SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2015.

Vettel a Ferrarinál

2015.01.23. 18:37

Íme egy rövid videó arról, hogy Sebastian az új munkatársaival együtt dolgozik.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Vettelre nehéz idők várnak a Ferrarinál?

2015.01.23. 17:53

Image and video hosting by TinyPic

Meglehet, hogy Sebastian Vettelre nehéz idők várnak a Ferrarinál, a németnek ugyanis csapattársához, Kimi Räikkönenhez hasonlóan egy olyan autóra van szüksége, ami passzol vezetési stílusához, hiszen ellenkező esetben nehezebben tud megfelelően teljesíteni – véli Gary Anderson.

A Ferrari komoly reményekkel vágott neki a 2014-es szezonnak, az istálló eredményei azonban elmaradtak a várttól: tavaly 1993 óta először zárták futamgyőzelem nélkül az évet és 2009 után először nem kerültek a legjobb három közé az összetettben. A kiábrándító eredmények hatására a csapat komoly átszerzésekbe kezdett; egy év alatt több magas beosztású mérnök, két csapatvezető és a gyár elnöke is távozott. Arról, mindez milyen hatással lesz a csapat teljesítményére, egyelőre csak találgatni lehet – legutóbb a korábbi F1-es főtervező, Gary Anderson elemezte a helyzetet az Autosport magazin olvasóinak kérdéseire válaszolva.
 
A szerkezeti átalakítás mindig nehéz, hiszen az embereknek időre van szükségük ahhoz, hogy összecsiszolódjanak. Vegyük csak a Mercedes példáját: nekik is három évig tartott az építkezés, pedig amikor átvették az istállót, a Brawn GP egy igazi élcsapatnak tűnt, és úgy látszott, ismét ott lehetnek a mezőny elején” – kezdi a szakíró. „Persze mindez lehetővé teszi, hogy az ember megváltoztassa a vállalt működését. Hasznos is lehet, és az sem gond, ha egy kicsit megcsúszik a tervezés, hiszen ha valami már le van rajzolva, és a gyártás az említett tervek alapján indul, akkor ott már nehezebben tudsz változtatni, mintha várnál egy kicsit magával a tervezéssel!” – teszi hozzá.
 
„A Red Bull egyik előnye az volt, hogy amikor megvásárolta a Jaguart és változtatott a korábbi stratégián, akkor képes volt a lehető legjobb autót előállítani a lehető legkevesebb idő alatt. A technikai szakembereknek maximalizálniuk kell az időt, ami alatt létrehozhatják a lehető legjobb csomagot. Ha sikerül ezt megvalósítani, és maga az átalakítás is megfelelő, akkor a szezon közben is jobban fejleszthetsz. De abban az esetben, ha a Ferrari csak kicseréli a névtáblákat az ajtókon és nem elég nyitott arra, hogy reagáljon, akkor ez az egész nagyon sok időt vehet igénybe. Az idő fog választ adni arra a kérdésre, melyik úton indult el a Ferrari” – folytatja a gondolatmenetét.
 
A vörösök nemcsak csapatuk összetételén, hanem versenyzői párosukon is változtattak a 2015-ös évad előtt: a McLarenhez igazoló Fernando Alonso helyét Sebastian Vettel vette át. Sokak szerint a Ferrarinak a jelenlegi helyzetben pont a négyszeres világbajnokra volt szüksége, ő ugyanis visszavezetheti a csapatot a mezőny élére. Anderson nem szeretne komolyabb jóslatokba bocsátkozni, azt azonban nem tartja kizártnak, hogy a németre – és magára az alakulatra is – nehéz idők várnak, ha nem kap olyan autót, ami tökéletesen megfelel vezetési stílusának.
 
„Nos, ami új szerzeményt és magát a versenyzői párost illeti: el tudom képzelni, hogy a Ferrari ezúttal túl nagy fába vágta a fejszéjét! Michael Schumacher volt az egyik legjobb versenyző, azok közül, akiket láttam, abban a tekintetben, hogyan tudott alkalmazkodni a versenyautók karakteréhez. Mindig keményen hajtott, bármit is kellett elvezetnie az adott vasárnap délután; ebben Fernando Alonso sem sokkal maradt el tőle, ahogyan azt láthattuk a Ferrarinál töltött évek alatt” – kezdi magyarázatát a korábbi főtervező.
 
„Most nézzük Kimi Räikkönent: folyamatosan küzd, ha a versenyautó nem olyan, amilyennek ő szereti. Nem tud mi kezdeni az alulkormányzottsággal és a Lotusnál is láthattuk, hogy a lehető legjobb visszajelzésekre van szüksége például a kormánnyal kapcsolatban, ellenkező esetben ugyanis nem tud jól teljesíteni. Vettelnek is olyan autóra van szüksége, ami megfelel a stílusának. Ő például fantasztikus volt, amikor a csapatok használhatták a befújt-diffúzorokat, de amikor betiltották ezeket, akkor láthattuk, hogy többen küzdött, pedig igyekezett ugyanúgy vezetni az autót. A Red Bullnál ott volt Adrian Newey, aki tudta, hogy mire van szüksége, ő képes volt összehangolni az autót a versenyzővel. Nem tudom a Ferrarinál lesz-e mellette ilyen ember, szóval szerintem kemény idők várnak rá, és egy ideig nehéz lesz a dolga” – zárja gondolatait a szakíró.

Vettellel debütál a 2015-ös Ferrari?

2015.01.22. 18:47

Image and video hosting by TinyPic

A német Sport Bild információi szerint Sebastian Vettel viheti először pályára a 2015-ös Ferrarit Jerezben. A német azonban már ezt megelőzően is ismerkedhet új autójával.

Már javában készül első ferraris szezonjára a múlt év végén a Red Bullt elhagyó Sebastian Vettel. A német eddig kétszer látogatott el a maranellói gyárba, ahol a hírek szerint múlt héten a csapat szimulátorában gyakorolt. A jövő héten is hasonló program várja – immáron az idei versenygép virtuális megfelelőjével ismerkedhet.
 
Az új autó – melynek neve egyelőre nem ismert – január 30-án az interneten debütál a nagyközönség előtt, hogy aztán két nap múlva már Jerezben guruljon pályára. A Sport Bild Kimi Räikkönen egyik ismerősétől megtudta, a finn a tervek szerint február 3-án és 4-én ül autóba Spanyolországban, így könnyen lehet, hogy az első körök, az első két tesztnap Vettelé lesz a vöröseknél. A csapat mindezt egyelőre nem erősítette meg.
 
Ami a szimulátort illeti, a Ferrari továbbra is komoly energiát fordít annak fejlesztésére. Jelenlegi projektjüket még 2010-ben kezdték, amikor is ötmillió eurót költöttek hidraulikus lábakon mozgó, különleges 3D-s kijelzőkkel felszerelt gépezetükre. Ám mivel ezen a téren egyes riválisaik továbbra is előttük járnak, a csapat most (a Red Bulltól és a McLarentől elcsábított) új szakemberek, valamint új szoftverek és hardverek segítségével próbálja modernizálni azt.
 
E munkálatok elősegítésére múlt év végén Pedro de la Rosa helyére szerződtették a Toro Rossótól kirúgott Jean-Éric Vergne-t is, akinek feladata csak a szimulációs technikák területére korlátozódik. A Sport Bild azt írja, ezen posztra Vettel eredetileg másik Red Bull-os kollégáját, Sebastien Buemit javasolta a Scuderiának, ám miután a svájci nemet mondott ajánlatukra, maradt nekik Vergne. Az osztrákok legnagyobb örömére: „Vergne volt a legrosszabb szimulátoros versenyzőnk” – idézte a német lap a Red Bull egyik emberét.
 
Hogy az olaszok mellényúltak, azt persze mindezek alapján még erős túlzás lenne állítani. Az viszont biztosra vehető, hogy a csapat által újonnan építendő másik szimulációs berendezés nagy segítségükre lesz. A futószalagon a teljes hajtáslánc és lényegében a teljes autó tesztjét lehetővé tévő különleges próbapadot az osztrák AVL-lel karöltve alkotja meg a csapat, abban bízva, hogy komoly előrelépést tehetnek általa az erőforrás terén.
 
Vettel a Red Bullnál már ilyen eszközt is használt korábban. „Vettel olyan dolgokat talált, amire semelyik másik versenyző nem volt képes” – nyilatkozta a németről még tavaly év elején Helmut Marko, utalva a csapat szezon előtti graz-i tesztjére.
 
Nagy tehát a készülődés a Ferrarinál, a csapat vezetői ugyanakkor nem győzik óvatosságra inteni a tifosit. Többek szerint igencsak nehéz év vár Vettelre, ám korábbi Toro Rossó-s csapatfőnöke nem félti őt. „Ahogy én Sebastiant ismerem, négy futam után az asztalra fog csapni, ha nem akar egészen 2016-ig várni a következő győzelmére” – nyilatkozta Gerhard Berger.
 
A csapatok eddig ismert jerezi beosztása:
 
Csapat február 1. február 2. február 3. február 4.
Mercedes Rosberg Hamilton Rosberg Hamilton
Ferrari Vettel? Vettel? Räikkönen? Räikkönen?
McLaren Alonso Button Alonso Button
Toro Rosso Sainz Verstappen Sainz Verstappen
 

 

Bemutatta új festését a Force India

2015.01.21. 21:53

Bemutatta a 2015-ös szezonban használt festését a Force India alakulata. Az indiai csapat támogatói hazájában, Mexikóvárosban rántotta le a leplet autója új külsejéről.

Image and video hosting by TinyPic

Így törtek be a Red Bull központjába

2015.01.21. 19:10
 Nyilvánosságra hozta a Red Bull Racing Milton Keynes-i központjában elhelyezett biztonsági kamerák felvételeit a BBC ¬– ezeken jól látható, milyen módszerrel rabolták ki a korábbi világbajnok csapatot még tavaly decemberben.
 
Az ellopott trófeák közül összesen 20 került elő a közeli tóból a történtek óta, az ezüstből készült serlegeket azonban a betörők feltehetően beolvasztották.
 
A rendőrségi nyomozás továbbra is folyik az ügyben, a BBC pedig a minap hozzájutott a biztonsági kamerák felvételeihez, melyeken jól látszik a módszeres rablás.

Vettel és a Ferrari: Jó páros lesz?

2015.01.21. 18:48

Image and video hosting by TinyPic

A Ferrari és Sebastian Vettel is nehéz szezont tudhat maga mögött és mindkét fél vissza szeretne találni a győztesek útjára, ez pedig a csapatnak és a pilótának is plusz motivációt adhat – állítja John Surtees. Az 1964-es világbajnok szerint a német versenyző jó párost alkot majd a vörösökkel.

A négyszeres világbajnok tavaly alulmaradt a csapattárssal vívott küzdelemben és hosszú idő után először futamgyőzelem nélkül fejezte be az adott évadot. Vettel a szezon végén bejelentette, elhagyja a Red Bullt és csatlakozik a Ferrarihoz. A vörösök szintén nehéz éven vannak túl, 2014-ben ugyanis 1993 után először maradtak futamgyőzelem nélkül és 2009 óta először csúsztak le a világbajnoki dobogóról. A jövőben tehát a pilótának és a csapatnak is a mezőny élére való visszatérés lesz a célja, ami a vörösök korábbi világbajnoka szerint új, közös motivációt adhat a feleknek.
 
„Érdekli a múlt, az autók és a motorok. Rajong ezért a világért, a tavalyi szezonban viszont valami hiányzott belőle” – mondta Surtees a Reuters egyik munkatárásnak. „Hiányzott a szikra, és mivel ő tényleg egy lelkes rajongó, szerintem erre is szüksége van. És ez az, amire a Ferrarinak is szüksége van. Valaki, aki elmondja, hogy újra meg kell találniuk saját magukat, mert számomra nem kétséges az, hogy mindenük megvan ahhoz, hogy tényleg megtalálják régi önmagukat. Szóval, ez egy jó páros lesz” – folytatja a 80 éves klasszis, majd korábbi csapata problémáiról is beszél.
 
Surtees is többet várt a vörösöktől, akik a Mercedes mellett egyedüliként készítik „egy tető alatt” erőforrásukat és karosszériájukat, ebből pedig előnyt is kovácsolhattak volna. „Nyilvánvaló, hogy eltévedtek valahol. Azt hittem, ennél erősebbek lesznek. Egyértelmű, hogy valami nincs rendben. Valahol a háttérben, bizonyos döntések nem voltak megfelelőek. Csalódott voltam az első csapatvezető távozása miatt, azt hittem ő hisz ebben az egészben” – utal a posztjáról lemondó Stefano Domenicalira, kinek helyét áprilisban Marco Mattiacci vette át, a szezon után azonban ő is távozott; a csapatot most Maurizio Arrivabene irányítja.
 
A korábbi világbajnok szerint az ő kinevezése is segíthet a Ferrarin, lévén a kevés F1-es tapasztalattal rendelkező elődnél jobb szakembernek tartja. „Azt hiszem, ez egy bölcs döntés volt, mármint az új ember kinevezése. Van háttere a versenyek világában. Ismeri a sportot, és ami ennél is fontosabb, ismeri az abban dolgozókat. Mattiaccinak nem volt esélye. Azt hiszem, ez tényleg egy okos váltás volt – mindkét fél számára. Egészen egyszerűen nem tudod megtanulni a szakmát a mélyvízben. Hibáztak, de ezt a hibát kijavították, mégpedig egy bölcs döntéssel. A lényeg, hogy ne ess pánikba! Állj két lábbal a földön és próbáld az erősségeidet fejleszteni” – magyarázza.

Újabb szakembert igazolt a Ferrari?

2015.01.20. 18:52

Image and video hosting by TinyPic

Olasz sajtóértesülések szerint újabb szakemberrel állapodott meg a Ferrari Forma-1-es alakulata: az Omnicorse úgy tudja, hamarosan Toni Cuquerella is csatlakozik az egylethez. A spanyol mérnök korábban több F1-es istállónál is dolgozott már.
 
A tavalyi gyenge eredmények hatására a vörösök komoly szerkezeti átalakításba kezdtek: korábbi csapatvezetőjük, Stefano Domenicali már áprilisban elhagyta az alakulatot, nyáron a motorrészleg vezetőjének is mennie kellett, ősszel pedig az elnök, Luca di Montezemolo jelentette be távozását. Ezzel azonban még nem ért véget az átalakítás, a szezon után ugyanis az új csapatvezető, Marco Mattiacci is leköszönt, majd a két főmérnöknek is búcsút kellett vennie a gárdától.
 
Az átszervezés keretén belül természetesen új dolgozók is érkeztek a Ferrarihoz, az Omnicorse információi szerint pedig Toni Cuquerella személyében hamarosan még egy szakember csatlakozhat az olasz alakulathoz. Arra még nem derült fény, hogy a spanyol milyen poszton bizonyíthat majd, az említett lap azonban legutóbbi cikkében arról ír, hogy Cuquerella koordinátor lesz a versenymérnökök között.
 
Cuquerella komoly autósportos tapasztalatokkal rendelkezik, az 1990-es évek végén az alsóbb kategóriákból ismert Campos versenymérnöke volt, majd a SEAT motorsport-részlegén is dolgozott. 2006-ban a Super Agurihoz került, majd a BMW Saubernél és a HRT-nél is dolgozott (az utóbbi alakulat munkáját három évig segítette). 2013 óta a BMW motorsport alkalmazásában áll.
 
A lap egy másik neves szakemberről, Jock Clearről is ír, aki hosszú évekig dolgozott a Mercedes adatelemző mérnökeként, a jövőben azonban ő is a Ferrarit fogja segíteni. A vörösök jelenlegi csapatvezetője, Maurizio Arrivabene egy sajtótájékoztatón már elárulta, megegyeztek a szakemberrel, most azon fáradoznak, hogy a Mercedesszel közösen megtalálják a módját annak, hogy a szakember mihamarabb munkába állhasson. Az Omnicorse úgy tudja, Clear a tavaly menesztett Pat Fry helyét veszi át, de az sem zárható ki, hogy más feladatokat is kap.

Ferrarit építeni Angliában? „ISTENKÁROMLÁS!”

2015.01.20. 18:48

Image and video hosting by TinyPic

Istenkáromlás lenne, ha a Ferrari újra brit központban tervezné vagy gyártaná F1-es autóit – nyilatkozta az olasz márka elnöke, Sergio Marchionne.
 
Szinte teljesen megújulva várja a 2015-ös évadot a Ferrari-istálló, ám miközben komoly átszervezések történtek a csapatnál, egyesek talán joggal furcsállhatják, hogy mindeközben egyetlen igazán nagy névnek számító szakember sem érkezett a csapathoz (persze a Mercedes volt mérnöke, Jock Clear sem akárki).
 
Pedig a korábbi elnök, Luca di Montezemolo 2014 tavaszán már kezet is rázott a Red Bull tervezőzsenijével, Adrian Neweyval, ám miután az istálló háza tájáról valaki kiszivárogtatta mindezt, a brit visszakozott. És nem először: korábban ugyanis maga a sikertervező árulta el, hogy korábban is kapott már ajánlatot Maranellóból, ám azt elsősorban azért utasította vissza, mert nem kívánt munkája miatt családostul, sem egyedül Olaszországba költözni.
 
Régi probléma ez a Ferrarinál: egyes szakértők szerint a vörösök számára egyértelmű hátrányt jelent, hogy a britközpontú F1-ben az ő bázisuk Olaszországban található, távol a királykategória Szilícium-völgyének is nevezett Dél-Angliától, ahol a jelenlegi 11 istállóból 8-nak van a központja (többek között még az amúgy német Mercedesnek is). És távol az igazán magasan kvalifikált szakemberek egész sorától.
 
Sergio Marchionne, a Ferrari elnöke ugyanakkor nem érzi szükségét ezen helyzet megszüntetésének, így eszében sincs külön bázist létesíteni Angliában – mint tette azt a csapat még az 1980-as évek elején John Barnarddal és a guildfordi irodával, ahol egyebek mellett az első félautomata sebességváltót fejlesztették. „A Ferrari egyet jelent Olaszországgal. És ez a különlegesség érinthetetlen. A Ferrarikat Olaszországban kell gyártani – minden más istenkáromlás lenne” – jelentette ki határozottan az olasz.
 
A kanadai származású üzletember ezenkívül arról is beszélt, hogy hiába tölti be egyszerre jelenleg a Ferrari elnöki, és a Fiat-Chrysler ügyvezető igazgatói posztját, egyelőre képes ellátni a feladatait. „Mostanra már sikerült leegyszerűsítenem az életemet, mivel már csak három telefonom van” – mondta nevetve. „De tény, jelenleg elsősorban a repülőgépeken élem az életemet.”

A Ferrari már a Q3-ba jutással is elégedett lehet Ausztráliában?

2015.01.19. 18:07

Image and video hosting by TinyPic

Nem érkezhet túl magas elvárásokkal a Ferrari a 2015-ös szezon idénynyitó versenyére. A csapathoz közel álló újságíró szerint új autójukkal aligha lesznek esélyesek a dobogóra Melbourne-ben, sőt…
 
A 2014-es újabb fiaskó után gyökeres átszervezésekbe kezdett a vezetőség a Ferrarinál. Mindez azonban nem jelenti azt, hogy az elmúlt év szenvedéseinek ezzel egy csapásra vége. Azt már az elnök Sergio Marchionne is többször hangsúlyozta, nem várhatunk gyors sikert a csapattól – főleg annak ismeretében, hogy a 2015-ös projektjükkel jelentős késésben vannak.
 
A Scuderiához közel álló újságíró, Leo Turrini most blogján arról számolt be, a visszafogottság több mint indokolt az olaszok részéről. „A Ferrari minimális célja az lesz Melbourne-ben, hogy a Q3-ba juttassa mindkét autóját szombaton. A dobogós helyezés meglehetősen valószínűtlen” – írta az olasz.
 
Az év közbeni motorfejlesztés engedélyezésével ugyanakkor a vörösök csökkenthetik ezen lemaradásukat. Marchionne a detroiti autós kiállításon legalábbis azt nyilatkozta, hogy ha addig sem tudnak előrébb lépni, az már igencsak kínos lesz a legénysége számára. „Ha a 2015-ös szezon utolsó felében még mindig le leszünk maradva, akkor már nem lesz kifogás” – fogalmazott.
 
Turrini egyébként arról is beszámolt, hogy Kimi Räikkönen várhatóan ezen a héten kezdi meg a munkát a Ferrarinál. Ezt a múlt héten a csapat összes új versenyzője megtette már: Jean-Éric Vergne a hét elején ült először a szimulátorban, a hét közepén pedig Sebastian Vettel két napon át volt a maranellói gyár vendége – a tartalékversenyző Esteban Gutiérrez társaságában.

Gutiérrez Vetteléktől tanulna, a Ferrari pedig egykori sikertervezőjétől?

2015.01.17. 15:32

Image and video hosting by TinyPic

A Ferrari nemrég érkezett tartalékpilótája, Esteban Gutiérrez reméli, a Saubernél eltöltött két év összes tapasztalatával segítheti majd új csapatát, hogy az kijavíthassa 2014-es halovány teljesítményét. Sajtóértesülések szerint azonban van olyan tényező, ami ennél sokkal nagyobb szerepet játszhat a Scuderia feltámadásában…
 
A Ferrari a konstruktőri világbajnokság 4. helyén, de győzelem nélkül zárta a 2014-es szezont. A maranellói gárdával utoljára 1993-ban esett meg ez a szégyen, ám a csapat újdonsült tartalékpilótája, Esteban Gutiérrez bízik benne, az ő tudása is hozzájárulhat ahhoz, hogy az istálló idén visszakerüljön az élre.
 
„Az elmúlt pár évben a Saubernél dolgoztam” – mondta a mexikói a Ferrari hivatalos honlapjának. „Tudom, hogyan fejlesztett a Scuderia 2013-ról 2014-re és azt is, hogy az új hibridrendszer nagyon fontos. Remélem, hogy a tapasztalatom által – amit magammal hoztam Maranellóba is –, sikerül kiegészítenem a gyárban dolgozó emberek nézőpontját a sajátommal, amelyből talán ők is tanulhatnak valamennyit.”
 
Gutiérrez – aki előző héten járt első alkalommal a Ferrari gyárában – hozzátette, bízik benne, hogy saját képességeit is javíthatja majd azáltal, hogy két világbajnok, Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen mellett dolgozhat. „Hatalmas lehetőség, hogy megfigyelhetem, hogy dolgozik Sebastian és Kimi. Mindketten rengeteg tapasztalattal rendelkeznek, nagyon sokat vezettek élcsapatban. Éppen ezért alig várom, hogy megkezdhessem velük a közös munkát. Sokat fogok tanulni, ha a közelükben maradok, így pedig képes leszek magam is új szintre lépni.”
 
Ugyanakkor nem Gutiérrez az egyetlen, aki segíthet visszajuttatni a patinás istállót az élre. A Ferrarinál az utóbbi időben komoly szerkezetátalakítás folyt, melynek eredményeképpen rengeteg új ember érkezett a csapathoz. Sajtóértesülések szerint azonban a folyamat korántsem ért véget, ami a vörösök szurkolóinak most igazán jó hír lehet. A Ferrari ügyeivel kapcsolatban általában jól értesült Leo Turrini ugyanis azt állítja, a csapat kiváló mérnöke, Rory Byrne több év elteltével újra kiléphet az árnyékból (eddig tanácsadóként segítette az olaszokat), és 2015-ben sokkal szorosabban együttműködhet majd a gárda technikai igazgatójával, James Allisonnal.
 
„A briliáns dél-afrikai szakember sohasem vágta el teljesen a köldökzsinórt, mely a Ferrarihoz köti” – írja Turrini saját Quotidiano.net-en vezetett blogján. „Az pedig, hogy most ilyen közel van Allisonhoz, elég jó előjelnek tűnik.”
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?