SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2017.

Az FIA válasza a kétnapos hétvégére

2017.02.03. 16:36
Címkék: hírek

Legutóbb azt vetette fel az F1 egyik vezető alakja, hogy törölni kellene a versenyhétvégék pénteki programját, megszabadulva a szerinte értelmetlen szabadedzésektől. De mit szól ehhez a sportág vezetése?

„A pénteki szabadedzéseknek semmilyen szerepük nincs” – mondta Cyril Abiteboul, a Renault ügyvezető igazgatója minap a francia Auto Hebdo lapnak. „Muszáj, hogy elgondolkozzunk ezen, hiszen több mód is van arra, hogyan változtassuk a Forma-1-et dinamikusabbá anélkül, hogy rengeteg pénzt elköltenénk, és hogy megbontanánk a csapatok felépítését.”

Bár Abiteboul elsősorban a sportág új tulajdonosához, a Liberty Mediához címezte szavait, nem szabad elfelejtenünk, hogy az amerikaiak sem alakíthatják a Formula-1-et kényük-kedvük szerint a jövőben: a sportág továbbra is a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) fennhatósága alá tartozik. Melynek elnöke, Jean Todt határozott véleménnyel van a hétvégék menetrendjébe piszkálásról.

„Egyszerű a helyzet. Eddig még nem találtunk semmire, ami jobb lenne, mint a jelenlegi formátum” – idézi a Speed Week Todt reakcióját. A francia nem zárja ki a változás lehetőségét, de szavai alapján egyértelmű, hogy nem a kétnapos hétvégét látja megoldásnak: „Ha rábukkannánk valamire, amiről elhisszük, hogy valóban segíteni fog, akkor aprólékosan megvizsgálnánk.”

Vettelnek Schumacher útját kellett volna járnia a Ferrarival

2017.02.02. 18:32
Címkék: hírek
 
Ha már Michael Schumacher útját választotta, Sebastian Vettelnek minden téren le kellett volna másolnia példaképét Gerhard Berger szerint.
 
Világbajnoki címek a csapattal, amellyel közösen váltak sikeressé, majd váltás a Ferrarihoz. Michael Schumacher két benettonos bajnoki győzelem után érezte úgy, hogy új kihívás kell neki, ezért 1996-ban aláírt az akkor csak vergődő vörösökhöz; Sebastian Vettel pedig négy Red Bull-os címmel a zsebében döntött ugyanilyen megfontolásból a hasonlóan nehéz időket élő olaszokhoz.
 
Emiatt sokszor is állítják párhuzamba egymással a két németet, ám miközben Schumacher hétszeres világbajnokká, igazi rekordhalmozóvá vált a Ferrarinál, Vettel világraszóló sikerei egyelőre váratnak magukra.
 
A csapatnál két időszakban is versenyző Gerhard Berger szerint pedig még váratni is fognak: ő nem hiszi, hogy jelentős előrelépést tesz a Ferrari 2017-ben. A legfőbb akadályt szerinte az jelenti, hogy Vettel nem másolta tökéletesen Schumachert. „Michael egy sor Benetton-embert vitt magával. Sebastiannak csakis úgy szabadott volna a Ferrarihoz szerződnie, ha Michaelhez hasonlóan átvitte volna a kulcsembereit a Red Bulltól” – mutatott rá a Motorsport-Aktuell című lapnak nyilatkozó korábbi versenyző.
 
Schumacher 1996-ban „egyedül” érkezett Maranellóba, ám miután nem igazán jött ki a csapat akkori sztártervezőjével, John Barnarddal, Jean Todt csapatfőnök pénzt nem sajnálva csábította át munkatársait a Benettontól 1997-re. Ross Brawnnal és Rory Byrne-nel külön-külön állapodott meg, s csak később tudták meg, hogy továbbra is munkatársak lesznek. Rajtuk kívül pedig még számos szakember követte ugyanezt az utat. Vettel ezzel szemben senkit sem tudott magával hozni Milton Keynesből – pedig Adrian Newey és Christian Horner nevét is többször összefüggésbe hozták a Scuderiával.
 
Pletykák szerint az idei meghatározó év lehet Vettel és a Ferrari kapcsolata szempontjából. Miután a Mercedes csak egyetlen évre írt alá Valtteri Bottasszal, 2018-ban akár fel is szabadulhat egy ülésük, s a német szerződése lejárta után egyesek szerint elgondolkodhat a váltáson, ha nem lát előrelépést jelenlegi csapatánál.
 
Berger szerint márpedig nem fog. „Nem látom jelét annak, hogy bármi is változna a Ferrarinál 2017-ben. Ebben az esetben Vettelnek el kell gondolkodnia” – vélekedett.
 

A pilóták leszavazták – az F1 ejti a glória ötletét?

2017.02.02. 18:29
Címkék: hírek

 

Német lapértesülés szerint tovább csökkent a valószínűsége annak, hogy a glória felkerül az F1-es autókra, hiszen a pilóták és a csapatvezetők sem támogatják egyhangúan a bevezetését. A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) eközben más megoldást keres.
 
A glória már az első pillanattól kezdve megosztja a Forma–1-es közösséget, az FIA azonban még mindig ezt tartja az első számú megoldásnak, ha a versenyzők fejének védelméről van szó. Az eszközt az eredeti tervek szerint már idén felszerelték volna az autókra, tavaly azonban leszavazták a debütálást, és 2018-ra csúsztatták azt, mondván több tesztre lesz szükség.
 
Az év második felében aztán minden csapat pályára vitte, a szövetség pedig folyamatosan gyűjtötte a visszajelzéseket. Nemrég bejelentették, a mérnöki munka véget ért, és ők továbbra is ezt a megoldást favorizálják, a döntés joga azonban a többi résztvevő kezében van. Őket pedig továbbra is megosztja a glória, mellyel kapcsolatban a legnagyobb félelem az, hogy akadályozza a pilótákat a felborult versenyautó elhagyásában, igaz, az FIA nemrég jelezte, egy tesztjük alapján ez is megoldható.
 
Az FIA januárban mind a 22 pilóta véleményét kikérte az eszközről, a február elsejéig visszaérkezett levelek alapján pedig a 16 véleményezőből – az Auto Motor und Sport információi szerint – heten ellenezték a glória bevezetését, öten támogatták, négyen pedig nem foglaltak egyértelműen állást, vagy inkább ellenezték. A többség továbbra is attól tart, hogy a fejvédő korlátozza őket a mozgásban.
 
A pilóták mellett a csapatvezetőket is megosztja a glória. Sokan annak kinézete miatt aggódnak (ez már tavaly is rengeteg kritikát kapott), mondván elcsúfítja az F1-es autókat, és az eszköz egyébként is ellenkezik a sportág örökségével, abban ugyanis mindig nyílt pilótafülkéjű versenygépeket használtak. Ők a német lap információi szerint arra kérték az FIA-t, hogy egy olyan megoldást keressen, ami esztétikusabb, semmiképpen sem akadályozza a versenyzőket az autó elhagyásában, vagy adott esetben nem gátolja mentésüket, és a láthatóságra sincs ekkora hatással.
 
A szövetség természetesen nem állt le a lehetséges alternatívák keresésével. Ezek közül az egyik a Red Bull szélvédője lehetne, igaz, egyelőre ez is messze áll attól, hogy mindenki elfogadja, hiszen az ellenfelek attól tartanak, a bikások aerodinamikai előnyre tesznek szert általa. Ráadásul az eszköz tavaly megbukott az FIA biztonsági tesztjén. A kutatások most abba az irányba tartanak, mint az IndyCarban, vagyis a glória helyett inkább egy szélvédős megoldást vizsgálnak. A fejvédő 2018-as bevezetése azonban egyelőre valószínűtlennek tűnik, hiszen ahhoz egyhangú döntésre lenne szükség, arra pedig továbbra is kevés esély mutatkozik, hogy mindenki beáll az elképzelés mögé.
 

Egy speciális módszertől remél nagy javulást a Ferrari

2017.01.31. 18:35
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Új módszer, új anyag – új lendület? Olasz források szerint jelentős előrelépést eredményezhet a Ferrarinál egy innovatív tervezésű hengerfej, melyet idén használhat először a Scuderia.
 
Az előző télhez képest nagy csöndben készül a Ferrari a következő szezonra. Az olasz Motorsport munkatársa, a Scuderiával kapcsolatban mindig naprakész Franco Nugnes szerint nem véletlenül: miközben 2016-nak túl nagy elvárásokkal vágtak neki, az akkor kapott kijózanító pofon után Sergio Marchionne most nyugalmat akar Maranellóban, hogy mindenki a 668-as kódnéven futó projektre összpontosíthasson.
 
Annyi azért már a múlt év végén kiszivárgott, hogy az olaszok a motor terén ismét jelentős változtatásokkal készülnek, s szinte mindent átalakítanak hajtóegységükön. Nugnes úgy tudja, a fő hangsúly a belső égésű motor égésterén van, mivel itt nyerhető a legkönnyebben pluszteljesítmény. Egyfelől a MAHLE-val közösen továbbfejlesztett előkamrás gyújtástechnológián dolgoznak, mellyel úgy akarnak lóerőket nyerni, hogy ehhez nem használnak több üzemanyagot. A hatékonyabb benzinégetést a Magneti Marelli új gyújtógyertyáival segíti.
 
A legfőbb cél, hogy a korábbinál nagyobb nyomás mellett tudják használni a motor hengereit, s ezzel több lóerőt nyerjenek ki az üzemanyagból. Hogy ezt elérjék, innovatív megoldásokkal álltak elő – a gyártás és a tervezés terén is. A motorrészleg élén a Mattia Binotto helyét átvevő Lorenzo Sassi, valamint a gyártásért felelős Enrico Gualteri összehangolt munkájának hála, Nugnes szerint a csapat idén egy olyan speciális acélötvözetből készült hengerfejet készít a V6-oshoz, amilyet eddig még sosem használtak. Mindezt egy új technológia, a speciális 3D-s nyomtatók alkalmazása teszi lehetővé.
 
A motoron belül legnagyobb terhelést kapó hengerfejeket eddig alumíniumötvözetből készítették, mely ugyan tömegét tekintve előnyös, nem képes ellenállni olyan nagy nyomásnak és hőnek (a maximális 400 barról van szó), amilyennel a Ferrari 2017-ben használni tervezi motorját. Egy éve a kezüket megbízhatósági problémák kötötték meg ezen a téren, idén ebből próbálnak kiszabadulni oly módon, hogy a hagyományos öntési folyamatok helyett egy rétegenként haladó 3D-s nyomtatóval gyártják le az acélötvözetből készülő dugattyúkat. E módszer nemcsak egyedi formák megalkotására jó, meggyorsítja a gyártás folyamatát, növeli a mérnökök mozgásterét a kutatások terén, továbbá a méhsejtes szerkezet létrehozását is lehetővé teszi, amivel kompenzálható az acél alumíniumnál nagyobb tömege.
 
A végeredmény a nagy hőnek és nyomásnak ellenálló, tömegét tekintve mégsem nehezebb hengerfej, amely biztosítja a nagyobb teljesítmény előállításához, a javított gyújtási mechanizmus tökéletesítéséhez szükséges feltételeket.
 
A motormérnökből technikai igazgatóvá kinevezett Binotto sokat is vár az új módszertől és technológiától, mely ráadásul a szezon során is teret nyithat a meredek ívű fejlesztés előtt. Bár az nem zárható ki, hogy más gyártók is hasonló módszerekkel kísérleteznek, a Ferrari önmagához képest mindenképp jelentős előrelépést tehet vele.
 
A vörösök február 24-én viszik először pályára új autójukat, ám az akkor használandó motor várhatóan később még jelentős változáson megy keresztül Ausztráliáig.
 

Vettel örül a változásnak: Legyen párharc!

2017.01.30. 18:17
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Örömmel fogadta Sebastian Vettel a hírt, hogy a jövőben szabadabban versenyezhet az F1 mezőnye.
 
Az FIA múlt héten tette közzé új sportszabályzatát, melynek egyik legfontosabb változását az jelenti, hogy a versenybíróság az idei szezontól kezdve elnézőbb lehet/lesz a versenyzők koccanással vagy ütközéssel járó csatáival. Az újraírt 38.2-es pont kimondja: ha a versenybíróság nem tudja egyértelműen megállapítani, kit terhel felelősség egy ütközés során, eltekinthet a büntetés kiosztásától.
 
A szövetség ezzel a szabadabb és keményebb küzdelmek kialakulását igyekszik elősegíteni, s el akarja kerülni, hogy 2016-hoz hasonlóan újra minden apróbb koccanásból vagy kiszorításból nagy „ügy” kerekedjen.
 
A múlt évben többek között Sebastian Vettel is áldozatául esett az FIA szigorának: Mexikóban féktávon váltott irányt, s csak úgy tudta maga mögött tartani Daniel Ricciardót, hogy közben Ferrarija kereke nekiütközött a Red Bull oldalának. A díjátadón még pezsgőzhetett ugyan, de órákkal a leintés után időbüntetése miatt elveszítette 3. helyezését.
 
Mindezek (és a számos hasonló visszás 2016-os eset) után a négyszeres világbajnoknak nincs ellenére a szabálymódosítás. „A kerék a kerék elleni csatának mindig csak örülni lehet. Az emberek párharcokat akarnak látni. A versenyzésnek kell előtérbe kerülnie” – nyilatkozta a változásról a Bild am Sonntagnak.
 
Más kérdés persze, hogy az új szabály nem jelenti feltétlenül azt, hogy Vettel ilyen körülmények között megúszta volna a mexikói esetet. A sportszabályzat mostantól a versenybíróságnak is nagyobb szabadságot ad a mérlegelésre, így nem feltétlenül kell vizsgálatot indítaniuk Charlie Whiting valamennyi jelentése esetében, ám olyan ügyeket is vizsgálhatnak, melyek elkerülték a versenyigazgató figyelmét.
 

Itt a vége: Nem talált befektetőt, így bezárja kapuit a Manor

2017.01.28. 13:50
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Végleg lehúzza a rolót a Manor. A BBC arról számolt be, hogy nem sikerült új befektetőt találniuk, a csapat már haza is küldte dolgozóit.
 
Szomorú hírek érkeztek az év elején csődeljárás alá vont Manor-csapatról. Hiába vette át az istállót üzemeltető cég, a Just Racing Services irányítását egy csődbiztos január 6-án, s kezdett újabb tárgyalásokba a gárda iránt korábban már érdeklődő befektetőkkel, nem sikerült vevőt találnia. Az illetékesek pénteken a BBC beszámolója szerint közölték a cég alkalmazottaival, hogy nincs többé szükség rájuk, s mindez azt is jelenti, hogy a Manornak is be kell zárnia.
 
A személyzetnek azt mondták, valamennyien létszám fölöttivé váltak, s a januári bérek kifizetésével munkaviszonyuk megszűnik.
 
„Az elmúlt hónapokban a csapat vezetősége fáradhatatlanul dolgozott azon, hogy új befektetőket találjon, és hosszabb távon biztosítsa a csapat jövőjét. Sajnos képtelenek voltak megtenni ezt a rendelkezésre álló időn belül, ezért nem volt más választás, mint csődeljárást kezdeményezni a JRSL (Just Racing Services Limited) ellen, hogy ezzel védjék a cég érdekeit, valamint hogy folytatni tudják az új vevő keresését.”
 
„Az alkalmazásuk óta az FRP Advisory csődbiztosai folytatták a munkát a vezetőség támogatásával, hogy találjanak új befektetőket. Több érdeklődővel is tárgyaltunk. Ez idő alatt megvolt a tőke a személyzet január 31-éig történő kifizetésére. Sajnos a csődbiztosok alkalmazása óta nem sikerült befektetőt találni a rendelkezésre álló korlátozott időn belül ahhoz, hogy a cégcsoport jelen formájában folytassa működését.”
 
„Mivel nem állnak fenn a fenntartható működéshez szükséges gazdasági feltételek ahhoz, hogy a cégcsoport tovább működjön, a csődbiztosok most befejezték a JRSL finanszírozását, és sajnos január 27-én, pénteken haza kellett küldeni a teljes személyzetet.”
 
„Mind a 212 alkalmazottat ki fogunk fizetni január 31-én, kedden, de egy maroknyi számú alkalmazottat leszámítva valamennyien fölöslegessé válnak január végével.”
 

2017-es F1-es tudnivalók

2017.01.27. 17:31
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Az ünnepek után újra beindult az élet az F1-es gyárakban, a versenyzők már edzenek, a csapatok pedig sorra jelentik be új autójuk bemutatójának időpontjait. Így fest az eddig ismert menetrend, valamint a 2017-es mezőny!

Csapatbemutatók:
február 21. – Renault
február 22. – Force India (Silverstone), Sauber (Barcelona)
február 23. – Mercedes (Silverstone)
február 24. – Ferrari (Maranello), McLaren
Tesztek:
február 27-március 2., Barcelona – előszezoni teszt
március 7-10., Barcelona – előszezoni teszt
április 18-19., Bahrein– évközi teszt
augusztus 01-02., Hungaroring – évközi teszt
november 28-29., Abu-Dzabi – utószezoni gumiteszt
A 2017-es versenynaptár:
március 26. – Ausztrália
április 9. – Kína
április 16. – Bahrein
április 30. – Oroszország
május 14. – Spanyolország
május 28. – Monaco
június 11. – Kanada
június 25. – Azerbajdzsán
július 9. – Ausztria
július 16. – Nagy-Britannia
július 30. – MAGYARORSZÁG
augusztus 27. – Belgium
szeptember 3. – Olaszország
szeptember 17. – Szingapúr
október 1. – Malajzia
október 8. – Japán
október 22. – Egyesült Államok
október 29. – Mexikó
november 12. – Brazília
november 26. – Abu-Dzabi
A csapatok 2017-es felállása
Mercedes: Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Red Bull: Daniel Ricciardo, Max Verstappen
Ferrari: Sebastian Vettel, Kimi Räikkönen
Force India: Sergio Pérez, Esteban Ocon
Williams: Felipe Massa, Lance Stroll
McLaren: Fernando Alonso, Stoffel Vandoorne
Toro Rosso: Carlos Sainz, Danyiil Kvjat
Haas: Romain Grosjean, Kevin Magnussen
Renault: Nico Hülkenberg, Jolyon Palmer
Sauber: Marcus Ericsson, Pascal Wehrlein
Manor: indulásuk kérdéses

Kiszivárgott név: A Ferrari cáfol, a Santander sajnálkozik

2017.01.27. 17:29
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Cáfolja a Scuderia, hogy Jules Bianchiról neveznék el a 2017-es autójukat. A nevet közzétevő Santander magyarázkodni kényszerült.

Csütörtökön a Scuderia egyik fő támogatója, a Santander tett közzé, majd törölt le gyorsan a közösségi oldaláról egy képet, mely a Ferrari 2017-es Forma–1-es autójának nevét ismertette. Azt adták hírül, hogy az új modell az SF17-JB nevet kapta, melyben az utolsó két betű az olasz csapat akadémiájának egykori tagját, Jules Bianchit takarta. Korábban szurkolói kezdeményezésre petíció is indult azért, hogy ez legyen az idei versenygép neve.
 
Image and video hosting by TinyPic
A közzétett képet nem sokkal később már törölték is a spanyolok, ám miután a hír futótűzként terjedt el az interneten, magyarázkodniuk kellett. Egy későbbi üzenetükben azt írták: „Túl gyorsak voltunk! A 2017-es Ferrari neve még nem hivatalos. Sajnáljuk, de még várnunk kell.”
 
A La Gazzetta dello Sport a Ferrarinál érdeklődött a hír valóságtartalmáról, ám a csapat szóvivője cáfolta, hogy ez lenne az új modell neve. „Ezek a hírek alaptalanok. A legcélszerűbb és legelegánsabb módja a Jules-re való emlékezésnek az, amit Nizza városa csinált, amely elnevezett róla egy utcát” – nyilatkozták az olaszok.
 
Úgy tudni, a Scuderia valójában még nem döntött az idei gép nevéről. „A 2017-es autó neve még nem aktuális kérdés Maurizio Arrivabene és Mattia Binotto számára, mivel a Gestione Sportiván most más dolgok élveznek elsőbbséget. Ennek ellenére úgy hírlik, a csapatvezetőt lenyűgözte az elnevezés kapcsán indított petíció” – írta a Motorsport olasz kiadása.
 
Munkatársuk, Franco Nugnes mindazonáltal megjegyezte, a Santander szivárogtatása a legkevésbé sem tett jót a csapatnak: ha ezek után Bianchi neve nem bukkan fel a névben, az tiszteletlenségnek fog hatni, ha viszont igen, már rég oda a meglepetés varázsa…
 
A Ferrarinál egyébként nem jellemző, hogy személyek előtt tisztelegjenek autójuk névadásával. Korábban csak egyszer, 2003-ban volt példa ilyesmire: Michael Schumacher akkori bajnoki autóját F2003 GA-nak hívták, a FIAT nem sokkal korábban elhunyt vezérére, Gianni Agnelli emlékére.
 
Az idei Ferrarit február 24-én mutatják be a Ferrari bázisán, a hivatalosan egyelőre csak 668-as kódnéven futó autó első próbaköreire már aznap sor kerül Fioranóban.
 

A Hungaroringen fog tesztelni az Forma-1 világbajnoki mezőnye

2017.01.27. 17:26
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Silverstone helyett idén a Hungaroringen lesz a Forma-1-es világbajnoki sorozat egyik kollektív tesztje. A július végi mogyoródi futam után a csapatok még két napig Magyarországon maradnak és tesztelnek. Az M1 Ma Este című műsorában Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. vezérigazgatója mondta el miről fog szólni pontosan ez a két nap a Magyar Nagydíjt követően.

katt ide

 

 

 

"HATALMAS ELISMERÉS A PÁLYÁNKNAK"

2017.01.26. 17:19
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
A Hungaroring lesz a helyszíne a három közül az egyik szezon közbeni tesztnek! Pontosabban a kettő közül az egyiknek, hiszen az utolsót már az idényzáró után tartják Abu-Dzabiban.
 
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) egyeztetett a csapatvezetőkkel, majd hivatalosan is megerősítette, hogy az idén nem Silverstone-ban, hanem a mogyoródi Formula–1-es pályán tartják meg az egyik évközi tesztet. Az időpont a Magyar Nagydíj utáni kedd és szerda, vagyis augusztus első két napja.
 
„Hatalmas elismerés a pályánknak, hogy a csapatvezetők és a nemzetközi szövetség illetékesei is egyetértettek abban: a mi pályánk és az általunk nyújtott sportszakmai háttér a legmegfelelőbb egy év közbeni kollektív teszthez – nyilatkozta Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója.
 
Ez nem csupán azért büszkeség, mert még nem volt rá példa a Hungaroring történetében, hanem azért is, mert az idén nem csupán a Formula–1-es, hanem a Formula–3-as mezőny is a mi pályánkat választotta, ami igazi kuriózum. Az F1-es teszt lehetőséget nyújt arra is, hogy a szurkolóinknak újabb meglepetéssel kedveskedjünk: aki ugyanis jegyet vált a Magyar Nagydíjra, ugyanazzal a belépővel a tesztet is megnézheti. De azokat a drukkereket sem zárjuk ki a tesztről, akik nem tudnak eljutni a futamra, ők napi jeggyel kísérhetik figyelemmel a történéseket.”
 
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?