renault-versenyző ezen lista másik végén zárt: Jolyon Palmer mindössze 79 körig jutott két napon át, amit még az egy-egy napot tesztelő Nico Hülkenberg és Sergio Pérez is túlszárnyalt.

A versenyzők által megtett körök/kilométerek

Versenyző Csapat Motor Kör Km
Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 343 1597
Nico Rosberg Mercedes Mercedes 332 1546
Kevin Magnussen Renault Renault 264 1229
Felipe Nasr Sauber Ferrari (2015) 236 1099
Max Verstappen Toro Rosso Ferrari (2015) 231 1075
Carlos Sainz Toro Rosso Ferrari (2015) 216 1006
Valtteri Bottas Williams Mercedes 214 996
Daniel Ricciardo Red Bull Renault 199 926
Marcus Ericsson Sauber Ferrari (2015) 196 912
Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 195 908
Danyiil Kvjat Red Bull Renault 170 791
Esteban Gutiérrez Haas Ferrari 168 782
Felipe Massa Williams Mercedes 163 759
Kimi Räikkönen Ferrari Ferrari 158 736
Jenson Button McLaren Honda 135 628
Alfonso Celis Force India Mercedes 133 619
Rio Haryanto Manor Mercedes 129 601
Pascal Wehrlein Manor Mercedes 125 582
Fernando Alonso McLaren Honda 122 568
Romain Grosjean Haas Ferrari 113 526
Sergio Pérez Force India Mercedes 101 470
Nico Hülkenberg Force India Mercedes 99 461
Jolyon Palmer Renault Renault 79 368
 

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Barcelona, negyedik nap: versenyzői nyilatkozatok

2016.02.25. 18:44
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Máris eltelt a téli felkészülési időszak fele: lezárult a 2016-os év első teszthete. A negyedik napon harmadik alkalommal került egy Ferrari-versenyző neve mellé a legjobb időeredmény – Kimi Räikkönen ultralágyas körével utasította maga mögé a délután szintén lila Pirellikkel másodiknak feljövő Danyiil Kvjatot. A Mercedes két versenyzője ma 175 kört pakolt az új autóba, mely továbbra is hiba nélkül üzemel. Nem úgy a McLaren, melyet pár reggeli próbakört leszámítva nem is láthattuk ma a versenypályán. Így értékeltek a tesztnap résztvevői.

Kimi Räikkönen, Ferrari – 1. hely: 1:23,477 (80 kör)

„Jobbnak érzem a kocsit, mint tavaly, és ez volt a cél. Még nagyon az év elején járunk, és nem dolgoztunk túl sokat a beállításokon. Biztosan tudunk még javítani rajta, úgyhogy most csak a szokásos dolgunkat végezzük. Miért aggódnék amiatt, hogy a Mercedes sokat futott? Néhányan biztosan aggódnak, de mi csak a saját munkánkkal foglalkozunk. Persze szerettünk volna több kört megtenni; két napból gyakorlatilag majdnem egy egészet a pálya mellett töltöttem. De ez benne van a dologban a teszteken, és mi éppen próbálunk felkészülni a szezonra – ha valami baj van valamivel, vagy van valami, amit ki szeretnénk cserélni, vagy ki szeretnénk próbálni, akkor megcsináljuk. Csak tőlünk függ, hogy biztosan megfelelő állapotban legyünk, mire elkezdődik a szezon.”

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Räikkönen zárta az élen az első tesztet, de kihagyta a délutánt

2016.02.25. 18:28
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
A ferraris Kimi Räikkönen elsőségével zárult a Forma–1 első téli tesztje Barcelonában, miután a finn-nek a délelőtt az ultralágy keveréken megfutott leggyorsabb körét  a későbbiekben már senki sem tudta megjavítani. A 2007-es világbajnoknak nem is sikerült jól a délutánja, miután eddig tisztázatlan okokból kifolyólag az ebédidőt követően már csak a nap legvégén tudott megtenni néhány kört.
 
A Red Bull orosz versenyzője, Danyiil Kvjat késő délután szintén az ultralágy gumikat használva ugrott fel a második helyre.
 
Minden képzeletet felülmúlóan csalódottan kényszerült befejezni az eheti programját a hazai közönség előtt fellépő Fernando Alonso és a McLaren-Honda. A wokingiak szerelői egészen a leintésig nem tudták elhárítani a reggel már három installációs kör után jelentkező, hűtővíz-szivárgás okozta problémákat.
 
Az utolsó nap javarészében magán a pályán mindettől függetlenül zavartalanul zajlott a körözés – egészen az utolsó két és fél óráig, amelyben viszont három piros zászló is borzolta a kedélyeket. Az újonc Rio Haryanto a debütálásához hasonlóan a második tesztnapján is kicsúszott, ám az első esettel ellentétben ezúttal csúnyán a gumifalnak vágta a Manor-Mercedese hátulját. A kiscsapatnál ezzel idő előtt véget is ért a napi munka, ahogy a Haasnál és a Renaultnál is, miután az utolsó órára fordulva előbb az amerikaiak versenyzője, Esteban Gutiérrez, majd az utolsó percekben a franciák frissen szerződtetett pilótája, Kevin Magnussen is leparkolták versenygépeiket a pálya mellett, ismét megszakítva a napi programot.
 
A Renault dán versenyzője ezzel együtt nem lehet elégedetlen, hiszen az egészen az incidenséig sallangmentesen alakuló műszakjának köszönhetően az ő nevéhez fűződik a nap legtöbb megtett köre, szám szerint 152. Történt mindez azután, hogy a címvédő Mercedesnél ismét felosztották a feladatokat a két versenyzőjük között. Lewis Hamilton délelőtti 99 körére Nico Rosberg a délután folyamán 86-ot pakolt rá (ami így összesen 185-öt tett ki).
 
100 kör felett zárt még Magnussenen és a Mercedesen kívül a Toro Rosso, a fiatal Max Verstappennel a volánnál, valamint a 2015-ös autóval köröző Sauber is, ahol ma Felipe Nasr volt szolgálatban.
 
Nem sikerült viszont jól az eheti utolsó tesztnap a Williams-Mercedesnek sem, ahol a brazil Felipe Massa mindössze 54 körig jutott, mielőtt – Räikkönenhez hasonlóan – az utolsó percektől eltekintve ő is egész délutánra a garázs foglya maradt.
 
A száguldó cirkusz téli tesztszezonja ezzel máris a félidejénél tart; a második négynapos gyakorlásra jövő héten, március 1-4. között kerül majd sor, méghozzá úgyszintén a barcelonai Circuit de Catalunya-versenypályán.

Image and video hosting by TinyPic

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Barcelona, harmadik nap: versenyzői nyilatkozatok

2016.02.24. 19:29
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Idén először nem Ferrari-elsőséggel zárult a tesztnap Barcelonában. Nico Hülkenberg megerősítette, hogy jó formában van a Force India, s megfutotta a nap legjobb idejét. A hajrában Romain Grosjean zárkózott fel hozzá a Haasszal. A Ferrarinál Kimi Räikkönennek az egész délelőttjét elvitte egy technikai hiba, de a McLaren, a Renault és a Williams életét is problémák keserítették délután. Így értékeltek a nap végén a főszereplők!

Kimi Räikkönen, Ferrari – 3. hely: 1:25,977 (77 kör)

„Mindig vannak apróbb eltérések autó és autóz között; nincs két egyforma. Az előző szezonhoz képest több területen is előre tudtunk lépni. Persze még nagyon az elején tartunk, főleg én. Viszont mindenki boldog, noha tudjuk, nagyon sokat kell még dolgoznunk. Szembesültünk pár problémával, és időbe telt, míg ezeket orvosoltuk. Kár az időveszteségért, a csapat azonban minden tőle telhetőt megtett. Mindig vannak hibák, és mindig tanulni akarunk ezekből.”

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?