SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2015.

Átalakulások, információk

2015.05.03. 21:19

Image and video hosting by TinyPic

Hamarosan útra kel Spanyolország felé az átalakult SF15-T, mely egy komoly fejlesztési csomaggal fog pályára gurulni Barcelonában.

Az olasz Omnicorse most megerősítette, hogy az eddig is versenyképesnek tűnt Ferrari a következő frissítésekkel fog pályára gurulni a jövő héten megrendezésre kerülő Spanyol Nagydíjon:
 
- új első szárny
- új hátsó szárny
- új padlólemez
- új diffúzor
- frissített fékcsatorna
- frissített karosszéria
 
A fejlesztésekből is kiderül, hogy a fő prioritási pontot a leszorító erő jelentette. Ezzel együtt a hátsó felfüggesztés is módosul, hogy az SF15-T még jobban kezelje a Pirelli abroncsait, bár eddig sem volt ezzel túlzottan sok problémája a csapatnak, de érezhetően van még potenciál a csomagban, így az olaszok minden adandó lehetőséget ki akarnak használni.
 
Az új csomag körönként 3-4 tizedmásodpercet hozhat.

A jelentések szerint a futamot követő teszttől Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen is távol marad. Az autót Esteban Gutierrez és Raffaele Marciello fogja vezetni. Ez lesz az első alkalom, hogy más vezetheti az idei Ferrarit a két aktív világbajnokon kívül.

Vettel júniusban a Hungaroringre jön

2015.05.03. 15:33

Image and video hosting by TinyPic

A négyszeres világbajnok a júniusi Ferrari Racing Days című rendezvény apropóján érkezik Magyarországra. Egy hónappal a Magyar Nagydíj előtt egy régi versenyautót vezet majd.

Kimi Räikkönen után csapattársa, Sebastian Vettel is Magyarországra látogat még a 30. Magyar Nagydíj előtt. A négyszeres világbajnok  június 26-28. között zajló Ferrari Racing Days című rendezvényre érkezik, és egy korábbi versenyautó volánja mögött tesz meg bemutató köröket.

A Ferrari Racing Days a sportautó gyártó exkluzív versenysorozata, amely során a Ferrari Challenge márkakupa futamai mellett az XX programban résztvevő autók tulajdonosai, és régebbi F1-es autók gazdái is pályára lépnek. 2010-ben, még a Scuderia színeiben Felipe Massa is ellátogatott a rendezvényre.
 
Vettel júniusi vendégszereplése nem az egyetlen alkalom, amikor Ferrari-pilóta bemutatót tart Magyarországon 2015-ben. A német csapattársa, Kimi Räikkönen a budapesti Nagy Futamon vett részt egy 2010-es Ferrari F10-zel. 
 

 
Ferrari Racing Days
Hungaroring - 2015. június 26-28.
 
Idén nyáron különleges élmények várják a Hungaroringen!  Jöjjön el, és élje át személyesen, milyen egyedülálló teljesítmény születik a versenypályán a Shell V-Power Nitro+ üzemanyaggal a régió legnagyobb ferraris eseményén, a Ferrari Racing Days-en.
 
A Shell jóvoltából a versenyzés különleges élményét idén nyáron nem más hozza el a Magyar közönség számára, mint Sebastian Vettel, a Scuderia Ferrari Forma 1-es pilótája.
 
Jegyek
 
Hétvégi jegy (Szombat-Vasárnap): 3.000.- HUF
 

Vettel tudástesztje

2015.05.02. 11:26
 
A kínai nagydíjhétvégén különleges tesztnek vetette alá Sebastian Vettelt a német RTL televízió. Bajnoki Ferrarik képeit mutatták a négyszeres bajnoknak, és meg kellett mondania, ki és melyik évben ért fel a csúcsra az adott autóval. Íme az eredmény!
 
15 bajnoki cím, öt bajnoki autó – ennyit kell beazonosítania Sebastian Vettelnek, akitől idén már sokszor hallhattuk: gyerekkora óta szenvedélyes rajongója a Ferrarinak. Az RTL most tudását is tesztelte. Elsőként Niki Lauda bajnoki autójával szembesítették őt. „Azt mondanám, ez Niki autója. Vagy máris tévedek” – mondta bizonytalankodva Vettel, hozzátéve, hogy a 70-es évek közepére datálja a kocsit, de pontos évet nem tud. Miután kiderül, hogy az 1975-ös modellről van szó, Vettel megállapítja, levették Lauda nevét az autó oldaláról. „Úgy túl könnyű lett volna.”
 
A következő autó tulajdonosát azonnal eltalálja, aztán mégis elbizonytalanodik: „Ascarit mondanám. Vagy Fangiót. De inkább Ascarit. Az év pedig… 1954-55-nek kell lennie.” Az évszámmal ismét téved, majd az újabb találgatás során ráhibázik: az 1952-es modellel van dolga. És hogy mi tette különlegessé Ascarit a Ferrari történetében? „Az első világbajnok a Ferrarival, és az egyetlen olasz bajnokuk” – mondja némi gondolkodás után.
 
Michael Schumacher 2001-es autóját mindezek után viszont azonnal felismeri. „A Tic Tac-ból ítélve. Nos, gyerekként az ember még inkább a matricákat nézi, mintsem az aerodinamikát és a szárnyakat. De igen, ez 2001-es autó, az orrából is látszik. Akkoriban nagyon szépek voltak a kocsik” – állapította meg. Majd példaképéről is beszélt. „Amit akkor Michael ott elért, az a korszak, a 2000 és 2004 közötti sikeres időszak, amikor minden évben bajnok lett, nagyon lenyűgöző. Ezt az ember ma már másképp értékeli, hiszen már ismerek olyan személyeket, akik tagjai voltak annak a csapatnak. És tudom, mennyi munka állt emögött. Tehát korántsem a véletlennek volt köszönhető.”
 
Vettelen a következő bajnoki autó sem fog ki: „Jody Secheckter, 1979” – vágja rá azonnal a 312 T4-es képe láttán. „Az utolsó bajnok volt Michael előtt. Akkoriban ez sokat emlegetett téma volt, hogy olyan hosszú idő óta nem nyertek, és aztán Michael végre megváltotta Olaszországot.”
 
Vettelt végül egy olyan autóval szembesítették, amelyet ő már ellenfélként láthatott a pályán. „Ez a 2007-es autó, akkor Kimi ült benne, és ő nyerte a Ferrari utolsó bajnoki címét is” – mondja Vettel, három tökéletes találattal szépítve a döcögős kezdésen.
Majd egy széles mosoly kíséretében természetesen hozzáteszi: „Eddig. Később eggyel több kártyának kell majd itt állnia, ez egyértelmű!”

Kimi Vettelről beszélt

2015.05.02. 08:33, saját írás

Image and video hosting by TinyPic

Kimi Raikkönent a tegnapi Nagy Futam III. című rendezvényen Szujó Zoliék faggatták többek között arról is, hogy hogyan jön ki új csapattársával Sebastian Vettellel.

"Amióta a Ferrari tagja vagyok, talán még sohasem volt ennyire jó csapattársam. Jól kijövök Sebastiannal, úgyhogy ami nem tetszik, azt eltudom mondani neki, és ez fordítva is így van, ezért nem kell megváltoznia. Lehet később kialakulnak heves viták, nagy beszélgetések, de ha eddig együtt tudtunk dolgozni, akkor ezek után is megfogjuk tudni beszélni a dolgokat, ez pedig nagyon sokat segít a  csapatnak, hiszen így sokkal könnyebben előre juthatunk az első helyre, és ez a célunk."

Vettel Sennáról emlékezik meg

2015.05.02. 08:32, saját fordítás

Image and video hosting by TinyPic

Huszonegy éve már, hogy az F1 elveszítette története egyik legnagyobb alakját, Ayrton Sennát. Ahogy minden év májusának első napján, tegnap is ő rá emlékezett a motorsport világa... Így Sebstian Vettel is:

"Ayrton Senna képes volt egyedi és erős karakterét és emberségét átvinni az autóra.

Senna különleges volt amikor versenyzett, valószínűleg azaz oka annak, hogy az emberek még mindig ennyire emlékeznek rá.

Nem csak Senna tehetsége fogott meg, amely kiemelte a többiek közül, hanem aki ő volt:  "az ember a sisak alatt." "

Rajongói képek

2015.05.02. 08:29

3 db rajongókkal készült kép került fel az oldalunk galériájába!

Sebastian Vettel továbbra is nagy figyelmet fordít a fiatal német tehetségekre

2015.04.30. 19:44

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel 2001-ben kezdett el a Német Junior Gokart Bajnokságban versenyezni, és most négyszeres világbajnokként sem felejtette el a gyökereit. Vettel úgy tekint erre a bajnokságra, mint egy ugródeszkára a magasabb kategóriákba.

„A Német Junior Gokart Bajnokság egy erős versenyszéria, és nagyszerű ugródeszkát biztosít a fiatal tehetségeknek a motorsportban. A 2015-ös szabályváltoztatások óta, a TOP 10 még bajnoki pontokat is gyűjthet.” – mondta Vettel. – „Ez még vonzóbbá teszi a versenysorozatot, és még több izgalmat biztosít a nézőknek is. Ezen kívül minden versenyt élőben lehet követni online közvetítéssel. Már alig várom a versenyt és remélem, hogy a Forma-1-es naptár lehetővé teszi, hogy személyesen is kilátogathassak a fiatalokhoz.”
 
„Sebastian Vettel a legjobb példa a fiataloknak. A Német Junior Gokart Bajnokságból a formaautós sorozatokig jutott, majd a világ egyik legsikeresebb versenyzője lett. Nagyszerű, hogy sosem felejtette el honnan indult, és most is lelkes támogatója a versenysorozatnak. A fiatal versenyzőknek Sebastian igazi példakép, pont mint Michael Schumacher is volt a maga idején.” – mondta Hans-Joachim Stuck, a Német Motorsport Szövetség elnöke.

Komoly változások jöhetnek: Így festhet a 2016-os versenynaptár

2015.04.29. 19:18

Image and video hosting by TinyPic

Áprilisi kezdés, júliusban debütáló azerbajdzsáni futam, szeptemberi Maláj Nagydíj, 21 állomás – az Autosport közölte az eddigi információk alapján összeállított 2016-os szezon előzetes naptártervezetet.
 
A brit szaklap már korábban beszámolt arról, hogy jövőre vélhetően április első vasárnapján rajtol csak el a Forma–1-es világbajnokság, miután az Ausztrál Nagydíjat a megszokottnál két héttel később rendezhetik meg. Emellett az is kiderült, hogy a szervezők több egymást követő versenyhétvégét iktatnának a programba – ezzel spórolva az utazási költségekkel.
 
Az Autosport most egy előzetes versenynaptár-tervezetet is közölt, mely további érdekes változásokkal is szolgált. Ebből az derül ki, hogy a szezonnyitót április 3-án rendezhetik, s egy héttel később Ausztráliából Kínába utazna a száguldó cirkusz mezőnye. A hagyományosan az év második futamát jelentő Maláj Nagydíj mindeközben jóval későbbi, szeptemberi időpontot kaphat, amiről a brit portál tudomása szerint Bernie Ecclestone már meg is állapodott a helyiekkel szerződésük 2018 végéig való meghosszabbítása alkalmával. Mindez azt jelenthetné, hogy Malajzia oda-vissza versenyt rendezhetne a közeli Szingapúrral.
 
Az Autosport szerint mindeközben új időpontot kaphat a naptárban tavaly bemutatkozó Orosz Nagydíj is, melyre Bahrein után egy héttel, május 1-jén kerülhetne sor. Az újonnan bemutatkozó azerbajdzsáni versenyt (Európa Nagydíj néven) július 17-én tarthatják – feltételezve, hogy előtte Nagy-Britannia Ausztriával, Németország pedig Magyarországgal rendez egymást követő hétvégéken futamot.
 
A szaklap által közölt tervezet szerint hazánk augusztus 7-i versenyét követően a szokásoknak megfelelően következhet egy háromhetes nyári szünet, az európai szezont pedig ezúttal is az Olasz Nagydíj zárná. A 21 versenyes évad a közelmúlt gyakorlata szerint végül Abu-Dzabiban érhet véget, mégpedig november 27-én.
 
Az Autosport kiemelte, az alábbi naptártervezet még korántsem hivatalos, azt az előzetes információik birtokában állították össze, így még jelentős mértékben változhat. A végleges formáját a Motorsport Világtanács döntéshozatala után, várhatóan decemberben nyeri majd el.
 
Így festhet a 2016-os versenynaptár:
 
április 3. – Ausztrál Nagydíj (Albert Park)
április 10. – Kínai Nagydíj (Sanghaj)
április 24. – Bahreini Nagydíj (Szahír)
május 1. – Orosz Nagydíj (Szocsi)
május 15. – Spanyol Nagydíj (Barcelona)
május 29. – Monacói Nagydíj (Monte-Carlo)
június 12. – Kanadai Nagydíj (Montréal)
június 26. – Brit Nagydíj (Silverstone)
július 3. – Osztrák Nagydíj (Spielberg)
július 17. – Európa Nagydíj (Azerbajdzsán, Baku)
július 31. – Német Nagydíj (Hockenheim)
augusztus 7. – Magyar Nagydíj (Hungaroring)
augusztus 28. – Belga Nagydíj (Spa)
szeptember 4. – Olasz Nagydíj (Monza)
szeptember 18. – Szingapúri Nagydíj (Marina Bay)
szeptember 25. – Maláj Nagydíj (Sepang)
október 9. – Japán Nagydíj (Szuzuka)
október 23. – USA Nagydíj (Austin)
október 30. – Mexikói Nagydíj (Mexikóváros)
november 13. – Brazil Nagydíj (Interlagos)
november 27. – Abu-dzabi Nagydíj (Jasz Marina)

Amiért Vettel és Räikkönen újra a régi – minden a stíluson múlik?

2015.04.29. 19:01

Image and video hosting by TinyPic

Egy éve még mindketten szenvedtek, idén viszont mindketten megújultak. De minek köszönhető Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen hirtelen formajavulása? Mi az összefüggés a két bajnok talpra állása között? És melyik az a legfőbb stiláris különbség, amely eddig döntőnek bizonyult kettejük párharcában? A Sky Sports munkatársa, Mark Hughes izgalmas elemzésében keresett válaszokat e kérdésekre!
 
Az elmúlt évben gyakran vontak párhuzamot Kimi Räikkönen és Sebastian Vettel között. A két bajnok 2013-at remek formában zárta, s nagyok voltak az elvárások is velük szemben 2014 kezdete előtt. Csakhogy a szezon sem csapataik, a Ferrari és a Red Bull, sem pedig a két versenyző számára nem úgy alakult, ahogyan elképzelték. Miközben autójuk kicsit sem feküdt vezetési stílusuknak, s emiatt képtelenek voltak lendületbe jönni, szenvedésük és csapattársuktól elszenvedett vereségeik miatt egyre frusztráltabbá, motiválatlanabbá is váltak. Amikor tavaly év végén kiderült, hogy 2015-ben csapattársak lesznek, a Ferrari kapott is csípős megjegyzéseket, mondván, hullámvölgyben lévő csapatként sikerült kiválasztani maguknak a két legkiábrándultabb, legmélyebb gödörbe került versenyzőt…
 
Csakhogy az új idény eddig teljesen másképp alakult: nem csupán a Scuderia, de Vettel és Räikkönen is a semmiből újult meg, s mintha kicserélték volna őket, motiváltak, vidámak – és nem utolsó sorban sikeresek lettek. A Sky Sports elemzője, Mark Hughes szerint korántsem véletlen, hogy hirtelen mindketten felszálló ágba kerültek, kettejük teljesítményjavulása nagyon is összefügg egymással – s hátterében idei autójuk, az SF15-T stiláris sajátosságai állnak.
 
A brit szakíró a két ferrarisról készített elemzésében kiemelte, az F1 szintjén a versenyzők közötti valódi különbségeket már nem annyira a képességbeli eltérések adják, sokkal inkább az, ki mennyire tudja összehangolni saját természetes vezetési stílusát mindenkori autója sajátosságaival. „Az SF15-T-ben a két versenyző egyaránt sokkal inkább képes kifejezni önmagát, mint tavaly a Red Bull RB10-esben, illetve a Ferrari F14-T-ben. A különbség különösen Räikkönen esetében erőteljes, akinek az autója gyengébb volt tavaly, mint Vettelé. De valójában egyikük sem volt képes alkalmazkodni a vezetés terén a kocsijuk hiányosságaihoz úgy, mint a csapattársaik, Daniel Ricciardo és Fernando Alonso” – írja Hughes.
 
Majd kiemeli, a Ferrari technikai igazgatója, James Allison idén egy jól fejleszthető, jól érthető és – talán nem a legnagyobb, de legalább – következetes leszorítóerővel bíró autót adott nekik, amiből mindketten képesek is kihozni a maximumot. „Hogy hogyan teljesítenének az idei Ferrariban a korábbi csapattársaikhoz képest, nem tudhatjuk biztosan, de egyet lefogadhatunk: a különbségek sokkal kisebbek lennének, mint tavaly” – jegyzi meg Hughes.
 
A szakíró aztán mélyebben is elmerült a két versenyző tavalyi problémáiban. „Valahányszor a kemény és közepes gumiról lágy és szuperlágy gumira váltottak, Räikkönen hátránya Alonsóval szemben jelentős mértékben csökkent, időnként el is tűnt. Ha csak a valódi képességeiken múlt volna, a különbség állandó lett volna. A nagy versenyzők sajátja, hogy képesek alkalmazkodni a különböző autókhoz. Ebben Alonso mesteri, és mivel Vettel és Räikkönen a múlt évben nem boldogult, ez csorbít a nagyságukon. De ez korántsem jelenti azt, hogy ők ne lennének képesek ugyanilyen szinten teljesíteni, ha megkapják az autótól azt, amire szükségük van – hiszen ezt már mindketten számtalanszor meg is tették a karrierjük során” – írja Hughes, aki szerint javulásuk annak köszönhető, hogy idén a Ferrari újra lehetőséget biztosított nekik erre. A csapatfőnök Maurizio Arrivabene nem véletlenül hangsúlyozta Bahreinben formajavulásuk kapcsán, hogy egyik első intézkedése Maranellóban az volt, hogy összeült a mérnökökkel, s megkérte őket, hogy a két versenyző stílusához illő autót alkossanak meg.
 
Amiért Räikkönen az időmérőn képtelen tartani a lépést Vettellel
 
Hughes emellett a két bajnok közötti különbségekről is elmélkedik elemzésében. Elsőként megállapítja, ami az idei versenyhétvégékből eddig egyértelműen kirajzolódott: Vettel az időmérő edzéseken jobb teljesítményre képes csapattársánál, miközben Räikkönen Bahreinben bizonyította, hogy jobban bánik a gumikkal, s hosszabb ideig életben tudja tartani őket. Mindez szerinte ugyanazzal magyarázható, amivel tavalyi mélyrepülésük is. „Räikkönen ugyanazért teljesít olyan jól a versenyeken, amiért nehézségei vannak az időmérőkön – ez a vezetési stílusából ered. Ennek köszönhetően minimális energiát vezet a gumikba, és a versenyen pontosan erre is van szükség, de a kvalifikáción így nem képes eléggé felmelegíteni a gumikat a felvezető körén. Ráadásul az SF15-T egyik gyenge pontját is ez jelenti.”   
 
„Az gumik ideális hőmérsékletét egy összetett mechanizmussal lehet elérni. Ha a gumi futófelülete elég keményen tapad az aszfalthoz, a hő áthatol a gumi belsejébe, aminek köszönhetően előáll az ideális belső hőmérséklet is, lehetővé téve, hogy az abroncs eléggé eldeformálódjon ahhoz, hogy tapadjon. Ha a futófelület hőmérséklete egyensúlyban van a belső hőmérséklettel, a gumi boldog, és tartóssága is garantált. Ha viszont a felület nem tapad eléggé, a rá ható erők nem lesznek elég nagyok ahhoz, hogy kellő hőt termeljenek a gumi belsejében, és az abroncs túlságosan merev marad ahhoz, hogy megfelelően tapadjon” – avat be a gumihasználat titkaiba Hughes.
 
Majd kiemeli, az idei Ferrari egyik fő sajátossága, hogy ugyan képes elérni a gumi felületi és belső hőmérséklete közti egyensúlyt, de lassabban, mint például a nagyobb leszorítóerővel bíró Mercedes, így Vettelnek és Räikkönennek több kör is kellhet az ideális hőtartományba kerüléshez. A Ferrari többek között emiatt nem képes annyira közel kerülni a címvédő gárdához szombatonként. És emiatt van hátrányban Räikkönen is csapattársához képest az időmérőkön. „Így elég nehéz kihozni a maximumot az autóból egy körön: nagy hatóerőket generáló vezetési stílusra van szükség ahhoz, hogy elérd az optimális hőmérsékletet. De mihelyst elérted, a gumi egyensúlyi állapotba kerül, és a kisebb hatóerők már tartósítják azt.”
 
„Vettel stílusának köszönhetően sokkal nagyobb erőt visz a gumikba a kormányon és a gázpedálon keresztül is, mint Räikkönen, és ez jól látszott azon, hogy Räikkönen mennyire szenvedett Sanghajban és Bahreinben is az időmérős körének elején. Vettel képes már a kör elején magasabb hőmérsékletet elérni, és ez a kulcsa az időmérős fölényének.”
 
„De a bahreini versenyen már az jelentette a fő kihívást, hogy minél tovább életben tartsd a gyorsabb lágy gumikat. Ezen a téren pedig Räikkönen egyértelműen jobb volt – annyival, hogy az első etapja végén már amiatt panaszkodott, hogy Vettel föltartja őt.”
 
Hughes mindezek után kiemelte, az elkövetkező versenyek gumiválasztása nem csupán a Ferrari és a Mercedes párharcának alakulására lesz komoly hatással, de Vettel és Räikkönen házon belüli küzdelmére is – jóllehet, szerinte az efféle stiláris különbségeket nem szabad annyira leegyszerűsíteni, hogy azokból állandó, minden helyszínen érvényes szabályokat alkossunk. „A valóságban a versenyzők relatív teljesítménye örökké változik. Ahhoz, hogy pontos jelentést olvassunk ki ezekből, nem szabad túlságosan dogmatikussá válnunk” – zárta elemzését a Sky Sports szakértője.

De mit is csinál Vettel patrónusként?

2015.04.28. 19:00

Image and video hosting by TinyPic

Ezt a kérdést vetette fel a kétszeres DTM-bajnok Timo Scheider, aki nehezményezte, hogy a sorozat patrónusának kinevezett F1-es sztár ott sem volt a Formula-4 története első versenyhétvégéjén.

A DTM kétszeres bajnoka, Timo Scheider, aki az idei szezonban is a sorozatban versenyez az Audi pilótájaként, az újonnan útjára indult német Formula-4-es bajnokságban is szerepet vállalt, méghozzá csapatmenedzserként.
 
A hétvégén útjára indult szériát az utánpótlás-sorozatok esetében megszokottnál nagyobb érdeklődés övezte, nem csupán azért, mert a hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia is rajthoz állt (sőt, győzni is tudott), hanem azért is, mert a második legsikeresebb német versenyző, Sebastian Vettel is szerepet vállalt a szériában mint a sorozat patrónusa.
 
Ez kétségkívül jól hangzik, a sorozat hétvégi nyitóeseményén, az oscherslebeni hétvégén azonban a német versenyző nem volt ott – pedig Formula-1 vagy egyéb versenyprogram nem volt a hétvégén. Timo Scheider épp ezért meg is kérdőjelezte Vettel szerepét a szériában: vajon a gyakorlatban is érni fog valamit a patrónusi szerep vagy egyszerűen egy ügyes PR-fogásról van szó ebben az esetben?
 
„Érdekelne, hogy vajon felbukkan-e Sebastian egyáltalán valamikor... Persze, a PR segíti a Formula-4-et, de végső soron én csak akkor rajongok az ilyesmiért, ha helyesen alkalmazzák a dolgot. És amíg személyesen meg sem jelenik, és azt sem tudjuk igazán, hogy mit csinál, addig igen kevéssé hiteles az egész” – idézi a német versenyzőt a Sport1.
 
Vettel egyébként nem csupán Mick Schumachert ismeri a mezőnyből személyesen, hanem egyik csapattársát a van Amersfoort Racing másik versenyzőjét is, hiszen szintén a holland istálló színeiben szerepel a német világbajnok gépeit tervező Adrian Newey fia, Harrison is.
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?