SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2015.

Vegyes képek!

2015.02.07. 16:11

Sebastian és Mamma Rosella képe kikerült a Ristorante Montana étterem falára! Mamma Rossella az étterem házigazdája! Illetve előkerült egy stúdió kép Sebastian Vettelről! Sajnos a kép elég rossz minőségű, remélem, hogy mihamarabb megkapjuk a HQ képeket is! Végül 5 db képet töltöttem fel a Jerezi tesztről!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Statisztikák Jerez után: Mennyit gyorsultak a csapatok 12 hónap alatt?

2015.02.07. 15:57

Image and video hosting by TinyPic

Mennyit gyorsultak a csapatok 12 hónap alatt? Hány kilométerrel, és hány körrel többet teljesítettek a 2015-ös tesztidény első gyakorlásán, mint egy évvel korábban? És kié volt a legmagasabb végsebesség? Statisztikák Jerez után.

Szerdán befejeződött a 2015-ös előszezon első gyakorlása. A csapatok négy napig tesztelhettek a spanyolországi Jerezben, ahol bár kevesebb alakulat vett részt, mint 12 hónappal korábban, az immáron kiforrottabb erőforrásoknak köszönhetően a jelenlévők idén mégis több kört teljesítettek. Értelemszerűen az időeredmények is javultak, nézzük mennyivel!

Image and video hosting by TinyPic

Class FM rádió - Szujó Zoltán!

2015.02.06. 20:16

Március közepén Ausztráliában rajtol el az idei Forma 1-es idény...a csapatok pedig már bőszen tesztelték az elmúlt 4 napban az új autóikat. A Class FM rádió felhívta Szujó Zolit, hogy meséljen az idei újításokról, hírekről.

Motorvita: Leszavazták a Ferrari ötletét

2015.02.06. 16:03

Image and video hosting by TinyPic

Leszavazták a Ferrari motorkoncepcióját, és a Red Bull sem tudta keresztülvinni a 2016-os autók külsejére vonatkozó változtatási javaslatát a Stratégiai Csoport ülésén. 2017-től viszont jönnek az 1000 lóerős erőforrások, és talán más változtatások is!

Nem csupán a Marussia sorsáról határozott a csapatokat, az FIA és a FOM embereit tömörítő Stratégiai Csoport csütörtöki párizsi ülésén, hanem a Forma–1 jövőjét érintő szabályokról is egyeztetett. Noha az újabb tárgyalást nagy várakozás előzte meg, valójában érdemleges előrelépés nemigen történt rajta: csupán egy-egy extrémebb elképzelést vetettek el a résztvevők, míg az újítások részletein továbbra is vitáznak.
 
Ami az elmúlt hetek slágertémáját, az 1000 lóerős motorokat illeti, eldőlt, hogy legkorábban 2017-től vethetik be őket – mégpedig a jelenlegi technológiákra, azaz a V6-os, hő- és mozgásienergia-visszanyerő rendszerekkel ellátott turbómotorokra alapozva, várhatóan az üzemanyag-átfolyási sebesség korlátozásának eltörlésével.
 
Motorkérdés: a Ferrari leszavazva!
 
Mindez egyúttal azt is jelenti, hogy a résztvevők elvetették a Ferrari azon javaslatát, mely a KERS-sel ellátott V8-as ikerturbókra átállást szorgalmazta. Ebben az olaszokat csak a Renault támogatta – a sportághoz újonnan csatlakozó Honda és a Mercedes ellene szavazott, s a sportágból való kivonulással fenyegetőzött az újabb forradalmi átalakulás megvalósulása esetén. Meglepetés nem történt: a japánok éppen a tavaly bevezetett technológia miatt jöttek vissza, míg a Mercedes olyan előnyre tett szert ezen a téren, hogy bolond lenne lemondani arról, hogy kiélvezze az elmúlt évek munkájának gyümölcsét.
 
Az Auto Motor und Sport szerint heves viták zajlottak ezen kérdésről, melynek végén azonban a Ferrarit képviselő Sergio Marchionne belátta, öngyilkosság lenne egy újabb gyökeres irányváltás a motorok terén, hiszen az a költségek újbóli megemelkedését vonná maga után.
 
Szélesebb autók? Csak két év múlva
 
A Red Bull és a McLaren mindeközben egy másik, az autókra vonatkozó javaslattal állt elő: a két csapat agresszívebb kinézetű, a mostaninál szélesebb gépeket szeretne a pályán látni (és nagyobb szabadságot az aerodinamika terén). Az osztrákok csapatfőnöke, Christian Horner Bernie Ecclestone-nal egyetértésben arról próbálta meggyőzni a többieket, hogy ezen változtatást már 2016-ban be kéne vezetniük, ám végül ezen ötletet is leszavazták. A riválisok ez esetben is a költségek növekedésétől tartottak, ezért ezen módosítást is 2017-re halasztanák. Ehhez viszont idén júniusig meg kéne állapodniuk a pontos részletekről.
 
Kínos kérdés a költségcsökkentés
 
A találkozón szó esett a költségcsökkentés kérdéséről is. Az FIA illetékese arra kérte a 9 csapatot, vizsgáltassák felül jelenlegi üzleti struktúrájukat, s álljanak elő a kiadások csökkentésére tett javaslataikkal. A szövetség az egységesített elemek számának növelésében, valamint az autókra vonatkozó szigorúbb előírásokban (pl. a fejlesztések számának korlátozása) látná a megoldást. A csapatok azt elutasítják, hogy bárki is pénzügyeikben vizsgálódjon, javaslatokkal azonban egyelőre nem álltak elő.
 
Mi lesz a Honda módosító pontjaival?
 
Nem született döntés még arról sem, hány módosító pontot kap majd a Honda a 2015-ös szezonra az erőforrás fejlesztéséhez. Korábban arról volt szó, a McLaren nem elégedett az FIA határozatával, miszerint a riválisok február 28-a utánig megmaradó átlagpontszámát kapják a japánok, ezért szeretnék, ha a három gyártó közül a legtöbb pontot megspórolóval azonos értékű kvóta járna nekik. Az Auto Motor und Sport szerint e kérdésben kivárják az említett határidőt, hogy lássák, mely gyártó hány ponttal rendelkezik, s csak utána tárgyalják újra a Honda ügyét.

Leszavazva: A riválisok nem engedélyezik a Marussia 2014-es autóval való visszatérését

2015.02.06. 16:00

Image and video hosting by TinyPic

A Marussia nem kapta meg a szükséges számú szavazatot ahhoz, hogy használhassa 2014-es autóját, ezért egyre biztosabbnak tűnik, hogy a csapat nem térhet vissza a mezőnybe a 2015-ös bajnokságban.

Csütörtökön Párizsban ülésezett a hat F1-es csapatot (Mercedes, Red Bull, Ferrari, McLaren, Williams, Force India), valamint az FIA és a FOM képviselőit tömörítő Stratégiai Csoport. A testületnek egyebek mellett arról is döntést kellett hoznia, engedélyezik-e az új befektetőt találó, a tervek szerint hamarosan az ellene folyó csődeljárás alól is kivont Marussiának, hogy egy évvel ezelőtti autójával sorakozhasson fel az idénynyitó Ausztrál Nagydíj rajtrácsára.
 
Noha a csapat háza tájáról biztató hírek érkeztek, már előzetesen is lehetett hallani olyan hangokat, hogy nem vehető biztosra a riválisok egyöntetű támogatása – és most kiderült, ezen felvetés nem volt alaptalan. A BBC értesülése szerint a Stratégiai Csoportban idén, 2014-es konstruktőri hatodik helyezése révén bekerülő Force India mondott nemet a tavalyi autó használatára, s miután erre mindenkinek egyöntetűen áldását kellett volna adnia, úgy tűnik, kudarcba fulladt a Marussia/Manor visszatérési kísérlete. Bernie Ecclestone később elárulta, valójában több istálló is nemmel szavazott.
 
Az életmentő bónuszpénz okozta a vesztüket…
 
A sors iróniája, hogy a tavaly megszerzett konstruktőri 9. helye nem csupán a reményt jelentette a Marussiának, de nagyon úgy tűnik, hogy végül a vesztét is ez okozta. A Jules Bianchi monacói két pontjával megszerzett helyezés ugyanis 34 millió angol fontnak megfelelő bónuszpénzt jelentett volna nekik idén – mely a jelek szerint nem csupán a befektetőjelöltek, de a rivális csapatok számára is vonzó volt… Ezen összeget ugyanis a csapat megszűnésével szétosztják a többiek között – s az anyagi gondokkal küzdő kisebb gárdák számára most minden pénz jól jön.
 
„A tavalyi autójukkal akartak visszatérni, de ezt nem fogadták el a többiek” – nyilatkozta az Independentnek Bernie Ecclestone. „Valamennyi csapatnak áldását kellett volna adnia erre, de volt három vagy négy közülük, aki nem értett egyet. A pénzt, amit nekik kellett volna megkapniuk, a még versenyző csapatok között osztjuk szét. Ez szerintem elég jó indok volt számukra. De az is lehet, hogy ők is szívesen versenyeztek volna idén a tavalyi autójukkal, a probléma pedig az volt, hogy ha változtatsz, nem teheted egyetlen csapatért, annak mindenkire vonatkoznia kell.”
 
Az autó átalakítása is összetett kérdés
 
Noha a Marussia Manor néven a hírek szerint már befizette az FIA-nak a 2015-ös nevezési díjat, s közel került ahhoz, hogy megállapodást kössön megmentőjével, a Sainsbury főnökével, Justin Kinggel, autó híján visszatérésükre aligha kerülhet sor. Az istálló múlt ősszel ugyan már dolgozott 2015-ös versenygépén, ám beszállítók és személyzet nélkül, valamint a csődeljárás miatt annak megépítésére már nem került sor.
 
A 2014-es autójukat az idei szabályoknak megfelelően átalakítani pedig korántsem egyszerű művelet. Nem arról van ugyanis szó, hogy egyszerűen fel kell rakniuk egy új orrkúpot, az orra vonatkozó előírásoknak jóval nagyobb hatása van ennél. Például az orr karosszériához tartozó részét is 50 milliméterrel lejjebb kéne vinni, ami teljes átépítés igényelne. Emellett az új biztonsági előírásoknak is meg kéne felelni, miközben a továbbfejlesztett erőforrásokhoz és rendszerekhez is alkalmazkodniuk kéne.
 
A mostani vétóval nagyon valószínűnek tűnik, hogy idén mindössze kilenc istálló alkotja majd a mezőnyt. A Caterham csődbiztosai csütörtökön jelentették be, hogy március közepén árverésre bocsátják az istálló tulajdonát, azaz hiába a tárgyalások, vélhetően a leafieldi csapatnak is befellegzett.
 
A Marussia a Caterhammel együtt 2010-ben, még Virginként mutatkozott be a királykategóriában – még abban a tudatban, hogy hosszabb távon megvalósul a költségvetési sapka ötlete, így ennek megfelelő büdzsével és háttérrel vágtak neki a küzdelemnek. Felzárkózásuk az ezen tervek meghiúsulásával lényegében reménytelenné vált. Első két szezonját a gyártók versenyének utolsó helyén zárták, majd 2012-ben felvásárolta az istállót az orosz Marussia cég. A csapat 2013-ban már le tudta győzni a Caterhamet (10. hely), 2014-ben pedig Jules Bianchi Monacóban megszerezte történetük első pontjait, mellyel a konstruktőri bajnokság 9. helyén végeztek – megelőzve a Saubert és a Caterhamet.

A Ferrari a leggyorsabb, a Mercedes a legmegbízhatóbb

2015.02.04. 20:45
Image and video hosting by TinyPic
 
Kilométerek tekintetében a Mercedes, köridők vonatkozásában a Ferrari bizonyult a legsikeresebbnek az év első kollektív tesztjén. Összegyűjtöttük a négynapos jerezi gyakorlás legfontosabb, legérdekesebb statisztikáit.
 
Gyorsaságban a Ferrari vitte a prímet
 
A négy napból három alkalommal egy Ferrari végzett az élen Jerezben – s valamennyi alkalommal két Ferrari-motorral hajtott autót láthattunk a tabella első két helyén. Az összesített eredményeket tekintve teljes a Ferrari-uralom: Kimi Räikkönené a hét legjobb ideje, őt pedig Sebastian Vettel követi. Érdekesség, hogy a finn lágy gumival elért legjobbja alig másfél tizeddel gyorsabb, mint csapattársáé, aki a közepes keverékkel teljesítette ezen körét a második napon.
 
A listán az első nem Ferrari-motoros versenyző Nico Rosberg, aki a négy nap során mindenkinél több kört teljesített. Az első renault-s a lista 9. helyén álló Max Verstappen.

A jerezi teszthét összesített végeredménye:

  Versenyző Csapat Idő Nap
1. Kimi Räikkönen Ferrari 1:20,841 mp 4.
2. Sebastian Vettel Ferrari 1:20,984 mp 2.
3. Felipe Nasr Sauber 1:21,545 mp 3.
4. Nico Rosberg Mercedes 1:21,982 mp 3.
5. Marcus Ericsson Sauber 1:22,019 mp 4.
6. Lewis Hamilton Mercedes 1:22,172 mp 4.
7. Felipe Massa Williams 1:22,276 mp 3.
8. Valtteri Bottas Williams 1:22,319 mp 2.
9. Max Verstappen Toro Rosso 1:22,553 mp 4.
10. Pastor Maldonado Lotus 1:22,713 mp 3.
11. Carlos Sainz Toro Rosso 1:23,187 mp 3.
12. Daniel Ricciardo Red Bull 1:23,338 mp 1.
13. Romain Grosjean Lotus 1:23,802 mp 4.
14. Danyiil Kvjat Red Bull 1:23,975 mp 4.
15. Jenson Button McLaren 1:27,660 mp 4.
16. Fernando Alonso McLaren 1:35,553 mp 3.

 

Jerez, negyedik nap: Kimi Raikkönen nyilatkozata

2015.02.04. 17:35

Image and video hosting by TinyPic

Kimi Räikkönen, Ferrari – 1. hely, 1:20,841 (105 kör):

„Az idei autót sokkal jobbnak érzem, mint a tavalyit. Még mindig rengeteg munka vár ránk, sokat kell fejlődnünk, de végre van valamink, amin tudunk dolgozni. A csapat nagyszerű munkát végzett a kocsi megalkotása és felkészítése során. Boldogok lehetünk, de még mindig nagyon az elején járunk. Egyértelműen jobban kezdtünk, mint tavaly. Az egész csomagunk jobb, minden téren: a motor, az autó maga, minden javult. Nem teljesítettünk olyan sok kört, de a tavalyi képest jobbnak éreztem az új autó viselkedését a nedves pályán, és ugyanez igaz volt szárazon is. Hogy a Mercedes nem volt jobb sosem harmadiknál? Nem számít. A köridő bármit jelenthet, viszont sok kört tettünk meg, és a dolgok működnek, nem voltak problémáink – ez számít. Valamint hogy jó vezetni az autót. Mi a magunk dolgával foglalkozunk, nem tudjuk, mások mit csinálnak.”

Räikkönen zárt az élen – a hét legjobb idejével

2015.02.04. 17:07

Image and video hosting by TinyPic

Kimi Räikkönen túlszárnyalta Sebastian Vettel hétfői legjobb idejét, s a hét legjobb eredményét elérve zárta az élen a jerezi tesztet. A finn a sauberes Marcus Ericssont, valamint Lewis Hamiltont előzte meg az ismét legtöbb kört teljesítő Mercedesben. A McLaren ma jutott a legmesszebbre, ám programjuk ismét idő előtt véget ért.

A délután folyamán a ferraris tovább javított a saját maga által elért délelőtti legjobb időn, így végül – lágy abroncsokon futott körével, ami egyben az egész teszt legjobb idejét is eredményezte – több mint egy másodperccel előzte meg a második leggyorsabb versenyzőt, a sauberes Marcus Ericssont. A svéd második helye a Sauber-Ferrarival egyben azt is jelenti, hogy a maranellói erőforrások hajtotta kocsik mind a négy napon kibérelték a tabella első két pozícióját.

 
Räikkönenék mögött az a Lewis Hamilton végzett, aki sikeresen talpra állt a sikánban történő délelőtti megpördülését követően, s a műszaki hibáktól mentes napon végre ő is száz kör felett teljesíthetett – egészen pontosan 117-et jegyzett, amivel mindegyik nap a gyári Mercedes bizonyult a legszorgalmasabb alakulatnak a versenypályán.
 
A teszt utolsó délutánja a legtöbb istálló számára egyébként igen zsúfolt programot eredményezett, midőn Fortuna – egy-két kivételt leszámítva – ezúttal mindenkit a kegyeibe fogadott, és távol tartotta Jereztől a technika ördögét.
 
Mindez részint a korábbiaknál szorosabb eredményeket, részint a Mercedesen kívül is rengeteg megtett kört jelentett a résztvevők számára.
 
Danyiil Kvjat Red Bull-Renault-jában a szerelők a délután kezdetére elhárították a kora reggel jelentkező ERS-hibát, így a fiatal orosz az energiaital-gyárosok legproduktívabb napját tudhatja maga mögött. A fiókcsapat Toro Rossónál hasonlóan sokat dolgozott a mindenkinél több rajtgyakorlatot elvégző újonc Max Verstappen.
 
Akinek mégsem sikerült az utolsó órákat is kihasználniuk, az a McLaren és a Lotus. Előbbi csapatot a benzinpumpa hibája állította partvonalra, utóbbi alakulatnál pedig motorgondok adódtak az E23-as modellel. A mclarenes Jenson Button mindenesetre így is megugrotta az új csapattárs Fernando Alonso tegnapi körszámát.
 
A tréning két gyors egymásutánban belengetett piros zászlóval ért véget, melyek során előbb törmelék került a pályára az utolsó kanyarban, majd Ericsson állt meg „benzinteszt” céljából (adatszerzés érdekében szándékosan elfogyasztotta az összes benzinét).
 
A Forma–1-es csapatok nagy többsége kerek két hét múlva, Barcelonában hajt ismét pályára a február 19-22. között esedékes második teszten.

Image and video hosting by TinyPic

Mire lehet képes a Ferrari?

2015.02.04. 16:52

Image and video hosting by TinyPic

Az elmúlt napok eredményei egyre több riválist győznek meg, ám egyes megfigyelők szerint egyelőre nem feltétlenül ők tűnnek a Mercedes első számú kihívójának…

Két elsőség és egy második hely a Ferrari eddigi mérlege Jerezben. Olasz források szerint a Scuderiának sikerült előrelépést tennie a karosszéria és a motor terén is, Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen pedig bizakodva nyilatkoztak új autójuk eddigi teljesítményéről. Azt ugyanakkor ők is tudják, az első teszt eredményeiből óriási hiba lenne bármiféle következtetést levonni.
 
Mégis, kedden már az ellenfelek is pozitív véleménnyel voltak az SF15-T-ről. Nico Rosberg elismerte, a Mercedes figyelmét is fölkeltette a maranellóiak teljesítménye; Daniel Ricciardo potenciális ellenfélként beszélt róluk, míg Felipe Massa pedig úgy vélte, ha Barcelonában is hasonló formában lesz egykori csapata, tényleg számolni kell velük az élmezőnyben.
 
A Mercedes tanácsadója, Niki Lauda az elmúlt napokban a jerezi pálya egyik szakaszához invitálta az istálló motormérnökét, Andy Cowellt, valamint a főtervező Aldo Costát, hogy megfigyeljék a riválisokat, s köztük az első két nap leggyorsabb autóját. „Meg akartam mutatni nekik, mennyire nyugodt, mégis mennyire gyors az új Ferrari Vettellel a kanyarokban. Sajnos ezt nem tudtuk összevetni a mi autónkkal, mert az akkor már nem körözött” – nyilatkozta az osztrák a Bildnek.
 
„Ez jó motiváció az embereinknek arra, hogy mindig a maximumot nyújtsák. Ha egy ló orra elé sárgarépát tartanak, az is gyorsabban kezd futni…” – élt hasonlattal a háromszoros világbajnok. A svájci Blicknek pedig hozzátette: „Szándékosan vettem fel a vörös sapkámat ma: ezzel akartam motiválni a fiúkat. A Ferrari lehet az egyik fő ellenfelünk 2015-ben.”
 
Ricciardo 8 tizede Räikkönennek…
 
Az első két tesztnapon diadalmaskodó Sebastian Vettel ugyanakkor már kezdettől fogva hangsúlyozta: az eredmény csalóka lehet, ezért nem árt óvatosan kezelni azt. És nincs is mindenki meggyőződve arról, hogy a Scuderia jelenti a legnagyobb veszélyt a címvédő Mercedesre. „Aki fogadni szeretne, annak még jobb lenne várni egy kicsit. Még túl korai lenne. A Ferrari jónak tűnik, de még mindig a Mercedest látom előnyben, főként a 2014-es eredményeikre alapozva” – nyilatkozta például a Pirelli sportigazgatója, Paul Hembery.
 
A német Auto Motor und Sport tudósítója, Michael Schmidt mindeközben keddi tapasztalatai alapján úgy véli, a Mercedesnek sokkal inkább a Red Bulltól kéne tartania, mintsem a Ferraritól. A nap végén a korábban erőforrás-problémáktól hátráltatott Daniel Ricciardo hosszabb etapokat is tudott teljesíteni, s ezek az ausztrál elmondása szerint biztatóak voltak. „Tíz-tizenöt kört futottam, következetes időkre voltam képes” – nyilatkozta.
 
Schmidt pedig hozzátette, saját mérései alapján Ricciardo ekkor 0,8 másodperccel volt gyorsabb a Ferrarinál. „Méréseink szerint az előző év harmadikja nyolc tizedet adott Kimi Räikkönennek, aki ugyanebben az időpontban hasonló programon volt. Ennek ellenére a Red Bull még hátrányban van: a három nap alatt megtett 102 körüket a Mercedes egy délelőtt során teljesíti” – utalt arra, hogy az osztrákok megbízhatósági gondjaik miatt még nem tudták megmutatni igazán, mire is képesek.

Räikkönen vezeti a mezőnyt a jerezi zárónap felénél

2015.02.04. 14:05

Image and video hosting by TinyPic

Kimi Räikkönen a délelőtt derekán vette át a vezetést a tegnapihoz hasonlóan nedves pályán kezdődő körözés során. Lewis Hamilton megpördült, a McLaren-Honda pedig tovább szenvedett.

A Ferrari 2007-es világbajnoka folyamatosan javulva egészen 1 perc 22,537 másodpercig vitte le a legjobb időt szerda délelőtt, az előszezon első tesztjének utolsó napján. A finn a fenti körét a kemény keveréken futotta.
 
Mögötte jelenleg a címvédő világbajnok, Lewis Hamilton tanyázik, aki bő egy másodperccel lemaradva követi a finnt, és aki röviddel a pálya felszáradását követően autójával megpördült a hátsó sikánban. A lefulladt gép eltakarításának idejére piros zászló lépett érvénybe a körön, Hamilton pedig nem sokkal a zöld jelzés után, mintegy 40 minutummal később már ismét a pályán róhatta a köröket.
 
A brit ma eddig 52-szer szelte át a célvonalat, ez azonban eleddig csak a képzeletbeli dobogó második fokára volt elegendő: a legszorgalmasabbnak ma délelőtt a mindössze 17 éves újonc, Max Verstappen bizonyult a Toro Rossóval. A fiatal holland 57 kört teljesített, pedig egy kisebb műszaki probléma egy ponton őt is kivonta a forgalomból egy fél órácskára. (Verstappen a hiba észlelését követően látványos módon az utolsó utáni pillanatban krosszozott át a füvön, hogy elérje a bokszbejáratot.)
 
Nála sokkal rosszabbul járt a Red Bull nagycsapata, amelynél Danyiil Kvjat abban a reményben ült vissza az RB11-esbe, hogy a szó szerint „szárnyaszegett” hétfői köreit követően ma már érdemben is belevághat a munkába az új csapatával, csak hogy – még vizes pályán – mindössze 8 kör megtételét követően lerobbanjon alatta a kocsi. A red bullosok tájékoztatása szerint az energia-visszanyerő rendszerükkel akadt probléma.
 
Némileg jobban áll a rakoncátlankodó McLaren-Honda szénája. A wokingiaknál Jenson Button van „szolgálatban”, és a brit egy további apróbb motorhibákkal terhelt délelőttön eddig 14 körnél jár.
 
A nap eddigi legnagyobb meglepetése talán az, hogy a többieknél egy nappal később kezdő Lotust a kocsiba ma először beülő francia Romain Grosjean egészen a harmadik helyig repítette.
 
1. Kimi Räikkönen Ferrari SF15-T 1:22,537 mp 51
2. Lewis Hamilton Mercedes W06 1:23,633 mp 52
3. Romain Grosjean Lotus E23 1:23,802 mp 49
4. Max Verstappen Toro Rosso STR10 1:24,101 mp 55
5. Marcus Ericsson Sauber C34 1:25,081 mp 34
6. Felipe Massa Williams FW37 1:25,136 mp 27
7. Jenson Button McLaren MP4-30 1:28,309 mp 13
8. Danyiil Kvjat Red Bull RB11 1:37,195 mp 8
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak