SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2014.

Dühös bikák

2014.02.23. 09:54

Szahír – Dühöngő bikák az istállóban! A Forma–1-es világbajnokság címvédő csapata, a Red Bull Racing és pilótája, Sebastian Vettel (26) árnyéka tavalyi önmagának.

Az elmúlt négy évben verhetetlennek bizonyuló alakulat új, a 2014-es szezonra tervezett versenygépe botrányosan gyenge. A három héttel ezelőtti spanyolországi, és a mostani bahreini tesztelésen gyakorlatilag egyetlen jó napjuk sem volt. A többiekéhez képest jelentős hátrányban vannak az Adrian Newey (55) vezető konstruktőr által kreált versenygépek, hiszen jóval kevesebb időt töltöttek a pályán a mezőnynél. Jerezben 5 nap alatt mindössze 21 kört (!) tettek meg – miközben más csapatnál egy versenyző egy nap alatt többet teljesített. A helyzet a héten Szahírban sem javult.

Image and video hosting by TinyPic

A legfőbb problémát a túlmelegedés jelenti. Hol a motor hőfoka „szaladt fel" nagyon magasra, hol a fék gyulladt ki – a közel-keleti pályán olyan is előfordult, hogy a kocsiból kipattanó Vettel fújta le egy poroltóval a gépet. Sőt egyelőre tempóban is elmaradnak a riválisoktól. Nagy a baj, ezt tudják a csapat vezetői is. Hiszen a 140 millió fontba (52,6 milliárd forintba) kerülő fejlesztés nem versenyképes.

„Rengeteget kell még dolgoznunk ez nem vitás, hiszen egyelőre nem működik megfelelően az autónk, komoly gondjaink vannak – mérgelődött Helmut Marko (70) a csapat tanácsadója. – Jelenleg nem igazán derűs a helyzet. Szerencsére van még egy kis időnk, hogy javítsunk, s minden erőnkkel ezen is leszünk. Ám a többiek előnye jelentős velünk szemben."

Az F1-es szezon március 14-én az Ausztrál Nagydíjjal kezdődik.

Videó a Bahreini tesztről

2014.02.23. 09:46

Újabb képek

2014.02.22. 21:44

Az első kép a 2013 Autosport Awardson készült Sebastianról! Sebastian a legjobb nemzetközi versenyzője díjat vehette át! A második képre kattintva pedig találhattok még egy pár képet a galériában. Seb mellett Jeremy Clarkson a Top Gear egyik "műsorvezetője".

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Továbbá előkerült pár újabb kép a Tirendo reklámfilm forgatásának napjáról. Sebastiannal exkluzív interjút készítettek, ahol arról mesél, hogy mi változott 2010 óta. Az alábbi képek az interjú közben készültek, illetve 1 képet is hoztam a Tirendo reklámfilm forgatásról is . Sajnos jelenleg nincs időm lefordítani az interjút, amint időm adódik rá lefogom. 

Az interjúért kattints ide
A további képekért kattints a képre

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Seb 2014. február 19.-i bejegyzése

2014.02.22. 20:14
saját fordítás

Image and video hosting by TinyPic

Az első Jerezi tesztelés után elkezdtük a második fordulót Bahreinben. Tudatában vagyunk azzal, hogy ahol szeretnénk lenni még nem vagyunk ott, és hosszú út áll előttünk, de ezért vannak a tesztnapok..

Még van időnk felkészülni a szezonra, és minden energiánkat az autó fejlesztésére fogjuk szentelni. A teszten azért jöttünk ki valamivel később a garázsból, mert problémánk volt az autóval. Arról akartunk meggyőzödni, hogy az autó teljes mértékben felkészülve fogja elhagyni a garázst. 

A dolgok igazán jól alakultak. Jól kezdtük, jó időket mentünk, de aztán keletkezett egy kis tűz a pályán. Szerencsére nem volt annyira vészes, viszont leülünk megbeszélni, hogy a közeljövőben ne történjen meg többé.

Megnyugtató, hogy egy kicsit jobban megy már, mint Spanyolországban ment. Megjegyezném, hogy a helyes irányba tartunk, bár egy kicsit lassabban, mint ahogyan kellene. Emiatt a napjaink egyre hosszabbak, de mindenekelőtt a mechanikával dolgozók igazi hősök, mert szinte éjjel-nappal a garázsban az RB10-en dolgoznak.

Pontosan a szenvedély és az elkötelezettség jó érzést ad számomra, mert tudom, hogy addig senki sem fog megállni, míg el nem érjük azt a szintet, amit elakarunk érni. Még akkor is, ha a várakozás  néha unalmas, türelmesnek kell lennünk az autóval és magunkkal is. Egyenlőre az új autó kiszámíthatatlan, ezért időre van szükségünk ahhoz, hogy rájöjjünk a problémák okára. Éppen ezért vagyunk Bahrainben, hogy megpróbáljunk mindig egy lépéssel előrébb jutni. Míg keményen dolgozunk, és továbbra is kizárólag magunkra koncentrálunk, minden bizonnyal elérjük majd azt, amit szeretnénk!

Később találkozunk....

Sebastian

Szoftver és mechanika hátráltatta a Red Bullt: olykor fejlődtek is

2014.02.22. 19:46

Image and video hosting by TinyPic

A Red Bull Racing számára ez a hét is sikertelen volt, habár a második napon fejlődtek valamennyit. A címvédő csapat nagyon nem tart ott, ahol szeretne.

Daniel Ricciardo:

“Teljesen őszintén elmondhatom, ez nem volt egy remek nap. Még négy nap van előttünk, és remélhetőleg maximalizálhatjuk őket. A ma teljesített körök alapján az autó jobbnak érződik. Sajnos egy újabb probléma jelentkezett, és nem sikerült kiaknázni ezt a potenciált. Boldog vagyok, hogy én vezethetek az első két napon jövő héten. Ebben a szakaszban most egyszerűen minél több körre van szükségünk, és már nagyon várom, hogy visszaüljek az autóba. Feltételezem, még több időre van szükségünk.”

Andy Damerum, koordinációs versenymérnök:

“Ma reggel úgy éreztük, jó formában vagyunk. Mindent terv szerint és idő előtt teljesítettünk, és időben kimentünk a pályára. Ugyanakkor Daniel installációs körében észrevettünk egy szoftveres problémát, és ez kiütött délelőttre. Ebédidőben ismét kimentünk a pályára, teljesítettünk egy 10 körös etapot, de meg kellett szakítani egy mechanikai hiba miatt. Visszahívtuk Danielt, és némi sérülésre lettünk figyelmesek az autón, amiről a vizsgálatok után kiderült, rosszabb, mint képzeltük. A srácok tényleg keményen dolgoztak, hogy mindent kijavítsanak, és reméltük, a nap végén ismét pályára tudunk menni – legalább installációs körre. Végül szerintem ez amúgy sem sikerült volna, figyelembe véve, mennyi piros zászló volt.”

“Összességében nehéz hét volt: olykor sikerült nagyon jól fejlődni – különösen a második napon -, de egyben sok gondunk volt, melyek ismét akadályoztak. A mérnökcsapat vissza fog térni Milton Keynesbe, hogy megtervezze a következő lépést, és csak előre tekinthetünk. Próbálunk mindent helyretenni a következő hétre.”

A zárónapon Rosberg volt a leggyorsabb

2014.02.22. 16:56

 Image and video hosting by TinyPic

Nico Rosberg lemásolta Lewis Hamilton tegnapi mutatványát és már kora délelőtt olyan kört futott a Mercedesszel, amely az egész hátralevő időben etalon maradt. Kimi Räikkönen az utolsó percben összetörte a Ferrarit.

Nico Rosberg 1 perc 33,283 másodperc alatt ért körbe az 5,4 kilométeres szahíri pályán, amely az egész első bahreini teszt leggyorsabb körének bizonyult. A háromszoros futamgyőztes ehhez lágy keverékű abroncsokat használt. A német ezen felül délután sikeresen teljesítette a csapat idei második teljes versenyszimulációját is.

A teszt – szó szerinti – csattanójaként a Ferrari 2007-es világbajnoka, Kimi Räikkönen az utolsó percben összetörte az autóját. A finn valószínűleg kipördült és nekiment a falnak a 4-es kanyar kijáratánál.

A negyedik nap elején az előző reggelek után szinte már menetrendszerűen érkezett a gyors piros zászló, ezúttal Marcus Ericsson Caterhamje miatt. A fiatal svéd újonc eleve nem is volt része csapata szombati programjának; az istállónál menet közben döntöttek úgy, hogy az utolsó napon megosztják a versenyzői feladatokat a két pilótájuk, Ericsson és Kobajasi Kamui között.

Változtatott a tesztbeosztásán a Williams-csapat is, ahol a frissen szerződtetett brazil Felipe Nasr teszt- és harmadik számú pilótát ültették be a honfitárs Felipe Massa helyett az utolsó napra, hogy ismerkedjen az FW36-os modellel.

Amint végre beindult az igazi körözés, Rosberg máris az élre állt, majd – a második helyre kerülő Jenson Buttonnel ellentétben lágy keverékű abroncsokon – tovább faragott a legjobbjain. Ezen a délelőttön a mezőny többi része is hasonló programon volt, többnyire rövid etapokat futottak – a McLaren volt a legszorgalmasabb több mint 30 megtett körrel – a Mercedes és a Force India pedig versenyszimulációt, illetőleg hosszú etapokat tervezett délutánra. A tegnap beharangozott kisebb (másfél órás) késéssel ugyan, de a Lotusnak is sikerült időben pályára vinnie az E22-es modelljét, igaz eleinte csak egyetlen kivezető kör erejéig.

A délelőtti autózást még két piros zászló korlátozta, az egyik Nico Rosberg lefulladt autója, a másik pedig a Sergio Pérez alatt megálló Force India miatt került elő.

Néhány versenyző és csapata viszont náluk is nagyobb bajba kerültDaniel Ricciardo és a Red Bull ezúttal is köztük volt. Az energiaital-gyárosok ugyan elhárították a tegnap felbukkanó mechanikai problémát, ezúttal azonban állítólag motorhiba hátráltatta őket. Délelőtt egyáltalán nem futott kört a Marussia, ahol Jules Bianchi, illetve a Sauber, ahol Adrian Sutil volt szolgálatban. Bianchi autójában motort kellett cserélni, Sutil esetében viszont az egész kasztnit kicserélték, miután felfedeztek egy konstrukciós hibát a vázon. Mindkét kocsi csak szűk két órával a leintés előtt hajthatott először a pályára.

Miközben a mezőny nagy része harapnivaló után nézett, Nico Rosberg kora délután belekezdett a jerezi után idei második teljes versenytávos versenyszimulációjába. Programját egy talán saját maga által kiütött bója visszahelyezésének idejére belengetett piros zászlók zavarták csak meg ideiglenesen, Mercedese egyébként bírta a gyűrődést. Pozitívum, hogy Pastor Maldonado az újabb döcögős reggel után ezúttal aránylag zavartalanul folytathatta a Lotus bevallottan továbbra is főleg rendszerellenőrzéseket tartalmazó programját.

Sokan délután sem voltak ilyen szerencsések. A Force India például idő előtt kezdhetett csomagolni, miután nem tudták elég gyorsan megjavítani a Pérez kocsiján délelőtt elromlott sebességváltót. Hasonlóképpen híre-hamva nem volt a nap nagy részében a Marcus Ericsson alatt reggel lerobbanó Caterhamnek, ahogy Daniel Ricciardo is gyakorlatilag egész nap a garázsban üldögélt, eltekintve attól a 15 körtől, amelynek a többségét dél körül sikerült az RB10-esbe pumpálni.

A végén Rosberget sem kerülték el a problémák, mivel bő egy órával a teszt zárása előtt ismét megállt alatta az autója – és a reggeli esettel ellentétben ezúttal nem lefulladás, hanem komolyabb probléma merült fel. Olyannyira, hogy a csapat be is jelentette: ki sem jönnek a hátralevő időre.

A még délelőtt megfutott leggyorsabb körénél azonban senki nem tudott már jobbat futni, így ismét – Jerezzel együtt és összesen nyolcból sorozatban hetedszer – Mercedes-motoros kocsi bizonyult a leggyorsabbnak a körözés során.

Már csupán négy további tesztnap áll a versenyzők és a csapatok rendelkezésére, hogy javítsanak a teljesítményükön az évadnyitó Ausztrál Nagydíjat megelőzően, ezekre a tervek szerint jövő héten február 27-e és március 2-a között kerül majd sor, ugyanitt, Bahreinben.

Az első bahreini teszt negyedik napjának eredménye:

1. Nico Rosberg (Mercedes), 1:33.283, 89 kör
2. Jenson Button (McLaren), 1:34.957, +1.674, 66 kör
3. Kimi Räikkonen (Ferrari), 1:36.718, +3.435, 81 kör
4. Felipe Nasr (Williams), 1:37.569, +4.286, 87 kör
5. Pastor Maldonado (Lotus), 1:38.707, +5.424, 59 kör
6. Sergio Pérez (Force India), 1:39.258, +5.975, 19 kör
7. Daniel Ricciardo (Red Bull ), 1:39.837, +6.554, 15 kör
8. Jean-Éric Vergne (Toro Rosso), 1:40.472, +7.189, 19 kör
9. Kobajasi Kamui (Caterham), 1:43.027, +9.744, 17 kör
10. Marcus Ericsson (Caterham), 1:45.094, +11.811, 4 kör
11. Adrian Sutil (Sauber) idő nélkül, 7 kör
12. Jules Bianchi (Marussia) idő nélkül, 4 kör

A csapatok jóváhagyták az időmérős módosításokat

2014.02.22. 14:18

Image and video hosting by TinyPic

A BBC értesülései szerint a csapatok pénteki megbeszélésükön áldásukat adták az időmérő edzések rendszerének módosítására.

Pénteken Bahreinben egyeztettek a csapatok a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) képviselőivel az időmérő edzések lebonyolításának módosításáról. Mint arról már beszámoltunk, az érintettek azért vetették fel a szabálymódosítás lehetőségét, mert az utóbbi években egyre inkább jellemzővé vált, hogy egyes csapatok taktikai megfontolásból a garázsban tartották versenyzőiket a Q3-ban.

Miután az istállók sportigazgatói tegnapi gyűlésükön csak kisebb problémákat vetettek fel, a BBC jelentése szerint már csak formaság, hogy szabályba iktassák a módosítási javaslatokat. Ezek alapján az időmérő edzés fináléjában a versenyzők idén egy extra szett lágyabb keverékű gumit kapnak majd, melyet a Q3-ban kell felhasználniuk. Emellett újdonság, hogy a legjobb tíznek már nem a Q3-ban, hanem a Q2-ben elért legjobb időeredménye során használt gumival kell rajtolnia a versenyen.

A módosításokat a stratégiai munkacsoport jövő pénteken esedékes ülésén hagyja jóvá, ezt követően az FIA Világtanácsának kell szabályba foglalni azokat.

Továbbra is gondok a Red Bullnál

2014.02.22. 09:46

Image and video hosting by TinyPic

Továbbra sem alakul zökkenőmentesen a Red Bull tesztprogramja Bahreinben. Az Auto Motor und Sport információi szerint a csapat ma délelőtt újabb problémákkal szembesült.

Daniel Ricciardo pénteken mindössze 28 kört tett meg új autójával, mielőtt a szerelők délután váltóhibára bukkantak. A csapat akkor idő előtt felfüggesztette a napi munkát, s úgy döntöttek, máris megkezdik felkészíteni az RB10-est a szombati zárónapra. Mindez azonban a hírek szerint nem sikerült teljesen: Daniel Ricciardo az Auto Motor und Sportnak ma délelőtt elárulta, ismét vannak gondjaik a hajtáslánccal.  

„Újra a hajtáslánc. Talán egy óra múlva már pályán lehetünk. Talán még később” – árulta el az ausztrál, aki az eddigi három tesztnapja során összesen 38 körig jutott a Red Bull-lal.

Ricciardo: Megbízhatóvá kell tenni, és gyors lesz a Red Bull

2014.02.22. 08:42

Image and video hosting by TinyPic

Noha pénteken csak 28 körig jutott, Daniel Ricciardo nem félti a technikai problémák hadával küzdő Red Bullt. Az ausztrál szerint előbb-utóbb túljutnak a nehézségeken, és onnantól egy nyerő autóval szállhatnak harcba a győzelmekért.

Pénteken újabb csonka tesztnapot teljesített a Red Bull. Azok után, hogy Sebastian Vettel csütörtöki 59 köréből úgy tűnt, az istálló kezd kimászni a gödörből, az őt másnap váltó Daniel Ricciardo 28 körnél rekedt meg tegnap, mivel a csapat a teszt vége előtt majd’ két órával úgy döntött, inkább befejezik a napot, s már a szombatra koncentrálnak

A problémát ezúttal nem a Renault-motor, hanem az RB10-es mechanikai hibája okozta – az Auto Motor und Sport úgy tudja, a Red Bull váltójával volt gond.

„Ez nem miattunk volt. A Caterham megmutatta, hogy akár 100 körre is képesek egy nap. Tudom, mi volt a csapat gondja, de nem mondhatom el. Mi fejlődtünk. Nem állítom, hogy problémamentes napunk volt, hiszen ez egy teszt, ami a problémákról szól, de ezek már nem voltak olyan jelentősek, mint a korábbiak” – tette fel a kezét Rémi Taffin, a Renault vezető mérnöke a címvédő technikai nehézségei kapcsán.

A szintén a franciák erőforrásait használó Lotus pénteken egyébként szintén bajlódott a váltóval (szombatra újat hozattak Enstone-ból), s már Jerezben is voltak váltóproblémáik a Renault-csapatoknak. Az Auto Motor und Sport szerint mindez azzal is összefüggésbe hozható, hogy a franciák motorjait a megbízhatóság érdekében egyelőre csak visszafojtva, alacsonyabb fordulatszámmal használhatják a csapatok – ez viszont nem várt vibrációt okoz a hajtásláncon, s károsítja a váltót.

Az új csapatánál eddig sokat még nem tesztelő Daniel Ricciardo mindeközben kijelentette, cseppet sem aggódik csapata küszködése láttán. Mint elmondta, maximálisan bízik az előző éveket domináló istálló szakembereiben.

„Ennyi kör nem elég, de még ez is több annál, amennyit Jerezben megtettünk. Haladunk előre, még ha csak lassan is. Jelenleg számomra leginkább egy ötvennél több kört hozó nap hiányzik legjobban. Hasonló, mint amit Sebastian már teljesített a minap. Abból egyébként látszott, hogy jó irányba haladunk” – idézte őt az Auto Motor und Sport.

„A legjobb csapat áll mögöttem. Még ha az első négy-öt futamon gondjaink is lesznek, akkor is túljutunk rajtuk, és majd megnyerjük a következő tíz versenyt! Pillanatnyilag még nem tudom megmondani, hol vagyunk a mezőnyben, de ha az autó egyszer működőképessé válik, gyors lesz. Teljes mértékben bízom a kocsiban” – szögezte le az ausztrál, aki a mai napon folytatja a munkát az osztrákoknál.

Bahrain 2014 - Sebastian Vettel Tesztel

2014.02.21. 19:44

Felkerült a youtube-ra egy amatőr videófelvétel a Bahraini tesztről! Ezt nézhetitek most meg!

 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal