Hrek Sebastianrl ( news ) |
A red bull ma ismt csszssal kezd2014.02.20. 08:22

A Red Bull Racing vrhatan csak 8 ra magassgban hajt ki a plyra, mivel fejlesztsek rkeztek Bahreinbe, s ezeket szerelik fel az autra. Sebastian Vettel szerint korai lenne lerni a gpet.
A Red Bull s a Renault tegnap jabb problmkkal llt szemben, ami rszben vratlanul rte ket. A jerezi gondok taln megolddtak, de kzel sem zkkenmentes a msodik teszt. Ezek ellenre Vettel szerint korai lenne lerni az RB10-et, gy az a krds sem jogos, hogy furcsa-e rossz autval rendelkezni a szezon eltt.
“Sokkal furcsbb az, hogy nem tudod, milyen j az aut – lehet, hogy a mink a legjobb aut, nem tudom. Azt kijelenthetjk, hogy jelen pillanatban nem a legmegbzhatbb, de erre vannak a tesztek. Mindenki nulla pontot kap”- felelte. “Az biztos, hogy az sszes hzi feladat segt, amit el tudsz vgezni a tli tesztek alatt – klnsen a szezon elejn, mivel nem kell felzrkznod utna. Mg mindig van pr napunk. Tudjuk, mi folyik krlttnk, de ahogy azt ltni lehet, nincs gyors megolds, klnben nem csak 14 krt futottunk volna ma.”
A Renault rszrl igyekeznek optimistn zrni az els tesztnapot, holott minden csapatnl voltak gondok – leszmtva a Caterhamet.
“Ma az els tesztnapunkon vagyunk tl. Sikerlt elrni, amit kitztnk magunk el. Kimentnk a plyra s krztnk, mg ha nem is azon a szinten, mint azt eltte elkpzeltk”- ismerte el Remi Taffin. “Minden nap hozni fogunk fejlesztseket. Terv szerint haladunk, de felzrkzs zajlik.”
A Jerezben tapasztalt gondok megolddtak, de jabbak jelentkeztek – Vettel is errl szmolt be tegnap. “Felbukkant pr j dolog, de nem olyan nagyok, mint Jerezben. Van pr, melyet nem rtnk teljesen”- erstette meg a Renault Sport mrnke.
j nvad szponzora lehet a Red Bullnak! Az Infiniti nem akar hosszabbtani a vilgbajnokkal2014.02.20. 08:22

A legfrissebb hrek szerint a Red Bull Racing s az Infiniti a kzeljvben kln utakon folytatja majd tovbb.
Jelenleg a Nissan luxusmrkja, az Infiniti a vilgbajnok osztrk istll nvad szponzora a Forma-1-ben. A hrek szerint ez vi 40 milli eurt hoz a csapat konyhjra, mely tovbbra is szenved a 2014-es szezonrajt eltt.
A nmet Sport Bild most arrl r, hogy az Infiniti nem akarja meghosszabbtani a 2015-ben lejr szerzdst a ngyszeres bajnokkal, melynek gy j nvad utn kellene nznie. Tekintve, hogy milyen sikeres a grda, valsznleg nem lenne ezzel gondja a vezetsgnek.
Az Infiniti nem elgedett, mert tbb akart lenni a csapatnl, mint egy pnzgyi partner. A cg sokkal inkbb rintett szeretett volna lenni a technikban, de ezt nem kapta meg a csapattl.
Dr. Helmut Marko, a Red Bull tancsadja.
„Tudjuk, hogy az Infiniti egy nagyobb technikai egyttmkdsben remnykedik.”
Gerhard Berger, korbbi F1-es pilta s csapatfnk nem aggdik a krds miatt.
„Ha valaki tl tud jutni egy szponzor elvesztsn, akkor az a Red Bull.”
jabb Tirendo reklm hamarosan!2014.02.19. 21:46
Sebastian Vettellel jabb reklmfilmet forgatnak, mghozz a Tirendoval. Errl mr korbban beszmoltunk, de akkor mg nem voltunk biztosak abban, hogy milyen reklmot forgatnak vele. m most kiderlt, hogy Tirendonak van kze ehhez. A Mlthten Ausztriban kezddtt el a reklmnak a forgatsa. Most viszont kaptunk egy kulisszk mgtti kpet Sebastian Vettelrl! Ezt hoztam most el nektek!

Vettel: Mindig van remny! (interj)2014.02.19. 19:39

Sebastian Vettel elismeri, nincs knny helyzetben a Jerez utn Bahreinben is technikai hibkkal kzd Red Bull, m szerinte nem szabad pnikolniuj, a Renault-val egy csapatknt kell megoldst tallniuk problmikra. A ngyszeres vilgbajnok a Formula1.com-nak adott interjjban azt is elrulta, a duplapontos szablyrl alkotott vlemnyn az sem vltoztat, hogy adott helyzetben akr k profitlhatnnak belle a legtbbet.
Sebastian, 14 kr a mai napon – van mg remny?
SV: Mindig van! Taln nem gy alakultak a dolgok, mint vrtuk, de remny az mindig van, igen! Alapveten jk az rzseink, mg ha ez taln nem is tnik most indokoltnak. Tny, hogy ksn kezdtk a mai napot, de kpesek voltunk megtenni pr krt abban az idszakban, amikor a tbbiek is – mieltt jtt az a tzeset a plyn. Nem volt igazn komoly, de termszetesen nem kellett volna megtrtnnie. Mint mondtam, van mg tr a fejldsre. (nevet) Mg mindig nehzsget okoz megrteni, mi mirt trtnik. Nagyon sszetett krds ez. Most idre van szksgnk, az pedig nem segt, hogy ha vltoztatni kell a kocsin, az az rkkvalsgig is eltart. Ez csak tovbb nehezti a helyzetnket.
Elrulod, mi okozta ezt a tzet?
SV: Volt egy kis gond a fkkel, ami miatt blokkoltak a hts kerekek. Ez meglehetsen nagy ht eredmnyezett, s hirtelen tl forr lett minden a borts alatt. Ez akkor trtnt, amikor segteni prbltam a plyabrnak az oltkszlkkel…
Mennyire vagy biztos abban, hogy a Red Bull s a Renault kpes megoldani a problmkat a Melbourne eltt htralv ht tesztnap alatt?
SV: Mindent beleadunk, hogy fellkerekedjnk a gondokon. A fik nagyon keveset alszanak mostansg – maximum hrom rkat –, de egyrtelm, hogy ezt a dolgot nem lehet rvid id alatt megoldani. A jerezi hmrskleti problmkon mr tlvagyunk – legalbbis pr krig –, de most mihelyst megoldunk egy problmt, jn egy jabb. Teht igen, van mg mit megoldania a Red Bullnak a megbzhatsg tern, de a Renault-nak is – s nem lenne sportszer ezt a kt dolgot elklnteni egymstl. Mi egy csapat vagyunk – az elmlt vekben nagyon sikeresek voltunk –, teht most, amikor egy a korbbiaknl nehezebbnek grkez szezon el nznk, egytt kell keresztlmennnk ezen az idszakon, s megoldst kell tallnunk.
Kezd rr lenni rajtatok a pnikhangulat?
SV: Nos, valban sok idt vesztettnk a plyn a tbbiekhez kpest, de a tesztek azrt vannak, hogy megoldsokat keressnk. Hatrozottan llthatom, hogy Jerez ta elrelptnk. De az is igaz, hogy az egyik gondot kveti a msik. Nem tudom, ms istllknl mi a helyzet, de igen, k legalbb krzhetnek, mikzben neknk most ppen ez hinyzik.
A jelenlegi helyzeteteket tekintve mr jobbnak tallod, hogy a szezon utols futamn dupla pontokat osztanak majd?
SV: Ht, ez elg kemny krds. Mg csak februr van, hossz t ll mg elttnk. Brhogy is alakul a helyzet, n nem leszek hve a duplapontos rendszernek, ahogy azt sem fogom megrteni, mirt kerlt bevezetsre. szintn szlva bzom abban, hogy addig is lesz mg sok j versenynk.
Van olyasvalami, amirl te tudsz, mi pedig nem? Csak mert sokszor, amikor nem alakulnak jl a dolgok, dhs arcot vgsz, ma viszont teljesen kisimult vagy, s j a hangulatod.
SV: Sajnos nincs ilyesmi, de nincs okunk arra sem, hogy homokba dugjuk a fejnket. Motivltak vagyunk, s igyeksznk feljutni az elttnk ll hegyre, mg ha jelenleg igencsak meredeknek is tnik.
Red Bull: kvlrl nem gy tnhet, de fejldtnk Jerez ta2014.02.19. 19:24

Andy Damerum szerint a Red Bull Racing fejldst rt el az els teszt ta, mg ha ez kvlrl nem is annyira ltszik. A cmvd csapat ma ismt sok idt tlttt a garzsban, radsul tbb problmval nztek szembe.
Elmondhat, hogy a kt legnagyobb problmt az j fkrendszer, a brake-by-wire, s az energiatrols jelenti a csapatok krben. Ehhez jn mg a hts, ami szintn sok fejtrst okoz, leginkbb a Red Bullnak. Ezek ellenre az istll koordincis versenymrnke fejldsrl tud beszmolni.
“Mindenki rszrl kijelenthetem, hogy nagyon hossz heteken vagyunk tl a gyrban, s azt kell mondanom, nagy fejldst rtnk el Jerez ta, mg ha kvlrl nem is ltszik gy”- jelentette ki Damerum.
“Nyilvnvalan rsznkrl a felzrkzsrl szl ez a jtk, s neknk ez nagyon is olyan volt, mintha az els teszt lenne. Kikldjk az autt, megtesznk egy krt, majd kettt, s onnan prblunk haladni s ptkezni. Ebben a tekintetben j a megtett krk szma. Ugyanakkor egy technikai problma parkolplyra tett minket, de ennek nincs kze a jerezi gondokhoz. A tesztels mr csak gy mkdik. Minden problmt el kell simtanunk, s ezek csak akkor bukkannak fel, ahogy haladsz elre. Most utna fogunk jrni ennek, s az a cl, hogy holnap ismt a plyn legynk”- zrta a szakember.
Vettel: mirt kellene pnikba esni?2014.02.19. 18:32

Sebastian Vettel nem ltja annyira borsan a helyzetet, mint amilyennek az kvlrl tnhet. A Red Bull Racing versenyzje rendkvl bzik a sikercsapatban.
Vettel ma flrellt a plyn, s mg a poroltt is kzbe vette.
“Volt valami gond a fkekkel, ami miatt blokkoltak a hts kerekek. Ez nagyon nagy ht generlt – hirtelen tl meleg volt a karosszria alatt. Ekkor trtnt, hogy segtenem kellett a plyabrnak a poroltval…”- mondta a ngyszeres bajnok.
“Padlgzzal dolgozunk, hogy fellkerekedjnk a gondokon”- mondta a nmet.
“A srcok nagyon keveset alszanak mostanban – egy s hrom ra kztt -, de az is vilgosnak tnik, nincs olyan, hogy gyors megolds. Megoldottuk a hmrsklettel kapcsolatos problmkat mg Jerezbl – legalbbis pr kr erejig -, de most egy olyan szakaszban vagyunk, hogy ha megoldunk egy problmt, felbukkan egy jabb. Szval igen, vannak dolgok, amiket meg kell oldani a Red Bull rszrl, s ez a megbzhatsgot rinti, de a Renault oldalrl is – nem lenne fair klnvlasztani a kettt. Csapat vagyunk – egy nagyon sikeres csapat az elmlt vek sorn -, s most egy tbb gonddal tarktott szezonkezdet rszesei vagyunk.”
Pnikrl nem beszlne a Red Bull cmvdje.
“Ez mg csak a msodik teszt, s egy hossz v ll elttnk. Mirt kellene pnikba esni? Igaz, nem ilyen kezdsben remnykedtnk – de dolgozunk rajta! Meglehetsen jl ismerjk a gondokat, s lpsrl-lpsre megoldjuk ket.”
Hlkenberg volt a leggyorsabb a bahreini teszt nyitnapjn2014.02.19. 17:58

A Force India versenyzje, Nico Hlkenberg bizonyult a leggyorsabbnak az elszezon msodik tesztjnek els napjn Bahreinben. A vilgbajnok Red Bull-csapat tovbb szenvedett.
A Force Indihoz egy v kitrt kveten visszatr Nico Hlkenberg 1:36,880-as idvel zrt az len, amely id jobb volt, mint a red bullos Sebastian Vettelnek a tavalyi Bahreini Nagydjon megfutott leggyorsabb kre. Mikzben a Force Indihoz hasonlan Mercedes-egysggel rendelkez istllk tbbsge ismt brillrozott, addig Vettel a motorral kapcsolatos problmk miatt a jerezi tesztnapok utn ezttal is csak nhny krre szortkozhatott.
Hlkenberg mgtt Fernando Alonso lett a msodik a Ferrarival, ket pedig a Mercedes vilgbajnoka Lewis Hamilton s a McLaren jonca Kevin Magnussen kvette a 3-4. pozciban.
Ahogy Jerezben, gy Szahrban sem indult meg azonnal a krzs az eredeti kezdsi idpontot kveten, m ezttal a szervezk voltak a ludasak, a versenyzk tbbsge beszjazva vrta a zld lmpt – lltlag egyes plyabrk nem voltak idben a helykn. Az elszezon msodik tesztje vgl b fl rs ksssel, helyi id szerint kicsivel 9:30 utn vette kezdett, hogy aztn Alonso alatt mr az els percekben meglljon a Ferrari F14 T jelzs autja
Az els bahreini piros zszl azonban tiszavirg-letnek bizonyult, s nem sokkal ksbb a mezny nagy rsze valban a plyra hajthatott – a kivtelt ismt csak a Red Bull s a Toro Rosso jelentette, akik egyltaln nem futottak a dleltt folyamn. A vilgbajnokokat lltlag elhzd sszeszerelsi, a fikcsapatot pedig olajfolys akadlyozta. Az energiaital-gyrosok hinyban az eredmnylista ln mr kezdettl fogva a Jerezben megszokott autk tntek fel, gy elbb Hamilton Mercedese, majd Magnussen McLaren-Mercedese jegyezte a leggyorsabb krt.
Nagy rdeklds vezte termszetesen a Lotus j kocsijnak els nyilvnos szereplst is, amelynek keretben a francia Romain Grosjean vitte elsknt plyra a versenygpet. Br kezdeti problmkrl nem szmoltak be az enstone-i alakulatnl, Grosjean mgis csupn ht krt teljestett a dleltt folyamn a Renault-motoros autval, mikzben a csapat ellenrizhette a berendezsek mkdkpessgt. A francia versenyz tbb mint t s fl msodperccel elmaradva az utols helyen tanyzott az ebdsznet eltt.
A Lotus lben termszetesen jval rszletgazdagabbnak hatott, mint a szmtgpes brzolsokon, ugyanakkor nem ez a kocsi volt az egyedli, amely j elemekkel operlt. Az els bahreini tesztnap els dlelttjnek harmadik f tmjt az autkra felkerl j aerodinamikai fejlesztsek mibenlte adta, ilyen volt a McLaren j, agresszvabban lemezelt htsszrny-vglapja, a Sauber oldals terelelemei s sok egyb ms (ezekkel egy teszt utni elemzsben rszletesebben is foglalkozunk).
A dlelttt a sauberes Adrian Sutil jabb, a jereziekkel egytt immr harmadik megprdlse zrta le nhny perccel a kpzeletbeli dli harangsz eltt.
Kora dlutn aztn a Red Bullnl is vgeztek a munkkkal, lehetv tve Vettelnek, hogy vgre kiprblja a mdostsokat az aszfaltcskon. A nmet els prblkozsai jcskn elmaradtak a legjobb idktl, s br vgre kpes volt tbb mint egy tucat krt teljesteni anlkl, hogy az RB10-es lerobbant volna alatta, b egy rval a zrs eltt mgis elkerlt miatta a piros zszl. Hasonlan jrt a Toro Rossnl szolglatban lv orosz jonc, Danyiil Kvja is, aki nem sokkal Vettel utn hajtott a plyra, viszont mg a nmet eltt, mindssze egyetlen mrt krt kveten flrellt, lltlag elektronikai problmk miatt.
Nem csak a Red Bull csapatai szembesltek azonban tovbbi technikai gondokkal az idei msodik teszt elejn. Felipe Massa mindssze hrom kivezet krig jutott a nap elejn az eddig roppant megbzhat Williamsszel, mieltt az zemanyag-befecskendezs problmja miatt ki kellett hagynia a htralev id nagy rszt, s a hajrig Jules Bianchi is csupn kett installcis krt teljestett a Marussival, egy elektronikai-, vagy egy szoftverhiba folyomnyaknt. A meglehetsen produktv dlelttt kveten a nap kzepn hossz rkra elcsendesedett a Ferrari s Sutil kicsszst kveten a Sauber garzsa is, ahogy a Lotusnl sem akardzott folytatni a biztat kezdst – Grosjeank munkjt lltlag elbb szintn egy szoftverhiba, majd az akkumultor hibja akadlyozta.
A Mercedes-motoros autk ekzben tovbb gyorsultak s megbzhatak maradtak, amint elbb Hamilton, majd Magnussen teljestett egy-egy hossz etapot. A 2008-as vilgbajnok ekzben visszavette az els helyet a tabelln, igaz csak addig, amg a Kvjat s Vettel miatti piros zszls peridusok kztt Hlkenberg vgrvnyesen t nem vette a vezetst (igaz, lgy keverk gumikon).
Hlkenberg idejn mr nem tudott javtani az utols rban, de Kevin Magnussen az utols percekben azrt lepiplta t s Hamiltont a megtett krk tekintetben; a dn jonc 81-ig jutott.
Az els bahreini teszt msodik napja mr remlhetleg kss nlkl, kzp-eurpai id szerint holnap reggel 7 rakor veszi kezdett.
A bahreini teszt els napjnak vgeredmnye
1. Nico Hlkenberg Force India, 1:36.880 - 78 kr
2. Fernando Alonso Ferrari, 1:37.879 +0.999 - 64 kr
3. Lewis Hamilton Mercedes, 1:37.908 +1.028 - 74 kr
4. Kevin Magnussen McLaren, 1:38.295 +1.415 - 81 kr
5. Sebastian Vettel Red Bull, 1:40.224 +3.344 - 14 kr
6. Adrian Sutil Sauber, 1:40.443 +3.563 - 82 kr
7. Robin Frijns Caterham, 1:42.534 +5.654 - 68 kr
8. Danyiil Kvjat Toro Rosso, 1:44.346 +7.466 - 5 kr
9. Romain Grosjean Lotus, 1:44.832 +7.952 - 8 kr
10. Felipe Massa Williams, id nlkl - 4 kr
11. Jules Bianchi Marussia, id nlkl - 3 kr
Webber: Vettelnek kedvezhetnek az j szablyok2014.02.19. 17:46

A Red Bull Racingtl a mlt v vgn tvozott Mark Webber szerint a Forma-1 j szablyai kedvezhetnek a vilgbajnok Sebastian Vettelnek.
A nmet versenyz az elmlt ngy vben verhetetlen volt a szguld cirkuszban, sokan pedig abban remnykednek, az alaposan talakult technikai szablyok miatt a rivlisok felzrkzhatnak, gy vget rhet a Red Bull, illetve Vettel egyeduralma.
Br az osztrk istll sokat szenvedett az els elszezoni teszten, Webber gy gondolja, Vettel elnyt tud majd kovcsolni az j szablyokbl, a nmet ugyanis mr eddig is rendkvl ers volt a lass kanyarokban. Mrpedig ez idn nagy erssge lehet az j, nyomatkosabb motorok miatt.
„Taln nem ez az, amit az emberek hallani akarnak otthon, de szerintem ezek a vltozsok segthetik Sebastiant” – mondta az ausztrl.
„Azt gondolom, tkletes lehetsg ez szmra.”
Webber egybknt az vadnyit Ausztrl Nagydjon szakkommenttorknt is szerephez jut majd, hiszen az ausztrl televzi munkatrsaknt kveti figyelemmel a szezon els versenynek esemnyeit.
„Nhny hnapja mg a ringben voltam, szval remlhetleg felhasznlhatom majd a tapasztalataimat kommenttorknt – beszlhetek a versenyzk gyengesgeirl s erssgeirl, s gy tovbb.”
prilisban pedig mr a versenyplyn is bizonythat a rutinos pilta, megkezddik ugyanis az endurance-vilgbajnoksg..
„Nagyon vrom mr az j idnyt a Porschval, s mivel a bajnoksg ksbb, csak prilisban kezddik, lehetsgem van visszatrni Melbourne-be, s egy kicsit szemlldhetek a kerts tls oldalrl.”
Senki sem elgedett a Red Bullnl: meg kell mszni a hegyet2014.02.19. 17:38

Sebastian Vettel tbb alkalommal is problmkkal kzdtt ma Bahreinben, a msodik teszt els napjn. A mrleg tovbbra is negatv, ami nem tlti el boldogsggal a cmvd csapatot.
Vettel egyszer a hts fk elektromos hibja miatt hagyta el a plyt, mskor pedig tlmelegedett az RB10. Az idei felkszls nehezen folytatdik.
“Termszetesen nem rlnk annak, ahol tartunk”- kezdte Vettel Bahreinben. “Nem ilyen kezdsben remnykedtnk, de mg mindig nagy t ll elttnk. Radsul ksbb tudtuk megkezdeni a krzst, mint azt gondoltuk. Utna sikerlt megtenni pr krt, majd megint problmink lettek, tbbek kztt az a kisebb tz a plyn. Nem volt klnsebben aggaszt, de nem kellett volna megtrtnnie”- mondta a nmet. “Vgl mr a boxban llva maradtam. Nem tudtam krbemenni”- jegyezte meg a ngyszeres bajnok.
“Az j autk szokatlanul sszetettek, s neheznkre esik mindent megrteni. Tbb idre lesz szksgnk. Ha dolgozni kell valamin az autn, akkor az rendkvl sokig tart, s ettl nem is lesz egyszer a dolog. Igen, sajnos j lenne mg egy kis id. Szerencsre itt vannak neknk ezek a tesztek, hogy a problmk mlyre tudjunk sni. Ugyanakkor egy olyan helyzetben vagyunk, miszerint sikerlt elhrtani egy problmt, de mr van egy jabb. A tbbiek tbbet krznek, mi nem vagyunk kpesek erre. Remlem, a kvetkez napokban jobban megy majd.”
Nem tagadja, senki sem boldog most a csapatban. Ezt jl tkrztk a mai napon ksztett fotk is.
“Nem vagyok elgedett – senki sem az a csapatban. De nincs okunk arra, hogy homokba dugjuk a fejnket. Az estk nagyon rvidek a szerelk szmra. Meg kell msznunk az elttnk ll hegyet. Remljk, hogy idben felrnk a cscsra.”
Krdezz Vetteltl!2014.02.19. 13:40
sajt fordts

A GPUpdate.net weboldal lehetsged ad arra, hogy a ngyszeres vilgbajnoktl, Sebastian Vetteltl krdezznk. Van, amit megszeretnl krdezni a nmet pilttl? Itt a lehetsg!
Vetteltl Facebookon s Twitteren keresztl is lehet krdezni!
Facebookon: A GPUPdate.net cikke alatti Facebook panelen keresztl lehet krdezni Vetteltl #AskVettel Hashtaggel (a cikkrt katt ide)
A Twitteren pedig: Kvesd be az oldalt, majd a krds az @gpupdate -nak rd, Hashtagknt pedig mindenkppen a kvetkezt rd: #AskVettel
A Bahreini teszt vgig krdezhettek a bajnoktl.
A GPUpdate.net weboldal kivlasztja a legjobb krdseket, amelyeket majd feltesznek Sebastiannak! pedig majd vlaszol rjuk!
| |
|
|
|
dvzllek Sebastian Vettel magyar rajongi oldaln. A legfrissebb informcikat osztom meg Sebastian Vettelrl. Hrek, kpek, videk! Ha Te is szereted Sebastiant kvess bennnket facebookon, twitteren, instagram.
Tovbbi informcikrt,s friss hrekrt kvesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!
| |
|
A 2021-es versenynaptr
Mjus 23.: Monaci Nagydj, Monte-Carlo
Jnius 6.: Azeri Nagydj, Baku
Jnius 13.: Kanadai Nagydj, Montreal
Jnius 27.: Francia Nagydj, Le Castellet
Jlius 4.: Osztrk Nagydj, Spielberg
Jlius 18.: Brit Nagydj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydj, Szocsi
Oktber 3.: Szingapri Nagydj, Szingapr
Oktber 10.: Japn Nagydj, Szuzuka
Oktber 24.: Egyeslt llamok Nagydja, Austin
Oktber 31.: Mexiki Nagydj, Mexikvros
November 7.: Brazil Nagydj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrl Nagydj, Melbourne
December 5.: Szad-Arbiai Nagydj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydj, Abu-Dzabi
| |
|
|